piątek, 16 czerwca 2017

Podsumowanie maja 2017 | Nie mam co jeść

Dość dawno nie było u mnie żadnych podsumowań, tak więc dziś w końcu się ono pojawia! Maj był dość ciekawym miesiącem...zresztą zobaczcie sami :D


Książki!
Maj pod względem książek był dość obfity. Przeczytałam zaledwie 6 książek, jednak i tak jestem dość mocno zadowolona z tego wyniku, zwłaszcza, że maj to jeden z najbardziej pracowitych miesiąców w życiu ucznia. Jednak to nie przeczytanymi książkami jestem zachwycona, a tymi które do mnie przyszły. Bo było ich około 40!!!! Łałałaał!!! W prawdzie zbankrutowałam, ale mam przynajmniej nowe książki. Kogo obchodzi, że nie będę miała teraz co jeść...chce ktoś wspomóc biednego blogera? 

Przeczytane:
 -13 powodów - od wydawnictwa Rebis <3 Zabrałam się za książkę głównie z powodu, że chciałam obejrzeć serial, jednak to nie tak, że wcześniej o niej nie wiedziałam, bo już jakiś czas temu zanim była w ogóle jakakolwiek mowa o serialu to już miałam ją w planach. Serial dał mi tylko kopa, by w końcu się za nią zabrać :D Recenzja: Klik
 - Oskar i Pani Róża - przeczytałam na potrzeby szkolne i w sumie nie wiem czym ludzie się tak zachwycają :/ Dla mnie jest to jedna z najgorszych szkolnych lektur. Taka bezpłciowa i potraktowana po macoszemu :P
- Zimowy Monarcha - od Wydawnictwa Otwarte (szkoda tylko, że papierowego egzemplarza jaka nie było tak nie ma -.-). Książka fajna, ale nie zachwyciła. Choć wydanie cudowne <3 Recenzja: Klik
- Magiczne istoty - Kiedyś przy promocji u Galerii Książki zakupiłam sobie tę śliczną książkę i w końcu ją przeczytałam. Zdecydowanie perełka dla fanów fantastyki :D Ma przepiękne ilustrację, choć nie obraziłabym się gdyby książka była grubsza :D
- Czerwona królowa - niedawno wyszła 3 część tej serii, a z racji iż CK czytałam dosyć dawno temu to postanowiłam ją sobie odświeżyć :D Książka cudowna jak za pierwszym razem :) Recenzja: Wkrótce
- Szklany tron - tak samo jak pierwszą część tę też postanowiłam sobie odświeżyć, tyle że w tej tym razem widzę już więcej błędów niż za pierwszym razem :P Recenzja: Wkrótce




Nowe:
Teraz nadszedł czas na pokazanie wam moich cudeniek, które sprawiły, że już nie mam miejsca na półkach :/ I co ja mam teraz zrobić? Ale no cóż, wolę nie mieć miejsca na półkach niż nie mieć tych książek :P

Tak więc na początku były targi ksiżżki (moje pierwsze w życiu) <3 Jeśli chodzi o przeceny to jakoś szczególnie nie zachwyciły, dlatego zakupiłam sobie jedynie i aż 5 książek. 
-Był sobie pies - stanowisko gandalfa
- Angielski #GRAmatyka  - stanowisko Edgar
-Angielski nie grysie - stanowisko Edgar
- Żniwiarz. Pusta noc - stanowisko czwarta strona. W prawdzie przyszłam po Buntowniczkę z pustyni, ale chamy mi wszystko wykupiły. Ale mimo to dostałam śliczne przypinki oraz różne fajne ulotki :D
- The call. Wezwanie - j.w
- no i kupiłam sobie również dwie zakładki u EpickPage...niestety jedna z nich zgubiła mi się już następnego dnia xD



Tak więc targi pod względem książek zbyt bogate nie były, ale za to spotkałam się tam z naprawdę świetnymi ludźmi. M.in z Polą, Hanią oraz Izą z naszej blogerskiej konfy. Do tego Iza przyprowadziła ze sobą Dominika, który teraz również w naszej konfie jest xD Potem siedząc na trybunach dołączyły się do nas jeszcze dwie miłe buźki, a potem jak robiliśmy zdjęcie to dołączyło do nas całe stado bawołów. Wszystkich gorąco pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy <3 

Teraz czas na internetowe zakupy! 
Księgarnia mestro (czemu ona ma tak świetne promocje?! Ledwo zrobiłam tamto zamówienie, a teraz znowu mam w koszyku 27 pozycji xD) Uwaga teraz lecę z pamięci, mam nadzieję, ze niczego nie zapomnę xD
-Harry Potter i komnata tajemnic. Wyd. ilustrowane
- Buntowniczka z pustyni
-Gniazdo
-Ogniste Oczyszczenie
- Zła krew
- Dożywocie
-Ostatni smokobójca
-Epidemia
-Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. bez cenzury
- Ania z zielonego wzgórza
-Wiedźma Opiekunka
-Koralina
-Królewska klatka
-Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
- Quiddith przez wieki
-Basnie Barda Beedle'a - teraz jestem prawowitym uczniem Hogwartu :D
-Wiedźmin. ostatnie życzenie - w tym wydaniu strasznie spodobała mi się okładka, ale jak zobaczyłam to białe to żałuję, że nie kupiłam tamtego xD







Do tego Galeria książki ponownie zrobiła promocję -50% a z racji iż kocham wydawane przez nich książki, tam również musiałam popełnić kilka grzeszków. Wcale paragon od nich nie służy mi teraz jako zakładka xD
-Archiwum herosów
-Big Red Tequila
-Dar - jeju to ma tak cudowną okładkę! W sensie oprawa nie jest ani miękka, ani twarda tylko taka pół sztywna <3
-Gniazdo
-Hotel Walhalla
-Jeźdźcy dinozaurów
-Królowa Tearlingu
-Krzyk Icemarku
-Magonia
-Apollo i boskie próby. Mroczna przepowiednia
-Młot Thora
-Kroniki rodu Kane Pakiet
-Pamiętniki Półbogów
- Przewodnik po świecie herosów
-Trollhunters
-Waleczna Czarownica

Tym sposobem mam już praktycznie wszystkie książki autorstwa Ricka Riordana, oraz prawie wszystkie książki Wydawnictwa Galeria książki xD Co ja zrobię jak już one się skończą? :(




Seriale
Jeśli chodzi o seriale to ten miesiąc był bardzo udany. Obejrzałam wiele produkcji w tym kilka naprawdę świetnych. Jednak co do seriali pewna nie jestem więc jest możliwość, że niektóre zaczęłam oglądać już w kwietniu.
- 13 reasons why - po przeczytaniu książki od razu zabrałam się za serial. Musze przyznać, że naprawdę mi się spodobał. 
- Beyond - przyznam się, że ten serial obejrzałam tylko dlatego, że w Once upon a time spodobał mi się Herkules, który tutaj gra brata głównego bohatera xD W sumie serial nie jest zły, choć mogło być lepiej :P
- Famous in love - na początku bałam się trochę aktorów, bo główna bohaterka to gwiazda disneya, a od tych osób za wiele wymagać nie można. Jednak koniec końców nie było, aż tak źle. Za serial zabrałam się głównie z powodu iż jest inny. Tym razem głównym motywem jest aktorstwo. Pokochałam ten serial <3
-Rick and Morty - jeju, ta bajka jest cudowna! <3 xDD
- Riverdale - na ten serial był dość mocny szał, więc chciałam sama się przekonać, czy to faktycznie jest aż tak fajne. I owszem było, ale nie aż tak. Choć z niecierpliwością czekam na 2 sezon i...Jughead <3 <3 <3
-Stranger things - na ten serial również był szał i w sumie nie rozumiem dlaczego. Nic specjalnego :P

No i to tyle jeśli chodzi o seriale w maju :D 



Kurcze wiele rzeczy chciałabym wam powiedzieć, ale nie moge bo one zdarzyły się dopiero w czerwcu -.- 
  
Blog
Statystyk zbytnio nie pamiętam tak więc w tym miesiącu je pominę :P
Posty: 
Gałęziste Artur Urbanowicz | Demoniczny Gwałciciel 
Wyniki Konkursów! 
Projekt królowa Dominika Rosik | Gra w szachy nie taka nudna 
Zimowy monarcha | Dobra golizna nie jest zła xD  
  
Dobra to chyba na tyle. W tym miesiącu, aż tyle do powiedzenia nie mam, tak więc na siłę przedłużać nie będe :P 
A jak u was minął ten miesiąc? :D Byliście na Warszawskich Targach Książki?Jeśli tak to może kojarzycie dziewczynę z długimi brązowymi włosami, w różowej sukience? (tak to byłam ja xD) Piszcie w komentarzach z chęcią poczytam :)
Buziaki :*  

38 komentarzy:

  1. Mnie niestety nie było na WTK - może w przyszłym roku, chociaż pewnie będzie tak samo jak w tym :/
    Muszę sobie w końcu skompletować całą serię PROGRAMU, bo mam tylko 1 część, a naprawdę mi się podobała, tylko jakoś nigdy nie mam czasu (czytaj: pieniędzy) żeby dokupić resztę. U mnie maj pod względem czytelniczym był słaby (tak jak całe moje życie) i przeczytałam tylko 2 książki, bo tak strasznie męczyłam to "Hopeless" :( Może teraz będzie lepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w następnym roku uda ci się przyjechać i się spotkamy :D
      Podobała ci sie? :D Ja właśnie słyszę wiele pozytywnych opinii, a jest to jeszcze temat pojawiający się w książkach rzadko, a ja takowy lubię :)
      O jezu, to żeś dowaliła tym komentarzem w nawiasie xD Lepsze dwie książki niż żadna :D Hopeless? Weź mi nic o tej autorce nie mów, już mi uszami wychodzi :P
      Buziaki :*
      pomiedzy-wersami.blogspot.com

      Usuń
  2. O jejku 40 nowych książek :D Widzę nie będzie się nudzić ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta liczba tylko wydaje się taka duża, jak paczka do mnie przyszła to jakaś mała i tak była xD Z chęcią dokupiłabym sibie drugie tyle :D
      No mam nadzieję, że nie będzie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Noooo piękne podsumowanie! Ja jestem właśnie w trakcie oglądania "13 powodów". Podoba mi się zarówno książka jak i serial :)
    A tak w ogóle, nie zbankrutowałaś jeszcze?! Tyle książek :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję *niski ukłon* Koniecznie podziel się wrażeniami po obejrzeniu całego serialu :)
      No własnie zbankrutowałam xD
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Na targach nie byłam, czego żałuję, ale w przyszłym roku na pewno się pojawię!
    Co do maja, to zapraszam na moje małe podsumowanie na blogu.
    No i jestem pod wrażeniem, że znalazłaś czas na to wszystko, książki, seriale... Już nie pamiętam kiedy usiadłam do serialu, a zaległości mi się robią! The Originals... :(
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! :D
      A dziękuję, na pewno wpadnę :)
      To się nazywa: dobre rozdysponowanie czasu :D Każdy mój znajomy zawsze się dziwi, że aż na tyle rzeczy mam czas. W sumie sama nie wiem jak to robie, ale jakoś mi się udaje :)
      Dasz rade! Uważam, że jeśli się chce to da się rade zrobić wszystko :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Zazdroszczę ci - sama chciałabym pojechać na Targi, ale raczej do Krk bo Warszawa jest ciuuut za daleko ode mnie xDD noo około 300 km xD
    Mam nadzieję, że zawitam do Krakowa na Targi <3
    Powiem ci że pierwsze słyszę o tej księgarni, aż sobie ją wpisałam w drugą kartę i zaraz jak skończę ten komentarz to obczaję co tam ciekawego mają. xDD
    Ogólnie to gratuluję ci wyników, zaczytanego czerwca i byle do końca roku! <3
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a dla mnie Krk jest za daleko xD Choć kiedys też bym z chęcią tam pojechała na targi :D
      Koniecznie, ponieważ moim zdaniem mają cudowne przeceny :D
      Dziękuję i nawzajem <3
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Z tymi półkami jest tak, że człowiek na początku marzy o tym, żeby były całkowicie zapewnione, a później marudzi, że nie ma już miejsca. Przynajmniej tak było na moim przykładzie :") Polecam ułożyć książki wielkością, ale pionowo, no i najlepiej w dwóch rzędach (chociaż ty chyba masz w dwóch rzędach) - wtedy trochę miejsca się zaoszczędzi. W każdym razie, ja zrobiłam u siebie takie przemeblowanie i może nie jest to najpiękniejsze, ale więcej miejsca pozostało na kolejne zakupy.
    Z książek mam chrapkę od dawna na ,,Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży'', więc oczywiście bym ci je podkradła, ale wiem, że będziesz zaciekle walczyć, więc poraczę się recenzją, żeby nie wydać kasy w błoto, choć akurat przy tym zakupie, jestem na 98& pewna, że wiem co dostanę i czego się spodziewać.
    Tak mi się już udziela ,,Supernatural'', że zainteresowałam się ,,Beyond'', jak tylko usłyszałam o braciach, ale jednak nie - mam trochę dobrych rzeczy do nadrobienia.
    Aaa, kolejna osoba, która jara się Jugheadem *wstaw wykrzywioną minę*.
    Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa! Święte słowa!
      Mam tak ułożone i jakoś nic mi to nie daje xD No oczywiście, że będę walczyć! Lwica tak łatwo nie oddaje swoich pociech xD
      Beyond nawet fajne było, ale wydaje mi się, że tobie nie spodoba się na tyle by tracić na to czas, bo troszkę nudne.
      Jughead jest cudowny! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  7. O mój Boże, dziewczyno!! 40!?!? Oszalałaś?!?! :D
    U mnie maj to ksiązkowa porażka, tylko dwie pozycje :(
    Ale widzę maluteńki błędzik :D W spisie przeczytanych książek, jeśli się nie mylę, powinno być "szklany miecz" zamiast "szklany tron" :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to tylk na początu się tak dużo wydaje :D Ale tak, oszalałam...przez twe oczy, twe oczy zielone OSZALAŁEM...a tak mi się skojarzyło xD
      Lepsze dwie książki niż żadna :P
      Tak! Tak powinno być! Dziękuję <3 Jezu te pozycje zawsze mi się mylą :/
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Brawo! Udało ci się zrobić podsumowanie :)
    Zazdroszczę tylu nowych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Dziękuję :D
      Nie dziwię się, ja też bym zazdrościła xD Sama sobie zazdroszczę xD
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Ile masz nowych książek! Ale Ci zazdroszczę pokaż koniecznie swoją biblioteczkę teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no mam :D Już w styczniu robiłam i to zbyt wiele pracy, więc na razie chyba podziękuje xD Raczej dopiero pod koniec roku dodam update :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Ostatnio staram się ograniczać swoje zakupy książkowe i w sumie nawet całkiem nieźle mi to wychodzi (czego nie mogę powiedzieć o kupowaniu nowych planszówek :P ), ale i tak zazdroszczę Ci kilku książek.

    Nie jestem miłośniczką Szklanego tronu, ale uważam, że to ciekawe, że zauważyłaś więcej błędów po ponownej lekturze.

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ograniczałam zakupy przez ostatnie pół roku lub trochę krócej, więc uznałam, że najwyższy czas coś kupić :D Planszówki <3
      W poście zrobiłam błąd...chodziło o "Szklany miecz" :D Coraz częściej słyszę o tym, że komuś Szklany tron się nie podoba :D Więc tym bardziej mam ochotę się za nią zabrać :)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Ja w maju kupiłam tylko jedną książkę :) W ogóle 40 książek w jednym miesiącu to dla mnie ilość, do której nigdy nie dojdę, max kupiłam 15. Ale ja mam tak, że zbyt duża ilość nieprzeczytanych książek na półkach mnie irytuje, i muszę je przeczytać zanim kupię kolejne.
    Na targach też specjalnie się nie obkupywałam z tego samego powodu, co Ty :) Ale też wzięłam dwie zakładki od Epic Page i moje szczęśliwie obie leżą na biurku i żadnej jeszcze nie zgubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną? Nie potrafię wyobrazić sobie takiej liczby xD Ja w sumie lubię mieć na półkach wiele do wyboru, przez to nie jestem jakoś ograniczona.
      Szczerze ci zazdroszczę...choć w sumie po otworzeniu tych zakładek troszkę się zawiodłam :P Myslałam, że całe są z magnesu, a tu jednak nie
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Ano jedną. Ja też lubię mieć wybór, ale sporo pożyczam od koleżanki i zawsze mam jakieś zaległe własne książki do poczytania. Plus, mam jeszcze dostęp do legimi :) No i niby w maju kupiłam jedną, ale dwie dostałam, a jedną wygrałam :)

      Usuń
  12. A ja na targach byłam i fajnie się bawiłam. Podziwiam ilośc ksiązek, moje już z półek wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są już na styk upchnięte xD A słowniki to już w kartonach siedzą xD
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Wow, ile książek :D Mnie by chyba rodzice z domu wyrzucili, jakbym zaczęła tyle kupować XD Gratuluję wyniku, również serialowego. Ja nie wiem, skąd mam wziąć czas na oglądanie, bo tyle świetnych seriali na mnie czeka, a nawet nie mam kiedy jednego odcinka obejrzeć...
    Read With Passion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie wyrzucili, ale tata już się pyta czy za duzo nie kupuję xD
      Dziękuję :) Dasz rade! Jeśli się chce to wszystko da się rade zrobić.
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ja ostatnio kupuję coraz mniej książek, bo nie mam ich gdzie trzymać :( Chyba potrzebuję nowe mieszkanko.
    Czekam na recenzje książek wujka Ricka. Sama mam do nadrobienia najnowszy tom Magnusa i Apolla.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też juz nie mam miejsca...i pieniędzy w sumie też xD Tak więc mam problem :/ Ja potrzebuję nowej półki
      Ja mam do nadrobienia większość jego książek xD
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Ja po ostatnich zakupach książkowych chyba też nie będę miała co jeść, haha
    Zapraszam do mnie na dopiero pierwszy post :)
    http://herbaciane-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się w bólu...xD Pamiętaj, blogerzy trzymają się razem - jeśli znajdziesz coś do żarcia musisz się ze mną podzielić :D
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Też mam problem z miejscem na półkach. Jakiś czas temu zamówiłam sobie tak zwane 'niewidzialne półki' (bo nie mam miejsca na nowy regał) i trochę pomogło - na jakieś 2 miesiące ;P Ach, ten książkoholizm i nałóg kupowania nowych powieści ;P Twoje zakupy robią wrażenie. Nie pozostaje nic innego, tylko czytać :D Z wszystkich wymienionych książek mam w planie "Zimowego monarchę", "Buntowniczkę z pustyni" i "The Call. Wezwanie" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam miejsca na wstawienie nowych półek :/ Ale może niedługo będe remontować sobie pokój i wtedy coś się ogarnie :D Bo na razie to bida u mnie w pokoju jest, jeśli chodzi o te półki :P Oj, tak. Znam ten ból. Miesiąc temu kupiłam 40 nowych książek, teraz w koszyku mam kolejne 30 xD
      Koniecznie podziel się opinią jeśli za którąś się zabierzesz :D
      Buziaki :*

      Usuń
  17. O kurczę, naprawdę na bogato! Mnóstwo świetnych książek, w oczy rzuciła mi się np. Królowa Tearlingu, Percy Jackson, Buntowniczka z pustyni, piękne ilustrowane wydanie HP (marzy mi się!)... Przygodę z Wiedźmą dopiero zaczynam. ;)
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było na bogato, teraz jest bieda, bo nie mam pieniędzy xD Królowa Tearlingu dopiero przede mną, ale okładka prześliczna <3 Persiak musiał być! :D Koniecznie podziel się opinią, jak ja skończysz :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Wow, ale obfity miesiąc! Gratuluję tylu przeczytanych, a tym bardziej zdobytych książek. Gdzie Ty to wszystko mieścisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, czemu obfity kojarzy mi się z okresem xD Dziękuję <3 Właśnie problem z tym, że nie mieszczę xD
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.