sobota, 4 lutego 2017

Podsumowanie stycznia!

Hejka!
Dzisiaj chciałam przedstawić wam jak wyglądał mój styczeń :D Planowałam dodać ten post troszkę
wcześniej, ale nie wyszło i jak zwykle muszę być spóźniona ze wszystkim ;.; No, ale bez większego przedłużania przejdźmy do podsumowania :D

Muszę przyznać, że styczeń był dla mnie niesamowicie dobrym miesiącem :D Ale jak zwykle zacznijmy od początku.

Jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu do mnie przyszły to było ich...całkiem sporo! Z czego się bardzo cieszę. Gdyż w tym miesiącu przyszło do mnie aż 19 książek! 16 z nich zostało kupionych przeze mnie na stronie nieprzeczytane.pl z okazji dodatkowego rabatu -7%. A oto one:

-Piąta fala cz 2 - pierwsza część Piątej fali niesamowicie mi się spodobała, więc musiałam mieć również jej kontynuację.
-Piąta fala cz 3 - kupiłam sobie od razu również i 3 część tej trylogii po to by nie czekać na nią jak skończę drugą :D
- Black ice - ta książka marzy mi się już od dawna i w końcu ją mam! Bardzo się z tego powodu cieszę <3 W ogóle zauważyłam, że ja i Ameruja czytamy praktycznie te same książki w tym samym czasie...to niepokojące xD Z Black ice było identycznie. W prawdzie ja tej książki jeszcze nie czytałam, ale jak ją sobie kupiłam to okazało się, że Amelka chwilę wcześniej ją skończyła xD
- Światło między oceanami - kocham fantastykę i zazwyczaj zaczytuję się tylko w takich książkach. Jednak czasem warto odpocząć od książek tego typu i wziąć się za coś co dzieje się w naszym świecie :D I wtedy lubię sięgać po książki tego typu. Wzruszające, mądre, które mogą zmienić coś w moim życiu (przynajmniej mam nadzieję, że ta taka jest xD) i  ta książka była obowiązkowa na mojej liście. Ja jej jeszcze nie czytałam, ale moja mama tak. Ona czyta bardzo mało książek. Nie wiem czy wyjdzie nawet pięć na rok, ale ta książka ją pochłonęła. Przeczytała ją w jeden dzień i nie mogła się od niej oderwać. Mam nadzieję, że na mnie również wywrze takie wrażenie :D
-Dziewczyna z pociągu
- Królowie przeklęci 1-3 - mam ostatnio ochotę na taką typową fantastykę dlatego zakupiłam sobie te książki. Miały one swoją premierę już dość dawno temu, ale dowiedziałam się o nich dopiero niedawno...fajnie xD Kupiłam sobie od razu cały pakiet, bo...bo tak XD Książki są prześlicznie wydane <3 Mają twarde i śliczne okładki *.*
-Z mgły zrodzony
-za niebieskimi drzwiami - o wielu książkach dowiaduję się głównie z powodu iż ma wyjść film na ich podstawie. Z tą książką było identycznie. Od razu mnie zaciekawiła...głównie z powodu iż wydaje mi się dość podobna do Magicznego drzewa czyli serii, którą uwielbiam :D
- historia pszczół
- Moje Q&A 
- Grim pieczęć ognia
 - Heartland: Nowe życie Amy 2
- Muza - książki tej autorki ciekawią mnie od dawna. Kiedyś marzyłam o przeczytaniu Miniaturzystki niestety jeszcze nie miałam okazji tego zrobić. Ale z racji iż teraz wyszła jej najnowsza książka i to jeszcze w takim ślicznym wydaniu postanowiłam ją mieć <3
- siedem minut - Ach to śliczne wydanie <3




A do tego zakupiłam sobie również całą trylogie Engelfors. Na stronie wydawnictwa Czarna owca była wyprzedaż przez co za wszystkie trzy książki wystarczyło zapłacić zaledwie 30 zł <3 Nie wiem czy jeszcze ta promocja jest, ale wydaje mi się, że tak, więc wchodźcie i sprawdzajcie, jeśli was ta seria również ciekawi :D



Jak widzicie jeśli chodzi o książki które w tym miesiącu do mnie dotarły to jest całkiem nieźle :D Natomiast jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu przeczytałam to muszę przyznać, że jestem również z tego wyniku bardzo zadowolona :D



-Alice Adventure in Wonderland - książkę dostałam od wydawnictwa [ze słownikiem]
- Hard Beat. Taniec nad otchłanią - książkę dostałam od grupy wydawniczej Helion
-Puchaty smok - od wydawnictwa CzyTam. Muszę przyznać, że 2 część jest jeszcze lepsza niż pierwsza <3
- Zmierzch - cóż, kiedyś bardzo chciałam mieć tę książkę i jak już ją sobie kupiłam zaczęłam ją czytać. Uciekłam z krzykiem po jakiś pięciu stronach. Nigdy później już do niej nie wróciłam. Aż do tej pory :D Tym razem ją skończyłam i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała :D Wiadomo nie jest to coś wybitnego, ale złe to też nie było :)
-Piękne istoty - tę książkę zaczynałam czytać już trzy razy i zawsze dochodziłam mniej więcej do połowy. Teraz w końcu ją skończyłam i bardzo mi się podobała :)
- Siedem minut po północy - książka przyszła do mnie w tym miesiącu i już ją skończyłam :D Książka niesamowita, a do tego w tak ślicznym wydaniu <3
- Magiczne drzewo. Inwazja - no i  skończyłam kolejną część z tej serii :D Nie mogę się doczekać kolejnej :)
-Pamiętniki wampirów. Księga 3 - tej książki w prawdzie jeszcze nie skończyłam, ale jestem już bardzo blisko :) Aktualnie jestem na 311 stronie :D

Łączna liczba przeczytanych stron:
 2839

Średnia liczba przeczytanych stron na dzień:
 91,58

Teraz kolejna rzecz z której jestem niesamowicie dumna. Czyli statystyki blogowe! W tym miesiącu były niesamowite, tak jak jeszcze nigdy *.*
Wyświetlenia: Doszło 3729 (w styczniu łącznie było 20 998)
Komentarze: Doszło 189 (w styczniu łącznie było 1234)
Obserwatorzy: Doszło 14 (w styczniu łącznie było 91)
Polubienia Fanpage: Doszło 12 (W styczniu łącznie było 94)
Posty: Dodałam 8 postów! Jestem z siebie ogromnie dumna :D

Bardzo dziękuję wam za te liczne wyświetlenia, komentarze czy obserwacje <3 Nawet nie wiecie jak motywujecie mnie do dalszej pracy :D Chciałam wam również bardzo gorąco podziękować za aktywność pod ostatnim postem. Dzięki wam mam tam teraz całkiem ładną i pokaźną liczbę blogów na które oczywiście jak najczęściej będę wchodzić :D Jeśli jeszcze nie podaliście linku do swojego bloga to koniecznie wchodźcie w ostatni link pokazany wyżej i dodawajcie komentarz z linkiem do bloga :D

A więc to tyle jeśli chodzi o rzeczy typowo blogowo/książkowe :D

Jeśli chodzi o seriale to z jednej strony było dobrze a z drugiej źle. Przez praktycznie większą połowę stycznia nie oglądałam praktycznie w ogóle. Całkiem wciągnęłam się w czytanie. Ale za to w ostatnie dni dość mocno nadrobiłam oglądając po 4-6 odcinki na dzień. Choroba jest bardzo pomocna XD Dzięki czemu jestem już na:
- 12 odcinku 4 sezonu w serialu Once upon a time
- 10 odcinku 6 sezonu w serialu The Vampire Diaries

Według aplikacji TVShow Time oglądałam seriale już 9 dni i 2 godziny. Plus około jeden dzień można doliczyć, gdyż serial La dama velata oglądałam aż trzy razy, a niestety nie można w tej aplikacji zaznaczać seriali obejrzanych ponownie :(

Muszę przyznać, że ja mam jakiś fetysz do tych mrocznych i złych postaci XD I w ogóle w serialach upodobałam sobie trójkąty xD
Bo w Pamiętnikach wampirów uwielbiam: Damona, Klausa i Enzo
A w Once upon a time: Rumpelsztyka, Piotrusia Pana i Haka <3 

Mam jakiś zły fetysz <3 xD

W ogóle teraz w OUAT właśnie pojawiły się postacie z krainy lodu ;.; To źle >.<



Jak pisałam podsumowanie grudnia to miałam wam tyle rzeczy do powiedzenia...a teraz o wszystkich zapomniałam xD No cóż, może przypomnę sobie w następnym miesiącu i wtedy wam o tym powiem XD

A jak tam u was minął styczeń? Dużo przeczytaliście książek? Dużo do was przyszło? A jak tam w sprawach blogowych? Czytaliście lub macie na półce jakąś książkę z wyżej przeze mnie wymienionych? :D

Buziaki :*

37 komentarzy:

  1. Wow! Gratulacje :)
    U mnie było gorzej, 4 książki :(
    "Black ice" bardzo mnie ciekawi, nie mogę się doczekać aż przeczytam tą książkę ♥
    Dawno nie oglądam Pamiętników Wampirów, nawet nie wiem kiedy skończyłam, może powinnam wrócić do oglądania. W końcu niedługo mam ferie :D Z seriali polecam Ci "Skam" i "Stronger Things" ♥
    Pozdrawiam cieplutko, Alex :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Nie jest źle :D
      Ja również <3
      Ja teraz jestem na bieżąco <3 Polecam ci aplikację TVShow Time...tam możesz sobie zaznaczać jakie seriale oglądałaś i ile odcinków przez to będziesz wiedzieć na którym skończyłaś :D Mi ona bardzo pomogła :) Ja również <3 Dziękuję, na pewno na nie zerknę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. No Madziu, widzę, że nareszcie powróciłaś do żywych xD
    No tych książków to narąbałaś w tym miesiącu xD Królów przeklętych bym Ci zajumała <3 No nic, będę musiałą sobie kupić sama eh... Ciężkie to życie książkoholika, strasznie ciężkie.
    Mam nadzieję, że Mistborn Ci się spodoba, zwłaszcza że kolejne tomy są nareszcie dostępne <3
    Ta biała trylogia wygląda ślicznie, ale patrzyłam o czym jest i jakoś mnie nie zaintrygowała za mocno ;/
    No nic, miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie! xD
      No troszkę ich jest :'D
      Nie ma! Moje nie oddam! Niestety :'(
      Ja tez mam taką nadzieję :D
      Oj wygląda, wygląda! Mnie bardzo zaciekawiła, więc ją mam!
      Nawzajem :D Buziaki :*

      Usuń
  3. Tyle książek... W jednym miesiącu... Nowych. Jezu, zbankrutowałabym chyba ;p "Z mgły zrodzony" jest bardzo fajny. Tom drugi jest niestety sporo słabszy ale obecnie jestem w połowie trzeciego tomu i znow daje radę ;) Poza tym ma cudne okładki.
    Ten Heartland to jakas nowa wersja/kolejne części? Bo mam na półce chyba z 18 książek z tej serii XD Ale tego podtytułu nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no troszkę ich jest :D Może jednak nie :D Ja na szczęście nie zbankrutowałam :) To głównie dzięki tym świetnym promocjom <3
      Widzę, że tę serię również dotknęła klątwa drugiego tomu :/ Oj tak, ma <3
      To są kolejne części :D Ta akurat wyszła dość niedawno :) Znaczy to też zależy jakie książki z tej serii masz...bo z tego co się orientuję to są trzy wydania :) W tym co ja mam to jest to 12 książka oraz część 23 i 24 (gdyż ponieważ iż w tym wydaniu w jednej książce są dwie części :D)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Jeju, ile nowych książek :D ja nie kupiłam żadnej w tamtym miesiącu :P wystarcza mi na razie biblioteka. Ilośc książek przeczytanych jest słaba, dalej nie mogę znaleźć jakiejś perełki od końca grudnia. Do tego dochodzą jeszcze seriale, po których nie mogę sie ostrząsnąć i wkręcić w żadną historię 😂
    Pozdrawiam!
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę ich jest :D Ja niestety nie przepadam za książkami z biblioteki :P Nadal? Szkoda :/ Ja w styczniu jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku <3 Niestety jeśli chodzi o luty to jest już troszkę gorzej :( Seriale!!!!!1 Kocham!!!!! Niestety mam na nie ostatnio bardzo mało czasu :(
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Ale dużo książek! Black Ice czeka u mnie na półce na przeczytanie, ale na razie sobie poczeka, bo mam jeszcze sporo innych książek do przeczytania, a z autorką tej książki się nie za bardzo lubię po fatalnym Szeptem, więc muszę jeszcze odczekać, nim znowu dam jej szansę. ;) U mnie w styczniu zero zakupów, ale za to już 1 lutego zrobiłam zakupy. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...troszku ich jest :D U mnie również nadal czeka na półce :P Ale kiedy się za nią zabiorę to nie wiem :D Często słyszę, że szeptem jest do bani...cieszę się, że ja zacznę przygodę z tą autorką od Black ice :) O to gratki! Szybka jesteś xD ja niestety w lutym zaopatrzyłam się tylko w jedną książkę jak na razie :P
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Imponujące wyniki we wszystkim! Gratuluję :) kiedy nie musiałam chodzić do pracy, czytałam niemalże bez przerwy ... ale to się niestety skończyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :D Ja na szczęście do pracy jeszcze nie chodzę, ale szkoła nie daje mi również za wiele możliwości do popisu :(
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Ja niestety mam za dużo zainteresowań aby przeznaczyć to tylko na czytanie.
    Ale ze dwie trzy przeczytałam :)
    A widzę każdy miej więcej czyta podobne książki ,a mnie nie stać na kupowanie i zamawianie, więc kupuje na hali, czy promocjach po parę złotych i tyle . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam wiele zainteresowań, ale na większość nie pozwala mi zima :( Ciężko grać w kosza czy ręczną, gdy na boisku są kilometrowe zaspy śniegu! A szkoła niestety nie pozwala mi zbytnio na oglądanie seriali :( Dlatgeo ledwo co znajduje czas na czytanie książek.
      Gratki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. 19 nowych książek? Jesteś szalona, ale oczywiście w tym przypadku to cecha godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziekuję :D Fakt jestem szalona xD Ale dobrze mi z tym :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Tyle książek! Też bym chciała! :D
    Też mam Moje Q&A <3 i aktualnie zaczynam czytać Black Ice. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę ich jest :D Nic nie staje na przeszkodzie byś też tyle miała :D Zachęcam, bardzo miłe uczucie xD
      Moje Q&A jest super <3 O! I jak? :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Świetny wynik!
    Bardzo polecam ci "Black ice".
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Muszę się za nią zabrać jak najszybciej :D
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Święta Petronelo, Magda ja się boje ile by ten post trwał gdybyś NIE zapomniała wszystkiego xDDDD
    Zazdraszczam zakupów kurna, chociaż ja mam chyba podobny wynik, nie wiem - szczęśliwi książek nie liczą czy jakoś tak :')
    Ej jak już mówisz o Pięknych istotach to ci się pochwalę moim geniuszem bo na priv zapominam xD Tak sie jarałam jak gadałyśmy o tej książce i że se zaraz przeczytam ją też... Patrzę na półkę, a tam NIEBEZPIECZNE istoty -,- tego samego autora. Czaisz jaka jestem durna? XD
    Madziu, będę się za Ciebie modlić. I za twego przyszłego lubego. Wszak wszyscy wiemy, że kto Zmierzch przeczyta, ten szczęścia nie zazna, bo tam toksyczne związki i od razu człowiek zaczyna marzyć o wlasnym wampierzyku":') xD
    Cholera jasna, a teraz ja pozapominałam co miałam jeszcze napisać xD więc lepiej się zamknę, zanim zaczną Wielką Improwizację Uli ;D
    Gratki statystyk!
    Buziak ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w końcu święta Petronelo czy Magdo? xD E tam, nie był by taki długi xD
      Hah, dobre motto! Choć ja bym bardziej wolała: Szczęśliwi hajsu nie liczą. Bo moje następne zakupy to...o boże święta Faustyno ratuj (przez ciebie zaczęłam wzywać świętych...niedobra Ula xD)
      Nie nie zapominasz! Sklerotyku już mi o tym pisałaś :D Nie autora tylko autorek! Bo sa ino dwie, c'nie? :D
      No wiadomo! E no wiesz, jak juz zmierzch przeczytałam to nie masz się co o mojego lubego (wampira) martwieć, będziemy bardzo szczęśliwi i wcale nie będzie się nade mną znęcać psychicznie i fizycznie :) Ty załapiesz o co chodzi XD
      No i gdzie ta improwizacja? xD
      Danke :*
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Łooo zaszalałaś kochana w tym miesiącu! Zazdroszczę, ale gratuluję wyników!
    U mnie też nie najgorzej, przeczytałam 9 książek i prwie wszystkie były wspaniałe! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszeczkę xD Dziękuję :D :*
      OO! Gratki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  13. "Siedem minut po północy"- ta książka jest tak piękna, że nie mogę! Koniecznie muszę ją przeczytać <3 <3
    Promocja wydawnictwa Czarna Owca kusi, lecę zobaczyć, czy jest jeszcze aktualna ;)
    Pozdrawiam!
    sunny-snowflake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jest piękna zarówno z wyglądu jak i z fabuły. Książka niesamowita! <3
      Zdecydowanie! Oby była! Trzymam kciuki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Woooow *o* Tyle książek *o* I wszystkie bym przygarnęła ^^
    Zazdroszczę Ci tak udanego stycznia :D
    Mam nadzieję, że luty będziesz miała nawet lepszy ;*
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no troszkę ich jest :D Nie! Moje! Nie oddam! :D
      Hah, nie ma czego :) No dobra, jest czego. ja tez bym sobie zazdrościła XD Niestety luty jest już troszkę gorszy, jednak nie narzekam :D
      Buziaki :*

      Usuń
  15. 19 książek? Wow... Ja w październiku kupiłam 11 i miałam wyrzuty sumienia xD Ale jestem osobą z wieloma pasjami i nie mogę wszystkich pieniędzy przeznaczać na same książki. Akwarele, pędzle i papier niestety również są bardzo drogie :( Również lubię fantastykę, ale faktycznie, czasami trzeba się od niej oderwać i zabrać za coś bardziej przyziemnego. I z racji, że uwielbiam baśnie i bajki, chyba zacznę oglądać OUAT, b zapowiada się świetnie.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę ich się zebrało xD Nie jest źle. Trafiłam na dobre promocje, więc zła na siebie nie jestem xD Ja na szczęście mam wiele pasji,a le tylko czytanie potrzebuje wydania pieniędzy :D Od zawsze chciałam umiec malować, ale w tym przypadku cieszę się z powodu iż nie umiem. przynajmniej nie muszę wydawać pieniędzy na kolejne rzeczy XD Fantastyka to moje życie, jednak no czasem warto od niej odpocząć bo za bardzo odpłynie się w krainę fantazji :D Polecam. ja również uwielbiam baśnie, a ten serial jest świetny :)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Wow, piękny wynik!
    Zobaczyłam "Muzę" i aż ciepło zrobiło mi się na sercu.. uwielbiam tą książkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D :*
      Jeszcze jej nie czytałam,a le jest cudnie wydana <3
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Będę musiała komentować po każdym akapicie, bo inaczej zapomnę tym co chcę przekazać ;D
    Zacznijmy od tych 19 książek - woow. Chociaż przy twojej liście 40, które niby są ''na już'' to nie wydaje się tak dużo. Z tej listy czytałam już ,,Siedem minut po północy'', a na półce czeka ,,Black ice'', które dorwałam w podobnym czasie co ty i Amelka; tyle, że ja mam z biblioteki. Widziałam trailer ,,Światła między ocenami'', który zagwarantował mi gęsią skórkę, ale jednocześnie miałam wrażenie, że pokazał mi już wszystkie dobre sceny filmu oraz streścił za dużo... Także do książki jakoś mnie nie ciągnie. ,,Historię pszczół''byłam już skłonna kupić, dzięki Oli. Za to zupełnie nie spodziewałam się u ciebie ,,Dziewczyny z pociągu''!
    Wiesz już, że ja nie wytrzymałabym z taką przerwą bez oglądania, więc nad tym nie będę się rozwodzić. Powiem tylko, żebyś szybko nadrabiała TVD, bo Placak tak narobiła w ostatnim odcinku, że wszyscy obawiamy się finału i jej bujnej, niespójnej oraz nielogicznej fantazji :D
    Ja tam w styczniu zakopałam się w serialach po uszy przez co przeczytałam tylko jedną książkę. Na szczęście luty zapowiada się nieco lepiej - może jakoś zbalansuje liczbę seriali oraz książek.
    Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak często mam XD
      No troszkę tego jest XD Jak tak patrze to trochę więcej jest tego niż 40, a lista cały czas rośnie :/ Ja jestem chora XD Dziś patrzyłam ile mnie to mniej więcej wyniesie i...o boże XD
      Siedem minut po północy juz za mną i jestem zakochana <3 Ja niestety nie przepadam za książkami z biblioteki XD Mnie ogromnie książka zaciekawiła <3 Dlatego musiałam ją mieć :D Ja też się jej u siebie nie spodziewałam, ale jest XD
      Ja niestety musiałam sobie taki zastój zrobić. Z wielkim bólem,a le nie mam teraz za dużo czasu na oglądanie :( Ej! Ja nie mam już co nadrabiać xD 8 sezonów za mną! No dobra może ten ostatni odcinek jeszcze nadrobić muszę XD I zrobię to jak najszybciej bo to co stało się w przedostatnim to o boże :(((( U mnie luty zapowiada się gorzej XD
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Ten sezon OUAT z Krainą lodu chyba najgorszej wspominam, ale spokojnie, to tylko połowa sezonu chyba xdd.
    Pokaźne zdobycze! Podziel się xdd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobał :D Jednka kilka odcinków temu elsa już sobie poszła :/ Ciekawi mnie co będzie teraz :D
      No troszkę :D Nie! Moje! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Bardzo owocny miesiąc!
    Mi niestety udało się przeczytać tylko 2 książki. Co do książek zakupionych przez Ciebie, widzę tam sporo pozycji, na które sama mam chrapkę, m.in. Black Ice, Piąta fala i Historia pszczół:)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.