piątek, 9 grudnia 2016

Podsumowanie listopada

Hejka!
Z tej strony JA! To tak w razie co jak byście się nie spostrzegli xD A więc wracam! Wracam po
dłuższej przerwie nie dodawania żadnych postów. Przepraszam was za to, ale...ale tak jakoś wyszło i kropka :P Ale teraz już wracam i piszę dla was podsumowanie listopada. Będę się teraz starała częściej dodawać posty, zwłaszcza, że mam jeszcze kilka zaległych recenzji książek i muszę je napisać jak najszybciej bo zaraz zapomnę wszystko co chciałam wam o nich powiedzieć. Dawno nie było mnie również na waszych blogach, ale po napisaniu tego posta postaram się to nadrobić i was odwiedzić :D Ale teraz bez większego przedłużania przejdźmy do statystyk, a pogadamy sobie później :D

Jeśli chodzi o książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu to jestem strasznie nie zadowolona z tego wyniku. Niby mogę się tłumaczyć, że szkoła i w ogóle, ale i tak mnie ten wynik nie satysfakcjonuje :/

Oto książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu :D
                                                                                                 
 -Jak internet ratował Kubę - książkę dostałam od księgarni internetowej lovebooks.pl za co bardzo dziękuję. Książka ma już swoje nowe wydanie, które również znajduje się na mojej półce, ale o tym przekonacie się w dalszej części posta :) Książkę już udało mi się przeczytać, a co o niej sądzę możecie dowiedzieć się czytając moją recenzję, którą znajdziecie Tutaj


-Zły jednorożec - książkę dostałam od wydawnictwa CzyTam. Recenzja się jeszcze nie pojawiła, ale w najbliższych dnia na pewno znajdzie się na blogu, ale już mogę wam powiedzieć, że książka bardzo mi się podobała ;)
-Sweet Ache. Krew gęstrza od wody - Książkę dostałam od grupy wydawniczej Helion oraz księgarni sensus.pl. Recenzja jeszcze się nie pojawiła, ale w najbliższych dniach postaram się ją napisać. Ta książka nie za specjalnie mi się spodobała. Był to erotyk z wieloma błędami, ale o tym dowiecie się w recenzji :)

Co daje mi łącznie:
-1157 przeczytanych stron 
-38,56 stron dziennie

Jak widzicie wynik nie jest zbytnio zadowalający :/ Liczę, że grudzień będzie choć troszkę lepszy, choć jak na razie się na to nie zapowiada, gdyż jest już 9, a ja jestem dopiero na około 70 stronie pierwszej książki, którą czytam w tym miesiącu. A do tego dojdą jeszcze święta, sylwester i w ogóle.
 
Jeśli chodzi o książki, które do mnie w tym miesiącu przyszły, to już z tego wyniku jestem bardziej zadowolona.

 -Czarnoksiężnik z krainy Oz - Książkę dostałam od wydawnictwa [ze słownikiem]. Jest to nowo powstałe wydawnictwo, które wydaje książki w języku angielskim z pełnym słowniczkiem przez co łatwiej jest je czytać :D
-Alicja w krainie czarów - jak wyżej
-Zabójczy księżyc - w okładce tej książki się po prostu zakochałam i od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Jeszcze jej nie czytałam, ale liczę, że będzie świetna :)

-Wyspa x - W podsumowaniu poprzedniego miesiąca pisałam, że od autorki tej książki dostałam do recenzji książkę w formie pdf, jednak nie nadaję się do czytania ebook'ów dlatego z racji iż i tak planowałam w najbliższym czasie jej zakup to postanowiłam ją sobie sprezentować :D
-Zatrzymać dzień - jest to nowe wydanie książki "Jak internet ratował Kubę" o której wspominałam wcześniej. Książkę dostałam od pani Wioli czyli mamy Kubusia :D

 -Pakiet Olimpijscy herosi - W skład pakietu wchodzą książki: "Zagubiony heros", "Syn Neptuna", "Znak Ateny", "Dom Hadesa", "Krew olimpu". Pakiet kupiłam z okazji Black Friday na stronie Galeria książki na której wtedy była przecena -50% na wszystkie tytuły.
-Apollo i boskie próby - Książkę kupiłam na stronie Galeria książki, gdzie z okazji Black Friday panowałą wyprzedaż -50% na wszytskie tytuły

-Magiczne stworzenia - Jak wyżej. Książka jest naprawdę prześliczna, więc ogromnie się cieszę, że udało mi się ją kupić w tak dobrej cenie :D Planowałam wam zrobić zdjęcia książki w środku i pokazać wam je w tym poście, ale uznałam, że zostawię je do recenzji :)
-Władcy dinozaurów - Książkę kupiłam na stronie Galeria książki, gdzie z okazji Black Friday panowała wyprzedaż -50% na wszystkie tytuły. Jak tylko przeczytałam słowo "dinozaury" od razu wiedziałam, że muszę ją mieć! Uwielbiam te ogromne gady.
-Berło Serapina i inne opowiadania - Książkę kupiłam na stronie Galeria książki, gdzie z okazji Black Friday panowała wyprzedaż -50% na wszystkie tytuły.

A więc to tyle jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu do mnie dotarły. Naprawdę jestem zadowolona z tego wyniku, bo nie dość, że jest ich dużo, to jeszcze kupiłam je w bardzo dobrych cenach. Jak tylko dowiedziałam się o tej przecenie na stronie Galeria książki od razu wiedziałam, że nie mogę odpuścić sobie kupienia książek Riordana <3 Żałuję tylko, że nie kupiłam sobie jeszcze książki "Magonia" :/ Już nie mogę się doczekać, aż się za nie zabiorę, ale najpierw muszę skończyć, czytać książki do recenzji. Widzicie?! Egzemplarze recenzenckie to nie same plusy, więc pomyślcie zanim tak jak ja weźmiecie ich ogromną ilość :/ Jak je wszystkie brałam, myślałam, że jest ich mniej :') Więc teraz totalnie nie wyrabiam się z czytaniem ich na czas i dodawaniem recenzji :/ Dlatego już tylko skończę te co teraz mam i zrobię sobie krótką przerwę z nimi, gdyż chciała bym w końcu czytać troszkę bardziej na spokojnie, oraz chcę się w końcu zabrać za serię Pamiętniki wampirów oraz książki Riordana :D Widziałam, również bardzo fajną promocję na stronie PanTomasz.pl. Kilka dość ciekawych książek było w cenie 8-9 zł. Ale z nimi już się powstrzymałam, gdyż aż tak bardzo mi na nich nie zależało, a potrzebuję pieniędzy na inne książki, które bardzo chcę :D

Jeśli chodzi o statystyki, to no najlepiej też nie jest. Wiem, że to głównie z powodu iż dodawałam mało postów, więc liczę, że w grudniu pojawi się ich troszkę więcej, gdyż będzie więcej wolnego :D
Wyświetlenia: W tamtym miesiącu było ich 12 314, a teraz jest ich 14249. Czyli łącznie doszło mi 1935
Komentarze: W tamtym miesiącu było ich 823, a teraz jest (czy tylko mnie drażni ten nowy blogger? Za nic w świecie nie mogę znaleźć liczby komentarzy :P) 911, czyli łącznie doszło mi 88 komentarzy
Obserwatorzy: W tamtym miesiącu było ich 62, a teraz jest 66. Czyli łącznie doszło 4 obserwatorów. W końcu te obserwacje ruszyły z czego się bardzo cieszę :D
Posty: Tutaj to się nie popisałam :/ Napisałam tylko 4 posty.
Zawód wiedźma - Recenzja
Podsumowanie października
Jak internet ratował Kubę
Prawo Mojżesza
Polubienia Fanpage: W tamtym  miesiącu było ich 52, a teraz jest 59, czyli łącznie doszło mi ich 7 (wyższa matematyka xD)
Współprace:  Udało mi się w tym miesiącu podjąć również nową współpracę :D Wydawnictwo [ze słownikiem] napisało do mnie gdzieś na początku miesiąca z propozycją współpracy i się oczywiście zgodziłam :D

A teraz odejdźmy może od tematu bloga i opowiem wam teraz troszkę o tym co się działo u mnie w ty  miesiącu :D

W końcu skończyłam oglądać serial Pamiętniki wampirów. A właściwie nie skończyłam, tylko
nadrobiłam oglądanie przez co jestem teraz na bieżąco i czekam teraz tylko na nowe odcinki. I teraz mogę oficjalnie powiedzieć, że Enzo jest moim nowym menszem xD Uwielbiałam go od początku, ale to jaki jest w 8 sezonie to po prostu...awww. Aż brak mi słów <3 Klaus, Enzo i Damon są po prostu cudowni *.* Ale kurcze....przykro mi teraz, bo nie dość, że muszę czekać na te odcinki, to jeszcze w głowie mam tę myśl, że niedługo wampirki się skończą i co ja wtedy zrobię? :/

Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...zaczęłam teraz oglądać serial "Once upon a time" czyli "Dawno, dawno temu". I jak na razie bardzo mi się podoba. Nie pogardziła bym troszkę młodszymi aktorami (czyt. większą ilością przystojniaków), ale nie jest źle. Tylko jestem zła, że strasznie polubiłam jednego bohatera i co? Nagle zginął!!! Serio?!?! Czemu zawsze moje ulubione postacie muszą ginąć? :( No, ale wracając...serial, naprawdę bardzo mi się podoba. Ogromnie podobają mi się baśniowe klimaty, a w tym serialu właśnie takie są :D Zdecydowanie moją ulubioną postacią jak na razie jest Rumpelsztyk <3

Jestem też strasznie zła, bo niedawno wyszła nowa edycja gry Skyrim, którą uwielbiam <3 I
wiecie...jak się o tym dowiedziałam, to było mi przykro, bo myślałam, że nie będę miała tej nowej edycji, gdyż nie ma sensu wydawać kolejnych 100 czy więcej złoty tylko po to by mieć lepszą grafikę (przynajmniej moim zdaniem). Ale tak wchodzę ostatnio na steam i patrzę, że JEST!!!!! I to u mnie w bibliotece!!! Ja już wiecie...skacze po całym pokoju i w ogóle. Więc jak najszybciej ją ściągam, przez co straciłam kilka godzin i cały pakiet internetu na ten miesiąc (mam straszie kiepski internet, który wyczerpuje mi się nawet, gdy na nim nie siedzę...głupi Orange...oszuści jedni) i co? Gówno! Okazuje się, że mam chyba za słaby komputer by zagrać w grę :/ SRSLY?!?!?! Dlatego muszę się zadowolić starym Skyrim'em. 

Ostatnio jestem strasznie zmęczona, kompletnie się wyspać nie mogę. Wczoraj byłam taka senna, że na wykładzie o używkach, aż prawie zasnęłam (i to nie dlatego, że wykład był nudny). I zastanawiam się dlaczego :/ Jeszcze na dodatek mam strasznie niewygodne łóżko. Jeśli się ułożę, choć o milimetr nie tak jak powinnam (a nie wiem  jak powinnam xD) to po wstaniu strasznie mnie bolą plecy :( Dlatego będę się starała zareklamować to łóżko i tym razem kupię sobie z materacem, a nie składaną kanapę. I niech tylko spróbują mi nie przyjąć reklamacji, to zrobię wejście Magdy XD

W ostatni poniedziałek (ciul, że to już w grudniu było, ale opowiem o tym w podsumowaniu listopadowym xD) byłam na zawodach z piłki ręcznej i nasza drużyna zajęła 3 miejsce!!!! Teraz jest ten moment kiedy bijecie mi brawo XD

Dobra, na dziś już chyba skończę, bo nie chcę też przedłużać na siłę :P A więc:
Jak tam wam minął listopad?
Dużo przeczytaliście? Trafiły do was jakieś nowe książki?
Oglądacie aktualnie jakiś fajny serial?
Koniecznie piszcie w komentarzu :D

Tak, więc na dziś to tyle. Widzimy się w kolejnym poście. Do zobaczenia i cześć. Papa :*

32 komentarze:

  1. U mnie listopad wyjątkowo udany :D Ejj no 3 książki to nie tak źle, niektórzy ani jednej nie czytają :D Strasznie jestem ciekawa "Zły jednorożec" czekam tylko, aż natrafię na tę książkę. "Magonia" nie musisz się tak śpieszyć jest naprawdę dobra, ale może trochę poczekać :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ;D Niby nie jest źle, ale mogło być lepiej :/ Niedługo na pewno pojawi się u mnie recenzja tej książki :D Skoro tak mówisz :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ostatnio zaczęłam grać w Skyrima - chłopak użycza mi swojego steama do tego. Mamy dwie wersje: starą zmodowaną i nową ale bez modow. Gram w nową bo jest po polsku a nie ogarniam uniwersum i nie chce ryztkowac angielskiej. Nie gralam wcześniej nic takiego i jest zabawnie XD Pierwsze co zostalam pogoniona przez wieśniaków, bo zabilam im kurczaka...
    Riodiona kupować nie musze, bo całość ma brat mojego chłopaka któremu mogę podkradac książki o olimpijskich herosach XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D Hah, znam to...ja też kiedyś zaczynałam jeszcze granie w takie coś i było...dziwnie XD Teraz już mam troszkę doświadczenia, więc jakoś tam grać i walczyć już potrafię :D Oj, Hahahaha! Miałam kiedyś tak samo! Niby takie małe coś, ale tyle szkód może wyrządzić :D
      Hmmm...ja też chcę takiego brata chłopaka xD Chociaż i tak wolę mieć własne egzemplarze książek :D Ja mam nadzieję, że niedługo również nie będę musiała kupować książkek Riordana, ale z powodu iż wszystkie zakupię i przeczytam :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Ehh, ja porzuciłam oglądanie TVD jakoś w połowie 7 albo 6 sezonu, nawet nie pamiętam już, bo tyle tych odcinków i sezonów porobili, że po prostu zaczynało wiać nudą i wgl, więc stwierdziłam, że wolę bardziej produktywnie spędzić te czas niż oglądać tasiemca :D. Ale sezon 3 wymiatał! <333 I Klaus z Caroline byli taaacy cudowni! <3 Nawet The Originals zaczęłam kiedyś tam oglądać, ale też porzuciłam, bo nie wciągnęłam się za bardzo.
    3 książki to wcale nie tak źle - mogło być gorzej xD Tym bardziej, że szkoła i inne pierdoły z nią związane nie pozwalają na długie chwile z książkami xDD
    Powodzenia w grudniu i byle do świąt! <3
    Pozdrowionka!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nie nudziło, ale za to 7 sezon mnie troche denerwował bo strasznie w nim namieszali i to mam wrażenie na siłę :/ Ale były warto, bo 8 jak na razie wymiata :D Hmmm...nie pamiętam co się działo w 3 :P
      Klaus i Caro <3<3<3
      Niby nie jest źle, ale mogło byś lepiej ;)
      Nawzajem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Przeczytałam 4 książki, czyli wynik średni. Jak na razie grudzień nie zapowiada się lepiej. Mnie też denerwuje nowy blogger. Kompletnie nie umiem się w nim połapać. Może kiedyś się przyzwyczaję.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zbyt :/ Jest już 17, a ja dopiero jedną książkę skończyłam :/ Plus jeszcze święta i sylwester :( :D Ja też :P Mam nadzieję, że ja też :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. No prawda jest prawdą - nabrałaś sobie tych recenzenckich xDDDD Powodzenia Madzia xD
    Ogólnie, ja z serialami teraz zapieprzam - wiesz, motor w d... ok, daruję sobie xD Ogólnie ciągle kończą mi się seriale - teraz oglądam Dextera (8 sezonów krwawej jatki <3).
    Once upon a time <3333333333333333 Kocham! Znaczy, aktualnie mam przerwę, bo jeden sezon ma 22 odcinki (czy coś takiego) i strasznie zaczęłam się nudzić xD Chyba dwa sezony obejrzałam xD Ej, bo nie pamiętam - kogo lubiłaś i umarł? (domyślam się, ale nie chcę nic mówić, bo jeszcze powiem o kimś - kogo nie znasz xD)
    Rumpelsztyk <3333333333333 A oglądałam z napisami i on to tak "Rampelstjuck" wymawiał xD Jezus, kocham <3333333
    *bije brawo*
    Raczej wiesz co u mnie, bo piszemy - więc nie będę się tu wywodzić xD
    Buźka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :/ Dzięki xD
      Aaa...takie Turbo, co? xD Ja to oglądam nawet nieźle...już jestem na 2 sezonie once upon a time :) Dexter? Kojarzy mi się z tą bajką na cartoon netwoork :D
      Nom, to jest super :D Ale przyznam się, że mnie też to już troszkę nudzi :/
      MMMM...UWAGA! Spoiler do pierwszego sezonu, jeśli ktoś go jeszcze nie oglądał, to nie czytać! Ten szeryf/myśliwy...nawet zaczęłam go lubić i w tym samym odcinku zdechł ;.;
      On jest cudny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam takich psycholi <3 XD
      *cieszę się*
      Nom, chyba wiem xD
      Buziaki :*

      Usuń
  6. U mnie w listopadzie też nie najlepiej, bo przeczytałam tak jak ty 3 książki. Ale w sumie to nie tak źle, zawsze mogłoby być gorzej no nie?
    Polecam Olimpijskich Herosów!! <33333
    Chciałabym przeczytać Złego jednorożca :)
    Powodzenia w grudniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm...dla mnie to nie jest najlepszy wynik...wolała bym więcej przeczytać :( Co prawda, to prawda :D
      To Riordan więc na pewno są świetne :)
      To zrób to :D
      Nawzajem, Buziaki :*

      Usuń
  7. **. 56 strony dziennie ^^ Niezły wynik i tak :) Ja bardzo chciałabym przeczytać Jak internet ratował Kubę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację :D Zdecydowanie lepiej ode mnie :) Dziękuję :* Jak bardzo? xD Może niedługo będziesz miała do tego okazję :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Wow! Tyle książek! Zazdroszczę Ci pakietu z Herosami, gdyż Persiak to moja odwieczna miłość. W listopadzie przeczytałam 4.5 książki, więc to nawet pokaźny wynik (Patrząc, że Pochłaniacz zabrał mi najwięcej czasu). Kupiłam także Złodzieja Pioruna, którego czytałam rok temu, jednak uwielbiam tę serię i stwierdziłam, że i tak muszę ją mieć na swojej półce (Nowa za 5zł!) Mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze bardziej obfity.
    PS Czekam na recenzję Jednorożca <3
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, troszkę ich się zebrało :D Persiak, jest cudny *.* Ehh...weź mi nie przypominaj o pochłaniaczu, bo jak skończę tylko pozycje recenzenckie to planuję się zabrać za Pamiętniki, Riordana, albo właśnie pochłaniacza, a tego to raczej nie zdzierżę ;.; Persiak za 5 zł?!?!?! Trzeba świętować :D Oby taki był :) Niedługo powinna się pojawić :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. U mnie listopad też był zabiegany i nie miałam czasu na czytanie, ale teraz w grudniu nadrabiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie grudzień jak na razie nie zapowiada się najlepiej :/ Święta, sylwester...a do tego jest już 17, a ja zaczęłam dopiero 2 książkę :( A więc życzę sobie i tobie, aby grudzień był lepszy, a rok 2017 najlepszy XD
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Listopad u mnie był marny, ale mam nadzieję, że od stycznia ruszę pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko u mnie w listopadzie kiepsko :/ Oby tak było :D Trzymam kciuki :)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Nakrzyczałabym na ciebie, że tak opuszczasz blogosfere, ale sama nie pisałam nic od dwóch tygodni, a w hipokrytę nie lubię się bawić. Pozostaje mi życzyć więcej czasu an pisanie i czytanie! A i oglądanie serialu (no któż tego nie kocha <33).
    ''Zły jednorożec'' kojarzy mi się mimowolnie z taką książką ryjąca banie. Nawet nie wiem dlaczego, ale kto mógł napisać coś o takim tytule i takich bohaterach? :D Mów co chcesz już wiem, że to nie dla mnie.
    Skoro jesteś na bieżąco z ''Pamiętnikami wampirów'' to oznacza, że i ja muszę nadrobić, ale przyznam się... Nie chce mi się. Wcześniej wolałam ''Supernatural'' (boski serial), a teraz po prostu jak widzę twarz Caroline na zwiastunach to mam wymioty. Jeszcze ta mina Stefana-męczennika... Blee, uwielbiałam jego postać, ale nie dość, że teraz zamiast dawnego wigoru widzę faceta, który zamartwia się kolorem łóżek dla nie swoich dzieci to jeszcze Paul gra tak jakby prosił, a wręcz błagał ''weźcie mnie stąd''.
    Ja jestem strasznie zmęczona od.. miesiąca? A przez ostatnie dwa przychodzę do domu po szkolę i zaraz smacznie chrapię pod kołderką.
    Gratulejszyn tego trzeciego miejsca!
    Mój listopad jakiś był mało interesujący, więc nie będę nawet strzępić klawiatury.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff...z jednej strony to nie dobrze, że też opuszczasz blogosferę, ale z drugiej...przynajmniej na mnie nie nakrzyczysz xD Dziękuję :* I nawzajem :D Oczywiście, seriale najlepsze :D
      Noooo...troszkę banie to ona ryje xD No wiesz? Nawet nie dałaś mi szansy recenzji napisać, a już mówisz, że nie przeczytasz? :( No trudno xD
      Hah, aż tak? Ja tam Caroline nadal lubię, jednak zdecydowanie wolałąm to co było we wcześniejszych sezonach :P
      Hahahha...może o to błaga? xD
      Oj, to ze mną jeszcze aż tak kiepsko nie jest xD Ostatnio miałam jedynie problem z zaśnięciem (kładłam sie spać o 23, a zasypiałam ok. 3), ale okazało się, że to najprawdopodobniej przez pełnię xD I mam ogromny problem ze wstaniem rano XD
      Dziękuję :*
      hah, szkoda ;D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Uwierz mi nie jest tak źle. Wiadomo, że teraz każdy obowiązków ma co nie miara, a czasu jeszcze mniej, więc nic się nie przejmuj.
    O JEJU!! Jak dużo nowych, pięknych perełek!! Że też ja nie trafiłam na tę promocję z Riordanem!
    AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! ♥♥♥ ENZO! ♥ Czemu Ty masz zawsze takich samych menszów jak ja? Najpierw Damon i Klaus, a teraz Enzo?! No wiesz Ty co! Ja ich nie oddam ^^
    Również z "Pamiętnikami..." jestem na bieżąco i właśnie dziś planuję obejrzeć sobie któryś tam z kolei odcinek nowego sezonu, więc już się doczekać nie mogę!!
    GRATULACJĘ!! *Bije brawo* Nienawidzę piłki ręcznej! :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale mimo to nie obraziła bym się za większy wynik :P <3
      OOOO :( Nie wiedziałaś o niej :/ Może niedługo jeszcze będzie :D
      CO?!?! Czemu ty masz zawsze takich samych mężów jak ja?!?! xD No co ci poradzę, że obie mamy taki świetny gust? ^^ No nie oddasz mi ich bo oni już są moi :P
      To ostrzegam cię, tłumaczenie jest tam...bardzo dziwne xD
      Dziękuję *kłaniam się* Jak to? :(
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Ja od dawna chce już zacząć oglądać ''Pamietnik Wampirow'' ale cały czas nie moge się za to zabrać, kiedys czytalam ksiazki, ale kompletnie nic juz nie pamietam. Gratuluje duzej ilosci przeczytanych ksiazek, u mnie bylo zdecydowanie mniej;) Ja też czasami mam takie dni, ze nie moge sie kompletnie wyspać nie mowiac o tym jak w nocy jest mi niewygodnie w łóżku. Ale ja mam takąś strasznie wygodną poduszke, a innych w domu nie ma.. Bede musiala sie zaopatrzyc w jakąs nową... Czekam na kolejne Twoje recenzje i zycze duzo powodzenia;)
    Pozdrawiam!;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO koniecznie się za nie zabierz, bo są świetne :D Ja kiedyś przeczytałam chyba 3 części, ale zapomniałam co się w nich działo, więc zaczęłam czytać od nowa i jak na razie mam za sobą 3 części :D
      Dziękuję :D Nie przejmuj się :)
      Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ej ej, tam nazwałaś książkę "Magiczne stworzenia", a na książce napisane jest "Magiczne istoty" xD Widzisz, dowód na to, że czytam uważnie Twoje posty :D
    No rzeczywiście szału nie ma z tym czytaniem, ale czy tylko wokół książek świat się kręci? Nieee :D
    Enzo jest gitesik <3 Ale wolę Klausa, no a Damon to jest mój mąż odkąd tylko przeczytałam pierwszy tom Pamiętników. Jedyne, co mnie denerwowało, to że Damon nie miał w serialu brązowych oczu, jak w książce :< No ale cóż, Elena była niebieskooką blondynką...
    Huehuehuehue już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie mi ta brakująca część Pamietników kuźwa, chyba nie wytrzymam do wigilii (bo wtedy miałam rozpakować dopiero xD). O MATKO. A co jeśli nie przyjdzie do świąt? :< Poryczę się chyba...
    No dobra kochana, życzę Ci wielce zaczytanego grudnia i obyś znalazła czas na książki :*
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć O.o Nom, dość dobry dowód :D
      No właśnie ostatnio w ogóle w okół książek się nie kręci XD Cały czas zamiast czytać, wolę albo oglądać seriale, albo grac w skyrima :P
      Enzo jest cudny *.* Na mnie nie zrobił wrażenia w książce z tego co pamiętam :p Przynajmniej w pierwszej części :D Klaus *.*.*.*
      Ale ma za to zielone <3 Ale z Eleną to porażka xD
      Wytrzymasz! Trzymam kciuki :D Ale ja też się boję, że nie wytrzymam, bo chcę już czytać je, a mam jeszcze tyle recenzenckich :/
      Dziękuję i nawzajem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  15. gratuluję wyniku!
    ja przeczytałam znacznie, znacznie mniej :(
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      OOO :( Szkoda :/
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Nie przejmuj się! Teraz każdy ma mało czasu :D I tak świetnie, że starasz się dodawać jakiekolwiek posty, żeby blog nie był pusty :D A czasem lepiej, żeby tych postów było mniej, a lepsze niż czasem pisane na siłę :)
    Strasznie ciekawi mnie książka "Sweet Ache. Krew gęstsza od wody". Nie mogę się doczekać, aż dodasz jej recenzję.
    Jeju! Ile nowych książek. Też bym tyle chciała, niestety ostatnio moje oszczędności są dosyć okrojone. Widzę, że czytasz teraz "Wyspa X". Mam nadzieję, że ci się spodoba :D I również nie mogę doczekać się recenzji :)
    Łał, świetne statystyki :D Oby tak dalej :)
    Nie oglądałam jeszcze "Pamiętników wampirów", ale ten pan z gifa bardzo mi się podoba *.* Czas najwyższy zabrać się za ten serial, ale troszkę przeraża mnie wizja 8 sezonów :/
    O! "Zaplątani"! Kocham tę bajkę :)
    Nie przejmuj się :D Może niedługo ci się otworzy :)
    Ja też byłam ostatnio zmęczona, ale to przez studia i pełnię :/
    Gratulację :D
    Zaczytanego roku 2017 :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję za te przemiłe słowa :D
      Niedługo powinna się pojawić :) Chociaż, przez te podsumowujące posty pojawi się raczej później niż planowałam :/ Ale liczę, ze nastąpi to jeszcze w styczniu :D
      Wyspę x już skończyłam i jej recenzja również niedługo powinna się pojawić :D Podobała mi sie, jednak nie było to to co oczekiwałam :/
      Dziękuję :*
      Enso! <3 Jest świetny i...mi też się podoba <3 xD No, tych sezonów się troszku namnożyło, ale serial świetny i warto :D
      Ja również :D
      Mam taką nadzieję :)
      Tak, do mnie też dotarło, że była pełnia i to pewnie z tego powodu :D
      Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.