środa, 8 marca 2017

Mister książki 2017 | Tap szpadyl

Hejka!
Jak może już zauważyliście lub nie, dziś mamy szczególny dzień. Szczególny, gdyż jest to Nasz Kupa Krupa xD (warto jednak zaznaczyć, że Panowie nie są ułożeni w jakiejś specjalnej kolejności :P)
dzień, dzień wszystkich kobiet na świecie. Tych dużych i małych, starych i młodych...dlatego dziś odbiegając od recenzji, przygotowałam dla Was post specjalny. Jednak to jest nasz dzień! Dlatego nie będę pisać o najwspanialszych bohaterkach, bo po co to komu? Nic na tym nie skorzystamy...to dzień kobiet, więc to nam należy się prezent, a nie Panom...dlatego dziś przygotowałam dla Was mały wybieg modowy  z (tak mi się wydaje) całkiem fajnymi Panami B) Prezenterką będę oczywiście JA! Czyli Dżoana

Liam Stewart
Ten Pan musiał się tu znaleźć! Bo która z nas nie marzy o przystojnym i kochanym facecie, który będzie kochał nas ponad wszystko i zrobi jak najwięcej byśmy były szczęśliwe? Ja nie znam takiej osoby, bo ja oczywiście bym takim ciasteczkiem nie pogardziła :D Ciężko będzie mi tu wszystkich opisać, gdyż koniec końców opisując ich, każdy może wydawać się identyczny, jednak żeby to poczuć trza przeczytać. Liam to zdecydowanie nie jest stereotypowym kolesiem z kupą mięśni i motocyklem (on ma za to stary kamper, czy jakoś tak XD) On jest troskliwy, miły i zabawny. Jest liderem, w trudnych chwilach nie traci głowy. Ja go po prostu uwielbiam i jest to jedna z moich najukochańszych męskich postaci <3

Powiem ci Liam...masz potenszial. Będzie z ciebie świetna tap szpadyl. Możesz już iść...Dzzienki :)

Maven Calore
 I tu mam dość spory problem, gdyż Maven jest to dość specyficzną postać. Chodzi mi o to, że każdą jego część odkrywamy z minuty na minutę czytając książkę, a pod koniec poznajemy jego punkt kulminacyjny, dlatego nie mogę wam niczego o nim zdradzić, gdyż moim zdaniem samemu trzeba go odkryć (ten kto czytał CK, będzie wiedział dlaczego nic więcej o nim nie mówię xD ) Dlatego tak...jeśli nie czytaliście Czerwonej królowej to przejdźcie do następnej postaci, a jeśli czytaliście to zaznaczcie sb ten biały fragment który zaraz się pojawi. Tam napiszę moją wypowiedź z małymi spoilerami, dlatego, żeby nie było, że nie ostrzegałam xD
Zaczynamy: Dobre postacie, dobrymi, jednak moim zdaniem to czarne charaktery mają w sobie coś takiego (co ich kusi wciąż do złego XD) A Maven zdecydowanie taką postacią jest. Tajemniczy, ciekawy..facet z jajami xD Do tego to co zrobił pod koniec CK to było...kompletnie się tego nie spodziewałam! Ale wtedy pokazał nam swoje prawdziwe oblicze...uwielbiałam go od początku, jednak po tym - jestem jego największą fanką XD

Koniec wypowiedzi ze spoilerami xD

Twoje oczy som hipnotajzing

JaceHerondale
Jace, Jace, Jace...oczywiście nie mogło go tu zabraknąć :D Jeśli spojrzeć na jego charakter ogółowo to jest to kolejny stereotypowy książkowy facet, jednak jest jedna cecha która go wyróżnia...humor. Jace zdecydowanie powinien zostać komikiem i prowadzić kabaret razem z Mariolcią <3 Jace jest...nieziemsko sarkastyczny. Niektóre jego wypowiedzi doprowadzały mnie do łez.

Twój homor jest emazing. Przechodzisz dalej.  



Rhysand
Pan nie mam nazwiska to zdecydowanie mój faworyt! Odkąd tylko pierwszy raz pojawił się w książce Dwór cierni i róż od razu skradł moje serce. A teraz im dalej idę, im częściej go widzę tym większego mam na jego punkcie bzika. Rhys to zdecydowanie ideał faceta <3 Jest takim Yin i Yang. Jest dobry, ale i zły za razem. Jest tajemniczy, mroczny i zaskakujący. Niestraszna mu ciężka praca, ale lubi się również pobawić, czy stroić żarciki. Kurcze...tak go uwielbiam, że mogła bym o nim gadać godzinami, ale zarówno brak mi słów by go opisać! Tak, tak książki świetna rzecz, rozwijają kreatywność, dobrą ortografię, ale nikt nigdy nie gada, że też wprowadzają w depresję -.- Bo gdzie ja znajdę takiego cudownego chłopca? :( 

Pora na werdykt Dziri. Rhys jesteś profeszional boy. Przechodzisz dalej, bo chce z tobą wspólna sesja, w ogóle to ty mery mi  <3






Zanim zaczęłam pisać ten post, miałam wrażenie, że wyjdzie mega długi, ponieważ mamy tyle książkowych przystojniaków. Jednak gdy przyszło co do czego....uświadomiłam sobie jak oni wszyscy są schematyczni i niczym praktycznie się od siebie nie różniący. Tak bardzo, że śmiało można by ich podmienić tymi innymi i nawet byśmy nie zauważyły :/ No przykro, ale przynajmniej post wyszedł krótszy, bo wybrałam tylko tych jakoś odstających od reszty xD

Ale pamiętajcie to są tylko moje propozycje. Dlatego będę wdzięczna jeśli wy również napiszecie mi w komentarzu o swojej ulubionej męskiej postaci :D
  
Buziaki :*  

28 komentarzy:

  1. Hahaha - genialne! xD
    Ty masz ogromny pontenszial żeby prowadzić tap madyl :D
    Rhys - hmm polubiłam go nawet bardzo, ale póki co i tak na pierwszym miejscu jest Lucien (kurde nie jestem pewna czy to było takie imię, wiem że coś na L, ale jak coś, to chodzi mi o przyjaciela Tamlina xD).
    Ja jestem chyba jedną osobą, która nie przepada za Jace'm - irytował mnie gościu! xDD
    Mavena nie lubię, a Mroczne Umysły czytałam tak dawno i już nawet nie pamiętam czy lubiłam Liama. xD Ale chyba tak :P
    Pozdrówka i czekam na więcej! ;*
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...może pokarzę ten post twórcom tao model, to może mnie wezmą do następnej edycji jako jurora :D
      Tak Lucien! ja luciena uwielbiałam <3 Tak, uwielbiałam to dobre określenie. Bo to co stało się z nim w drugiej części...no po prostu złamało mi serce :( Tamlin z reszta nie lepszy :P A Rhys to o boże <3 Cód miód i orzeszki <3 <3 <3
      Ja Jacea uwielbiam <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Rhysand jest ostatnio wszędzie, dosłownie wszędzie :D Ale całe szczęście "Dwór Cierni i Róż" czeka już na mojej półce, więc zapewne niedługo sama przekonam się w czym tkwi urok tego bohatera. Chociaż podejrzewam, że z wyglądu nie jest wcale taki sobie, bo już natknęłam się na różne grafiki z jego postacią xD
    A Maven... cóż, ja za nim nie przepadam. Takie charaktery mnie nie pociągają, zdecydowanie wolę Cala. Ale zobaczymy, jak to wszystko odmieni się po "Królewskiej Klatce" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie. Wszędzie teraz znajduję recenzje "Dworów". A co za tym idzie, wszędzie Rhys. Ale z Rhysem się nie dziwię, gdyż jest cudowny, boski, niesamowity i awwww <3 Czytaj!!!!! Bo jak nie to się do ciebie przejdę! -.- Oj zdecydowanie nie jest *.* Przynajmniej w mojej wyobraźni xD Ja o uwielbiam <3 Weź mi nie przypominaj, bo ja już ją chcę <3
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Znam tylko Mavena i szczerze przyznam, że ja go odebrałam jako nielogicznie postępującą postać, ale... no właśnie, ale. Ja generalnie "Czerwoną królową" odbieram jako stek bzdur, czy mi się to podoba, czy nie, więc pozytywnie na te postacie raczej spojrzeć nie potrafię ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Mavena uwielbiam i jest to jedna z moich ulubionych postaci w Czerwonej <3 Dlaczego za stek bzdur? :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Świetny pomysł!
    Na początku lubiłam Liam'a, ale później zaczął mnie denerwować i w sumie średnio go lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 :D
      Szkoda :( Ja go uwielbiam <3
      Buziaki :*

      Usuń
  5. O kurcze xD Nie nałam nawet tych bohaterów xD
    LeonZabookowiec.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? To koniecznie musisz ich zapoznać :D

      Usuń
  6. Super pomysł :) Wybrałaś super postacie :D Obserwuję ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sam tytuł notki mnie rozwalił hahaha :D. Niestety, kojarzę tylko Jace'a i Rhysanda, ale to już wystarczyło <3! Bardzo podoba mi się taki typ notki! Oby takich więcej! Przystojoniaków nigdy za wiele :D
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwalił? Ojoj, mam nadzieję, że mnie za to nie pozwiesz XD Rhysand <3 <3 <3 Obawiam się, że mam obsesję xD Cieszę się i dziękuję za miłe słowa <3
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Świetny post!
    Nie znam tylko jednego z Panów, więc tym bardziej miło było czytać tą notkę :)
    Przeczytałam spoiler do CK, bo czytałam nawet dwie części i muszę powiedzieć, że zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. Po tym co zeobił ja go zupełnie nie trawię!
    Jace, Jace, Jace <3 Kocham, uwielbiam, ubóstwiam i... Dobra oszczędzę Ci tego xD (ale mam jedną uwagę - ja bym nie pisała nazwiska Jace'a bo dla tych, którzy nie mają za sobą tej serii może być to niezły spoiler :/)
    Rhysand jest nieziemski! Właśnie przed sekundą skończyłam Dwór cierni i roż (zaraz idę posać reckę) i dokładnie się z Tobą zgadzam. Ja w sumie uwielbiam i jego i Luciana i Tamlina, ale to Rhys najbardziej skradł me serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ja go za to uwielbiam, bo lubię takie postaci ze smaczkiem xD
      Zastanawiałam się nad tym nazwiskiem, ale czuby z wikipedii dały takie nazwisko, więc i ja je dałam, bo ja ich nie odróżniam, ale jak widzę, to to złe jest xD
      Oj tak! On zdecydowanie ma jak na razie najwyższe miejsce wśród moich menszów <3 A ja już ją chyba czytałam :D Ja w pierwszej części uwielbiałam Luciena najbardziej chyba. Potem nieziemskiego Rhysa, a na samym końcu Tamlina,a le po tym co stało się w dworze mgieł i furii całkiem zmieniłam o nich zdanie xD
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Genialny post! :D
    Rhysaaand *.* Jeju, jak ja go uwielbiam <3 Ja sama dodałabym jeszcze Patcha z Szeptem i Reeda z Nieuniknione :D <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ej, spadówa, to mój mąż!!!
      A tych Panów przyznam szczerze, że nie znam :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Świetny post! :)
    Jeszcze nie czytałam DA, ale mam w planach xD I dużo zachwytów na temat Jace... xD
    Maven, ja od początku byłam za Calem, ale czytałam tylko pierwszą część i to dosyć nie dawno. Nie spodziewałam się tego po tak cichym, spokojnym i dobrym Mavenie, ale w końcu może będzie z Calem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      To czytaj, czytaj! Bo to świetne jest. No ja ci mówię! Cud, miód i orzeszki xD Na jego temat musi być dużo zachwytów, bo jak by inaczej? xD
      Ja na początku byłam za Calem, bo wtedy był sarkastyczny, wredny, a Maven to taki ciapowaty. Teraz Maven nadal jest ciapowaty, ale ma już trochę pazura xD A Cal to się taki milusi stał :/
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Z Rhysem, profeszjonal bojem chyba się polubię, bo niedługo się wreszcie zabiorę za Dwór... ;D Z tymi komentarzami Krupy trafiłaś w sedno, rozbawia mnie jej styl mówienia. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? To zabieraj się i to jak najszybciej!!!Tylko pamiętaj jedno...Rhys jest mój -.- Oj zdecydowanie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Rhys, Liam, Jace!! ♥
    Oczywiście też uważam, że każdy z nich ma potenszjal, przechodzi dalej etc. Ale moje biedne serduszko nie byłoby w stanie wybrać z nich jednego TAP MADL. Takiego kompetiszyn zdecydowanie nie powinny oceniać fangirl, bo skończyłoby się to niedobrze dla modeli..

    Gratuluję świetnego show, moja droga!
    http://artefakty-nuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 Pssst. Rhys jest mój!!!! -.-
      Od kilku dni dla mnie wybór jest prosty. jak tylko zobaczyłam Rhysanda...on jest połączeniem wszystkich moich snów, jest ideałem. I tylko marzyć by spotkać takiego w życiu <3 Dobra kończę się rozczulać, bo jeszcze deprechy od tego dostanę xD
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Ja nawet nie będę się zabierać za taką listę, byłaby zdecydowanie zbyt długa :D Ale ogólnie super pomysł, bardzo fajnie się czytało, a dzięki tobie poznałam Liama, czyli Mroczne Umysły, na które mam coraz większą ochotę, bo zapowiadają się naprawde dobrze :D
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też myślałam, że to kilometrowe będzie, ale jak zaczęłam pisać, to zdałam sobie jak mocno są wszyscy do siebie podobni :/ I w ten sposób moja lista okroiła się dość mocno xD 'Dziękuję ,3 Czytaj je koniecznie! Bo nie jest to arcydzieło, ale ogólnie bardzo fajna książka, świetnie się przy niej bawiłam, fajni bohaterowie, ciekawa historia itepe itede :D A Liam to cud miód i orzeszki <3
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Moje ulubione męskie postacie.... Kiedyś kochałam się w Murtaghu z Eragona :)
    Z jakiej książki pochodzi pan z numerem 1? Liam Stewart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam pana :D Ale ksiązkę chyba kojarzę :) Choć jej nie czytałam :P
      Z Mrocznych Umysłów :D Ale to już chyba wiesz, bo ci pisałam :)
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.