niedziela, 8 stycznia 2017

Podsumowanie grudnia

Hejka! 
Oczywiście jak to ja, robię wszystko na ostatnia chwilę, a to podsumowanie wydaje mi się, że dodaję
w ogóle ostania xD Ósmy dzień stycznia....a ja dodaję podsumowanie grudnia *brawo ja*
No, ale nie ma co już przedłużać przejdźmy już do posta :D
Grudzień...czas świąt...i w sumie to tyle co z tego okresu pamiętam xD
Tak jak nieraz w tych postach opowiadam wam troszkę o moim życiu, tak  z tego miesiąca pamiętam tylko święta :') Tiaa...
Ale powiem wam, że jeśli chodzi o takie książkowo blogowe sprawy to grudzień był dla mnie dość leniwym miesiącem...zresztą zobaczcie sami :D

Jednak na początek zacznę może od książek, które w tym miesiącu do mnie przyszły! A było ich aż...jedna xD + kalendarz
                                                                     Ładne mam skarpeciochy, co nie? xD
Jedyna książka jaka wzbogaciła moją biblioteczka to "Magiczne drzewo. Inwazja" którą dostałam od rodziców na święta :D Wiem, że jedna książka to dość mało, ale w sumie się cieszę, bo dostałam inne ciekawe rzeczy oraz pieniądze za które będę mogła sama kupić sobie nowe książki...co już zrobiłam i teraz czekam tylko aż mi przyjdą :D Ale ciesze się również bo dosatałam akurat tę a nie inną książkę z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ "Magiczne drzewo" to jedna z ciekawszych serii jakie czytałam, a do tego czuję do niej ogromny sentyment, ponieważ to głównie dzięki niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem <3
Ale oprócz książki dostałam od wujka i cioci również kalendarz. W środku prezentuje się znakomicie...jest taki śliczny zielony *.*

Jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu przeczytałam to z tym było już troszkę lepiej, ale nadal nie za dobrze, jednak tu się będę tłumaczyć, że to z powodu świąt i przygotowań do nich XD


-Grimm city. Wilk! - jest to książka, którą dostałam od wydawnictwa SQN...od dłuższego czasu bardzo chciałam ją przeczytać, ale jak już to zrobiłam to szczerze mogę przyznać, że się zawiodłam :/ Recenzja wkrótce :D
- Łowca czterech żywiołów - tę książkę dostałam od autorki i się pochwalę, że jest to moja pierwsza książka z dedykacją *.* Książka niesamowicie mi się spodobała <3 Nie mogę się doczekać drugiej części :) Recenzja wkrótce.
-Wyspa X - niedawno napisała do mnie Marysia czy nie chciała bym zrecenzować jej książki, więc się zgodziłam :D Jednak książka była w formie pdf, a z racji iż i tak chciałam tę książkę od dłuższego czasu kupić to postanowiłam, że już zakupie ją sobie w normalnej wersji :D Książka już za mną...i nie jest to coś czego się spodziewałam, ale i tak mi się spodobała :D Recenzja (standardowo) wkrótce xD

Łączna liczba przeczytanych stron:
1059
 Dzienna liczba przeczytanych stron:
34, 16
 
No i to tyle jeśli chodzi o przeczytane książki...jak widzicie nie jest ich za dużo :P

Teraz przejdźmy może do statystyk, które w tym tamtym miesiącu były naprawdę zaskakujące:
Wyświetlenia: Doszło 3020 (W grudniu łącznie było 17 269)
Komentarze: Doszło 134 (W grudniu łącznie było 1045)
Obserwatorzy: Doszło 11 (W grudniu łącznie było 77)
Polubienia Fanpage: Doszło 23 (W grudniu łącznie było 82)
Posty: W grudniu dodałam 4 posty! Wynik nie najlepszy, ale w styczniu planuję się poprawić, gdyż, ponieważ, iż mam kilka recenzji do nadrobienia i przydało by się je w końcu dodać xD
Podsumowanie listopada
Bogini oceanu | recenzja
Rok 2017 rokiem 73 książek | wydarzenie
Wycieczka po moim królestwie cz. 1 | Book Tour

Więc jak widzicie ten miesiąc był dość dobry w statystyki z czego się ogromnie cieszę *.* Nie dość, że aż tyle osób polubiło mój Fanpage i zaobserwowało bloga, to jeszcze dobiliśmy do 1000 komentarzy <3 Ogromnie wam za to dziękuję <3
Ale to nie wszystko! Jak widzicie w tym miesiącu razem z Julką zorganizowałyśmy wydarzenie! Jak już wspominałam nieraz, chodzi w nim o to by w 2017 przeczytać 73 książki! Jednak nie jest to wynik konieczny, a taki do którego dążymy. Spokojnie nie planujemy kar (jeszcze) dla osób, które nie dobiją do 73 lub przekroczą tę liczbę xD W wydarzeniu chodzi po prostu o to by czytać i się integrować. Przez cały rok, pojawiać się tam będą przeróżne pogadanki, zabawy, noce książkowe i...KONKURSY! Jeden na zachętę się już tam zresztą pojawił! Ale jesteśmy również w trakcie zbierania innych nagród, dlatego zachęcam do wchodzenia na wydarzenia i pod postem do tego przeznaczonym napisać jakie nagrody byście chcieli, to postaramy sie o nie :D


Link do konkursu Tutaj

teraz może podsumujmy sobie również seriale :D

W tym tamtym miesiącu zaczęłam oglądać serial "Once upon a time" i jestem już na...znaczy byłam, bo teraz jestem już dalej, ale o tym w podsumowaniu stycznia xD Więc wracając... w grudniu obejrzałam już 35 odcinkuów...czyli jestem teraz na 13 odcinku 2 sezonu! :D Serial ten bardzo mi się podoba, tylko jestem zła...bo ledwo co kogoś polubię już, albo ginie, albo dzieje się z nim coś innego ;.;

Ale to nie wszytsko...w między czasie pojawiały się również nowe odcinki "Pamiętników wampirów" i teraz jestem na 7 odcinku 8 sezonu! Nie mogę doczekać się kolejnego odcinka, który pojawi się dopiero 14 stycznia -.- Czemu oni każą nam, aż tyle czekać? ;.;

W grudniu pograłam sobie również w kilka gier..znaczy wróć, grałam tylko w Skyrima...nadal. To w styczniu zaczęłam grać jeszcze w inne gry, ale o tym to w podsumowaniu aktualnego miesiąca oczywiście xD


Kurcze! O tylu rzeczach chciałabym wam powiedzieć, ale one zdarzyły się już w styczniu! Bo muszę przyznać, że grudzień dość leniwie i nudno mi przeminął xD
No, więc już nie będę przedłużać i po prostu zakończę ten post :P

A wam jak minął grudzień? Dużo książek przeczytaliście? :D Dużo zakupiliście? :)

Buziole :*

21 komentarzy:

  1. No powiem Ci, że nieźle ^^
    Ja przeczytałam też nie za dużo. Lenistwo xD
    Jeśli chodzi o statystyki to sporo Ci przybyło wszystkiego i wgl :D
    A w konkursie biorę już udział i mam nadzieję, że uda mi się wygrać (Nadzieja matką głupich)xD Haha^^
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Hah, znam to xD
      Dziękuję :) Tez tak uważam i bardzo się z tego powodu ciesze :D
      Bardzo się ciesze :D Nadzieja umiera ostatnia :D
      Buziole :*

      Usuń
  2. Mam lepsze skarpety :D ! Z liskiem, zarąbiste są <3
    O ''Wyspa X'' już za tobą! Myślałam, że właśnie nie będzie ci się podobać, a tu niespodzianka. Ja tej książki nie tknę - sama nie wiem dlaczego xd
    Teraz kiedy ktoś piszę/mówi, że musi czekać na serial i okazuje się, że te czekanie wynosi dwa/trzy tygodnie to chcę mi się śmiać biorąc pod uwagę, iż na Sherlocka czeka się LATAMI!
    Grudzień to stare czasy - już nic nie pamiętam xd Ale pochwale się, że w styczniu zaczęłam oglądać naprawdę dobry serial kostiumowy pt. Reign. Póki co jestem w połowie pierwszego sezonu, ale oczekuje, że będzie dobrze. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda! Moje są lepsze xD Kocham lisy *.*
      Tak juz z a mną :D Nie był to szczyt genialności, ale nie była to też książka zła :P
      E tam, dla mnie trzy tygodnie to dużo xD
      Już na niego lukłam i na pewno go obejrzę, bo kocham tego typu rzeczy xD
      Jezu, jak ty szybko oglądasz XD
      Buziole :*

      Usuń
  3. Czekam, by się dowiedzieć, czemu zawiodłaś się Grimm City ;P Bo ja osobiście tą książkę uwielbiam, czego nie mogę powiedzieć o innych książkach Ćwieka, które czytałam: bo tamte były po prostu bardzo zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czkeja, czekaj :D Mnie ona zawiodła :/
      Buziole :*

      Usuń
  4. Mnie pochłonął Castle całkowicie. Tj. oglądałam już wszystkie serio jakiś czas temu, ale postanowiłam zacząć od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...to ten serial kryminalny, tak? Do tego typu seriali nie za specjalnie mnie ciągnie xD Ja lubię krew, flaki (ale w takim sensie, że walczy się mieczami, czy wysysa tę krew xD) musi być walka, przygoda :D
      Buziole :*

      Usuń
  5. U mnie grudzień spokojny. Przeczytałam niewiele, głównie poświęciłam się świętom i oczekiwaniu na nie. W grudniu, jak i obecnie oglądam serial "The Fall" i na razie mi się podoba. Zostało mi zaledwie cztery odcinki i dopiero po finałowym stwierdzę, jak wysoko go ocenić. "One Upon a Time" kojarzę, ale nie oglądałam. Mam go na liście do obejrzenia. Ja też nie lubię, kiedy zaczynam kogoś zażyć sympatią, a potem coś z nim się dzieje. :(

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Pod względem czytania grudzień był u mnie leniwy :P The fall? Chyba o nim nie słyszałam xD To oglądaj, bo jest super :D
      Buziole :*

      Usuń
  6. Uwielbiam "Once Upon a Time", chociaż zaczęłam go oglądać nie dawno i tkwię w 1 sezonie - zapowiada się rewelacyjnie, a pierwszy odcinek był tak świetny, że musiałam go kontynuować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ciesze się, ze nie tylko mi się ten serial podoba :D Mam wrażenie, że mało osób o nim wie :/ To oglądaj, oglądaj! Ja już jestem na 3 sezonie (po prostu płynę przez ten serial :D) i zapowiada się coraz ciekawiej :D
      Buziole :*

      Usuń
  7. Na podsumowania nigdy nie jest za późno! ;D Jestem ciekawa, co tam za książki kupiłaś i już nie mogę się doczekać posta o styczniu, skoro aż tyle się teraz dzieje. ;) Z książek, które przewinęły się u Ciebie w grudniu nie czytałam żadnej, więc chętnie sprawdzę recenzje, jak tylko się pojawią. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, oby! Bardzo się cieszę :) Oj dzieje się, dzieje :D Już nie mogę doczekać się aż o tym poopowiadam :D Bardzo się cieszę :)
      Buziole :*

      Usuń
  8. Aww Jamie... Serialu nie oglądałam, ale kocham tego autora.
    A podsumowanie bardzo dobre. Oby ten miesiac był lepszy.Pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com
    fuzja-recezentow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku myślałam, że chodzi ci o Jamiego Campbella i sie zastanawiam, gdzie ja go tu w poście umieściłam xD A to chodzi ci o tego z gida <3 Ja zobaczyłam go po raz pierwszy właśnie w serialu once upon a time i ogromnie mi się spodobał *.*
      Dziękuję i nawzajem :D
      Buziole :*

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku :)
    Powodzenia w styczniu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dobrych statystyk! Wydaje mi się, że każdy ma w tym miesiącu opóźnione podsumowania, ale zwalam to na Sylwestra, każdy przecież woli świętować niż pisać posty. ;)
    Chciałam przeczytać tę książkę Ćwieka, ale chyba na razie sobie odpuszczę...
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Ja to zawsze jestem w tyle xD Tak! Zwalmy to na sylwestra xD
      Nie dziwię ci się :P Bardzo się na niej zawiodłam xD
      buziole :*

      Usuń
  11. Gratulacje!
    Jejku, ja mam dokładnie to samo z Magicznym Drzewem: dostałam Inwazję na święta, a od tej serii zaczęła się moja przygoda z czytaniem i mam do niej ogromny sentyment :) Przypadek? Nie sądzę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.