sobota, 10 czerwca 2017

Zmiany! Zmiany! Zmiany!

Hejka! Z tej strony Kremciowata i dzisiaj chciałam opowiedzieć wam o pewnej rzeczy. Pewnej
zmianie. Ostatnio dość mocno zaniedbałam tego bloga. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, jednak po prostu się wypaliłam. Zakładając tego bloga miałam głowę pełną pomysłów i chęci. Potem ten zapał mijał, aż w końcu wypalił się całkowicie. Dlatego właśnie teraz jestem tu gdzie jestem. Na początku przyznam szczerze, że chciałam po prostu z pisania zrezygnować. Bo tu nie chodziło jedynie o chęci, ale również brak czasu i zmuszanie się w niektórych momentach do czytania, przez co miałam również zastój czytelniczy. Jednak myślałam...bardzo długo (tak, czasami myślę xD). Blogowanie to nie jest tylko sposób spędzania wolnego czasu...to również pasja. Moja pasja. Dopiero po tym jak chciałam przestać to robić to to zrozumiałam. Dlatego nie odchodzę z tej branży. Jednak chce wprowadzić radykalne zmiany po to by mi się lepiej to prowadziło, oraz wam lepiej czytało (mam przynajmniej taką nadzieję :P) no i kto wie, może przez to dojdzie więcej nowych czytelników :D
Ale o co chodzi? Do tej pory na moim blogu pojawiały się same recenzje książek. Spokojnie, z tym nie kończę. Po prostu będzie tego troszkę mniej, ponieważ oprócz recenzji książek będą pojawiać się tu również opinie m.in o serialach, filmach czy grach. Co jakiś czas pojawią się również posty około...hmmm...nie okołoksiążkowe tylko okołowszystko xD Wiem, że to brzmi dziwnie,a le nie wiem, jak to inaczej ubrać w słowa. Po prostu będę tu pisać o moich odczuciach związanych z różnymi rzeczami. Spokojnie, żadnych modowych rzeczy tu nie będzie...a może będą (Młahahaha). Nie no żartuję xD Chciałabym jednak nadal zachować mojego bloga w tej tematyce popkulturowej tak, więc ... Na początku bałam się trochę, że z mojego bloga zrobi się taki misz masz, jednak co tam! To mój blog i będę robić w nim co będę chciała :D Ale przy dobrej organizacji na pewno nie będzie aż tak źle. Nie planuję jakiś określonych dni czy godzin dodawania postów, ponieważ nie lubię się trzymać ściśle takich rzeczy. Post pojawi się wtedy, gdy będzie gotowy. jednak zachęcam was do śledzenia mojego fanpage na facebooku na którym na pewno również pojawią się informacje odnoście postów. Planuję również (czego od dawna nie robiłam) robienie własnych zdjęć do książek. Wiem, że lubicie to przy recenzjach tak więc się postaram. Nie obiecuję, że mi się to uda, ale będę robić wszystko co w mojej mocy. Jednak ostrzegam...nie jestem jakimś specem z cudownymi warunkami xD Mam nadzieję, że takie zmiany wam się spodobają, gdyż ja jestem ogromnie zadowolona. Od razu wróciły mi chęci do pisania i mam głowę pełną pomysłów!

Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. U siebie też wprowadziłam opinie chociażby o serialach i uważam, że to bardzo odświeżające. Zawsze mam o czym pisać i w pewnym momencie pisanie o serialach stało się dla mnie łatwiejsze, a nawet przyjemniejsze. Każdemu czasami przyda się jakaś zmiana, także uważam, że może to tylko wyjść na dobre. Powodzenia Ryszardzie :) Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam to zrobić, bo naprawdę straciłam zapał do pisania, a odkąd wcieliłam plany w życie wróciły mi chęci :D No u ciebie ostatnio to pełno tych postów o serialach :)Dziękuję wielmożna Dominiko <3 xD
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Nie ma po co ograniczać się do jednej tematyki ;) To rzeczywiście bardzo irytujące czasami. Dlatego DM to blog od wszystkiego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam :D Hah, co prawda to prawda :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Hah sama mam w planach pisać opinie o serialach i filmach, ale nie wiem czy mi się to uda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Kto nie próbuje ten nie ma. A jak nie wyjdzie to trudno :D Przynajmniej będziesz wiedzieć, że próbowałaś :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Komu jak komu, ale tobie na pewno się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokonać zmian i w nich wytrwać :)
    (coś mnie ucięło :P )

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zawsze będę do ciebie wpadać :P Nawet gdybyś pisała o modzie :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te przemiłe słowa <3 Będę o tym pamiętać1 ;) Choć nie wydaje mi się bym o modzie pisała xD

      Usuń
  7. To bardzo dobry pomysł. Sama kilka lat temu też przechodziłam mały kryzys, na szczęście po wprowadzeniu różnych nowych cykli na moim blogu powróciła mi cała przyjemność z pisania ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w moim przypadku również tak będzie :) Trzymaj kciuki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Czekam na zmiany! Opinie o serialach czy grach mogą okazać się przydatne, więc tym bardziej czekam na jakieś fajne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję B) Niestety rzadko widzę opinie na internecie w formie pisanej opinii o serialach czy grach dlatego mam nadzieję, ze moje wypociny się komuś przydadzą :D Już niedługo na pewno pierwsze posty w tych kategoriach się pojawią :D Dziękuję za miłe słowa <3
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Świetny pomysł! U mnie na blogu zdexydowanie przeważają książki, bo to jest moja największa pasja, seriali nie oglądam, a jak obejrzę jakiś film to też jest o nim notka. Ale tak ogólnie to pojawiają się też różne, najróżniejsze posty np. kiedyś tam był o decoupage'u czy (niedawno) o mojej zielonej szkole. Także na ZwF można znaleźć naprawdę wszystko, chociaż książki przeważają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Ja czytanie książek oraz oglądanie seriali mam na równi, dlatego ciężko mi zamknąć się w jednej kategorii. Zwłaszcza, że seriale pochłaniają mi bardzo wiele czasu, przez co mam go mniej niż wczesniej na czytanie :(
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.