środa, 5 lipca 2017

Podsumowanie czerwca 2017 | Dużo seriali i książek!

Mam do nadrobienia mase recenzji, terminy gonią, a złośliwość rzeczy martwych nie zna granic.
Najpierw zepsuł mi się komputer, potem musiałam czekać na nowy półtora tygodnia przez co nie miałam na czym oglądać seriali co wiązało się z ogromną ilością czasu na czytanie przez co pojawiały się nowe zadatki do recenzji. Do tego niedługo wyjeżdżam....nie wiem kiedy ja to wszystko nadrobię :( wczoraj na dodatek minął rok odkąd założyłam bloga <3 Niedługo będziecie mogli spodziewać się jakiegoś podsumowania tylko muszę jeszcze wymyślić jak go zrobić xD No, ale bez większego przedłużania przejdźmy do podsumowania czerwca!!!

Cudowny czerwiec..miesiąc w którym kończą się męki wszystkich uczniów na calutkie dwa miesiące (a potem do szkoły na kolejne 10...pocieszenie xD). Muszę przyznać, że pod wieloma względami był to dla mnie bardzo pracowity miesiąc. Przeczytałam wiele świetnych książek, kilka do mnie przyszło do tego w końcu popracowałam trochę nad blogiem, który wrócił do żywych po krótkiej przerwie. Jak to u mnie wyglądało? O tym po kolei poniżej :)

Książki które przeczytałam:
Z tego wyniku jestem bardzo zadowolona. Przeczytałam 10 książek i 11 zaczęłam. W prawdzie 4 z nich miały po 150-200 stron, ale nawet jeśli by się je połączyło w jedną to i tak te 7 książek przeczytanych by było.
-Królewska klatka - Po przeczytaniu dwóch pierwszych tomów oczywiście zabrałam się za kolejny i...zawiodłam się. Spodziewałam się czegoś innego :P No, ale o tym przeczytacie w zbiorczej recenzji wszystkich tomów, którą znajdziecie tutaj: Klik!
- Piąta fala - w końcu postanowiłam zabrać się za drugi i trzeci tom tej serii, które już od dawna leżą na mojej półce. Jednak najpierw wypadało przypomnieć sobie co działo się w pierwszej części. Tak więc się za nią zabrałam. I muszę przyznać, iż mimo, że zauważyłam w niej więcej błędów to i tak książka bardzo mi się podobała :D Zbiorczą recenzję wszystkich tomów zobaczycie niedługo :)
-Piąta fala. Bezkresne morze - Po przeczytaniu pierwszego tomu zabrałam się również za drugi. Pod niektórymi względami ta część była lepsza od poprzednich, a pod niektórymi gorsza :P
-Piąta fala. Ostatnia gwiazda - Skoro przeczytałam część pierwszą i drugą nie mogłam sobie odpuścić i trzeciej :D Ta część naprawdę bardzo mi się spodobała :)
-Ania z zielonego wzgórza - Jeśli znacie mnie trochę bliżej to wiecie, że ostatnio oszalałam na punkcie serialu "Anne with an E" jednak on ma zaledwie 7 odcinków, a ja nadal nie mogę wyjść z tego świata. Dlatego postanowiłam zabrać się za książkę. No, ale ona również się skończyła :( Dlatego niedługo planuję zaopatrzyć się w kolejne części <3
-Koralina - czytałam "Ocean na końcu drogi" tego samego autor i uwielbiam tę książkę. Planowałam od dłuższego czasu zabrać się za kolejną jego książkę i to na Koralinę miałam największą ochotę. Jednak te poprzednie wydania były naprawdę szkaradne. Gdy dowiedziałam się, że wchodzi nowe w tych cudnych okładkach, byłam wniebowzięta <3 Zwłaszcza, że zachowana jest w fioletowych barwach *.* Książka jest już za mną i w sumie takie ani me, ani be..ale moją opinię na pewno poznacie niedługo :D
- Quidditch przez wieki, Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, Baśnie Barda Beedle'a - bardzo lubię Harrego, ale jakąś ogromną fanką tej serii nie jestem. Jednak ukrywać nie będę, że uwielbiam wszelkiego typu dodatki do serii, tak więc postanowiłam się za nie zabrać. I w sumie nawet mi się podobały. oczywiście nie było to nic nadzwyczajnego, ale nie było też źle :D
- Big Red Tequila - Przez wydawnictwo Galeria ksiązki, które robi niesamowite promocje kupiłam sobie w końcu kryminał z pod pióra jednego z moich ulubionych pisarzy <3 Muszę przyznać, że troszkę się go bałam, ale koniec końców jestem nim zachwycona <3 <3 <3 Recenzja wkrótce :D
-Ogniste oczyszczenie - tej książki nie skończyłam w czerwcu, a w lipcu i to pierwszego dnia tego miesiąca. Jednak w czerwcu zaczęłam i przeczytałam 276 stron. Książka naprawdę mi się spodobała :D


Łącznie w czerwcu przeczytałam: 3 668
Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 122




Książki które do mnie przyszły:

-Zimowy monarcha - w końcu przyszedł do mnie papierowy egzemplarz ksiązki na którą tak czekałam <3
-Kroniki Jaaru - dzięki uprzejmości wydawnictwa Czwarta strona będę miała możliwość przeczytać tę prześliczną książkę <3
- Angielski rozmówki na każdy wyjazd - od wydawnictwa edgard :D
- Making face - od wydawnictwa Helion
-Pieśń Dawida - j.w
- Światło, które utraciliśmy - od wydawnictwa Otwarte
-Zaklinacz ognia - zakupiłam sobie mojego pierwszego moondrive boxa w którym ta książka się znajdowała <3

Jak widzicie praktycznie same książki do recenzji :D

Blog:

Wyświetlenia: Doszło około 10 tys wyświetleń (w czerwcu było łącznie 44 700)
Komentarze: Doszło około 400 (w czerwcu łącznie było 1825)
Obserwatorzy: Doszło około 18 (w czerwcu łącznie było 143)
Polubienia facebooka: Doszło około 50 (w czerwcu łącznie było 181)
Obserwacje na Instagramie: Doszło około 63 (w czerwcu łącznie był 63)
Posty: Doszło 7 postów! Było by więcej, ale nie miałam później na czym ich pisać :(
13 Powodów | Jesteś jednym z powodów
Zmiany! Zmiany! Zmiany!
Miły ogr | Nie taki ogr straszny jak go malują
First Sentence Challenge z Olą! | Wysyp emotek, dobra przyjaciółka oraz Sherlock
Podsumowanie maja 2017 | Nie mam co jeść
Czerwona królowa 1-3 | Jedna kropla krwi może zmienić wszystko
Ania nie Anna | Serial dla którego zarwałam nocke

W czerwcu mój blog dość mocno się rozwinął. Głównie pod takim względem, że oprócz recenzji książek postanowiłam dodać tu również kategorie takie jak seriale czy gry.

Do tego w końcu założyłam książkowego INSTAGRAMA! Na razie są tam tylko cztery zdjęcia, jednak mam wiele planów na nowe, a z racji iż w końcu mam komputer to będę mogła wcielić je w życie <3
Mam nadzieję, że mnie tam zaobserwujecie :D Zwłaszcza, że teraz dość często udzielam się na insta story tak więc jeśli chcecie być na bieżąco to koniecznie wpadajcie na mojego instagrama :) Moja nazwa: @pomiedzy_wersami



Do tego nawiązałam kilka nowych współprac!
Jednorazową współpracę nawiązałam m.in z wydawnictwem Otwartym "Światło, które utraciliśmy" oraz z Czwartą stroną "Kroniki Jaaru".  Do tego zaczęłam współprace również z Wydawnictwem Edgar, Egmont czy bukowy las <3

No i jeśli zauważyliście zmieniłam też wygląd bloga! Nie jest on zmieniony na stae, gdyż zbyt mocno do starego szablonu się przyzwyczaiłam, ale będę je na zmianę ustawiać :D


Seriale:
Niestety co do seriali to nie ma się zbytnio chwalić czym, gdyż przez jakąś połowę  czerwca nie miałam na czym oglądać :( Jednak mimo to coś tam udało mi się zaliczyć :D
-Ania nie Anna - serial dla którego zarwałam nockę <3 To jest po prostu cudo! Jeśli jeszcze go nie oglądaliście to koniecznie to zróbcie!
-Once upon a time in Wonderland - OUAT ogromnie mi się podobało, więc postanowiłam się również zabrać za odnogę tego serialu. No i nie było to nic nadzwyczajnego :P Podobało mi się dużo mniej niż podstawowe sezony. Ale niedługo na pewno napiszę tego recenzję :D
W czerwcu skończyłam zaledwie te dwa sezony, ale zaczęłam również przy okazji 3 inne.
-The walking dead - jestem teraz na 5 odcinku 1 sezonu i jak na razie jestem zachwycona
-The originals - jak na razie obejrzałam tylko pierwszy odcinek i  nie zamierzam oglądać kolejnych. Wiem, że to dopiero początek, ale ten odcinek mnie strasznie wynudził i nie mogę zabrać się za kolejne. Choć po TWD planuję obejrzeć kolejne.
-Futurama - tutaj również obejrzałam zaledwie jeden odcinek, ale jak na razie ogromnie mi się spodobał. Zaczęłam go oglądać, gdyż Rick and Morty ogromnie mi się spodobał, a nie wytrzymam czekania na 3 sezon (który jest btw. 30 lipca) tak więc zabrałam się za tę bajkę dla starszych osób :D


No i to tyle, jeśli chodzi o obejrzane seriale. Ostatnio naszła mnie straszna ochota na oglądanie wszelkiego rodzaju bajek dla dorosłych, kreskówek (ale tych starodawnych z cartoon network) czy anime i chyba niedługo się za coś zabiorę jeszcze oprócz futuramy.




Inne:
Pozbyłam się łóżka w którym miałam półkę, przez co wszystkie ksiązki, które tam się znajdowały nie mają teraz domu. Przez to mam teraz zajęte biurko przez około 5 książkowych wież xD Ale za to niedługo będę miała ogromną półkę na książki *.*


No i to tyle, jeśli chodzi o mój czerwiec. A jak tam u Was? Ile przeczytaliście? Ile obejrzeliście? Koniecznie piszcie w komentarzach, z chęcią poczytam :D

Buziaki :*

38 komentarzy:

  1. Miałam cały piękny komentarz i nagle bum. No, nie mogę XD. No więc od początku.
    10 książek to spora liczba! Gratuluję! Ja mam na swoim koncie tylko 3, ponieważ w czerwcu miałam sesje, a wtedy tylko nią tak naprawdę żyję XD. No, ale są wakacje!
    Muszę w końcu przeczytać Koralinę. Zgadzam się, że Dark Crayon robią cudowne okładki dla Gaimana! Ogólnie fajnie, że ktoś postanowił zrobić nowe, lepsze wydania. Wczoraj sprzątając w bibliotece (mam praktyki w miejskiej) widziałam te pierwsze okładki jego książek... MATKOOOO.
    Jezusie, uwielbiam serial o Ani *___* jak się skończyły odcinki to było takie: o matko, już koniec?! CHCĘ DRUGI SEZON!
    Powodzenia w lipcu z recenzjami i w ogóle z czytaniem i oglądaniem <3.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból :(
      3 książki to nie jest zły wynik, zwłaszcza, że miałaś właśnie sesje. Ja to czerwiec miałam leciutki.
      No! Te stare wydania to jakiś koszmar. Tak więc cieszę się, że wychodzą te nowe, bo Gaimana uwielbiam więc fajnie, że jego książki są takie śliczne <3
      O! Już cię lubię :D Nie to że wcześniej nie lubiłam, tylko rozumiesz - lubisz serial o Ani to moje uwielbienie do ciebie wzrosło o nieskończoność xD Ja nie mogłam uwierzyć, że to już koniec, więc zabrałam się za czytanie książek xD
      Dziękuję i nawzajem <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. OMG weź mi nie przypominaj o ANNE bo ja tu siedzę i zagryzam paluszki w oczekiwaniu na drugi sezon <3 <3
    Jak ty żeś zdołała kupić tylko tyle książek? Zdradź mi sekret na opamiętanie się w zakupach :c
    Ja chciałam oglądać OUAT in Wonderland ale w połowie straciłam zapał i jakoś się to wszystko rozmyło. A z The Originals miałam dokładnie tak samo jak ty xd

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też! A jeszcze teraz czytając komentarze znowu sobie o niej przypominam :( Gilbert wróć!!!
      Wyłączenie internetu i zamknięcie się w schronie...polecam Magda Gessler. Bessos :* xD
      Ja po obejrzeniu OUAT spodziewałam się czegoś więcej, a w sumie "in Wonderland" mnie nie zachwyciło :/ Zwłaszcza te efekty specjalne bolały w oczy :(
      Buziaki :*

      Usuń
  3. ,,Making face'' jest bardzo dobre, serio.
    ,,Ania nie Anna'' to bardzo skomplikowany tytuł, ale abstrahując od tego, jakoś kompletnie nie mam ochoty na ten serial. Nie dość, że nie lubie pierwowzoru (zasnęłam z trzy razy podczas czytania) to chyba jest na to zbyt duży hype i już kompletnie mi się odechciewa.
    W ,,The walking dead'' gra facet z ,,Supernatura'' (wypatruj takiego zajebistego dzidzia -Negan się nazywa), dlatego kiedyś miałam to oglądać, ale ja bardzo nie lubię zombie, a ten gość chyba nawet nie gra od początku, więc nie zdzierżę. No i nieszczęsne ,,The originals''; powiem ci, że mi pierwszy sezon się nawet podobał, ale było to... 2 lata temu. Nie mogę za to oglądać czwartego; ze wszystkich postaci zrobiły się takie nudne kluski.
    Ejj, ale łóżko z szafką to ty szanuj! Swoją drogą też nie mam zbyt dużo miejsca na książki, choć jeszcze nie jest to stan kryzysowy, żebym układała wieże na biurku xd
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, bo naprawdę wiele od tej książki oczekuję. Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida ogromnie mi się spodobało, więc mam nadzieję, że i w tej książce autorka mnie nie zawiedzie <3
      Mi się podstawka podobała, ale serial jest duzo lepszy <3 Znam ten ból, bo ja tak samo mam z Sherlockiem xD
      A ja zombie kocham! A serial jest super *.*
      Ja łóżko szanuję...to ono nie szanuje mnie XD
      Niedługo może się to zmieni, bo mam mieć montowaną półkę B)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Gratulacje wyniku! Wow 10 książek, ja przeczytałam raptem 2, że nawet podsumowania mi się nie opłacało robić. Z serialami też się nie popisałam w tym miesiącu, zresztą nie mogłam znaleźć jakiś nowych, ale też oglądałam "Anne". Tyle, że nie wiem czy nie w maju i ma 8 odcinków chyba, gdzieś czytałam, że 1 odcinek to tak naprawdę 2- to takie skomplikowane xd Mnie też ten serial zauroczył, chociaż Ania mnie troszkę irytuje. Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w lipcu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze 2 niż żadna :D
      Skoro nie możesz znaleźć nowych to zabierz się za stare xD Polecam "Damę w czarnym welonie" - krótka i przyjemna :D Pewnie pierwszy bo jest dlugo, al dla mnie to i tak jeden odcinek xD
      Buziaki :*

      Usuń
  5. na czerwiec nie możesz narzekać, bardzo dobry miesiąc dla ciebie :D. Dużo ciekawych ksiażek widzę od wydawnictw, też chcę!
    życzę kolejnego udanego :)
    pozdrawiam
    galeriakultury.blogspot.com
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no nie mogę :D
      Dziękuję i nawzajem :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Będę musiała przyzwyczaić się do tego szablonu.
    Gratuluję wyniku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni się trochę od poprzedniego :P
      Dziekuję <3

      Usuń
  7. Gratuluję wyników, nowych współprac i zmian!
    Dużo przeczytałaś, ja juz od dawna o takim wyniku mogę tylko pomarzyć :/
    Życzę zaczytanych wakacji!
    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Jak zepniesz porządnie gacie to dasz radę! Ja kiedyś też tak mówiłam,a le teraz mi się w końcu udało :D
      Dziękuję i nawzajem <3
      Buziaki :*

      Usuń
  8. W tym roku laptop zepsuł mi się dwa razy, więc znam ten ból heh. Gratuluję i zarazem zazdroszczę takiego wyniku w czerwcu! Z książek, które do Ciebie przybyły mam ochotę na "Światło, które utraciliśmy". Okładka mi się bardzo podoba no i opis przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O joj, współczuję :/
      Dziękuję <3
      Okładka jest śliczna <3
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Jak Ty to robisz,że masz tyle osiągnięć. Zazdroszczę. Ja jak mam jednego dnia 80 wyświetleń, to się cieszę :D I tyle współprac... mam zamiar kiedyś w końcu nawiązać jakąś współpracę. Ty pisałaś do wydawnictw, czy sami Ci proponowały współpracę?
    Tak ogólnie to gratuluję, 11 książek? Ja przeczytałam zaledwie 4 :D Ty to jednak jesteś prawdziwą książkoholiczką :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo się dzieje :D Jeśli chodzi o książki to teraz wyjątkowo udało mi się tyle przeczytać, a jeśli o statystyki to odwiedzam blogi innych i reklamuję posty na książkowych grupach :) Pisz koniecznie! Zależy kto? Kilka do mnie napisało, a do reszty ja...zazwyczaj ja xD
      Lepsze 4 niż żadna :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca czerwca. Nie wiedziałam, ze ktoś jeszcze takie coś robi. Bardzo ci zazdroszczę taki zasięgów, też dążę do nich.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/lokatorka-j-p-delaney.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Serio? Ja na okrągło takie podsumowania widzę xD
      Mam nadzieję, że kiedy dojdziesz do wymarzonego zasięgu :D
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Ojeeej 10 książek, już nie patrząc jakby je połączyć to i tak 7 to sporo. Kiedy ty masz na to czas? Ja zaledwie przeczytałam 4. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 to też dobry wynik :D A te 7/10 to wyjątkowo w czerwcu mi się przeczytać udało, bo był bardzo wolny miesiąc :)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Miałaś piękny czerwcowy wynik książkowy i blogowy, tak trzymaj;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zaliczyłaś niezłą przygodę z Anią z Zielonego Wzgórza :) Kusi mnie od paru miesięcy powrót do serii książkowej, nie mówiąc już o tym, że o serialu słyszę same superlatywy i też chętnie bym się zapoznała. Tylko czasu brak :) ale to na pewno nadrobię.

    Pomyśl może nad wyszczególnianiem tytułów książek pogrubioną czcionką, jak robisz takie listy - trochę się to wszystko zlewa i trudniej się połapać :)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D To koniecznie zabierz się ponownie za całą serię, ale...najpierw serial B) Serial nie jest krótki, więc na pewno znajdziesz troszkę czasu :D
      Kiedyś tak robiłam, a teraz w sumie zapomniałam xD Ale dziękuję za radę :D <3
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ja miałam małe zastrzeżenie do ostatnie części "Piątej fali", ale nie było źle. Cieszy mnie to, że zakończenie nie było do końca szczęśliwe.
    "Pieśń Dawida" i "Making faces" są genialne! Bardzo emocjonalne książki.
    A "Zimowego monarchę" niedawno zamówiłam i to wydanie jest piękne! Jednak, nie mam pojęcia kiedy przeczytam, bo zbyt dużo książek czeka w kolejce.
    O "Ani nie Ani" wszyscy piszą i obejrzałabym, ale boję się, że się za bardzo wciągnę. Wiem, to co piszę nie ma sensu ;P Za dużo ostatnio seriali oglądam i nie mam ochoty dorzucać kolejnego, bo nie starczy mi czasu na książki ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakieś tam zastrzeżenia miałam, ale ogólnie ostatnia część bardzo mi się podobała :D Mnie też właśnie to urzekło najbardziej <3
      Oj tak! Ja Prawo Mojżesza i pieśń Dawida uwielbiam <3 Mam nadzieję, że Making Face nie będzie gorsza :D Jeśli będzie tak świetna jak poprzedniczki to Amy HArmon zostanie chyba jedną z moich ulubionych pisarek <3
      Wydanie piękne, ale książka taka trochę poniżej normy :P Niby fajna, al. nudnawa i nie wciągająca. Przy niej warto się wciągnąć! Zwłaszcza, że ma tylko 7 odcinków <3 Ale znam to...ja mam taki problem, że seriale kocham i mogę je oglądać na okrągło, ale mam teraz kiepski net więc nie mam jak oglądać :/
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Całkiem niezły wynik! Ja "Światło, które utraciliśmy" mam już za sobą i była to całkiem dobra książka. Jeśli masz ochotę to zapraszam na jej recenzję ^^

    http://volusequat.blogspot.com/2017/07/swiato-ktore-utracilismy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D No na mnie aż takiego wrażenia nie zrobiła, ale nie była zła :)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Gratuluję takich wyników :) Bardzo ładnie odświeżyłaś swojego bloga :)

    Pozdrawiam!
    Karo

    www.czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Dziękuję x2 xD :D
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Jak cieszą takie podsumowania miesiąca, lubię je czytać, bo zawsze jakiś tytuł wpadnie mi w oczy, który warto uwzględnić w planach czytelniczych. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Mam nadzieję, że i tym razem wpadło ci w oko coś ciekawego :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Jaki cudny szablon! Uwielbiam. Obserwuje ;)
    U mnie nudy w czerwcu.
    Mam masę postów do napisania, powoli się rozkręcam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Dziękuję x2 <3 Dziękuję x3 xDDDD Za dużo tego dziękuję, ale oj tam :D
      U mnie podobnie...masa postów i nie wiem kiedy uda mi się to nadrobić xD Trzymam za ciebie kciuki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Bardzo udany miesiąc za Tobą. "Making face" bardzo miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no :D Kurcze, każdy mi w komentarzach pisze, że Making Face im się podobało i teraz z jednej strony się cieszę bo może i mi się spodoba, a z drugiej mam obawy, bo wszyscy to zachwalają xD
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.