czwartek, 11 maja 2017

Wyniki konkursów!

Hejka!
Niedawno na moim blogu odbyły sie dwa konkursy w których do wygrania były książki: "Potworna" oraz kolorowanka z uniwersum Szklanego tronu. konkursy skończyły sie już jakiś czas temu, a dziś nadszedł czas na wyniki :D W prawdzie zgłosiło się dośc mało osób i na początku miałam rozwiązywac konkursy,a le potem pomyślałam, że to będzie nie fer w stosunku do tych , które się napracowały i napisały tę odpowiedź, za co wam ogromnie dziękuję <3 Ale to was pewnie nie obchodzi, tak więc wyniki.....







Książkę "Potworna" wygrywa:
Sunny Snowflake

Kolorowankę z uniwersum Szklanego tronu wygrywa:
Gab riela

Ogromnie gratuluję zwyciężczynią <3
Dziewczyny macie tydzień na podanie mi adresu w wiadomości prywatnej, jeśli do tego czasu nie otrzymam od Was wiadomości zostanie wybrany nowy zwycięzca :D

Teraz wiadomość do osób które nie wygrały lub nie załapały się na konkursy...nie martwcie się to pierwszy konkurs na moim blogu, ale na pewno nie ostatni :D Do tego na moim wydarzeniu na fb "Rok 2017 rokiem 73 książek" często znajdziecie konkursy :D

3 komentarze:

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.