niedziela, 5 marca 2017

Puchaty smok | Zombie kaczka powraca!

Tytuł: Puchaty smok                                                       
Seria: Zły jednorożec
Tom: 2
Autor: Platte F.Clark
Wydawnictwo: CzyTam
Liczba stron: 384
Data wydania: 15 marca 2016
Kategoria: Fantastyka, fantasy, science fiction

W świecie po drugiej stronie lustra nie możesz ufać nawet własnym zmysłom. Przez cały czas czytania zarówno pierwszej jak i drugiej części tej serii zastanawiała mnie jedna rzecz...co autor ćpał? xD Jednorożec, którego ulubioną zabawą jest nabijanie wrogów na swój róg, słodka poduszka w formie smoka, oraz piosenki Justina Biebiera...gorzej już być nie może xD

"Przyjaciele przychodzą i odchodzą - odezwał się Glenn u pasa Maxa. - Ale przeziębienie zawsze jest przy tobie jakieś trzy dni. Interesujące, prawda?

Kolejna część przygód naszych niesamowitych bohaterów, kolejne niesamowite istoty, kolejna dawka niesamowitego humoru. Ja myślałam, że to pierwsza część jest świetna, ale ta? Ta to petarda! Naprawdę! Aż brak mi słów, by wyrazić, jak niesamowicie się przy tej książce bawiłam. Po prostu wciągnęła mnie do swojego świata i nie chciała wypuścić. Sprawiła, że roześmiałam się nie raz, książka przepełniona jest ogromną ilością humoru, jednak nie takiego wpychanego na siłę. Nowo wykreowany świat, a do tego tyle świetnych nowych "odwrotnych" stworzeń: Zły jednorożec, Puchaty smok, ogniste kociaki, mały olbrzym, a co najlepsze...zombie kaczki!!!!!!!!!!!!!! <3 Ja już mogę umierać! Naprawdę! Tu ta niesamowita kaczucha grała naprawdę ważną rolę i mam wrażenie, że w trzeciej będzie grała jedną z tych najważniejszych z czego się ogromnie cieszę!

Nawet wąsy mam nawoskowane, żeby były bardziej aerodynamiczne - dokończył złodziej.
Wydanie...co ja moge powiedzieć o oprawie? A to, że moim zdaniem osoba która projektowała to wydanie powinna wprowadzić na rynek swoje kolorowanki. Zwłaszcza tylne okładki obu części skradły moje serce! Są przepełnione ogromną ilością stworzeń, pełne barw...myślę, że jak by stworzono takie kolorowanki to to był by HIT! Ja na pewno bym je kupiła :D

"Siedem królestw Magrusu na mapie wygląda mniej więcej tak, jak masa pływających w zupie ziemniaków"

W tej części akcja dzieje się głównie w świecie wykreowanym przez autora z czego się bardzo cieszę, gdyż wykreował go bardzo dobrze. Nasi bohaterowie stają przez wieloma trudnymi wyborami. Zaczynają wątpić, ale i wierzyć. Książka pełna jest akcji i  walki.


Książkę zaczynamy od posiłku z ogrami. Zazwyczaj nie lubię takiego zabiegu, bo autor musi oczywiście wspomnieć o jakiś fajnych daniach, na myśl których cieknie mi ślinka i tu pewnie na to też była bym zła, gdyby nie fakt, że posiłkiem są nasi główni bohaterowie. Więc chyba nie zdziwicie się, ze na taki obiad nie miałam ochoty xD

"Zgadza się, to mag - stwierdził Dirk, przyjrzawszy się uważnie. - I to dobry... Zło i motyle nie występują razem."

Od teraz nie lubię autora tej książki, bo cały czas wypominał głównemu bohaterowi, że jest gruby. Nie można mówić na kogoś gruby, to nie ładnie! Jednak za to plus, bo Max nie był typowym umięśnionym przystojniakiem, z kaloryferem na brzuchu...on miał bojler xD Ta....i autor w tym tomie nagminnie mu o tym przypominał. Czy Pan, Panie Clark chce wprowadzić chłopaka w kompleksy?

Maelcień znany był pod wieloma imionami: Władca ciemności, Czerń, Rozpad, Ten, który płaci drobnymi przy kasie ekspresowej...

Cała historia tej części polega na tym iż nasz Kodeks strzelił focha na Maxa...wiecie taki foch forever xD No i nasz główny bohater musi zanieść go do wierzy maga, by go tam...zrestartować? Jednak spokojnie! To nie może być takie proste, bo czym jest wieża? Samym sercem zła, domem najpotężniejszego. Czeka tam na nich Rezoroom Przerażający! Jednak nie z herbatką i ciasteczkami tylko z kawą! I to taką bez kofeinową xD Do tego ściga ich Księżniczka, jej Mag oraz kilku innych...złych "ludzi"

-Raczej słodki - stwierdził Dirk. - Wiesz, w stylu takiego pluszaka na łóżku. Nie żebym miał jakieś czy też używał ich, żeby nocą uważały na potwory po łóżkiem. Tak tylko mówię. 

Bla bla bla...zombie kaczka <3 ...bla bla bla...

Tak, o tym stworzeniu mogę gadać godzinami, jednak nie tylko ona skradła tu moje serce...Dirk! Jeju kocham gościa! W tamtej części był cudowny, ale w tej to przerósł sam siebie. Taki słodki głupek XD
Przy niektórych jego odzywkach miałam aż łzy w oczach :')


Podsumowując:
Zły Magar (przydupas księżniczki) zdecydowanie nie rzucił na autora klątwy drugiego tomu, a wręcz przeciwnie! Książka ta jest dużo lepsza od jedynki. Jest przepełniona akcją, walką, intrygami, cudnymi stworzeniami, a do tego humorem! Tak wspaniałym i nie wpychanym na siłę, że nie raz ryczałam ze śmiechu, że aż rodzice pytali się, czy się czym nie zadławiłam. Jeju jak dobrze, że nie czytam w miejscach publicznych xD Dirk i Zombie kaczka jak zwykle mnie nie zawiedli <3 Hmmm...dziś rano przeglądałam figurki funko pop i...marzy mi się takowa z Księżniczką xD Oby taką zrobili, bo jak nie B) Nie mogę się doczekać premiery trzeciego tomu, który UWAGA UWAGA! Swoją premierę ma już za 10 dni <3

"Po pierwsze, kapitan zawsze idzie na dno razem ze statkiem. Po drugie (i może ważniejsze), że w dowolnej chwili kapitan może awansować pierwszego oficera na kapitana. Tak więc podczas morskich katastrof w Magrusie często można zobaczyć kapitana, który biegnie za pierwszym oficerem, by przekazać mu radosną wiadomość o awansie."
 Nagle w ciemności zabrzmiał głos Dirka: - If I was your boyfriend, I'd never let you go... -Nie! - huknął Bellstro grzmiącym głosem. - Nie Biebiera! Od tego stanie się silniejszy!

Za książkę ogromnie, ogromnie, ogromnie dziękuję wydawnictwu CzyTam!!! <3 <3 <3


Zamierzacie przeczytać tę książkę? A może już ją czytaliście? :D
Czy jakaś książka tak was ostatnio rozbawiła, jak puchaty smok mnie? :)

Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Pierwsza część nadal przede mną, ale z miłą chęcią kiedyś przeczytam. W mojej bibliotece tego nie ma,a moja lista zakupów ciągnie się kilometrami... chyba jednak wezmę tą pożyczkę xD
    Może faktycznie, autor coś ćpał? xD ale jak tak fajnie wyszło, to chyba dobrze :D zombie kaczka xD I z miłą chęcią poznam Dirka ;) wydaje sie być cudowną postacią ♥ haha xD

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytaj, czytaj, bo wato, a już niedługo 3 część! Hah, to bierz xD
      Kurcze, żeby potem przeze mnie problemów nie miał, że wygadałam o jego ćpaniu xD Ona jest cudowna <3 Oj tak! Jest!!!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Właśnie mnie boli trochę okładka... Nie jest spójna z poprzednią :c
    Mi wystarczy na razie tom pierwszy :) To fajna seria młodzieżowa i często ją polecam, ale właśnie - młodzieżowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba! Nie jest to cud nad cudami, ale ogólnie jest bardzo fajna :D
      No cóż :( Szkoda, może kiedyś :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Zamierzam przeczytać, zwłaszcza po takiej opinii! Hoho <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Gorąco polecam <3

      Usuń
  4. łał! nie zdążyłam pierwszej przeczytać, a tu już druga... Muszę nadganiać, oj muszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz już nawet i trzecia jest :D Oj musisz, musisz, bo książki naprawdę warte przeczytania :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Hahahahaha :D Nie czytałam pierwszej ani drugiej książki, a i tak śmiać mi się chcę jak nie wiem co. Po opisie i po tym co powiedziałaś na temat humoru wydaje mi się, że to książka na bekę. No wiesz, pośmiać się, popłakać ze śmiechu i postukać sobie w kolano jak niedorozwinięta foka, ale nic więcej. Żadnego przesłania i głębszego sensu. Dlatego właśnie myślę, że te książki zostawię sobie na jakiś gorszy, deszczowy, smutny dzień :D Na razie, podziękuję.

    Buziaki kochana! :*

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię ci się, gdyż ksiązka naprawdę zabawna :D
      Jest bardzo zabawna, jednak nie jest to książka tylko do pośmiania :D Mogłam się źle wyrazić, ale zdecydowanie jest to też dobra książka by po prostu poczytać :)
      Jednak zdecydowanie na taki deszczowy dzień będzie świetna :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Zombie kaczka xD
    Jeju... Ja to chcę!!! To znaczy jedynkę, bo nawet jej nie czytałam. Ja cie ile ja mam zaległości, a tu już 3 wychodzi za kilka dni.... Mam wrażenie, że to taka lekka książeczka przy której będę tarzać się ze śmiechu i bardzo mi się to podoba, bo uwielbiam humor w ksążkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3
      Chcij, chcij, bo to jest cudne <3 Oj tak, zdecydowanie masz :D
      Ja również! Dla mnie ksiązka bez humoru to marna książka :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Zombie kaczka to chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tego na głos, bo jeszcze przyjdzie do ciebie w nocy xD

      Usuń
  8. Fajnie, że doskonale spędziłaś czas z tą książką, ale jednak to tytuł zupełnie nie dla mnie. Obawiam się, że jednak już przy stara jestem na takie tytuły. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Jednak nie będę cię też zmuszać :D Uważam, że książka jest bardzo dobra, jednak skoro nie to nie :) Mam nadzieje, że jednak zmienisz kiedyś zdanie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Cóż chociaż wnioskuję, że ubaw podczas czytania może być przedni (ty zdecydowanie dobrze się bawiłaś), to niestety nie czuję się zachęcona do jej przeczytania. Być może to już nie mój przedział wiekowy, i gustuję w czymś zupełnie innym. Najważniejsze jednak, że tobie się podobało :D reszta się nie liczy.
    Pozdrawiam, Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie :D Szkoda :( Mam nadzieję, że jednak kiedyś zmienisz zdanie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Jeszcze pierwszej nie przeczytałam, ale czasu tak mało, a książki chętnie mojej młodzieży polecę, z pewnością je zainteresują. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.