niedziela, 9 października 2016

Podsumowanie Września

Hejka!
Dziś chciałam zaprosić was na kolejne podsumowanie na moim blogu :D Wrzesień skończył się jakiś
czas temu, ale nic nie szkodzi xD Wszystkie statystyki i przeczytane książki zapisałam sobie bodajże 3 października dlatego te wyniki mogą się troszkę różnić od tego co jest teraz :P Zapisałam je sobie wtedy, by no to było podsumowanie września, a nie i połowy października :P
Jednak nie chcę aby były to same suche liczby, dlatego troszkę sobie poopowiadam. Mam nadzieję, że takie podsumowanie wam się spodoba :)


 Na początku zaczniemy może od statystyk bloga i fanpage'a :D

Wyświetlenia: W tamtym miesiącu miałam 6970 wyświetleń, a teraz mam ich 8700 czyli łącznie doszło ich 1730. Niestety dużo mniej niż w sierpniu, ale i tak jestem bardzo zadowolona z takiego wyniku :)
Komentarze: W tamtym miesiącu miałam 584 komentarze, natomiast teraz mam ich 722, czyli łącznie przybyło mi ich 138.
Obserwatorzy: W sierpniu miałam ich 57, a teraz mam ich 62, czyli łącznie doszło mi 5 obserwatorów.
Posty: Tutaj zbytnio się nie popisałam. Jestem bardzo na siebie zła za tak małą liczbę postów,a le z racji szkoły mam mało czasu na czytanie książek, a żadnych tagów też robić nie chciałam. W tym miesiącu mam kilka pomysłów na posty dlatego liczę, że będzie ich troszkę więcej :)
Ale teraz przejdźmy do liczby postów :D We wrześniu dodałam 3 posty :(
A oto i one:
Harry Potter i kamień filozoficzny + wydanie ilustrowane
Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu
Potworna

No cóż, w tym miesiącu statystyki sa gorsze niż w tamtym, ale i tak jestem z nich dumna :)

Ale to nie wszystko jeśli chodzi o statystyki, gdyż pod koniec sierpnia założyłam Fanpage mojego bloga i teraz lubi go aż 48 osób, z czego jestem ogromnie szczęśliwa i liczę, że będzie tak dalej :D Oraz gorąco was tam zapraszam, gdyż tam często pojawia się wiele zdjęć, oraz innych rzeczy :D
Fanpage: Tutaj

A teraz może przejdę do listy książek, które w tym miesiącu do mnie przyszły :) Muszę przyznać, że pod tym względem jestem bardzo zadowolona, gdyż przyszła do mnie ogromna liczba książek, a ja kupiłam sobie tylko jedną z nich i to jeszcze w wspaniałej cenie, dlatego praktycznie za żadną z nich nie zapłaciłam, gdyż tą jedną w sumie zafundowała mi mama bo była taka tania, no a za resztę nie płaciłam, gdyż są to egzemplarze recenzenckie :D



-Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu - książkę dostałam od wydawnictwa SQN. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że ją mam, gdyż jest po prostu przepiękna i SQN to zdecydowanie jedno z moich ulubionych wydawnictw pod względem opraw wizualnych.
-Potworna - Dostałam ją od wydawnictwa CzyTam. Po niesamowitym "Ivanie" koniecznie chciałam przeczytać jakąś kolejną książkę od tego wydawnictwa i mój wybór padł na potworną, gdyż ma ona przepiękną okładkę. Nie dość, że jest piękna to jeszcze na dodatek jest marszczona <3
-Zawód wiedźma - po dość długim oczekiwaniu na tę książkę w końcu ona do mnie przyszła, dzięki uprzejmości księgarni internetowej megaksiazki.pl. Książka ogromnie mnie ciekawi i nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę.
-Wyśnione miejsca - dostałam dzięki uprzejmości księgarni internetowej lovebooks.pl którą po prostu uwielbiam. Ta książka ma przepiękną okładkę *.* Jestem po prostu w niej zakochana <3
-Prawo Mojżesza - Otrzymałam ją od grupy wydawniczej Helion. Książka od dłuższego czasu mnie ciekawi, gdyż dużo osób ją chwaliło i mówiło, że jest ciekaw i piękna, dlatego powiedziałam sobie czemu nie i ją sobie wzięłam, zwłaszcza, że przyda mi się troszkę odpoczynku od magii, wampirów, zombi itp.
-Hard beat -książkę również dostałam od grupy wydawniczej Helion. Gdy przyszła do mnie paczka z prawem Mojżesza była dosyć duża i dziwiłam się dlaczego. I okazało się, że Helion wysłał mi również tą książkę co było bardzo miłym zakończeniem :D Jednak okazało się, że książkę dostałam przed premiera, a ja o tym nie wiedziałam tak że ten xD
-Sweet ache - Jak wyżej
-Pax: Grim - Niedawno Media rodzina organizowała konkurs w którym 100 pierwszych osób otrzymywało pierwszą część książek z serii "Pax", a następnie 50 osób z nich wybranych prze jury dostawało również 2 część z tej serii i ja się do nich załapałam, więc ogromnie się ciesze :)
-Jak internet uratował Kubę - Razem z "Wyśnionymi miejscami" księgarnia lovebooks.pl wysłał mi również tę książkę. Do pewnego czasu nie można było udostępniać żadnych informacji o tej książce, ale już księgarnia oficjalnie je upubliczniła dlatego ja chyba też już mogę o niej troszkę powiedzieć xD Jeszcze jej nie czytałam, ale niedługo się za to zabieram dlatego wyczekujcie recenzji :)
-Bogini oceanu - Tą książkę kupiłam sobie w matrasie za UWAGA, UWAGA....3,50! Tak wiem to zdzierstwo. Ale tak na serio, nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam tę książkę :D Nie dość, ze tania to jeszcze ma w tytule (więc pewnie historia też będzie z tym  związana) ocean i boginię, więc od razu powiedziałam sobie bieram i w ten sposób znalazła się ona na mojej półce i już nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę :D
-Prawdodziejka- po przeczytaniu Clovisa wydawnictwo SQN wysłało mi również przedpremierowo tę książkę. I tu się powtórzę, ale muszę - Kocham książki wydawane przez SQN. Są po prostu przepiękne <3
-Grimm city. Wilk! - Razem z prawdodziejką SQN wysłało mi również Grimm city Jakuba ćwieka. Ta książka od dawna mnie ciekawi jak i "chłopcy" tego samego autora, dlatego nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę :)
-Wyspa x - niedawno napisała do mnie Marysia Krasowska z prośbą/ofertą zrecenzowania jej książki, więc się zgodziłam, gdyż bardzo mnie ona ciekawi. Niestety nie dostałam jej w formie papierowej tylko w ebooku. No cóż niestety :( Ale mówi się trudno i żyje dalej :D

No i to tyle jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu do mnie przyszły. Jestem bardzo zadowolona z zarówno liczby książek, jak i samych tytułów, gdyż wszystkie bardzo mnie ciekawią :)
A teraz książki jakie w tym miesiącu przeczytałam. Z tego wyniku nie jestem zbytnio zadowolona, no, ale przez szkołę, mam bardzo mało czasu, a do tego ostatnio mam jakiś zastój czytelniczy i nie chce mi się zbytnio czytać :P

                                                  (Jak widzicie ta górka jest dużo mniejsza :( :P )

-Wyśnione miejsca - książka bardzo mi się podobała. Jest lekka i przyjemna, bohaterzy ciekawie wykreowani, oraz bardzo miło spędziłam z nią czas :D Recenzja
-Potworna - Pomijam fakt, że okładka tak mi się podobała, że co chwilę przerywałam czytanie by pogapić się na okładkę i pokiziać ją xD Książka lekka i przyjemna, troszkę długo ją czytałam bo aż ok 10 dni, ale mimo to bardzo fajnie się przy niej bawiłam. Bardzo kojarzy mi się z baśniami, które kiedyś czytali mi rodzice :) Ale o tym możecie poczytać tu --> Recenzja
-Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu - Książkę po prostu uwielbiam. Na początku bardzo się jej obawiałam, gdyż jest to jednak kryminał, a ja ich po prostu nie trawię, ale koniec, końców, książka ogromnie mi się podobała i dzięki niej zaczynam się przekonywać do kryminałów :) Recenzja
-Pax. grim - jest to bardzo lekka i przyjemna ksiązka. Troszkę gorsza od pierwszej części, ale również mi się podobała :) Recenzji możecie spodziewać się wkrótce :D
-Prawdodziejka - książki jeszcze nie skończyłam, ale zaczęłam i byłam na 81 stronie. Jak na razie książka bardzo mi się podoba i zobaczymy, jak będzie dalej. Liczę, że będzie jeszcze lepsza :D
-Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - książkę również zaczęłam, jednak musiałam ją przerwać, gdyż troszkę już mnie zaczęłam nużyć, więc liczę, że niedługo do niej wrócę :) Jestem aktualnie na 196 stronie.

Łącznie przeczytałam: 1684
Co łącznie daje mi 56 stron na dzień. Mogło być lepiej, ale i gorzej, tak więc i tak się cieszę :P

Do tego przeczytałam jakieś 90 stron Zemsty, ale tego nie liczę, bo...bo...bo tak xD

A jak tam wygląda wrzesień u was? Pochwalcie się w komentarzach :D

No, a więc na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post wam się spodobał widzimy się w kolejnym do zobaczenia i cześć. Papa!

24 komentarze:

  1. Trochę mnie tu nie było, ale spokojnie już jestem. *Nie musisz mówić jak ci było tęskno. Wiem to!* BTW. Ten kalendarzyk z posta miałam przez cały wrzesień u siebie na tablicy korkowej (w sumie nadal mam, bo nie chce mi się go ściągnąć xd).
    Na statystyki nie ma co narzekać, zawsze są nieco gorsze niż w wakacje. W końcu sierpień to duuużo wolnego czasu, a wrzesień to (dla większości) obowiązki.
    Musiałaś dziś mi przypominać o Clovisie i mojej nieudolności? Jak ja mogłam nie ogarnąć, że to Scotland Yard. TEN Scotland Yard co w Sherlocku i ten sam, który widziałam w serialu ,,Houdini&Doyle'' (swoją droga polecam, ale dopiero po Sherlocku kiedy poczujesz taką miłość do Doyle'a jak ja).
    Mój wrzesień to calutka Zemsta (przeczytałam i mogę powiedzieć, że większość lektur jest gorszych), trzy i pół opowiadania o Sherlocku <3, Dzieci gniewu, Never never i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałam :P
    Mój komentarz chyba nie ma ładu i składu, ale śpiesze się, bo obiecałam sobie, że pouczę się na sprawdzian z matmy, bo jak wiesz mój kochany nauczyciel (ten od betoniarki) nie jest zbyt dobry w tłumaczeniu materiału swoim uczniom, a nie chciałabym zawalić (tym bardziej, że już mini-test poszedł mi... tragicznie). Także do następnego postu! *PS. Pamiętaj, że w październiku wychodzi Doktor Stange i z tego tytułu idziemy do kina.* Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS 2
      Jestem pierwsza więc tak samo jak od Kasi życze sobie jakąś super-hiper nagrodę z tego tytułu :D

      Usuń
    2. Jak mogłaś? :/ Dobrze w takim razie nie będę, choć bardzo tęskniłam :D
      O jaki zbieg okoliczności :D Ty leniuszku mały ty xD
      No niestety :(
      No właśnie nie wiem xD Czekaj próbuję sobie przypomnieć kto to ten Doile (to ten lekarz prawda?) xD
      Ja Zemstę doczytałam do połowy i przestałam. Racja są gorsze, ale i tak nie chciałam jej czytać bo większości nie rozumiałam :P Ja chcę Sherlocka <3
      Raczej ma, bo ja go zrozumiałam a to już jest wyczyn xD Jaki zaszczyt, uczyć się miałaś a wpadłaś do mnie *.* Hahah, weź mi o nim nie przypominaj, Hahah. Przez niego mam mroczne pomysły na wychowywanie moich dzieci w przyszłości xD Do pisaj do mnie to cię pouczę xD Co z tego, że chyba do 3 chodzisz, a ja do 2 :P Do następnego :D :P
      Oczywiście! Tak jak planowałyśmy będziemy gadać przez telefony xD
      Gratulację xD Na pewno jakąś dostaniesz...jak tylko jakąś wymyślę. Chociaż już samo pójście do kina ze mną jest ogromną nagrodą xD Tak, więc ten..
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Tu ćwoku mały Doyle napisał Sherlocka :")
      Przyjaciel Sherlocka i właśnie ''ten lekarz'' to dr Watson. Twoja nieznajomość tematu naprawdę świadczy o tym, że czas obejrzeć Sherlocka <3
      W takim razie zamawiam bilety :"D

      Usuń
  2. Jak dla miałaś baardzo udany miesiąc. Nie tylko pod względem kupionych/otrzymanych książek, ale i przeczytanych. :D Ja przeczytałam dokładnie 4 i pół książki, więc szału ni ma (ehh ta szkoła -,-).
    Gratuluję wyników i zaczytanego października! :D
    Pozdrowionka! :*

    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie był zły, ale mógł tez być lepszy, chociaż tak jak Domi wyżej napisała, jest wrzesień (znaczy był, bo teraz to już październik xD) więc to może dlatego :D Ale dziękuję :* Z kupionymi/otrzymanymi jest moim zdaniem świetnie *.* A z przeczytanych mogło by być lepiej nie ukrywam :/ Ja przeczytałam 5 więc nie wiele lepiej, w tym jedna z 200 stron miała :P
      Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Gratuluję wyników i życzę tego, żeby październik był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tylu książek za darmo :) jak to robisz :D Niestety szkoła praca zabierają nam cenny czas na czytanie ;c a chciałabym by mi płacili za czytanie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, wspaniałe uczucie jak dostaje się tyle książek i to za darmo :D Po prostu piszę do wydawnictw i albo się zgadzają, albo nie :) Więc też spróbuj, naprawdę warto :) Niestety, szkoła/praca to zło :( Ja przez szkołę, również mam mało czasu na czytanie :/
      Buziaki :*

      Usuń
  5. No, no, ładne wyniki. ;) Na przeczytane nie narzekaj, bo to naprawdę dobry wynik. ;) Ja czasami jak złapie mnie jakiś zastój czytelniczy, to jedną męczę nie wiadomo ile czasu. ;/
    A teraz życzę i Tobie i sobie, zaczytanego października. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Naprawdę? Moim zdaniem najlepiej nie jest, znaczy mogło byc gorzej,a le patrząc na to ile czytałam w wakacje to masakra jakaś :P Ja przez szkołę, jedną ok 400-500 stronnicową książkę czytam 15 dni, czy jakoś tak :(
      Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Czytałam, a nie skomentowałam - jak to możliwe? xD
    Kochana, Ty się bierz za siebie, bo nam Ciebie brakuje ;<

    Stosik masz piękny! No i w końcu zdjęcia u Ciebie goszczą <3
    Prawdzodziejka też już u mnie leży i wczoraj ją nawet zaczęłam :D Póki co nie wiem, bo za mało przeczytałam - nie odpycha mnie, czyli już jest plus :D
    Oby przyszły miesiąc obfitował w więcej przeczytanych, więcej wyświetleń no i jeszcze i jeszcze więcej nowych książek!
    Buziaki :*
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem xD Jak możesz? :P
      Koniecznie muszę się wziąć bo to jakaś masakra :( OOO <3
      Dziękuję :* W końcu!!! Nie sądziłam, że kiedyś do tego dojdzie xD
      To super :D Z tego co mówiłaś, nie jest najlepiej, ale źle też nie :P Tak więc czekam z niecierpliwością na recenzję, bo mi się ta książka jak na razie bardzo podoba :) Zostało mi jakieś 40 stron :P
      Mam nadzieję, że tak będzie :D Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Piękne statystyki. Gratuluję i życzę dalszej, równie owocnej pracy :) Pozdrawiam cieplutko
    PS. Nominowałam Cię do LBA. Mam nadzieję, że zajrzysz i przyjmiesz wyzwanie ;) http://otwarte-wrota.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem :*
      Dziękuję za nominację :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Z całego serduszka gratuluję wyników-jak dla mnie nie są najgorsze, a nawet śmiem twierdzić, że bardzo dobre!
    ACH! Ten piękny stosiki nowych książek! *.* Cudowny! Zazdroszczę tyle wspaniałych współprac! :*
    Wynik przeczytanych książek też jest bardzo dobry-zawsze mogło być gorzej np. tak jak u mnie :P
    Zapraszam na podsumowanie września i października pod koniec października (taaa, reklamuję się już teraz)!
    Buziaki! :*
    P.S. O! Lecę polubić fanpage!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Moim zdaniem też jest śliczny xD I to uczucie, gdy przychodzą do ciebie nowe książki *.* Dziękuję :* W takim razie nie zazdrość tylko bierz się do roboty i pisz do kogoś! Koniecznie, bo masz świetnego bloga, na pewno się zgodzą :D Niby mogło być gorzej, ale patrząc na to ile w wakacje przeczytałam to jakaś masakra teraz jest :/ Na pewno nie jest aż tak źle :D
      Haha, na pewno wpadnę :D
      Buziaki :*
      Koniecznie! :D

      Usuń
  9. Kurczę czemu tylko moje podsumowanie miesiąca wyglądają ubogo? Sama czytam kilka książek, bo niestety, ale szkoła mnie wykańcza. Teraz długi weekend no więc sobie trochę po nadrabiam. Ale życzę równie zaczytanego października!
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest źle :D Szkoła, jest okropna :( A tyle książek bym mogła przeczytać, gdyby jej nie było :(((( Dziękuję i wzajemnie :*
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Narzekasz na statystyki, ale kto nie dodawał postów? :P Musisz poprawić frekwencję obecności na blogu, to i statystyki pójdą w górę! :)

    Zazdroszczę tego stosiska książek, które do Ciebie wpadły! Wielu z nich jestem bardzo ciekawa.

    Generalnie mała rada - jak już wstawiasz zdjęcia, staraj się aby było na nich bardziej wyraźnie widać książki i żeby ich format był nieco większy. Znacznie lepiej będzie to wyglądać.

    Życzę lepszego października, chociaż wrzesień nie był zły. ;)
    Całusy!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam narzekam :P Staram się pisać częściej, ale wychodzi jak wychodzi :(
      Hah, nie ma czego :) To koniecznie je kupuj i podziel się opinią po przeczytaniu :D
      wezmę to pod uwagę, dziękuję za radę ;)
      Dziękuję i nawzajem :*
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.