poniedziałek, 19 grudnia 2016

Rok 2017 rokiem 73 ksiażek!

Hejka!
Miałam dziś przedstawić wam recenzję "Złego jednorożca", jednak kompletnie nie mogłam się za nią zabrać :/ Dlatego dziś chciałam opowiedzieć wam o pewnym wydarzeniu!

A więc tak! Razem z Julką z bloga In the heaven of books postanowiłyśmy stworzyć wydarzenie na Facebooku. Jest to wyzwanie, które polega na tym, aby w 2017 roku przeczytać 73 książki! Tak wiem! To dość trudne wyzwanie. Jednak pamiętajcie! Nie jest to liczba, której musicie się ściśle trzymać! Przez cały rok dążymy do tych 73 powieści, jednak tak, aby przy tym nie zatracić się w czytaniu i nie czytać na siłę! W wyzwaniu chodzi o to by zobaczyć swoje siły oraz dobrze się bawić :D Nie liczy się długość, nie liczy się rodzaj! Ważne, żeby czytać :D Jednak nie chciałyśmy, żeby to było zwykłe wydarzenie. Dlatego przez cały rok na stronie wyzwania pojawiać się będą przeróżne pogadanki, noce książkowe, zabawy oraz KONKURSY z mam nadzieję fajnymi NAGRODAMI! :D
W tej chwili odbywa się już tam jeden konkurs :D Polega on na tym by zaprosić do wydarzenia jak największą liczbę osób oraz by być aktywnym! Dwie osoby, które wykonają któreś z tych zadań otrzymają świetne nagrody! Jeszcze nie zdradzimy co to, gdyż ma być to niespodzianka. Jednak z racji iż zadania te są dość trudne, to nagroda będzie naprawdę zacna :D Dlatego warto się natrudzić :D
Jeśli chodzi o te zwykłe konkursy to jesteśmy teraz w fazie zbierania nagród i organizowania tego wszystkiego. Jak na razie mamy już 5 książek z dedykacją od autora oraz jedną rzecz około książkową.
Jak wspominałam już wcześniej, podczas całego roku pojawiać się tam będą przeróżne posty! Będziemy organizować wiele zabaw, pogadanek i wiele wiele więcej. Dlatego liczymy tam na waszą aktywność :D Będziemy brać również wasze propozycje pod uwagę! Dlatego jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na zabawy, tematy do rozmów, czy może na inne rzeczy, które mogły byśmy tam organizować to koniecznie piszcie :D

W 2017 będziemy planować razem z Julką też kilka nocy książkowych. Mam nadzieję, że lubicie takie rzeczy :D Oczywiście chodzi w tym o to by czytać przez całą noc! Co jakiś czas będą pojawiać się tam przerwy, by móc pójść zrobić sobie coś ciepłego do picia, czy opowiedzieć na wydarzeniu o wrażeniach z lektury. Na pewno w między czasie pojawią się również jakieś konkursy :D



No, a więc to chyba tyle z rzeczy, które chciałam wam powiedzieć :D
Tutaj macie link do wydarzenia: KLIK
Będzie nam bardzo miło, jeśli do wydarzenia zaprosicie znajomych oraz sami do niego dołączycie :) Jeśli chcecie, możecie również dzielić się informacją o wydarzeniu na różnych stronach internetowych, swoich blogach, czy Fanpagach :D Będziemy wdzięczne, gdyż chcemy aby jak największa liczba osób dowiedziała się o wyzwaniu :)

To jak? Weźmiecie udział w wydarzeniu? A może już wzięliście? Co wam z tego wszystkiego podoba się najbardziej? :D Macie jakieś pomysły co mogłybyśmy do tego dodać by było ciekawiej? :)

No, a więc na dziś to tyle. Widzimy się w kolejnym poście! Do zobaczenia i cześć. Papa :*

36 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział :)
    W tym roku do 72 (takie moje małe wyzwanie) brakuje mi trzech książek. Mam nadzieje, ze dam radę :D
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D
      Trzech?! Dasz radę! A w następnym roku 73! ;D
      Buziole :*

      Usuń
  2. Nigdy nie liczę, ile książek przeczytałam, ale jeszcze pomyślę, może w tym roku jednak postawię sobie jakieś wyzwanie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory nie liczyłam, ale z racji iż prowadzę bloga to chyba zacznę :D Mam nadzieję, że weźmiesz udział D: Zawsze jak nie będziesz liczyć, to warto wziąć udział chociażby dla pogadanek, konkursów itp. :D
      Buziole :*

      Usuń
  3. Ciekawa inicjatywa i myślę, że spróbuję podjąć się tego wyzwania. Chociaż nie powiem będzie to wyzwanie trudne. Kiedyś czytałam trochę więcej książek niż teraz, ale zobaczymy. Może to tez będzie w pewien sposób jakiś rodzaj motywacji. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników!

    Pozdrawiam, Kejt_Pe
    Ukryte Miedzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :* No, troszeczkę xD Ja też :/ Teraz to już sie troszke zmieniło, ale spróbuję :D
      Oby był :D Ja również trzymam kciuki :)
      Buziole :*

      Usuń
  4. Świetna inicjatywa! Mnie zawsze brakuje trochę do tych siedemdziesięciu, więc mam nadzieję, że akcja mnie dodatkowo zmobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam taką nadzieję :D
      Buziole :*

      Usuń
  5. Akurat w tym roku niewiele brakuje mi do siedemdziesiątki przeczytanych powieści, więc może w przyszłym się uda. Na pewno wezmę udział w Waszym wyzwaniu, gdy pojawi się więcej informacji na jego temat! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Rozkazu zagłady"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :D Trzymam za ciebie kciuki :)
      Bardzo sie ciesze :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł, pomyślę nad dołączeniem do wydarzenia. Niestety, teraz czytam o wiele mniej, niż kiedyś (dorosłość wita) i nie wiem, czy mi się uda osiągnąć taki wynik. Bardzo też lubiłam kiedyś czytać w nocy, ale teraz absolutnie nie mogę, bo względy zdrowotne nie pozwalają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :D
      Hah, to ja się boję ile ja w przyszłości książek będę czytać, skoro teraz ledwo trzy miesięcznie czytam, a mam dopiero 14 lat :P
      Ja nie przepadam za czytaniem w nocy :/ Zbyt kocham spać xD ALe może teraz się to zmieni :P
      Buziole :*

      Usuń
  7. Podoba mi się wasz pomysł. Jeszcze pomyślę nad wzięciem udziału w tym wyzwaniu.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ciesze się :D Super :)
      Buziole :*

      Usuń
  8. Myślę, że dałabym radę dlatego chcę wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i trzymam kciuki :D
      Buziole :*

      Usuń
  9. Wezmę udział, choć na pewno mi się nie uda :) Mimo wszystko będę próbować. A noce książkowe uwielbiam.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :D Na pewno ci się uda! Trzymam kciuki :D
      Hah, ciesze sie :)
      Buziole :*

      Usuń
  10. Ileż nowych wydarzeń teraz się na tym Facebooku tworzy!
    (i dobrze, powygrywam sobie troszku książek może :P)

    Trzymam kciuki za wasze wydarzonko! Na pewno postaram się wziąć udział, na tyle, na ile mi szkoła pozwoli. Mam nadzieję, że wydawnictwa się zgodzą na przekazanie wam mnóstwa wspaniałych książek na konkursy, że same podołacie, jeśli chodzi o wyzwanie (sobie też tego życzę, jedynie nie wiem, jak ja to sprawdzę ;P).

    Tak poza tym, to wesołych świąt! Zdrowia, szczęścia i miliona wejść w roku 2017!
    Zapraszam Cię też na najnowszą recenzję! Odsapnij sobie po świętach :P
    'Przeznaczenie Violet i Luke-a'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, troszkę tego jest xD
      Oby! Trzymam kciuki xD
      Też mam taką nadzieję xD (jeju ile tych "iksde" xD)
      Troszkę jestem spóźniona,a le również życzę wesołych świąt xD
      Buziole :*

      Usuń
  11. Hmmm... Może spróbuje swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna akcja! Chętnie sama wzięłabym w niej udział, jednak nie wiem czy dam radę ;P Życzę powodzenia! :*
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Warto spróbować :D Dziękuję :*
      Buziole :*

      Usuń
  14. Przeczytanie 73 książek nie jest dla mnie wyzwaniem, więc nie zgłoszę się, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł, to duzo czytasz :D Zawsze warto dołączyć z powodu konkursów czy pogadanek :D
      Buziole :*

      Usuń
  15. Bardzo lubię wyzwania książkowe, więc na pewno wezmę udział. Zwłaszcza, że będą jeszcze te konkursy, noce książkowe i różne pogadanki. Uwielbiam wszelkie tego typu rzeczy :D Na pewno wezmę udział i postaram się wykonać zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D
      Hah, ciesze się, że pomysł ci się spodobał :)
      Trzymam kciuki :D
      Buziole :*

      Usuń
  16. Pomyślę nad wzięciem udziału :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wydarzenie!
    Na pewno wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ciesze się :D
      Buziole :*

      Usuń
  18. Ciekawa inicjatywa, już lecę obczajać :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.