wtorek, 4 kwietnia 2017

KONKURS | Potworna MarcyKate Conolly

Jak obiecałam tak przychodzę do Was z kolejnym konkursem! Tym razem do wygrania jest niesamowita książka: potworna. Książka, która zawładnęła moim sercem (pss...#reklama - tutaj znajdziecie moją recenzję tej książki: Klik - #koniec reklamy). Potworna ma baśniowy klimat, a do tego jest wzruszająca. Pod koniec naprawdę uroniłam kilka łez, a rzadko się to zdarza. Do tego ta marszczona śliczna okładka <3

Tym razem ponownie Konkurs, a nie rozdanie, jednak mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie :D



Co trzeba zrobić, aby wygrać?
1. Być publicznym obserwatorem bloga
2. Udostępnić baner w przynajmniej jednym publicznym miejscu (blog, fb, google+ itp. ) i podesłać link do strony
3. Być kreatywnym
4. Odpowiedzieć na pytanie:

Gdybyś mógł/mogła być jedną baśniową postacią kim byś był/a i dlaczego? 

Uwaga! 
Baśniowa postać to baśniowa, czyli z takich starych prawilnych bajek typu królewna śnieżka czy  kopciuszek.

*5. Nie jest to punkt obowiązkowy, jednak będzie mi bardzo miło, jeśli poświęcicie tę sekundkę i w podzięce dla wydawnictwa CzyTam, które sponsoruje nagrodę, polubicie ich Fanpage :)
https://www.facebook.com/wydawnictwoczytam/

Przykładowy formularz zgłoszeniowy: 
1. Obserwuję jako:
2. Baner: (link)
3. E-mail: (nieobowiązkowe, jednak jeśli wygracie, dzięki e-mailowi będzie mi łatwiej się z wami skontaktować :))
4. Odpowiedź na pytanie:

Konkurs trwa od 04.04.2017 do 20.04.2017 do godziny 23:59
Wyniki postaram się ogłosić do tygodnia od zakończenia konkursu. Tego samego dnia poinformuję zwycięzców o wygranej drogą e-mail, jeśli takowy został mi podany, a jeśli nie to musicie śledzić mojego bloga, lub Fanpage (Pomiędzy Wersami), gdzie wyniki na pewno się pojawią :) Osoba, która wygra ma 5 dni na skontaktowanie się ze mną. Jeśli tego nie zrobi zostanie wybrana kolejna osoba. Odpowiedzi udzielajcie w komentarzu na dole.    

Żadnych specjalnych kryteriów co do odpowiedzi nie mam. Ważne by odpowiedź była kreatywna i związana z zadanym pytaniem :) Jedna osoba, która według mnie napisze najciekawszą odpowiedź wygra jeden egzemplarz książki "Potworna"

Książkę sponsoruje Wydawnictwo CzyTam, które zajmuje się również wysyłką
Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 10 osób zostanie on unieważniony. Liczę na Was :)
Wysyłka tylko na terytorium Polski

Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie na mój e-mail (magdapiesio@o2.pl) lub w wiadomości prywatnej na Fb (Pomiędzy Wersami) lub w komentarzu pod spodem.

Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją wszystkich warunków w tym poście :)

Życzę wam szczęścia :)
Powodzenia!

 Inne konkursy:

                                                                            Klik
                                                                             klik

                                                                               Klik

Buziaki :* 

9 komentarzy:

  1. Jaka baśniową postacią chciała bym być? Chyba maleńkim,zwinnym,slicznym elfem,z dużymi złotymi skrzydełkami,abym mogła sobie fruwac po magicznych krainach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych nagród i konkursów. Powodzenia dla uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obsługuję jako Ewa Zeler
    2. Udostępnione: https://www.facebook.com/ewa.zeler.9
    3. Najgorsza książka a właściwie książki jest to większość moich lektur. Najbardziej nudziły mnie tzw. tomiska czyli :"Krzyżacy", "Potop", "Chłopi". W tych książkach jest bardzo dużo opisów i szczegółów a akcja toczy się powoli. Przeczytałam te książki ponieważ musiałam, ale dobrowolnie bym tego nie zrobiła ani nigdy nie chciałabym do nich wrócić. Teraz jest ogromy wybór, zawsze można znaleźć książkę, która jest ciekawa i chce się ją czytać. Czytam dużo, bo lubię i na pewno nigdy nie przestanę, na szczęście nudne lektury mam już za sobą.Podaję maila: zelerewa@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Paulina :P
    Udostępniane na: www.fb.com/mala.mi66
    E-mail: paula1456@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym chciała być Królewna Śnieżką. Miałabym 7 krasnoludków, którzy byliby moim najlepszymi przyjaciółmi i miałabym z nimi na pewno wiele przygód i śmiechu. Oczywiście, nie zapominajmy o Księciu,z którym również na pewno nie mogłabym narzekać na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Aoi Akuma (aż dziwne, że wcześniej nie obserwowałam o.o)
    2. Baner: W zakładce na moim blogu: kliknij tu!
    3. E-mail: krolowa.ksiazek@o2.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Jako dziecko marzyłam o zostaniu jakąś księżniczką. Oczywiście, parę razy udawało mi się ją trochę poudawać, a to przy okazji licznych balów przebierańców, zarówno w przedszkolu, jak i podstawówce (nauczanie początkowe). Pamiętam też, że, dzięki mojej mamie, miałam okazję wcielić się w rolę Calineczki. I to właśnie tę postać postanowiłam wybrać jako tą, którą chciałabym się obecnie stać. Jestem istotą niewielkich rozmiarów, nie sięgam nawet 160 cm wzrostu, a więc na tę niewielką dziewczynkę idealnie bym pasowała. Przeszłabym wiele, targana przez los, ale ostatecznie tak jak bohaterka baśni Andersena, odnalazłabym swoją miłość - przystojnego młodzieńca, króla elfów - duszka kwiatów. Byłabym naprawdę szczęśliwa jako Calineczka, a doświadczenia z przeszłości tylko pomogłyby mi zbudować własną osobowość. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Katrina
    2. Baner: http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    3. E-mail: katrina.swin@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Chciałabym napisać, że byłabym Pumbą, by Demy mogły się mną rzucać, ale chyba ten bohater nie wpasowuje się w Twoje wymogi :c (https://www.youtube.com/watch?v=jjlUnuvvYsI). Skoro już muszę wybierać z klasycznych baśni to ja poproszę o Małą Syrenkę! Pamiętam, jak poznałam oryginalną wersje. Była dla mnie niezłym szokiem: bo jak to, główna bohaterka... umiera...? Tak po prostu. Ale mimo tego zawsze do niej wracałam myślami i choć nie kończy się w pełni dobrze to wydaje mi się, że ta historia jest właśnie przez to jedną z piękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Sunny Snowflake
    2. Baner: http://sunny-snowflake.blogspot.com/p/konkursy.html
    3. E-mail: sun.snowflakee@gmail.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Gdybym miała wybrać baśniową postać, którą mogę być, wybrałabym Małą Syrenkę. Można się zdziwić dlaczego - przecież ona na końcu ginie?! Ale ginie z miłości, którą naprawdę poznaje. W wielu baśniach miłość jest bardzo sztuczna - księżniczka poznaje księcia, koniec. A tu Mała Syrenka cierpi z miłości, lecz nie rani ukochanego, lecz poświęca siebie - wręcz w dowód prawdziwej miłości. Chciałabym być małą syrenką, bo chciałabym tak kochać.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Nana Mariola

    2. Baner: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=884262278393350&set=a.740680662751513.1073741836.100004287579424&type=3&theater

    3. E-mail: mariola163@onet.eu

    4. Odpowiedź na pytanie: Gdybym mogła być jedną baśniową postacią byłabym smokiem - istotą potężną, długowieczną, silną. Różne bajki mają różne wersje swoich smoków - zarówno te dobre, jak i te złe latające bestie mają w sobie ten niesamowity urok, siłę i charyzmę. Mogłabym latać do woli po bezkresnym niebie i zionąć ogniem w każdego głupiego rycerzyka, który nawinąłby mi się pod ogon. A moje życie na pewno nie wiałoby nudą.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.