piątek, 30 grudnia 2016

Wycieczka po moim królestwie! cz.1

Hejka!
Rok 2016 prawie się skończył (jeśli jeszcze tego nie zauważyliście xD), a więc pomyślałam, że fajnie by było zrobić jakiś podsumowujący post!  Dzisiaj chciała bym zabrać was na wycieczkę po moim królestwie. Czyli niczym innym jak mojej biblioteczce :D
Nawet nie wiecie jak się natyrałam przy robieniu tego posta. Zdjęć zrobiłam więcej niż przez całe swoje życie! Musiałam wyjąć wszystkie książki, a potem układać je na nowo. Przez co najadłam się strachu co nie miara, a do tego niemiłosiernie bolały mnie plecy oraz ręce :P No, ale cóż...Mimo to muszę wam przyznać, że świetnie się bawiłam przy robieniu tych zdjęć :D Wróciło tyle świetnych wspomnień <3  Mam nadzieję, że ten post wam się spodoba i zapraszam do oglądania :D

Myślałam, że ten post będzie troszkę krótszy, ale się myliłam! Wyszedł potwornie długi, dlatego, żeby was nie zanudzić i żebyście mi tu z nudów nie pomarli, postanowiłam podzielić go na trzy części. Pierwszą z nich widzicie dzisiaj, a kolejne pojawiać się będą co trzy dni.
Dzisiaj pokażę wam książki, dla młodszych czytelników, oraz cztery rodzynki (nie wiem jak inaczej je określić xD) Nie chciałam jednak, żeby to był post z suchymi zdjęciami i nazwami, dlatego troszkę się porozpisuję xD Zapraszam do czytania :D



Na pierwszy rzut pójdzie może książka "H2O wystarczy kropla. Metamorfoza" (czy wspominałam już, że nie lubię takich podwójnych tytułów? Takich w stylu jedno zdanie - kropka i kolejne zdanie xD Nie? W takim razie wspomnę o tym teraz. Nie lubię tytułów tego typu xD) Kiedyś bardzo lubiłam oglądać ten film :D Tak go lubiłam, że nawet postanowiłam zacząć zbierać książki z tej serii i zobaczcie co z tego wyszło! Mam tylko pierwszą część xD Do tej pory chyba jej nie przeczytałam XD Brawo ja :D
Kolejną pozycją jest książka "Szalone dziewczyny na wariackiej imprezie". Powiedzcie mi proszę, czemu ja kupiłam sobie od razu 15 TOM tej SERII!? Nie czytając wcześniej poprzedniczek?! XD Tak trochę od dupy strony xD Gdzie ja miałam wtedy głowę?! Chyba nie umiałam wtedy jeszcze liczyć. Ale teraz to mnie naprawdę zastanawia, Hahaha. No i chyba was w takim razie nie zdziwi to, że do tej pory nie przeczytałam tej książki xD
                                                     A pro po "Od dupy strony" xD


Może wiecie, albo i nie, ale kocham konie! I zawsze chciałam uczyć się na nich jeździć, jednak nigdy mi się to nie udało ;.; No, ale w takim razie postanowiłam to sobie zrekompensować i kupić dużo kilka książek o koniach. To są pierwsze z nich. One bodajże dodawane były do gazet :D Tak jak i H2O tę serię również miałam w planach zebrać w całości! Jednak w tym przypadku skończyło się

to troszkę lepiej, gdyż mam aż 2 tomy! xD Te
 książki z tego co pamiętam czytałam i nawet mi się podobały :D Ale oprawa wizualna to jakaś masakra -.- Nie dość, że okładki szkaradne (nie licząc koników <3) to jeszcze zobaczcie jak układają się grzbiety. Zamiast mieć równomierny kolor/obrazek, to mamy całe grzbiety zielone, a gdzie, nie gdzie ni z dupy ni z pietruchy wychodzą jakieś różowe, białe czy inne wstawki. Masakrycznie to wygląda :/

Teraz przyszedł czas na książki w których głównymi bohaterami są pieski :D Wszystkie książki z tej serii polegają głównie na tym, że w każdej historii mamy innego psiaka, który wpada w jakieś tarapaty no a my śledzimy w nich jego historię. Nie jestem pewna, czy je przeczytałam czy nie, ale coś kojarzę, że obie chyba zaczęłam, ale nie dokończyłam :/  Pamiętam, że kiedyś była również taka aplikacja na telefon, gdzie musiałeś wybrać swojego pupila i się nim zajmować czy coś w tym guście. Uwielbiałam tę grę, ale pewnego razu zacięła mi się i już nigdy nie odcięła. Uczcijmy ją minutą ciszy  [*] xD



Myślę, że większość z was nie ważne w jakim wieku teraz jest, słyszała kiedyś o słynnych potwornych lalkach. Dlaczego tak uważam? Ponieważ reklamy o nich lecą w telewizji w kółko, w kółko i w kółko. A ja jako szanujące się dziecko musiałam je oczywiście mieć xD Po prostu byłam zakochana w tych lalkach <3 No bo kto nie chciał by mieć lalki która wyglądem przypomina wampira, wilkołaka czy mumię? xD Ale, że lubiłam również czytać i pewnego dnia chodząc po jakimś sklepie...już nie pamiętam po jakim, ale chyba po Empiku...zauważyłam te książki! Musiałam je mieć! I jak widzicie mam xD Pierwsza do mnie trafiła i wiedziałam, że będzie świetna, dlatego nawet bez czytania jej wiedziałam, że muszę już mieć i drugą. Nawet nie wiecie jak się ciesze, że trzecia część wyszła dopiero jak minęła mi faza na Monster high xD Jeśli jesteście spostrzegawczy to mogliście zauważyć, że coś mi się porobiło z czaszką na tej pierwszej różowiutkiej części. Pewnie zapytacie co się stało? Mój palec się stał xD Wzięłam tę książkę do ręki i paznokciem zahaczyłam o tę czaszkę no i zszedł z niej lakier czy coś tam. Spodobało mi się, więc zaczęłam ścierać wszystko. I gdy skończyłam uznałam, że byłam głupia, że zrobiłam coś takiego i cała we łzach kazałam mamie kupić mi nową. Ona obiecała oczywiście, że mi kupi. i wiecie co? Nie kupiła mi -.- No, ale przynajmniej te grzbiety fajnie wyglądają na półce xD


Te trzy książki dostałam na urodziny od mojej koleżanki :D Opowiadają one historię małej Zuzia, która jest detektywem! Do tej pory nie wiem, która z nich to pierwsza część ;.; Ale tak czy siak jedną z nich już przeczytałam i nie mam zielonego pojęcia która to z nich xD Okładki strasznie mi się nie podobają :/ Ten zielono czerwony pasek na górze wygląda jak jakaś ulotka z przychodni xD 


Teraz czas na książki, które pomimo, że nie są w najlepszym stanie mają dla mnie ogromną wartość :D Dlaczego? Ponieważ "Utwory dla dzieci" dostałam od babci, a "Ania z szumiących Topoli" od mamy. Jednak dostałam je nie tak, że wiecie były święta czy coś to mi je kupiły, tylko to są ich stare książki :D
Jeszcze żadnej z nich nie przeczytałam, ale trudno xD


Kolejna książka która jest dla mnie bardzo ważna czyli (nawet nie widzę tytułu xD) jakaś książka o zwierzętach xD Ona już jest naprawdę zniszczona bo tytułu nie widać (jak mogliście zresztą zauważyć xD) Ją w porównaniu do poprzednich przeczytałam i była troszkę nudna, ale i tak mi się podobała :D
Kolejną książką są "krótkie majteczki" czyli nic innego jak książka z kawałami :D Dość kiepskimi, ale jednak xD Ale powiem wam, że ta książka to skarbnica wspomnień xD Znalazłam tam m.in regulamin pokoju jaki napisałyśmy razem z przyjaciółkami, gdy jechałyśmy na wycieczkę szkolną, oraz kartkę urodzinową, którą napisało mi kilka osób i dali mi ją na wycieczce, bo tak się złożyło, że były wtedy akurat moje urodziny :D Do tej pory pamiętam, jak wszyscy weszli do pokoju i zaczęli śpiewać mi sto lat <3 Cudowne wspomnienie :D

Tym razem mamy książkę, którą otrzymałam od szkoły z racji iż miałam czerwony pasek (oczywiście na świadectwie xD). Widzicie! To były czasy kiedy jeszcze się dobrze uczyłam XD Ale powiem wam, że ta książka jest niemiłosiernie nudna, przeczytałam jakieś 20 stron i nie dałam rady XD Ale to w ogóle skandal...do książki przyklejone jest zdjęcie mojej klasy, a mnie na  nim nie ma ;.; No super! Gdyby nie to, że jest też przyklejony dyplom, który podpisany jest, że to dla mnie to nikt by mi nie uwierzył, że to ja miałam czerwony pasek xD
"Czarodzieje z Waverly Place" to kolejna książka, którą kupiłam tylko z powodu, że miałam fioła na punkcie filmu o tym samym tytule! Ta książka to nic innego, jak jeden z odcinków tego serialu tyle, że w postaci książki xD Ta książka ma naprawdę świetną historię! Bo kogo nie zaciekawiła by powieść w której głównemu bohaterowi, wtedy kiedy miał iść na randkę, na połowie czoła wyrósł pryszcz z twarzą, który na dodatek umie mówić! Ludzie to mają pomysły XD Ta książka, również przywołuje do mnie wiele wspomnień. M.in wyjazd do Turcji. Tak! Kiedyś byłam w Turcji i wzięłam właśnie tę książkę :D Pamiętam do teraz, jak w nocy z całą rodziną poszliśmy usiąść przed hotelem i położyłam ją na stole. I wtedy mama z ciocią wylały mi na nią jakieś picie -.- Oczywiście ponownie mama obiecała, że mi kupi nową! I zgadnijcie co? Tej też mi nie kupiła -.- To się nazywa miłość rodzicielska xD



"Winx. Zdrada w chmurnej wieży" to książka którą dostałam od rodziców z jakiejś tam okazji. Dlaczego akurat Winx? Bo na punkcie tej bajki również miałam świra xD Taa...do tej pory jej nie przeczytałam XD Ale jest dziwnie wydana xD Bo jest cieniusia, ma jakieś 150-200 stron, a ma twardą szytą okładkę, a do tego jest podłużna, czyli jest lekko wyższa od innych książek, a w szerokości jest dwa razy mniejsza. Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi xD
Kolejna książka to cud, miód i orzeszki. Jest to "Kubuś Puchatek"! Bajka mojego dzieciństwa. Tę książkę, również dostałam od babci :D Jestem w niej po prostu zakochana. Książkę przeczytałam jednym tchem i jest to naprawdę świetna historia. Czytałam ją dosyć dawno, ale niedługo chciała bym ją sobie odświeżyć, zarówno po polsku jak i po angielsku, ponieważ mam wersję dwujęzyczną :)

Tutaj mam dwie książka które zawierają w sobie kilka bardzo ciekawych lektur szkolnych :D Nie są to jednak z tego co pamiętam lektury w całości tylko w jakiś tam sposób skrócone :D Każda z książek zawiera pełne opracowanie do każdej z lektur. Charakterystykę bohaterów, opis autora, oraz inne ważne rzeczy o lekturze :D Każda bajka wzbogacona jest prześlicznymi ilustracjami. Pamiętam, że jak weszłam do

księgarni i je zobaczyłam to od razu musiałam je mieć :D Do tej pory nie przeczytałam ich w całości, a jednej z tych bajek strasznie się bałam, tylko z powodu iż na ilustracji wstępnej narysowane były straszne panie xD





"Strażnicy istnienia" jest to książka, którą dostałam w tamtym roku na gwiazdkę od mojego wujka. Książkę przeczytałam i jest ona moim zdaniem naprawdę świetna. Nie wiem nawet jak ją określić, ale są to po prostu krótkie motywacyjne teksty o istnieniu, radości i tego typu rzeczach. Książka zdecydowanie dla mnie, zwłaszcza, że jestem optymistką, a tego typu rzeczy wprawiają mnie w jeszcze lepszy nastrój :D
Kolejna książka to " Dzienniczek zakręconej nastolatki". Dostałam ją na urodziny od mojej koleżanki. Jak byłam mała byłam bardzo niezdecydowanym dzieckiem (zresztą nadal taka jestem xD). W wyborze książek nie byłam inna. Ale musiałam sobie jakoś radzić, więc brałam kilka książek na które miałam ochotę, kładłam je na ziemi i wyliczałam którą mam teraz czytać. Raz zostawiłam tak książki na chwilę na ziemi i poszłam do łazienki. Gdy wróciłam zobaczyłam to! (zdjęcie obok) Pies zeżarł mi pół tylnej okładki! I to jeszcze zanim przeczytałam tę książkę! No, jak tak można? -.- Jest to zdecydowanie najgorzej wyglądająca książka na mojej półce :/ Najgorsze jest to, że odgryzł również kawałek grzbietu przez co nawet jak stoi bokiem to to widać xD No, ale książkę tak czy siak przeczytałam i bardzo mi się podobała :D

Zarówno "Bóg, kasa i Rok'n'Roll" jak i "Tak sobie myślę" są książkami mojego taty, które nie mam zielonego pojęcia czy przeczytał czy nie, ale tak czy siak trzyma je na mojej półce, no bo gdzie by indziej? -.- Jerzego Stuhra nie znam, więc i jego książka mnie średnio ciekawi, ale tą drugą na pewno przeczytam :D Może później niż wcześniej, ale przeczytam! xD



 "Rysunek odkryj talent dzięki prawej półkuli mózgu" to książka którą kupiłam dość niedawno. Nawet na blogu znalazł się bookhaul z nią :D Nie umiem rysować, ale bardzo bym chciała, dlatego kupiłam sobie tę książkę, ale teraz żałuję :/ Wydałam na nią 40 zł, a i tak z niej nie korzystam. A mogłam te pieniądze wydać na jakąś dobrą książkę xD No, ale cóż...mówi się trudno i żyje dalej XD

Kolejna książka to nie książka, a kolorowanka. 
Mówię tu o "Tajemniczym ogrodzie". Kupiłam ją sobie praktycznie w tym samym czasie kiedy wyszła, a do tej pory nie pokolorowałam nawet 1/4 XD Ale muszę przyznać, że ilustracje są prześliczne, jednak moim zdaniem kilku mogłoby tu nie być, przez to książka, była by cieńsza, tańsza i ciekawsza. Ale jest tu też wiele cudownych ilustracji. Obok macie, przykład! Pokazuje wam tu dwie ilustracje które bardzo mi się podobają, a do tego je pokolorowałam :D

Na koniec jeszcze taka mała chamska reklama:

-Koniecznie wchodźcie na Fanpage mojego bloga. W najbliższym czasie planuję dla was wiele postów i planuję w najbliższym czasie dodać tam rozpiskę w jakich dniach sie będą pojawiać :D Dlatego koniecznie tam wchodźcie by być na bieżąco :)
Link Tutaj

-Gorąco zapraszam was również na wydarzenie na FB, które organizujemy razem z Julką. Chodzi tam o to by w 2017 spróbować przeczytać 73 książki :D Przez cały rok na stronie wydarzenia pojawiać się będzie wiele zabaw, pogadanek, czy nocy książkowych. Pojawiać się tam będą również przeróżne KONKURSY. Na ten moment brakuje tylko 6 osób, byśmy mogły zorganizować pierwszy konkurs. Dlatego koniecznie dołączajcie :D
Link Tutaj

No, a więc na dziś to chyba tyle :D Mam nadzieję, że posty tego typu przypadną wam do gustu, bo przed wami, jeszcze dwa takie xD
Tak, więc...widzimy się w kolejnym poście. Do zobaczenia i cześć! Papa :*

30 komentarzy:

  1. W sumie, to żadnej książki już bym nie przeczytała.
    Ale kiedyś Sierotka Marysia była świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też, bo trochę już jestem na nie za stara, ale kto wie :P
      Mi jakoś ona niepodeszła :/
      Buziole :*

      Usuń
  2. No, te książki to zdecydowanie nie moja tematyka xDDD Jestem za stara na nie :P

    Jedynie, to może po "Bóg, kasa i rock'n'roll" bym sięgnęła. :)

    Kolorowanki to natomiast bardziej moja siostra lubi, chociaż w wakacje troszkę się pobawiłam tymi antystresowymi rysunkami. :D

    A post i tak jest długi xD Boję się myśleć, co by było jakbyś to w całości dodała xD

    Całusy!
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, moja w tej chwili również nie :P Ale kiedyś bardzo je lubiłam :D
      Ja to sama bym jej nie kupiła, ale jak juz jest to może kiedyś przeczytam :P
      Ja kolorowanki bardzo lubię, ale mało je uzupełniam xD
      No, w całości to masakryczny był xD
      Buziole :*

      Usuń
  3. To raczej książki dla młodszych czytelników, ale czasem warto wrócić do tych idealnie wykreowanych światów ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne to za mało powiedziane ;) Ale to było w nich takie fajne :D
      Buziole :*

      Usuń
  4. Faktycznie musiałaś napracować się nad tymi postami :0
    Pamiętam, że jak pierwszy raz zobaczyłam lalki Monster High w sklepie to mi się nie spodobały xd Jednak ostatecznie się do nich przekonałam i miałam nawet kilka :D
    Czekam na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, troszkę mi zeszło się xD
      Mi też,a le później taki szał był i tyle reklam, że je pokochałam XD
      Ciesze się :)
      Buziole :*

      Usuń
  5. Ojej kochana, ile Ty się musialas napracowac z tym wszystkim! Ja jak pomysle ze mialabym to samo zrobic ze swoimi ksiazkami to az mi sie kreci w glowie. Jak przychodzi czas ścierania kurzu z ksiazek to tez jest masakra, szkoda ze ksiazki sie kurza... hahah :D Ja kiedys uwielbialam serie h20 jednak nigdy nie zbieralam ksiazek, bo nie wiedzialam ze sa.. inaczej bym nie odpuscila, ale zbieralam za to ksiazki tego samego formatu o hannah montanie, ciekawe gdzie one sa?! Haha ja tez zawsze chcialam nauczyc sie jeździć na koniu i ogolnie tak strasznie je kochalam, ale skoro nie moglam spelnic swojego marzenia to kupowalam ksiazki i zawsze jak mialam urodziny czy jakies inne swieto bylo to dostawalam od rodziny wlasnie ksiazki o koniach. ogolnie juz mi to przeszlo i zaczelam sie nawet bać koni :D Czekam na dalsze czesci Twojego podsumowania:)
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musiałam, musiałam :') Też bym tak pomyślała, ale trzeba bylo w końcu sprzątnąć z tej półki i zrobić sobie miejsce na nowe książki :P Tak więc to była dobra motywacja xD
      Hanna >.< Mam już jej powyżej uszu xD Kiedyś ją bardzo lubiłam, ale od niedawna zawsze, gdy wujek mnie widzi woła za mną Hanna Montana xD Tak więc chyba sie nie zdziwisz, że troszkę mi się ona przejadła XD
      Od zawsze moim wielkim marzeniem była nauka jazdy konnej :D Jednak nie miałam okazji, jedynie co jakiś czas moge pojechać do troszkę oddalonej stajni i tam pobyć trochę z końmi, ale o nauce mogę zapomnieć XD ja się koni nie boję, jak zresztą żadnych zwierząt :D No chyba, ze ...pająków, kleszczy, skorpionów...trochę tego jest xD
      Bardzo się cieszę :D
      Buziole :*

      Usuń
  6. U mnie na półce też trochę takich cudeniek z dzieciństwa się znalazło. ;D Ale planuję zakup nowej półki i sobie je oddzielę od innych, bo już za dużo tego się ściska na półce, boję się, że w końcu się rozwali od nadmiernego ciężaru. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja jestem dość sentymentalna, więc musiały tu być :D W końcu to część mojego dzieciństwa :D Hah, oby tak nie było. Ja troszkę miejsca znalazłam, ale nadal za mało XD
      Buziole :*

      Usuń
  7. Ojej! Ile wspomnień <3 Pamiętam te czasy Czarodziejów i tego wielkiego gadającego pryszcza xd A ile było sposobów na jego zniknięcie... Żaden nie zadziałał XD
    Też mam jedną książkę z Monster High, tylko nie wiadomo czemu zamiast pierwszego tomu mam trzeci :D (Tak w ogóle, to nie przeczytałam go, ale ciii xd)
    Będę czekać na kolejnego posta z twojej serii :*

    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do mnie :* Dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem :*
    http://bookowezycieameneris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, troszkę ich jest, to prawda :D
      ciesze się, że nie tylko ja go pamiętam xD Bo to było dla mnie dziwne, że nie pamiętam najprostszych rzeczy na sprawdzian z biologii, a pamiętam takie coś XD
      No to widzę, że nie tylko ja nie potrafię liczyć xD
      Bardzo się ciesze :*
      Hah, na pewno wpadnę :D
      Buziole :*

      Usuń
  8. Ooo wspomnienia. Ja pamiętam jeszcze czasy Hannah Montana. Zdecydowanie chciałabym do nich wrócić.
    Dobrze poczytać takie posty. Miło mi się zrobiło.
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/3-najlepsze-ksiazki-tego-roku-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanna Montana...mam już jej dosyć przez mojego wujka :P Ja również ogromnie chciałą bym do nich wrócić :D
      Hah, ciesze się :)
      Buziole :*

      Usuń
  9. Koloruj dalej Tajemniczy ogród, bo ładnie ci to wychodzi :D. Ja rok temu dostałam tę kolorowankę i chyba nawet ani jednej nie pokolorowałam XD
    Doceniam gif z Deanem, mimo że dopiero rozpoczynam swoją przygodę z Supernatural <3
    Ciekawe rzeczy masz na półkach. U mnie z tego typu to jedynie książki na podstawie High School Musical. I albumy z naklejkami. Bo nie mam serca się ich pozbyć xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hha, dziękuję :D To zabieraj się za to! Ja nie mam jakoś weny do artystycznych rzeczy xD
      Ciesze się, że doceniasz, tak więc ciesze się również, że wzięłam akurat ten gif, bo brałam pierwszy lepszy w którym ktoś fajnie płakał xD
      Fiem...xD Dlatego te ksiązki leża tutaj nadal...jestem za bardzo sentymentalna xD
      Buziole :*

      Usuń
  10. Jejku, ile to przywołało we mnie wspomnień z dzieciństwa :D H2O uwielbiałam! Miałam całą serię tych książek i każdą czytałam po kilka razy, a do dlatego, że filmy też bardzo lubiłam oglądać. A "Czarodzieje z Waverly Place" to życie! Miałam fioła na punkcie serialu i obejrzałam chyba każdy odcinek, oczywiście też kilkukrotnie :D Co do takich książeczek, to miałam też kilka z "Hanny Montany" - na to to był dopiero szał xD Ale ten serial to całe moje dzieciństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się! U mnie również :) Hah, ja też! <3 Jak widze tobie udało się uzbierać wszystkie części...mi jak wydać tylko pierwszą :')
      Hanna Montana życiem! Chociaż już trochę mi się przez mojego wujka przejadła ta postać xD
      Buziole :*

      Usuń
  11. '' troszkę się porozpisuję'' dobre mi sobie! Epopeja z tego powstała :")
    Najbardziej z tego postu podoba mi się pierwszy gid z Deanem <3 #tosienazywaimponującyfakt
    Do mnie kompletnie nie trafiają te wszystkie Czarusie i kolorowanki. Na to pierwsze czuję się za stara, drugie rzuciłabym w kąt po tygodniu, może dwóch :P Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COOOO? Nieprawda...No dobra może troszkę xD
      No cóż! Mam ten dar do przypadkowego wybierania gifów xD
      Teraz to też już jestem na to za stara, ale to nie zmienia faktu, że kiedyś byłam dzieckiem i kochałam takie rzeczy,a że jestem bardzo sentymentalna zachowałam je :D A kolorowankę też rzuciłam w kąt, bodajże po tygodniu XD
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Ile wspomnień <3 Sama jak byłam młodsza uwielbiałam oglądać H2O, Czarodziei czy Hannę Montanę :D Ale książek nigdy nie miałam okazji czytać :P
    Kubuś Puchatek <3
    Zazdroszczę ci wyjazdu do Turcji <3 Sama chciała bym tam pojechać :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie <3
      Widzę, że nie tylko ja lubię tego misiaka XD
      To jedź!Rób cokolwiek się da by jechać, bo uwierz mi tam jest genialnie! <3
      Ciesze się :*
      Buziole :*

      Usuń
  13. Jak byłam mała też oglądałam H2O i Czarodziei! Ale ksiązek o nich nogdy nie miałam.
    Też mam te takie książki o tych poeskach czy kotkach w tarapatach. Jak byłam młodsza to się w nich zaczytywałam po prostu. Teraz jak patrzę na te ogromne litery to aż mi się niedobrze robi. Takich wieeeelkich liter się w ogóle nie da czytać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja :P
      Ja jakos nie. Kupiłam je sobie i byłam zakochana w nich nie znając tresci xD Tak więc do czytania mnie nie ciągnęło xD
      Oj zdecydowanie! To jest straszne xD
      Buziole :*

      Usuń
  14. Czekam na ciąg dalszy :) Obserwuję.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :D Dziekuję :*
      Buziole :*

      Usuń
  15. "Żadnych chłopaków..." możesz spokojnie przeczytać XD To na tyle lekka seria, że spokojnie można ją poznawać od środka.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała o tym gdy byłam młodsza :') Ale i tak bym nie przeczytałą chyba od 15 tomu, bo...no jakoś nie pasuje mi to XD
      Buziole :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.