sobota, 21 stycznia 2017

Sweet Ache. Krew gęstrza od wody | Czemu gwiazda zawsze pokocha ziemię?

Tytuł:Sweet Ache. Krew gęstsza od wody                            
Seria: Driven
Tom: 6 (jeju zaczęłam czytać tę książkę od 6 tomu!
Na szczęście książki się ze sobą nie łączą :P
Autor: K. Bromberg
Tłumacz: Marcin Machnik
Wydawnictwo: Editio
Liczba stron: 456
Data wydania: 3 sierpnia 2016
Kategoria: Literatura obyczajowa, romans, erotyk


Opis:
 Kiedy Rylee pławi się w swoim szczęściu, rozpoczyna się niezwykły romans siostry Coltona, seksownej i pięknej Quinlan Westin i Hawkina Playa. Hawkin, sławny muzyk o dobrym sercu, po raz kolejny bierze na siebie wybryki młodszego brata, Huntera. Ponownie daje się wykorzystać, ale tym razem grozi mu odsiadka. Przyszłość jego zespołu staje pod znakiem zapytania. Aby zdobyć przychylność sędziego, Hawkin zgadza się gościnnie poprowadzić serię wykładów na miejscowej uczelni. A Quinlan... Cóż, Hawkin zakłada się z kolegą z zespołu, że zaciągnie ją do łóżka.
Uwiedzenie Quinlan, która nie ma najmniejszej ochoty stać się kolejną zdobyczą gwiazdora, okazuje się o wiele trudniejsze niż seria wykładów. Im bardziej on się stara, tym bardziej ona go unika, ale nieoczekiwanie między tym dwojgiem rodzi się coś pięknego i prawdziwego. Złożoną sytuację dodatkowo komplikuje Hunter: gdy tylko zorientuje się, że jego starszy brat ma słaby punkt, zrobi wszystko, żeby go wykorzystać...

Jak to się skończy? Czy historia o tak zagmatwanym początku może zaowocować prawdziwym uczuciem? Czy Quinlan i Hawkin wbrew wszystkiemu znajdą szczęście?

Recenzja:
 Oł god....okropne w życiu blogera jest to, gdy siada do recenzji, a nie wie co napisać. Gorsze jednak jest to, gdy nie jest to recenzja pozytywna xD Jednak zdradzę wam, że będzie to taka recenzja nijaka, bo naprawdę negatywna pojawi się dopiero niedługo xD

Musze przyznać, że gdy tylko książka do mnie przyszła, spodziewałam się, że będzie to tragedia. Jednak jak zaczęłam czytać zobaczyłam, że nie jest źle :D Książka ma kilka plusów, jednak minusów również :P Ale zacznijmy od początku.

Ciężko mi w tej chwili pisać, gdyż mam za sobą również drugą część tej serii, więc troszkę mi się mylą zdarzenia, czy bohaterowie. Chciała bym wam powiedzieć również o wielu rzeczach, o których mogę gadać dopiero w recenzji tej kolejnej części. Jeju! Czuję, że ta recenzja będzie naprawdę chaotyczna, tak więc z góry przepraszam :(

Jak zwykle zacznijmy od bohaterów...
Byli no...nijacy xD Znaczy, może nie nijacy, tylko schematyczni.
Był rockman...kochający występy, whisky i sex. Każdą noc spędzał z inną laską...czarował, zaliczał, uciekał. Aż do momentu, gdy poznał (tu wstawić imię głównej bohaterki xD), która oczywiście była inna. Od której nie mógł się odpędzić i z którą mógł się rano budzić. Jedyny plus mogę dać za to, że laska ta nie była szarą myszką, która zmienia się po poznaniu faceta. Była wystrzałową laską itepe itede. I to w sumie wszystko co chcę wam powiedzieć o bohaterach :/ Już innej ich części praktycznie nie pamiętam xD

Ja wiem, że to erotyk i że nie powinnam od niego za dużo wymagać, no ale błagam was! Naprawdę? Był to schemat na schemacie. Mam wrażenie, że autorka chciała po prostu opisać sceny seksu, dlatego dała byle jaką historię. Ale w takim razie mogła napisać po prostu jakiś poradnik o tym, a nie książkę!
No bo zobaczcie...w szkole pojawia się rockman, który może mieć każdą, ale kogo wybiera? Oczywiście główną, zwykłą bohaterkę. Oni się schodzą, rozchodzą. Chcą być razem i nie chcą...i tak przez całą książkę. oczywiście w między czasie pojawia się inny gościu, który chce ją odebrać, oraz inna laska, o którą główna laska (boże, cały czas powtarzam te same słowa XD Tak samo jak autorka :/ Widzicie co ta książka ze mną robi :P) jest zazdrosna. Tak więc, pomysłowość na fabułę zasługuje na oklaski!...Nie xD

Kolejną kiepską rzeczą w tej książce są powtórzenia. Sama nie wiem czy to wina autorki czy tłumacza, ale tak czy siak jest to złe xD Nie wiem jak by to wyjaśnić...w prawdzie te słowa nie pojawiały się cały czas, ale mniej więcej co pięć stron i wtedy co dwa zdania się ono pojawiało. I nie było by jeszcze źle, gdyby nie to, że są to słowa typu "członek" Tak więc łatwo wpada w oko i jak pojawia się co chwilę to nie jest miło :/ Jeśli już musi o tym gadać, to niech przynajmniej używa synonimów...to naprawdę jest aż tak wielki problem? O.o

Tę rzecz nie wiem czy określić jako plus, czy minus...w sumie jest to kwestia dyskusyjna. Chodzi mi o bardzo dobry opis scen erotycznych. Dla mnie jest to rzecz obojętna w sumie, ale jeśli ktoś chciał by przeczytać erotyk z pobudzającymi wyobraźnię scenami to myślę, że to im się spodoba.

Muszę przyznać, że bardzo szybko i przyjemnie się tę książkę czyta. Jednak nie uważam, by tylko dla tego powodu po nią sięgać :P

No i to w sumie tyle. Ta książka za specjalnie mnie nie wzruszyła, ale też nie była zła. Jedno jest pewne...drugi raz raczej po nią nie sięgnę.
Kurcze! Jestem z siebie dumna. Po raz pierwszy wyszła mi taka krótka recenzja :D

Jak widzicie wypisałam tu głównie negatywne rzeczy, gdyż takie głównie były. Jednak to nie jest też tak, że ta książka mi się nie podobała, bo nie była zła. Nie polecam wam jej, ale też nie odradzam :P Zróbcie jak chcecie :D


                                     Za książkę dziękuję księgarni internetowej septem.pl






Buziole :*

14 komentarzy:

  1. Właśnie przez schematy erotyki często wypadają słabo ;) Choć może nie powinnam się wypowiadać - znam je głównie dzięki blogsferze, czytałam może 2? XD Przeciwna im nie jestem, ale po prostu szkoda mi czasu na czytanie czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :/ Naprawde mam wrażenie, że autorka po prostu chciała opisać sceny erotyczne, więc napisała pierwszą lepszą historię :P Ja jeden tak, że ten...znaczy teraz już mam dwa za sobą :D Taaa...teraz mogę się chwalić znajomym, że czytałam erotyki xD To zdecydowanie nie moja bajka XD
      Popieram cię! Zdecydowanie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Na sto procent nie sięgnę. Po prostu nie moje klimaty, tym bardziej, że wieje schematami, a Ty nie polecasz. Czy mogę wiedzieć, jaka to negatywna recenzja? Czyżby "Zmierzch", z tego co sugeruje zakładka "co czytam"?
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Tell Me Three Things"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie nie sięgaj! Zazwyczaj uważam, że każdy powinnien przeczytać jakąś książkę, by się o niej przekonać,a le...tym razem możesz mi śmiało zaufać xD
      Nie, nie...zmierzch do najlepszych książek nie należał, ale zły też nie był :D Ta negatywna recka to kolejny erotyk, kolejna część o to tej świetnej książki, którą recenzowałam na górze :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Erotyki zdecydowanie nie dla mnie i dobrze o tym wiesz, więc ten tytuł całkowicie odpuszczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, niczego nie tracisz :P
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Opis mnie nie zachęcił, podobnie jak fakt, że ta książką jest erotykiem. Zdecydowanie po nią nie sięgnę.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię ci się XD Niczego nie tracisz, sama też cię zachęcać do jej przeczytania nie będę, bo...bo nie warto. I tyle xD
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Odpuszczę sobie tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, nic nie tracisz :P
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Czytałam i według mnie była w porządku. Lektura na jeden raz i nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak zła nie była, ale cudo też nie :P To i tak nic w porównaniu z następną częścią O.O Oj, zdecydowanie na jeden raz! Gdyby nie to, że mnie rozbawiła to powiedziała bym, że nawet jeden raz to za dużo xD
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Ha! W końcu czytam te racke xd chociaż chyba bardziej ciekawi mnie ta o strzelaniu, co rak strasznie cię wymęczyła. To był 2 tom tego co nie? XD
    No ja erotyki jak już czytam to albo z wampirami albo historyczne, bo lubie opisy zdejmowania tych fikuśnych drutowych stelarzy co kobiety nosiły pod sukniami xD taki fetysz xDDDDD
    Tego kijem nie tkne, a za ciebie Kochana się pomodle, coby twoja psychika nie została wypaczona i coby ci się więcej takie niespodziewane książki nie trafiały ;P
    Buzior ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu! Hah, to czekaj, czekaj...poleje się hejt (tu wstawić emotke diabła xD) A bo ja wiem xD Wiem, że na pewno jest to któryś tom z kolei XD Nie wiem nawet, który powinnam przeczytać pierwszy...ten czy ten drugi. Wypadło na ten XD
      Chciała bym się dowiedzieć jak zdejmuje się te cusie XD Ty mi nic nie mów o erotykach jakie czytasz, bo od razu kojarzy mi się ten z bibliotekarką o którym mi mówiłaś xD
      I dobrze robisz XD Dziękuję kochana :( Oj nie trafią, nie trafią, bo jak tak...to ja już sb poważnie z wydawnictwem pogadam xD
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.