sobota, 5 listopada 2016

Podsumowanie października

Hejka! Skończył się kolejny miesiąc z czym wiąże się kolejne podsumowanie :D
O jejciu, nie wierzę, że to tak szybko zleciało, pamiętam jak bym jeszcze miesiąc temu robiła ostatnie podsumowanie :') Wait...to przecież było miesiąc temu...nawet niecały miesiąc xD Ale powiedzcie mi, gdzie ten miesiąc się udał? :( No, ale trudno się mówi i żyje dalej, rok nie kończy się październikiem, bo ma przecież jeszcze (1,2,3,4..50-3+12) 11 miesięcy. Ale teraz tak mi się przykro zrobiło, bo jesień się prawie skończyła, a ja kocham tą porę roku :D Ale zbliża się grudzień, czyli ta cała świąteczna atmosfera *.* W ogóle, jesień też mnie kocha. Dzisiaj byłam z koleżankami w lesie (nie pytajcie co tam robiłyśmy xD)  i położyłyśmy się na ziemi by zrobić zdjęcie (taa...oczywiście ten świetny pomysł był mój :/) i, gdy wstałyśmy tylko ja miałam całe włosy w liściach...nadal wszystkich nie wyciągnęłam. A więc po tym miłym wstępie, przejdźmy do statystyk xD

 Jeśli chodzi o książki przeczytane, to wydaje mi się, że przeczytałam praktycznie tyle samo co w tamtym miesiącu, ale głowy uciąć nie dam...nie jestem karaluchem, by żyć bez głowy. Tak btw, to zawsze ciekawiło mnie czy faktycznie karaluchy bez głowy żyć potrafią, musi być to naprawdę wspaniałe uczucie :')

                                

Oto książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu :)
-Prawdodziejkę jak może wiecie zaczęłam w tamtym miesiącu, a w tym dokończyłam :D Jeśli ciekawi was co o niej sądzę to zapraszam na Recenzję jeśli jeszcze jej nie widzieliście :)
-Kuba- jak tylko zobaczyłam tą książkę w biedronce musiałam ją sobie kupić, a potem oczywiście przeczytać, gdyż Kubę uwielbiam zarówno jako piłkarza jak i człowieka. Tutaj znajdziecie recenzję :)
-Kolejną książką jest Bogini oceanu - szczerze mówiąc to nie wiem nawet co myśleć o tej książce, z jednej strony mi się podobała z innej nie. Przeczytałam ją już z pół miesiąca temu, a nadal nie dodałam jej recenzji, jakoś po prostu nie mogę się za nią zabrać :/ Ale czekajcie, na pewno niedługo się pojawi recenzja :D
-Prawo Mojżesza - O joj, z tą książką, historia się powtarza, kompletnie nie mogę się zabrać za recenzję :/ Książka bardzo mi się podobała, ale nie wiem kompletnie co bym mogła o niej napisać :( Liczę, że niedługo coś wymyślę :D
-Zawód wiedźma - w tym miesiącu udało mi się również przeczytać książkę Zawód wiedźma. recenzja już się pojawiła i znajdziecie ją Tu. Książka bardzo mi się spodobała, o czym dowiecie się w recenzji, a więc jeśli, jeszcze jej nie czytaliście to zapraszam :)

                                Co daje mi łącznie około: 

                               -2060 przeczytanych stron
                               -66, 5 stron dziennie 

A teraz może przejdziemy do książek, które w tym miesiącu do mnie przyszły :) Ich było dużo mniej niż w tamtym miesiącu, ale i tak jestem bardzo zadowolona z nich. Po prostu nie mam pieniędzy na własny zakup, a i zbyt wielu nowych recenzenckich nie brałam, gdyż muszę nadrobić jeszcze stare :)






-Kuba - jak już wcześniej wspomniałam, jak tylko dowiedziałam się, że w biedronce pojawi się biografia Kuby to od razu tam pobiegłam (no dobra może przesadzam, najpierw wróciłam ze szkoły, a potem pojechałam do sklepu z mamą i wtedy kupiłam ją sobie xD). No i teraz książka, jest już na mojej półce :)
-Łowca czterech żywiołów - od dawna mnie ta książka ciekawi i w końcu napisałam do autorki, która zgodziła mi się wysłać egzemplarz do recenzji i to jeszcze z autografem. Książka, już u mnie jest i niedługo się za nią koniecznie zabieram.
-Pamiętniki wampirów - na tą książkę poluję już od bardzo dawna i w końcu ją znalazłam. Kupiłam ją na allegro wraz z dwoma innymi książkami, które już do mnie przyszły, ale o nich dowiecie się w następnym podsumowaniu. Ale wracając do pamiętników, to nareszcie skompletowałam całą serię, więc już nie pozostało nic jak czytać :)
-Zły jednorożec - książka bardzo mnie ciekawiła, a jeszcze Amelka ją mocno polecała, więc poprosiłam CzyTam o tą książkę i już mi przyszła. Nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę, tak więc liczę, że będzie świetna :)
-Puchaty smok - Jak wyżej. Jest to druga część złego jednorożca
-Do tego od Marysi Krasowskiej dostałam w formie pdf jej książkę, czyli Wyspę X. jednak jak już pisałam jest ona w formie pdf, więc nie mam jak jej wam na razie pokazać :P

No, a więc to tyle jeśli chodzi o książki które do mnie przyszły. Teraz przejdźmy do statystyk blogowych i nie blogowych :D Jednak te statystki nie są do końca tylko z października, gdyż, iż, ponieważ, paczam je dopiero teraz a mamy już 5 listopad, tak, że ten...zapraszam xD

Wyświetlenia: W tamtym miesiącu było 8700, a teraz jest ich 12 314. Czyli łącznie doszło mi  3614 *.*
Komentarze: W tamtym miesiącu było 722 komentarzy, a teraz jest ich 823. Czyli łącznie doszło mi 101 dalmatyńczyków komentarzy.
Obserwatorzy: W tamtym miesiącu było ich 62, a teraz mam ich...tyle samo >.< No, cóż...
Posty: Tutaj ponownie się nie popisałam. Ale już ogromne brawa dla mnie, gdyż postów jest więcej niż w tamtym miesiącu i liczę, że w następnym (czytaj w listopadzie) będzie ich jeszcze więcej.         
Wyśnione miejsca - recenzja
Podsumowanie września
Prawdodziejka - recenzja
Pax Grim - recenzja
Kuba - recenzja
Polubienia na Facebooku: W tamtym miesiącu na Fanpagu miałam 48 polubień, a w tym mam 52, czyli łącznie doszły 4 polubienia.



Podjęłam również w tym miesiącu dwie współpracę. Jedną z autorką Marysią Krasowską, a drugą z Agatą Adamską :)

Do tego, zmienił się również wygląd bloga, który zdecydowanie podoba mi się bardziej niż poprzedni. A wam jak się podoba? :D A za ten cudowny szablon dziękuję Devon :* Zapraszam was na jej bloga, którego znajdziecie Tutaj

Do tego Klaudia zaprosiła mnie do napisania krótkiej notki do postu o ulubionej parze z Harrego Pottera. W poście brały udział również inne blogerki :D Pisałam tam troszkę o kaloryferach, wnętrznościach i innych ciekawych rzeczach, dlatego jeśli jeszcze tego posta nie widzieliście, to koniecznie zerknijcie. Wystarczy, że klikniecie Tu


W tym miesiącu odbyły się również Krakowskie targi książki na których oczywiście nie byłam, bo mam za daleko -.- A wy byliście? Kupiliście coś? Jak wrażenia?
ALe pomimo tego iż nie byłam na targach do mojego koszyka trafiło wiele nowych tytułów. Jest ich dość sporo dlatego nie będę ich tu wszystkich wypisywać :D Powiem tylko o kilku szczególnych książkach na których premierę z niecierpliwością czekam :D Chodzi mi tu o dwie książki, które urzekły mnie swoim przepięknym wydaniem. A mówię tu o nowym ilustrowanym wydaniu gry o tron oraz "Jane Austen dzieła zebrane" (czy jakoś tak xD) Grę o tron chciałam przeczytać już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłam się za nią zabrać, ani kupić przede wszystkim. Głównie z powodu tych szkaradnych starych okładek O.o Ale teraz, gdy wychodzi to nowe piękne wydanie, to koniecznie je kupię. Nie dość, że fajna okładka to jeszcze takie śliczne ilustracje. Dzieła Jane Austen również mnie interesują od dawna, ale jakoś aż tak mnie do siebie nie ciągnęły. Ale niedawno dowiedziałam się, że ma wyjść śliczne wydanie pięciu książek tej autorki i po prostu się zakochałam. Ma taki śliczny fioletowy kolor i ta okładka jest taka minimalistyczna *.* Książka nie dość, że piękna, to jeszcze wszystkie historie dzieją się w XIX Anglii, więc już kocham tą książkę xD

Niedawno ponownie zaczęłam oglądać serial Pamiętniki wampirów. Nie mam pojęcia ile ich obejrzałam już, ale jestem teraz na 16 odcinku, 6 sezonu. I to co teraz się tam dzieje, to łoboże. Strasznie ciekawi mnie co będzie dalej, ale tak boję się skończyć, bo to będzie koniec moich wampirków...jedynym pocieszeniem jest to, że teraz czeka mnie serial, w którym jednym z główniejszych bohaterów, jeśli nie tym głównym jest Klaus *.* I po za tym muszę jak najszybciej je kończyć, bo Domi mnie niedługo zabije, jak tego Sherlocka nie obejrzę :P



Ale nie samymi serialami człowiek żyje i w tym (a właściwie to już w poprzednim xD) miesiącu udało mi się obejrzeć jeden film! Juhu! Taa...wiem to bardzo dużo xD A chodzi mi o pierwszą część piratów z karaibów, czyli klątwę czarnej perły. Już go wcześniej oglądałam, a teraz po prostu go sobie powtórzyłam.Jezu jak ja uwielbiam te filmy, one są świetne *.*I jeszcze John Deep, który naprawdę świetnie odegrał rolę Jacka Sparowa.
A wracając jeszcze do seriali :P Założyłam sobie niedawno TVShow Time (psss...znajdziecie mnie tam pod nazwą Madziaczek76. Tak więc zapraszam do obserwowania mnie tam :D) i zobaczyłam, że na oglądanie seriali straciłam już około 5 dni i 9 godzin O.o 



Do tego zauważyłam, że powoli kończy mi się miejsce na półkach i nie wiem co ja zrobię jak już całkiem mi się skończy :/ Jasne, plusem jest, że mam nowe książki, ale gdzie domek dla nich :(
Zauważyłam również inną rzecz. Większość książek na których teraz premierę strasznie czekam ma swoje miejsce na początku 2017 -.- Np. 3 tom "Czerwonej królowej", "Porwanej pieśniarki" czy "Złego Jednorożca" oraz książka o której tu już wcześniej wspomniałam czyli "Jane Austen Dzieła zebrane".

Tak, zdecydowanie w tym poście użyłam za dużo gifów xD


A teraz zaczytuję się w książce "Jak internet uratował Kubę" i jak na razie bardzo mi się podoba, ale o moich odczuciach dowiecie się jak już ją skończę i oczywiście napiszę recenzję :D

A jak tam wasz październik?
Przytrafiło wam się w tym miesiącu coś ciekawego?
Czekacie na jakąś premierę, albo może chcecie kupić sobie jakąś książkę, która już wyszła?
Co teraz czytacie?

No, a więc na dziś to tyle. Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i że będziecie czekać na kolejny. Tak więc do zobaczenia i cześć :) Papa :*

30 komentarzy:

  1. Klaaaaaus! <3 Ekhem... już poważnieję. :D
    Książkę "Zawód wiedźma" czytałam już jakiś czas temu i prawdopodobnie w starej okładce, dlatego za pierwszym razem jej nie poznałam. Bardzo fajna książka!
    O "Pamiętnikach wampirów" niestety tego powiedzieć nie mogę, ale tobie może spodoba się bardziej. :)
    Gratuluję statystyk, jak i przeczytanych książek i oby więcej!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaaaaaus! <3 Ja jak o nim myślę nigdy nie spoważnieję xD
      Okładki się sporo różnią, więc ci się nie dziwię :D
      czytałam już 3 pierwsze części i bardzo mi się podobają :D Może gorsze niż serial, ale i tak świetne :)
      Dziękuję :*
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Tak od razu zauważyłam, że coś się zmieniło w wyglądzie bloga! Bardzo mi się podoba nowy szablon! ;) A z podanych książek również czytałam Prawo Mojżesza i też mi się bardzo podobało. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, spostrzegawcza jesteś xD Dziękuję :*
      Prawo było super, ponoś pieść jeszcze lepsza, więc nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że większość podsumowań jest dla mnie nudnych, ale twoje zostało tak genialne napisane, że świetnie się przy nim bawiłam! Choć nie wiem nawet, od czego powinnam zacząć xD Może od tego, że kurczę, większość książek, które chcę przeczytać, też ma swoją premierę na początku roku. Z jednej strony to dobrze, bo nie trzeba długo czekać, a z drugiej mój portfel będzie płakał. Byłam na Targach Książki w sobotę i powiem tak – straszny tłum, w tym ścisku ciężko było oddychać, nie wspominając o przemieszczaniu się, ale ogólnie jestem szczęśliwa, że tam byłam :) Z napisaniem recenzji Prawa Mojżesza nie miałam problemu, ale z drugą częścią, czyli Pieśnią Dawida, już problem mam i strasznie mi to przeszkadza :/ Gratuluję statystyk i pięknego nowego szablonu!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu! Bardzo dziękuję :*****
      To może zacznij od początku xD
      No niestety. Niby nie trzeba długo czekać (JA CHCĘ JE JUŻ TERAZ!!!), ale właśnie wszytskie tak od razu, więc zbankrutuję, a już nie mam za co nowych książek kupić xD
      To może dobrze, że mnie tam nie było XD Ja niesttey miałam za daleko :( Ale może na targi do Warszawy pojadę :D Ja z Prawem właśnie mam :? Znaczy może nie tyle co mam, bo jeszcze nie próbowałam, ale przy innych książkach po przeczytaniu już mam pomysły co napisać, a tu nic, ziroooo! O jejciu, to już się boję XD
      Dziękuję :*
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo fajny, na luzie post :) Zazdroszczę wszystkich kupionych książek, a co do przeczytanych przeze mnie - "Prawo Mojżesza" już za mną, niestety nie spodobało mi się tak bardzo, ale druga część jest zdecydowanie lepsza! :)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :* Nie ma czego zazdrościć ;) Mi się nawet podobała ta książka :) Wiele razy słyszę, że Pieśń dużo lepsza, od Mojżesza :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Świetny post! Gratuluję wyników. :) Moim zdaniem nie użyłaś zbyt wielu gifów. Bardzo lubię je oglądać na różnych blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Dziękuję x2 :*
      Hah, to dobrze, bo jak pisałam post to miałam wrażenie jak by było ich od groma :D Gify są cacy :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Też przeczytałam 5 książek :D
    Rownież nie byłam na targach- za daleko :/
    Zazdroszczę tylu nowości na półkach- mi jeszcze wiele brakuje, aby wszystkie zapełnić.
    Pozdrawiam!
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To super! Piona :D
      Niestety,a mówią, że kilometry nie istniejo xD
      Hah, nie ma czego zazdrościć ;) Może masz więcej półek, albo większych po prostu :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Piesze ten komentarz ze świadomością, że ktoś teraz ogląda sobie Doctora Strange'a, a ja będę wlepiała wzrok w beznadziejnych, polach aktorów, których widziałam w każdym możliwym tasiemcu - humor więc mi bardzo dopisuje. W każdym razie nie rozumiem tych swoich skomplikowanych obliczeń na początku  (na dobrą sprawę mało co rozumiem z matmy przez mojego świetnego nauczyciela - tego od betoniarki).
    Oj tam, obserwatorzy zawsze wolniej dochodzą. U mnie ostatnio liczba zatrzymała się na 139 i nie chciała ruszyć dalej. Na szczęście (odpkuać) teraz coś idzie do przodu.
    Szablon cudny! Już ci to pisałam, ale naprawdę uwielbiam te kolorki, nagłówek... Po prostu wszystko!
    Na krakowskich targach też nie byłam. Może na wrocławskich coś się uda. Chociaż zanająć moje szczęście to coś nie pyknie... Na dobrą sprawę to mam nadzieję, że ktoś z naszych grupek pojedzie, bo nie ukrywam samej nie chcę mi się przepychać wśród tych ogromnych tłumów ludzi.
    Teraz ludzie ... Czekaj, właśnie w radiu zaczęli mówić o Strange'u. No jaaa! Oni wszyscy są złośliwi. Nie to jednak chciałam powiedzieć. Teraz ludzie zaczną mnie uważać przez Ciebie za totalną wariatke, ale tak MUSISZ obejrzeć Sherlocka :D
    Ty straciłaś pięć dni, a ja prawie 12 :D Na Ig widziałam, że niektórzy ludzie to nawet już miesiąc spędzili na oglądaniu. Na początku gdy zobaczyłam swój wynik pomyślałam "Dominika, co Ty robisz że swoim życiem?", ale później uznałam, że gdyby nie seriale to pewnie zadawalałabym się spaniem  (mam z tym jakiś problem, ostatnio poszłam spać o 17 wstałam o 4 rano i uznałam,że nie ma co robić więc po 20 minutach przeglądania neta znów usnęłam).
    Mój październik? Czekałam na doktorka, a i tak nie zobaczę w kinie. To niesprawiedliwość! Ale nieważne.
    Czytam teraz wszystko - serio XD Jestem w trakcie Przygód Sherlocka Holmesa, Miasta cieni (ta książka jest tak fatalna, że "czytam" ją od września) i zaczęłam Małe życie.
    Dobra to już chyba wszystko o czym chciałam napisać. Mam nadzieję, że przeżyje ten gówniany film. Paa!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezu, ale mnie wystraszyłaś! Piszesz tu o jakichś beznadziejnych... i już myślałąm, że chodzi ci o mnie :")
      Betoniator, jest super XD
      No, ale ty i tak masz tych 139 obserwatorów i to po tak krótkim czasie! Ale ja z moich 62 również jestem bardzo zadowolona :D
      Hah, dziękuję ci bardzo :*
      Ja na Wrocławskich również pewnie nie będę :( Ale trzymam kciuki, żeby tobie się udało :D
      Cos czuję, że już cię mają xD Na pewno niedługo się zabiorę za to...obiecuję! *wcale nie krzyżuję palców za plecami* XDDD
      CO????? 12?!?!?!? A myślałam, że to ja dużo dni straciłam xD Łoł, to nieźle O.o Ja to tam pewnie bym bezczynnie leżała i wgapiała się w sufit...nie lubię spać w dzień i wieczór :/
      Czemu???? To znak, że powinnaś tam iść ze mną :)
      Sherlock...mogłam się tego spodziewać xD Aż tak zła? Osobliwy ponoć świetny, więc szkoda, że druga nie pociągnęła tego :) łoł, dużo tego. Ja nie potrafię czytać, więcej książek niż jedna na raz :D
      Rozpisałaś się...ale ogromnie mi się to podoba :D Uwielbiam czytać tak duże komentarze :)
      To trzymam kciuki, abyś go przeżyła ;)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Betoniator XD Nie wiedziałam, że dajesz moim nauczycielom przezwiska :D
      No to musisz się przeprowadzić bliżej, bo do Wawy chyba nikt mnie nie zawiezie tylko po to, aby pójść do kina :D
      Nie o te ,,Miasto cieni'' chodzi. Te co ja czytam to kryminał od SQN, ale tak słaby, że... Przeczytałam chyba z 40 stron i nie mogę zdzierżyć tej książki do końca.
      Porządny ze mnie człowiek, a porządne człowieki się rozpisują :")
      Jestem po seansie i... A słaby film. Razem z tatą wyszliśmy niezadowoleni i teraz moja obiekcja do polskich dzieł na pewno się nie zmniejszy, a wręcz przeciwnie.

      Usuń
    3. Temu akurat dałam XD
      Spokojnie, ja załatwię, że cię zawiozą XD
      Aaaaa, chyba że tak :P To trzymam kciuki, żebyś w końcu przez niego przebrnęła :D
      O joj, to szkoda :/
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Jaka jesień się skończyła xDDDD Dziewczyno, jesień trwa teoretycznie do 22 grudnia :P

    Twój październik jak widać wyglądał naprawdę dobrze, także gratuluję wyników :D

    OOO Boże ile ty tych Pamiętników obejrzałaś? :o Skąd masz tyle czasu? xDD Mi czasem brakuje wolnej chwili, aby raz w tygodniu obejrzeć jeden 45-minutowy odcinek Elementary :P

    Co do tych nowości w 2017 to rzeczywiście jest ich sporo - a dzieła zebrane Austen kuszą niesamowicie <3

    Na moim podsumowaniu byłaś, toteż nie będę się rozpisywać, co tam u mnie xDDD

    Buziaki :*
    Ola aka Zaczyta Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mówię, że się skończyła, tylko niedługo się skończy :P I nie chodzi mi też o taką kalendarzową, tylko jesień, że jesień...czyli sucho, kolorowo. A teraz to już u mnie chlapciaja jest :?
      Dziękuję :*
      Dużo tego nie jest. Około 16 odcinku na cały miesiąc to dupy nie urywa, że tak się wyrażę. Teraz jak najszybciej to nadrabiam, bo chcę już te wampirzory skończyć i zabrać się za coś innego O.o
      Są śliczne *.*
      A no byłam :D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. ŚWIETNY WYNIK! Bardzo chcę przeczytać "Prawo Mojżesza" oraz "Prawdodziejkę".
    Życzę udanego listopada <3
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Koniecznie je przeczytaj są świetne :D
      Dziękuję i nawzajem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Świetny wynik. Ja też nie byłam na targach. Mam nadzieję, że kiedyś będą bliżej, albo że w końcu kiedyś wybiorę się na ne do Krakowa, bo tak strasznie daleko znowu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* No ja niestety mam za daleko :(
      Buziaki :*

      Usuń
  11. No jakie długaśne podsumowanie :D
    Jak minął mój październik to już wiesz, a jak nie to pakuj się na podsumowanie :D

    Gratuluję Ci pięknych wyników :D
    A propos Pamiętników - utknęłam na początku siódmego sezonu i już chyba go nie ruszę. Po pewnym...wydarzeniu już ten serial trochę nie ma sensu dla mnie. Ciekawi mnie jedynie wątek Klausa. Kurde, nawet Damona mi obrzydzili :< Chyba wrócę do książek, bo tam kocham go miłością naiwną i nieskończoną.

    Dobrze, dobrze, dawaj dużo gifów ;)

    Oby przyszły miesiąc był dwa, a co tam! Trzy razy lepszy :D

    Pozdrawiam :*
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no troszkę się rozpisałam :D
      Chyba widziałam XD
      Dziękuję :*
      teraz ci się nie dziwię. Jestem na 3 odcinku 7 sezonu i tak to wszytsko zagmatwali i pokombinowali, że mi też aż ochota do oglądania odchodzi :/ Ale musze to przetrwać, bo obiecałam sobie, że skończę ten serial, a bardzo mało mi już zostało :D
      Chyba wiem o jakie wydarzenie ci chodzi. I jeśli chodzi ci o to o które ,i chodzi, to moim zdaniem jakoś dziwnie to rozwiązali :/ No, ale cóż :P Klaus *.* Jak na razie nie ma go w ogóle, ale licze, że niedługo się to zmieni. A na razie musze zadowolić się Enzo :D Ja niedługo muszę się za książki zabrać :D
      Będę!
      Dziękuję i nawzajem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Hehehe :D A więc, co tam robiłyście? :P
    Ja poczułam miłość do jesieni całkiem niedawno-w tym roku,-ale wystarczyło to, żeby awansowała na drugie miejsce moich ulubionych pór roku. Jest jeszcze miesiąc tej wspaniałej pory roku, więc ja jeszcze nie rozpaczam (a tak w zasadzie to nawet około dwóch miesięcy, jak chcemy liczyć do astronomicznej zimy :P). Za chwilę śnieg i święta, ale przez te świąteczne reklamy w TV już mi się niedobrze robi! Mamy listopad ludzie! Jakie choinki i kolędy, ja się pytam?! Jak tak dalej pójdzie, to cała świąteczna atmosfera mi zbrzydnie!

    Gratuluję!!! *.* Cudowne nowe zdobycze, bardzo dobry wynik przeczytanych książek i zadowalające statystyki! Oby tak dalej!!!

    Jak już mówiłam-wygląd bloga jest cudowny! ^.^
    Nie widziałam jeszcze tego postu o "Harrym...", więc za chwilę lecę czytać.

    Wydanie "Gry o tron" jest faktycznie przepiękne. Nie czytałam jeszcze, ale zaczęłam oglądać serial i.........strasznie ryje mózg :P Co do Jane Austen to dalej nie wiem, co myśleć o tej autorce, bo jak już wspominałam w recenzji "Opactwo Northanger" mnie nie zachwyciło, ale skoro wychodzi teraz to prześliczne wydanie, to może się w nie zaopatrzę i poznam inne dzieła tej autorki.

    Hej, hej, hej! Klaus to mój monsz!! *.* i nikomu go nie oddam ♥ Masz tam jeszcze cały wybór innych przystojniaków, więc do dzieła! Leć! A Klausa zostaw mi :P

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcesz wiedzieć...uwierz mi xD
      Ja kocham jesień. Najbardziej jak liście są jeszcze suche, a teraz to mam wszędzie taką chlapciaję :/ Oby w te święta był śnieg :D Oj, zdecydowanie, aż mi niedobrze się robi. Jeszcze dwa miechy do świąt,a tu już reklamy O.o
      Dziękuję :*
      Hah,d ziękuję :*
      To leć!
      To wydanie jest świetne,a rysunki w środku jeszcze lepsze :D O joj, nie wiem czy się śmiać czy płakać, że ten serial jeszcze przede mną :P
      Ja je musze mieć. Bo nie dość, że śliczne, to jeszcze XIX wiek *.*.*.*
      Ej, nie ma! Mój!!!!!!! Hah, nie ma tak łatwo. Ja chcę Klausa! Ty bierz innego! Ewentualnie moge się nim podzielić, bo Enzo też ostatnio jest niczego sobie, tak więc mogę się podzielic Klausem...ale tylko PODZIELIĆ!!!
      Buziaki :*

      Usuń
  13. NIE DA SIĘ UŻYĆ ZA DUŻO GIFÓW. ZAPAMIĘTAJ.

    Ej tak wgl to ja już ten post czytałam w nocy i zasnelam zanim skomentowałam xD z resztą ostatnio wiele razy mi sie to zdarza xd
    Ej ej ej kiedy wychodzi 3 tom czerwonej królowej i czemu ja o tym nie wiem?!
    Co do wampirów to zazdraszczam, że masz jeszcze jakieś odcinki do obejrzenia :') a ten serial z Klausem to jest ten o tych takich pra-wampirach? Czy jakiś taki z tym aktorem ale wgl nie wampirowy? ;p
    Sherlocka masz obejrzec bo to jest czad!
    Dziejke czytac skończyłam i masz świętą rację - Kaśka dostała jakąś inną te książkę xD
    Jezu pisze i juz nie wiem co mam napisać bo zapomniałam... O! Johnny <3 on swietnie gra bie tylko KAPITANA Jacka (to jedt durne imie... Prawie jak polski Jacek xd) Sparrow'a, ale w każdym innym filmie <3 mój najukochańsxy aktor na wieki wieków<3
    Statystyk ci gratuluje Madzia <3
    I buziaki i causy i czekam na recke o ratowaniu Kuby i do następnego i dawaj dużo gifów bo one są fajne i papa <3
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, zapamiętam!
      CO? Czy ty właśnie stwierdziłaś, że mój post jest nudny?!?!?!? Foch XD
      No na początku 2017 - gdzieś tak w lutym/marcu
      A ja nie...bo 7 sezon zrąbali. ty też masz, bo aktualnie 8 sezon jest dodawany :P
      Tak, ten o pra-wampirach :D
      Dobrze obejrzę...kiedyś XD
      No właśnie!
      Johnny jest cudny <3 Świetny aktor :D (bo Jack Sparrow w tłumaczeniu na polski to Jacek wróbel XD)
      Dziekuję :*
      Już czkeac nie musisz, bo recka już się pojawiła :D
      Dobrze, będę dawać dużo gifów :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Jak na miesiąc szkoły to bardzo dobry wynik! Zazdroszczę! Mi udało się przeczytać jedną lekturę, a tak to ehh ciężko z tym bywa ;c Jedyne co ostatnio mogę czytać to podręcznik od chemii lub biologii ;c
    Pozdrawiam,
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :* Nie jest źle :) Ważne, że choć troszkę czasu na czytanie znalazłaś...nawet jeśli to lektura :D Trzymam kciuki, aby przyszły miesiąc był dużo lepszy :) UUU...współczuję. Ja podręcznik od biologi omijam szerokim łukiem XD
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.