środa, 14 czerwca 2017

First Sentence Challange z Olą | Wysyp emotek, dobra przyjaciółka oraz Sherlock



Hejka!
Ostatnio na moim blogu pojawiały się same recenzje książek, a czasem przyda się jakiś powiew
świeżości. Tak więc dziś chciałam zaprosić was na pewien około książkowy post, który zorganizowała razem ze mną Ola z bloga Złodziejka zapisanych stron. Ogromnie dziękuję ci za pomoc oraz tak mile spędzony czas razem :) <3 Tak więc ja zapraszam Was do czytania tego postu, a ja tym czasem spadam pisać kolejne :D


O co chodzi? Razem z Olą pobawiłyśmy się w First Sentence Challenge! Wybrałyśmy sobie po 5 książek, które czytała druga strona. A potem na zmianę czytałyśmy ich pierwsze zdania. Za odgadnięcie po jednym zdaniu otrzymywało się 3 punkty. Po dwóch 2, a po trzech 1. Mam nadzieję, że reguły w miarę zrozumiałe :D No to zaczynajmy!
Ps. Wyniki nie były ustawione xD

M - Magda (Ja)
O - Ola

O - okey, to przygotuj się. Piszę pierwsze zdanie
Jesteście na to gotowi?

M - Tak!
A to jest to zdanie 😂
Ej, kurde! Ja tutaj myślę nad kolejnością by od najłatwiejszego do najtrudniejszego dać, a ty już z grubej dechy dajesz 😏 ej, kurde nie wiem 😂 czekaj ja sie zastanowię 😏
Kurcze, rozglądam sie tak po mojej szafce i nic mi do głowy nie przychodzi 😳 nie no, wiem, że wyjdę na mięczaka, ale chyba nic nie wymyślę. Dawaj 2 zdanie 😛😁
Jeju, tak sie zaczynam rozgadywać, że ten post chyba kilometrowy bd 😂

O - haha nie wyjdziesz ;) to powinno cię lekko naprowadzić :)

M - Mam nadzieje 😂

O - 2. Na romans i namiętność, zdradę, stratę, ból...

M - What?!?! To mnie miało naprowadzić 😂 ej, ja sie teraz boję, bo jak tak dalej pójdzie to ja tu z zerowym wynikiem wyjdę 😂

O - chodzi mi oto, że zazwyczaj książka zaczyna się dialogiem, akcją, cyfrą. A tutaj to takie przemyślenia...

M - Dobra, pomyślmy to jest raczej jakieś romansidło lub młodzieżówka/fantastyka z dużym elementem miłości #sherlock 😎

O - hahah :D jestem z ciebie dumna ♥ #dumnazSherlocka.

M - 😂Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że to coś z Pamiętników wampirów 😏 ale czekaj jeszcze pomyślę xD
Albo...
Na alicję 😕 bo w obu są właśnie takie przemyślenia w stylu strata, ból itp.
Kurde, wzięłabym jeszcze to 3 zdanie, ale boje się, że ono mnie na nic nie naprowadzi, ale z drugiej strony...jeśli teraz odpowiem źle to tym bardziej gówno będę miała
Nie no dobra, strzelam na Alicję...tylko którą 😕
Mam nadzieje, że z Alicją dobrze strzeliłam 😂


O - #dumnazsherlocka  ♥

M - Ooo 
😍😂 
No to teraz systemem odpadania...1 i 4 na pewno odpada, bo tam mi jakoś to nie pasuje 😕   
Zostaje 2 i 3...jest progres 💪😹  

O - Ja mam coś takiego, że cały czas coś piszę, ale tego nie wysyłam bo nie chce ci przerywać myśleć czy podać odpowiedzi 
😀 ale twój tok porozumiewania jest dobry 😀

M - Nie no spoko pisz nic mi to nie przeszkadza 😎
Dobra wyślij mi to 3 zdanie  😂

O - rozkręcasz się 💪😜
okey, trzecie zdanie brzmi :
  
M - Myślałam, że bd gorzej 😂   

O - Na koniec?

M - Co na koniec? 😳 

O - * w tym momencie widzę jak z patrzysz na to trzecie zdanie i nie możesz dopasować części....*
 Na koniec? - to trzecie zdanie 🙂 ♥

M - Aaa  😂


O -   

M -Powiem ci tak...miałam racje- wcześniej to zdanie, że tak brzydko powiem gówno by mi dało, ale teraz jestem pewna (znaczy nie jestem, ale lepszego pomysłu nie mam 😂), że to 3 cz, bo koniec, a 3 cz to koniec.. 😂   

O - hahah ♥ zgadłaś, to Alicja królowa zombii część 3, zdobywasz 1 punkt!

M - Jej!!!! 💪 jestem genialna 😂
To co? Gotowa na swoje zdanie? 😏

O - Oto padł właśnie pierwszy punkt w first sentence challenge ! ♥♥♥


M - 😂 
Oby tak dalej 💪 

O - Dawaj 💪      

M - Teraz tylko pytanie z  której książki? 😂 dobra zacznijmy od czegoś łatwego 😈                                                                                                                             
      
O - O matko, zaczynam się bać 😹  

M - "Will nie przestawał biec" 😎 

O - Czy to jest może "Strażniczka Książek"?

M - Ja sie tak nie bawię 😟😭 Tak ❤️😂
Dostajesz 3 pkt 😐

O - Ja zgadłam tylko dla tego, że teraz miałam dać ci tę książkę ♥ przez ciebie muszę wybrać ci inną ;D

M - Mi to zajęło jakieś 10 min, a ta w sekundę zgadła 😂
 Aaa 😂   

O - haha 😀 przy następnej pewnie nie pójdzie mi tak łatwo 😀 no dobra, to czekaj wybieram ci książkę 

M - Mam nadzieje 😎😂 nie to, że chce żebyś przegrała...chociaż nie! Chcę, bo to mój blog wiec nie wypada sie zbłaźnić 😂  

O - hahaha 😀 prawdopodobnie przegram 😉 chyba, że trafisz na jedną z trzech książek, które poznaje od razu 😂 ale w to wątpię. Okey, mam

M - Mmm, a jakie to książki? 😏😂

O - 1. Siedziałam na zatłoczonej scenie z zaciśniętymi powiekami wśród dziesiątek innych tancerzy i tancerek w kolorowych i błyszczących kostiumach.

M - Eeeeem 😳 czekaj co ja miałam z tańcem? 😂    
 "Wyspa X"? 😃

O - Haha 😃 mam nadzieję, że zgadniesz za trzy punkty 😗 chcę być dumna z sherlocka

M - Mam nadzieje, że tak, bo tak palnęłam tę wyspę, ale to jakoś najbardziej mi pasowało 😂   

O - #dumnazsherlocka ♥ Magda zdobywa 3 punkty w rywalizacji, co daje jej przewagę! 
 *oklaski*

M - Ej, teraz tak pomyślałam, że fajnie by to było na skypie zrobić 😂
Jej! 😍😍😍  
Kurde jaki z ciebie prezenter 😂

O - W sumie... ❤️  haha zerowy 😹

M - Dobra to teraz moje zdanie choć mam wrażenie, że zgadniesz od razu 😂
 "Nie będzie żadnego przebudzenia" 

O - Boże czemu bierzesz książki, które mam dla ciebie przygotowane? Czy to "Piąta Fala"? 

M - Ej! To nie fer!!!! 😖 ja się serio tak nie bawię 😂

O - Haha 😹 obiecuje, że zdobędę 1 czy 2 punkty by nie było ci przykro 😹 To teraz ja dla ciebie. Szykuj się kochana... 😹😸        

M - Już się boje 😖😂

O - Nie ma czego 😽zdanie brzmi : 
Kiedy przyszedł oficjalny list, moja matka nie posiadała się ze szczęścia. 

M - Czekaj! Ja to kojarzę! Pierwsze co mi przyszło do głowy to Harry, ale potem zdałam sobie sprawę, że ta żyrafa raczej by się z listu nie cieszyła 😂 ale kurde ja to skądś kojarzę!!! 
Wiem! Rywalki!!! 

O - Haha 😀 faktycznie 😹 #dumnazsherlocka ❤ Takim oto sposobem Magda otrzymuje aż 3 punkty!!! 

M - Kurde rozkręcam sie 😂

O - Haha 😹        
Coś czuje, że teraz mnie zagniesz... Nie wiem czy to dla mnie dobry znak 😹

M - Teraz? Nie jeszcze w miarę spoko jest, potem może być gorzej 😂
"Nasycone dymem z bursztynowych kadzideł powietrze zdawało się drżeć z podniecenia " 

O - O matko, skądś ty to wzięła? Czekaj muszę pomyśleć... 

M - No z książki 😂

O - Jak tak patrzę po biblioteczce to mam pewne podejrzenia... Napiszesz 2? 

M - Haha 😹
 Kurczaczki 😂 ale jest dobrze! Już 3 pkt nie masz 😎 #dobraprzyjaciółka 😂
"Nerwowe oczekiwanie trwało już od kilku godzin" 

O - Haha ❤ uwielbiam cię 😹 O! Jak słodko 😍❤️😂 ja ciebie też ❤️     
Na początku myślałam o Wodospadach Cienia, a teraz podejrzewam coś z wybranych albo pretty little liars 
Zaraz sie zdecyduje.. 
Coś z Wybranych? 

M - No nie wiem nie wiem
😂         
Niestety nie 😞

O - No cóż 😹 a co to ?    

M - Monster high 2 upiór z sąsiedztwa 😏

O - Hahahah ❤ nigdy bym na to nie wpadła 😹😹😹
To teraz ja..
      
M - Na to liczyłam 😎

O - Las przeistoczył się w labirynt śniegu i lodu. 

M - Co?! 😂

O - Hahah 😹#dobraprzyjaciółka 


M - 😂
Czekaj, gdzie miałam lód i śnieg? I las? XD 
Jezu jaka ja jestem głupia
!!!😂

O - Hahah 😹ja pomyślałabym o jakiejś książce...
Ale to taka tam sugestia..

M - 😂
 Ja ci tę książkę też miałam dać! Ale jestem głupia i zapomniałam jak sie zaczyna mimo, że 10 min temu ją wybierałam do zabawy 😲😲😲
Oczywiście Dwór cierni i róż 😏❤️        

O - Kurcze mogłam jej ci nie dawać 😀 #dumnazsherlocka ❤️ kocham tą serie 
*trylogię 

M - Mogłaś, mogłaś bo tak to ja bym ci ją dała i byś zgadła 😂
Ja też ❤️

O - Haha 😹 mam nadzieję, że nie dasz mi nic trudnego 🙂

M - No wiesz teraz właśnie sie schody zaczynają😂💔
Gotowa? 

O - Nie ? 😹ale challenge sam nie napisze, dawaj 😀

M - 😂😂😂
"Posłuchajcie" 

O - O matko.... 
A ja ci takie proste dałam...
         
M - Ej, bo teraz sie winna czuje 😂 następne też jest podobne i chyba zaraz zmienię, bo przez ciebie czuję się źle 😞😂
Wiesz zawsze możesz o drugie zdanie poprosić 😎

O - Haha 😹😹😹 spokojnie. Poczekaj popatrzę oczami pełnymi łez w grzbiety może mi się coś przypomni 

M - Kurde głodna sie zrobiłam 😂    

O - Na pewno to nie jest dystopia, ani pll... Na wodospady też mi nie wygląda, dwory odpadają, szklany tron też. Okey daj drugie, bo nic mi to nie mówi 
Haha 😹 zaraz ja zrobię sie głodna 

M - Z jednego wyrazu...z wyrazu "posłuchajcie" odrzuciłaś aż tyle rzeczy? 😳 jak? 😂
#mistrz 
To też jest krótkie, ale może cię trochę nakierować 😃

O - Haha 😃 ma się to coś 😹😹😹 mam tylko nadzieję, że odrzuciłam dobrze 😹

M - "Kiedyś żyłem" 

O - Chłopak który stracił głowę



M - Tak! 😃
2pkt !!! 

O - Jak się wystraszyłam, że znowu będzie zero... Haha xD
To już ostatnia runda 😿
A ja tak się dobrze bawię 😿

M - No! To już ostatnia 😫  
I jak na razie wygrywam 😎😂

O -Haha spoko 😀 to co, dawać ci zdanie? 

M - Dawaj! 

O - Pierwsze zdanie brzmi: Ostatnią rzeczą, na którą miałem ochotę w te wakacje, było wysadzenie kolejnej szkoły. 

M - Aaaaaa!!!! Czekaj to albo Percy, albo zły jednorożec..chyba 😂
Hmmm...😕😕😕
Daj kolejne zdanie 😂 bo mam wrażenie, że to 2 cz Persiaka, ale pewna nie jestem, a nie chce strzelić gafy 😕

O - nie no, możesz strzelać 😀 haha już daję: 

M - Za strzelanie podziękuję, jeszcze sobie w kolano strzelę i dopiero będzie 😂     

O - Mimo to w poniedziałkowy ranek pierwszego czerwca siedziałem w samochodzie mamy, zaparkowanym przed budynkiem szkoły średniej Goode przy 81. ulicy.
hahah 😀

M - Kurcze dużo mi to nie mówi 😂ale dobra strzelam, że to 2 cz persiaka czyli chyba morze potworów 😁        

O - niestety nie 😞

M - Co? To co to? 😳😭😭

O - jest to persiak, ale Bitwa w Labiryncie. W tym wypadku mogę przyznać ci jeden punkt jak chcesz bo w sumie wiesz co za seria, ale nie który tom 😀
 haha 😀  

M - Kurde 😖  byłam pewna, że to drugi tom 😭 a nie wiem to jak już chcesz, ty teraz punkty przyznajesz więc decyduj 😁😃❤️

O - no to masz ten jeden punkt 😃❤️

M - Jej! 😃❤️
Żeby nie być tak wredna to dam ci prostsze, a miałam takie fajne zdanie 😏 to myślę, że zgadniesz   

O - zaczęłaś i skończyłaś na jednym punkcie 😂
ooo ♥dziękuje♥♥♥

M - 😂
„Szakwiaty zawsze rozkwitały w najdłuższą noc” 

O - mogę tamto, bo to mi nic nie mówi?

M - Serio? 😳😂

 O - No nie 😕 poczekaj, pomyślę..

M - A myślałam, że te szakwiaty to od razu zgadniesz 😂
Bo tamto też ci mogę dać, ale mówię ci, że to ciężkie będzie, bo to składa sie z jednego słowa 😂

O - A jak będzie sie liczyć wtedy punktacja? Daj mi jeszcze minutkę, pomyśle bo to coś co pewnie czytałyśmy obydwie bo widzę, ze znasz... 
Jaka ja jestem głupia! 

M - Że jak ci podam oba? Normalnie jak chcesz to mogę ci dać to pierwsze zdanie 😃 ej, nie sugeruj sie tym 😂 po prostu szakwiaty to dość charakterystyczna nazwa 

O - boże przecież to się w głowie nie mieści, taki banał!      
Są to "Naznaczeni Śmiercią" prawda? Ja sugerowałam się tą najdłuższą nocą 😱

M - 😂tak! ❤️

Czas na wyniki!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
M - Ej, chyba mamy remis 😱

O - żartujesz..

M - 😂 no nieźle 😂

 O -❤️
o matko... haha 😀i co teraz? 

M - Nie wiem 😂 to obie chyba stajemy na podium 😃😂


O - haha ...  

M - Kurde szybko poszło 😞 trzeba to kiedyś powtórzyć! Najlepiej na żywo 😏😁

O - było by super ♥
dziękuje bardzo, ze mnie do tego zaprosiłaś ♥ będę to bardzo miło wspominać, bo nie spodziewałam się, że można zrobić taki challenge przez internet. No ale to już pewnie twoja zasługa, bo jesteś świetna i przez cały czas uśmiechałam się do monitora jak głupia 😀

M - Ej kurde, przez cb nie mogłam powiedzieć nic głupiego, a planowałam coś w stylu " teraz jest ten moment gdy dziękujesz tak wspaniałej osobie jaką jestem za zaproszenie cię do mnie" xD przestań mi tak słodzić, bo sie aż zaczerwieniłam 😊❤️😂 też bym coś powiedziała, ale boje sie, że to tak z twojej perspektywy wymuszone wyjdzie, bo ty powiedziałaś coś miłego to i ja musze 😟 ale ogólnie dziękuję, że zgodziłaś się tu ze mną być ❤️ troszkę sie stresowałam na początku, bo to pierwszy taki mój challenge, ale wyszło super 😃 a ty też jesteś super ❤️ i w takich chwilach cieszę sie najbardziej, że założyłam bloga, bo poznałam świetnych ludzi w tym ciebie i mam nadzieje, że to nie koniec naszej znajomości ❤️😃

O - haha 😀 to by było cudowne jak byś tak napisała 😀 haha 😀 teraz ja się czerwienię ♥ ja także mam nadzieję, że to nie koniec naszej znajomości, a nawet kiedyś spotkamy się na żywo? dziękuje ci jeszcze raz ♥  


No i to by było na tyle. Z góry przepraszam za taką liczbę emotek, ale ja tak mam xD Jesli ktoś używa dużo emotek to ja też. Jeśli ktoś używa dużo "iksde" to ja też...to Magda - tego nie ogarniesz xD Ale przynajmniej było kolorowo :D
I tak wiem strasznie dużo jest tu moich dialogów, ale lubię gadać xD
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i dobrze sie przy nim bawiliście, bo ja spędziłam ten czas bardzo fajnie :) Na pewno jeszcze kiedyś to powtórzę tylko tym razem kto wie...może z innym blogerem :) 
Ps. Ten Challenge to naprawdę świetna zabawa tak więc jeśli macie możliwość jego zrobienia to koniecznie go wykonajcie <3

Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście tego nie ogarniesz :D Fajnie się czytało trochę się uśmiechałam więc dzięki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten challenge i polecam wykonać go każdemu 😉 ja bawiłam się świetnie :D oj, ze mnie też jest wielka gaduła. Wystarczy, że jakiś temat mi podpasuje i nie można mnie zatrzymać. Wracając do challenge'u to niektóre książki były prawdziwym wyzwaniem. Mam nadzieję, że uda nam sie to jeszcze kiedyś powtórzyć 😊
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D Zauważyłam właśnie :P Tez mam taką nadzieję :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.