wtorek, 28 lutego 2017

Podsumowanie Lutego

Hejka!
Dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie najkrótszego miesiąca roku! Miesiąca, który pomimo
swojej długości wyszedł u mnie całkiem nieźle :D Chyba głównie z powodu iż niedawno miałam ferie, które zleciały mi dość leniwie :P Ale w końcu wypoczęłam! Jednak najgorsze uczucie było wtedy, gdy się skończyły! Wiecie to uczucie, że dwa tygodnie wstawałam o której chciałam, mogłam czytać i spotykać się ze znajomymi bez strachu, że na coś się nie nauczyłam...a tu nagle wszystko legło w gruzach bo nagle trzeba iść do szkoły :( Ale bez przedłużania takimi smętnymi tematami, przejdźmy do podsumowania :D

Nowe książki


-Pierwszą książką jaka w tym miesiącu do mnie przyszła jest "Outliersi", którą otrzymałam od wydawnictwa czarna owca. Książkę już przeczytałam i jestem nią wprost zachwycona <3 To jest jedna z lepszych książek jakie kiedykolwiek czytałam <3
Na stronie Naregale.pl była przecena na wszystkie książki od wydawnictwa SQN, a że wiele książek od nich bardzo mnie ciekawi to postanowiłam sobie kilka tam zamówić. Najpierw zakupiłam 7 książek na ich stronie, ale potem uświadomiłam sobie, że zapomniałam o trylogii "Przegląd końca świata" o którym od dawna marzę. Więc zamówiłam jeszcze raz...kolejne siedem książek :/ A oto one:
1. -Piąta pora roku                                                             
    -Czas żniw
    -Zakon mimów
    -Dziewczyna z dzielnicy cudów
    -Dopóki nie zgasną gwiazdy
    -I wrzucą was w ogień
    -Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender

2. -Zakazane życzenie
    -Przegląd końca świata: Feed
    -Przegląd końca świata: Deadline
    -Przegląd końca świata: Blackout
    -Margo
    -Endgame

Między tymi dwoma paczkami odwiedził mnie również kurier od wydawnictwa Uroboros. przyniósł on mi, aż dwie świetne książki!
-Dwór cierni i róż
-Dwór mgieł i furii
 Ta pierwsza jest już za mną i jestem zachwycona! I właśnie zaczynam również drugą <3



Razem z drugą paczką ze strony Naregale.pl przyszła również paczka ze strony dadada.pl wraz z książkami w świetnej cenie!
-Niezwyciężona 1
-Niezwyciężona 2
-Podróże w czasie
-Pieśń kwarkostwora
- Lucy w opałach (tę książkę kupiłam, gdyż mogłam ją wziąć za 50 gr, więc wzięłam! A co tam xD)

Ta oraz druga paczka z książkami od SQN przyszła do mnie jak byłam w górach, więc jak weszłam do domu po wyjeździe spotkało mnie niemałe zaskoczenie <3

W tym miesiącu będąc w Warszawie kupiłam sobie również w empiku śliczny notesik. Jest to taka malutka teczuszka która trzyma kartki takim spinaczem na górze i do tego były właśnie takie śliczne karciołki <3 Tak mały spoiler co do mojej recki ACOTARU xD




I to tyle jeśli chodzi o książki, które do mnie przyszły. Troszkę ich jest z czego się bardzo cieszę, ale również dopadła mnie depresja, gdyż pomimo iż przyniosłam nową półkę to i tak nie mam miejsca na trzymanie ich :( Dlatego będę miała przemeblowanie niedługo :D Ale to nie wszystko ze smutków. Będę się w ogóle starała przestać kupować książki, gdyż uzbierało mi się aż około 60 nieprzeczytanych książek :/ Dlatego w marcu kupię sobie jeszcze tylko jedną paczkę i na razie stopuję :D

Książki, które przeczytałam

-Tutaj mam mały problem, gdyż Pamiętniki wampirów księga 3 zaczęłam czytać już w styczniu i dokończyłam w tym miesiącu. Jednak nie zapisałam sobie ile przeczytałam w tamtym miesiącu, a ile w tym :P Jednak uznajmy, że w lutym przeczytałam 100 stron xD Bo pamiętam, że coś koło tego, a 30 stron w tą czy w tą nie robi różnicy :D
-Następnie zabrałam się za księgę 4 Pamiętników wampirów. Przez to zostało mi jeszcze tylko 6 części z tej serii :D 
- Następnie zabrałam się za cudowne Outliersi. I gdyby nie to, że pojechałam w góry i mogłam tam czytać zaledwie około 20 stron dziennie to na pewno przeczytałabym to w dwa dni! A tak to przedłużyło się do tygodnia :( Bo zaczęłam jeden dzień przed wyjazdem i przeczytałam około 3/4 książki, a następnie czytałam na wyjeździe i skończyłam w drodze powrotnej :D
- Z racji iż zostało mi jeszcze kilka godzin drogi do domu postanowiłam zacząć Rywalki, które również zabrałam w drogę, bo moja mama chciała. Zaczęłam je czytać i przeczytałam około 50 stron :)
- Zakazane życzenie było kolejną książką za którą się zabrałam. Ogromnie mi się spodobała. przeczytałam ją w niecałe dwa dni. ogromnie mi się ta książka spodobała :D  Zresztą znajdziecie już moją opinię na blogu :) (ten portal was tam przeniesie --> Klik) Premierę ma już jutro! :D
- Dwór cierni i róż to książka, która dosłownie chwilę temu skończyłam. Mogę Wam o niej opowiadać godzinami, jednak jedyne co powinnam wam powiedzieć jest...Rhysand <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

 Ogólna liczba przeczytanych stron:
1882

Średnia liczba przeczytanych stron dziennie:
 67,21

Wydawało mi się, że przeczytałam więcej, ale oj tam XD

Blogowe statystyki

Wyświetlenia: Doszło 4286 (W lutym łącznie było 25 284)
Komentarze: Doszło 136 (w lutym łącznie było 1370)
Obserwatorzy: Doszło 3 (w lutym łącznie było 94)
Polubienia Fanpage: Doszło 6 (w lutym łącznie było 100)
Posty: Dodałam 6 postów łącznie z tym :D
Podsumowanie Lutego <3
 
Jestem niesamowicie zadowolona z wyświetleń! Niby tylko 28 dni, a wam udało się wbić, aż 4 tys wyświetleń <3  Zresztą statystyk już troszkę gorzej, ale następnym razem na pewno będzie lepiej :D Bo jak nie to się policzymy XD

W lutym zaczęłam planować również pewną serię postów do których będę potrzebować pomocy blogerów książkowych :D Jeden z nich jest już w fazie uzgadniania, więc niedługo na pewno się pojawi :)

Co wspaniałe podjęłam również współpracę z wydawnictwami Uroboros i YA! <3 <3

Zapowiedzi
W tym miesiącu chciałam wprowadzić nowy dział do podsumowań! Z racji iż nie chcę robić oddzielnego postu na zapowiedzi postanowiłam, że umieszczę je tutaj :D A więc zapraszam Was na najbardziej wyczekiwane przeze mnie premiery marca :D

Chyba jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier <3
Wolha Redna, której niezwykłe przygody poznaliśmy w powieści "Zawód: Wiedźma", powraca w drugim tomie bestsellerowych Kronik Belorskich autorstwa Olgi Gromyko - znanej w Polsce m.in. dzięki znakomitej trylogii Rok Szczura.

Najbardziej W.REDNĄ wiedźmę w historii świata czekają nowe wyzwania – na początek egzaminy końcowe w Wyższej Szkole Magii, Wróżbiarstwa i Zielarstwa. Kiedy wydaje się, że wrota do wymarzonego życia stają przed dziewczyną otworem, musi ona udać się na staż do Jego Wysokości króla Nauma, a potem… potem już nic nie idzie zgodnie z planem.

Wolha Redna jednak nigdy nie poddaje się bez walki i nawet jeśli jej życiu zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo, wciąż pozostaje W.REDNĄ sobą.

W "Wiedźmie Opiekunce" spotkamy starych znajomych i dobrze nam znany nieprzeciętny humor, ale też nowych barwnych bohaterów i nowe niezwykłe przygody rudej wiedźmy.

Przygotujcie się na potężną dawkę emocji, magii i humoru spod znaku Kronik Belorskich!


--------------------------------------------------



Opowiedziana na nowo baśń tysiąca i jednej nocy.

Ona jest potężnym dżinnem. On złodziejem z ulicy. Połączyła ich pradawna magia. Kiedy Aladyn odnajduje magiczną lampę, Zahra zostaje przywrócona światu, którego nie widziała od pięciuset lat. Ludzie i dżinny pozostają w stanie wojny, więc aby przetrwać, musi ukrywać swą tożsamość. Przybierając różne kształty, będzie trwać przy swoim nowym panu aż do czasu, kiedy ten wypowie swoje trzy życzenia. Wszystko się komplikuje, gdy Nardukha, potężny król dżinnów, oferuje Zahrze szansę całkowitego uwolnienia od magii lampy. Uratowanie siebie oznacza jednak zdradzenie Aladyna – człowieka, w którym Zahra… zakochała się wbrew sobie.

Teraz musi podjąć dramatyczną decyzję: wybrać między wolnością a uczuciem – zakazanym, lecz silniejszym niż wszystko, co znała do tej pory. Skrywane przez stulecia tajemnice, baśniowy świat skrzący magią, niebezpieczeństwo i miłość wbrew wszelkim zasadom. 


----------------------------------------------------

Naprawdę musieli zmieniać kolor tej okładki?!?! 

Wielki finał Trylogii Snów! Są na świecie ludzie, którzy mają dostęp do snów. Z marzeń sennych można się bardzo wiele dowiedzieć - pogrzebać w świadomości i podświadomości. Można też popchnąć śniącego do czynów, których nigdy nie dopuściłby się na jawie... Główna bohaterka serii, Liv Silver, ma same kłopoty. Jej antagonista Arthur rośnie w siłę, blogerka Secrecy wie coraz więcej, a groźna Anabel znów pojawia się na sennych korytarzach. Liv musi połączyć siły z przyjaciółmi, żeby chronić siebie i bliskich przed niebezpieczeństwem, które czyha na jawie i we śnie.






--------------------------------------------------

UWAGA! SPOILERY DO DARÓW ANIOŁA! CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!


Simon Lewis był człowiekiem i wampirem, a teraz staje się Nocnym Łowcą. Jednak wydarzenia „Miasta Niebiańskiego Ognia” odarły go ze wspomnień i Simon nie bardzo wie, kim jest. Wie, że przyjaźnił się z Clary i że przekonał skończoną boginię Isabelle Lightwood, żeby się z nim spotykała… ale nie ma pojęcia, w jaki sposób. Kiedy zatem Akademia Nocnych Łowców ponownie otwiera swoje podwoje, Simon rzuca się w nowy świat polowania na demony, zdecydowany odnaleźć siebie, odnowić dawne związki i stać się prawdziwym Nocnym Łowcą. Jednak wkrótce zdaje sobie sprawę, że w Akademii nic nie jest proste i oczywiste… 



--------------------------------------------------

 Jeju! Kolejna książka Mroza, a ja nawet jednej nie przeczytałam! xD

Polskie lotnictwo na Zachodzie to nie tylko Dywizjon 303.
"Turkusowe szale" to powieść sensacyjna, której fabuła opiera się na rzeczywistych wspomnieniach, dokumentach, oraz wydarzeniach związanych z 307 Dywizjonem Nocnym Myśliwskim „Lwowskich Puchaczy”.

Polacy patrolują brytyjskie niebo po zmroku, za dnia zmagając się z szeregiem problemów – aklimatyzacją pośród "herbaciarzy", przestarzałymi samolotami, brakiem zaufania i… barierami językowymi utrudniającymi podrywanie Brytyjek w rozlicznych pubach. Ich maszyny nazywane są latającymi trumnami, ale mimo to Polacy niczego nie pragną bardziej, niż wzbić się w przestworza i zetrzeć z wrogiem.
RAF jednak nie pali się do tego, by dać im szansę. Podczas gdy koledzy strącają niemieckie messerschmitty i dorniery, Lwowskie Puchacze siedzą bezczynnie, zaś ich szeregi topnieją.
Do czasu…

Jeden z Polaków bierze sprawy w swoje ręce, a niedługo potem dywizjon zostaje rzucony w wir walki. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że w szeregach Trzysta Siódmego ukrywa się szpieg… 

------------------------------------------------

Wielkie nordyckie mity to jeden z korzeni, z których wyrasta nasza tradycja literacka - od Tolkiena, Alana Garnera i Rosemary Sutcliff po "Grę o tron" i komiksy Marvela. Stały się też inspiracją dla wielu obsypanych nagrodami bestsellerów Neila Gaimana. Teraz sam Gaiman sięga w odległą przeszłość, do oryginalnych źródeł tych opowieści, by przedstawić nam nowe, barwne i porywające wersje największych nordyckich historii. Dzięki niemu bogowie ożywają - pełni namiętności, złośliwi, wybuchowi, okrutni - a opowieść przenosi nas do ich świata - od zarania wszechrzeczy, aż po Ragnarok i zmierzch bogów. Barwne przygody Thora, Lokiego, Odyna czy Frei fascynują współczesnego czytelnika, a żywy, błyskotliwy język sprawia, że aż proszą się o to, by czytać je na głos przy ognisku w mroźną gwiaździstą noc. 




--------------------------------------------------

Nowa saga autorstwa Brandona Sandersona, pełna przygód i magii. Na planecie Taldain legendarni mistrzowie piasku ujarzmiają tajemne moce i w spektakularny sposób manipulują piaskiem. Ale kiedy w wyniku spisku zostają wymordowani, najsłabszy spośród nich, Kenton, wierzy, że jako jedyny ocalał. Otoczony przez wrogów, zawiera niespodziewany sojusz z Khriss –zagadkową kobietą z Cieniostrony, która skrywa własne tajemnice.

Biały Piasek to kluczowy, wcześniej niepublikowany element rozrastającego się uniwersum cosmere Brandona Sandersona. Tekst został zaadaptowany przez Rika Hoskina (Mercy Thompson), z rysunkami Juliusa Gopeza i kolorami Rossa Campbella. Imponująca nowa saga dla miłośników fantastyki i przygód łączy wspaniałą stronę wizualną z typowym dla Sandersona podejściem do systemów magii. 


--------------------------------------------------

 Bóg-Cesarz Kairominas jest panem wszystkiego, co go otacza. Pokonał wszystkich wrogów, zjednoczył cały świat pod swoimi rządami i opanował magię. Większość czasu zajmują mu potyczki z arcywrogiem, który wciąż próbuje najechać świat Kaia.
Dziś jednak jest inaczej. Dziś Kai musi się udać na randkę.
Zewnętrzne moce zmusiły go do spotkania z kimś, kto mu dorównuje – kobietą z innego świata, która osiągnęła równie wiele, co on. Co się stanie, kiedy najważniejszy mężczyzna na świecie zostanie zmuszony, by zjeść kolację z najważniejszą kobietą? 







--------------------------------------------------

 Stephen Leeds jest całkowicie zdrowy na umyśle. To jego halucynacje są szalone.

Stephen jest geniuszem o niezrównanych zdolnościach, który w ciągu zaledwie kilku godzin może opanować dowolną umiejętność, zawód lub dziedzinę sztuki. Niestety, by pomieścić całą tę wiedzę, jego umysł tworzy wyobrażonych ludzi – Stephen nazywa ich aspektami – by zachować i uzewnętrzniać wszystkie informacje. Dokądkolwiek Stephen się udaje, towarzyszy mu drużyna wyobrażonych ekspertów, która udziela rad, interpretuje i objaśnia. Wykorzystuje ich do rozwiązywania problemów... nie za darmo.
Ale jego umysł robi się nieco zatłoczony, a aspekty mają tendencję do życia własnym życiem. Kiedy pewna firma wynajmuje go do odzyskania skradzionego sprzętu – aparatu, który może rzekomo robić zdjęcia przeszłości – Stephen pakuje się w przygodę, która zmusi go do udania się na drugi koniec świata i walki z terrorystami. To, co odkryje, może podważyć fundamenty trzech najważniejszych światowych religii – i, być może, dać mu niezwykle ważną wskazówkę co do prawdziwej natury jego aspektów. 

---------------------------------------------------

Kurcze za dużo już tych premier! Ten post będzie kilometrowy! Dlatego resztę premier znajdźcie sobie sami XD 

Seriale

Z serialami w tym miesiącu jest dość kiepsko :P Skupiłam się bardziej na czytaniu. A na Pamiętniki wampirów to w ogóle się obraziłam po tym co stało się pod koniec 11 odcinka 8 sezonu! Jak oni mogli!!! Tak więc na tym odcinku stanęłam i jak na razie nie oglądam xD

Co do OUAT to jestem na 13 odcinku 4 sezonu...nie wiem więc ile obejrzałam w tym miesiącu i czy w ogóle :P

Inne
 



Tutaj zbyt wiele do powiedzenia nie mam :P Jedynie tyle, że ostatnio rodzice ze swojego sklepu przywieźli mi taką śliczną półeczkę <3 I o boże zakochałam się <3 <3 <3



  




To chyba wszystko co chciałam wam dziś przekazać :D Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał :D  Co sądzicie o dodaniu zapowiedzi do podsumowań? A może robić z nimi oddzielne posty? :) Bo przyznam się wam szczerze, że spodobały mi się :D Nie dziwię się, że tyle osób je pisze :D
Jak tam u was minął luty? :D


Buziaki :* 

26 komentarzy:

  1. Poszalałaś z zakupami :D Też byłam na wyjeździe w górach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszeczkę :D Hah, to super! :) I jak? :D
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Zdecydowanie szalejesz z zakupami XD W życiu nie kupiłam więcej niz 4 książek na raz chyba ;p Urocza ta półeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio strasznie...w tamtym miesiącu 16 w tym 20...niedługo zbankrutuję xD 4? łoł...ja ostatni raz kilka lat temu tylko tyle książek kupiłam :P
      Buzikai :*

      Usuń
  3. Po pierwsze, wielka zazdrość - proszę oddać mi chociaż część książek! Nie wiem dlaczego tak się lubuję w oglądaniu cudzych zakupów, skoro sama zdecydowałam, że mieszkając w kawalerce nie będę kupować książek papierowych, bo nie mam gdzie ich składować.

    Po drugie, kiedy Mróz ma czas i wenę do pisania książek? Przecież w styczniu była dopiero premiera jego powieści?

    Po trzecie, polecam Zakazane życzenie, naprawdę klimatyczna książka.

    Pozdrawiam i gratuluję udanego miesiąca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Nie oddam! :D Oj nie tylko ty! Ja również kocham oglądać czyjeś zdobycze :D
      No właśnie?! Zanim się obejrzę, już 5 kolejnych jego książek wychodzi, a ja nawet jednej nie czytałam jeszcze!
      Wiem, bo już dawno jest za mną :D
      Dziękuję, nawzajem i buziaki :*

      Usuń
  4. Świetne wyniki, jak dużo książek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ książek! Aż się miło patrze na zdjęcie takiego stosu <3 Takie wielkie zazdro! A już w ogóle ciesze się, że masz obie części Dworu oraz serii Niezwyciężona - zdecydowanie nie pożałujesz pierwszego tomu tej serii- Pojedynek jest świetny i nie mogę się doczekać kiedy sama zacznę drugą część :D). Pozostałe książki również wydają się ciekawe, chociaż nie wszystkie są w moim guście.

    Pozdrawiam, Kejt_Pe
    Ukryte Miedzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, troche ich jest :D Ostatnio słysze same pozytywne opinie o tej serii, więc musiałam ją mieć, zwłaszcza w takiej cenie <3 Nie mogę się doczekać, aż się za nie zabiorę :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Ohohoho! Dużo świetnych książek widzę! Na dodatek ta półka *___* też ostatnio rodzice kupili mi nową, tak więc się jaram, bo... nowe miejsce na książki <3 <3 <3.
    Życzę owocnego marca :D!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo! Ja na szczęście tez mam nową, bo nie miałam gdzie ich trzymać :P I już do pudeł pakowałam :(
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Świetny wynik! :D I ile nowych książek *.*
    Zaczytanego marca ;*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* No troszkę ich jest :D
      Nawzajem :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Chodzi ci o to, co się stało z Enzem? Też byłam zaskoczona xd. Ale potem się robi ciekawie, więc koniecznie nadrób, bo finał serialu już niedługo!!
    Też kupiłam Pojedynek i Zdradę :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano z nim :( Jednak jak widzę coś się w tej sprawie zaczeło dziać :D No! Już w tę sobotę! Niestety! Chyba będę płakać :(
      To super! W takim razie z niecierpliwością czekam aż je przeczytasz i przedstawisz swoją opinię :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Ale cudna półka! :) I też się zakochałam w Zakazanym życzeniu! :)
    A co do tego, czy oddzielne posty, czy razem, to już chyba jak Tobie będzie wygodniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Właśnie widziałam recenzję i cieszę się, że mamy w miarę podobna opinię :D
      Dziękuję za radę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Jaa nie wierzę, na jakiego bloga nie wejdę, wszędzie takie super podsumowania, dopracowane i przemyślane, a ja nadal nie mogę się zebrać :( Kiedyś się uda, nadal w to wierzę :D
    I tak Ci się "pochwalę", że dzięki Tobie przeczytam "Outlirsow" (jak to się odmienia? xD), bo strasznie mnie zainteresowałaś i zachęciłaś :)
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu, dziękuję za te przemiłe słowa <3 Nie uważam moje podsumowanie za tak dopracowane, jednak dziękuję :D Trzymam za ciebie kciuki :D
      O jejciu x2! Ogromnie się cieszę! Książka naprawdę niesamowita <3 Dlatego polecam :)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. O jeju! Ile nowych książek! I do tego Endgame <3
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no trochę ich jest :D <3 Mam przez to rozumieć, że ta książka ci się podobała :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Oo ile książek, można pozazdrościć! :D
    Chyba będę musiała sięgnąć po Silver bo widzę, że każdy się zachwyca tą trylogią a ja jeszcze nie miałam okazji nawet sięgnąć po pierwszą książkę ;OO
    Kochana myślę, że zapowiedzi by lepiej pasowały w oddzielnym poście :)
    No i gratuluję wyniku ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę ich jest :D
      Ja niestety również :(
      Też tak myślałam, ale jeszcze nie wiem :/ Jednak dziękuję za rade :D
      Dziękuję :*
      Buziaki <3

      Usuń
  13. Interesting post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.