poniedziałek, 5 września 2016

Harry Potter i kamień filozoficzny + wydanie ilustrowane

Tytuł oryginalny: Harry Potter and the philosopher's stone   
Tytuł polski: Harry Potter i kamień filozoficzny
Seria: Harry Potter
Tom: 1
Autor: Joanne Kathleen Rowling
Ilustrator:  Jim Kay
Tłumacz: Andrzej Polkowski
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 256
Data wydania: 6 października 2015 (wyd. ilustrowane) 
Kategoria: literatura młodzieżowa, fantastyka
Ocena: 9/10

Świat pełen magii i czarów

Niedawno na nieprzeczytane.pl udało mi się znaleźć książkę Harry Potter i kamień filozoficzny (wydanie ilustrowane) za niecałe 36 zł. Musiała bym być strasznym mugolem by nie kupić tej książki w tak cudownej cenie :D
Ps. Tak wiem cena jest cudowna, niestety ta cena na ten moment jest już nieaktualna, ale nadal możecie ją kupić za niecałe 40 zł. Więc jeśli nadal nie macie tej książki w tej edycji to szybko wsiadajcie na swoją miotłę (tak Magda, miotła będzie im bardzo potrzebna zwłaszcza, że ten sklep jest internetowy :/ ) i kupujcie tą książkę na nieprzeczytane.pl bo z tego co mi wiadomo nadal możecie ją tam kupić w takiej cenie :D
Dobra, a teraz po tak długim wstępie zagłębmy się w końcu w świat czarodziejów :D

Opis:
 Harry Potter, sierota i podrzutek, od niemowlęcia wychowywany był przez ciotkę i wuja, którzy traktowali go jak piąte koło u wozu. Pochodzenie chłopca owiane jest tajemnicą; jedyną pamiątką Harry`ego z przeszłości jest zagadkowa blizna na czole. Skąd jednak biorą się niesamowite zjawiska, które towarzyszą nieświadomemu niczego Potterowi? Wszystko zmienia się w dniu jedenastych urodzin chłopca, kiedy dowiaduje się o istnieniu świata, o którym nie miał dotąd pojęcia.
Nowe wydanie książki o najsłynniejszym czarodzieju świata różni się od poprzednich nie tylko okładką, ale i wnętrzem – po raz pierwszy na początku każdego tomu pojawi się mapka Hogwartu i okolic, początki rozdziałów ozdobione będą specjalnymi gwiazdkami, a na końcu pierwszego tomu na Czytelników czeka coś zupełnie wyjątkowego – akt personalny J.K. Rowling, z którego można dowiedzieć się, jakie jest ulubione zwierzę czy bohater literacki autorki.

Recenzja:
No cóż... Harry Potter. Czarodziej którego myślę każdy zna, więc co ja tu robię z tą recenzją?! Sama nie wiem xD Ale tak coś mi się wydaje, że Harrego każdy oglądał, ale bardzo mała część tych osób czytała książki. (Przyznawać się kto czytał :P) A z tego powodu jest mi bardzo przykro. Ja sama w prawdzie nie czytałam całej serii (tia, sama nie czytała, a nas będzie pouczać :/), ale z racji iż niedawno wyszły te nowe piękne wydania, oraz co roku wychodzić będą równie piękne wydania ilustrowane, postanowiłam, że w końcu przeczytam całą serię. Wcześniej udało mi się przeczytać 3 cz oraz 4 zaczęłam, ale tam w połowie się zwiesiłam i zaprzestałam czytania tej serii :P A teraz odświeżyłam sobie pierwszą część :D Kolejna książka którą przeczytałam więcej niż raz!!!! Jej :D Ale dobra, dobra, może przejdźmy już do mojej opinii!

Do tej pory się dziwię co sprawiło, że Harry zyskał taką sławę. Myślę, że nie ma na świecie dziecka, które by choć raz nie usłyszało o nim. I dziwię się dlaczego? Bo owszem ta książka jest super, ale jednak jest też wiele moim zdaniem lepszych książek, które aż takiej sławy nie zyskały :/ A szkoda :D

Muszę przyznać, że Harry jest to książka o której słyszał już każdy, a ja mam ogromny problem z napisaniem recenzji o tej książce :/ kompletnie nie wiem co napisać :P

Świat stworzony przez J.K.Rowling, jest po prostu niesamowity. Taki fantastyczny i rozległy. Sam Hogwart, jest ogromną i niesamowitą budowlą. Nie wspominając już o innych miejscach ze świata czarodziejii. Ale, jednak Hogwart, jest to miejsce przewodnie dlatego na nim się skupimy troszeczkę dłużej. Jest to szkoła magii w której każdy uczeń spędza 7 lat swojego życia (niektórzy dłużej, jeśli chcą zostać nauczycielem xD). Uczą się tam wielu dziedzin magicznych np. zielarstwa, eliksirów, latania na miotle i wielu wielu innych. Hogwart, jest ogromny i kryje w sobie wiele tajemnych przejść po których półgłówki typu Fred i Georg się poruszają. Nie mam w sumie co więcej o tym miejscu powiedzieć. Po prostu zarówno Hogwart jak i wiele magicznych miejsc sa po prostu niesamowite i oryginalne.

Postacie w książce są równie niesamowite jak miejsca. Nasz główny bohater pomimo trudów jakie przeżył w dzieciństwie i okropnych opiekunów, jest miłym i odważnych chłopcem. A dwójka jego przyjaciół jest równie świetna. Mamy tu przemądrzałą i wszystko wiedzącą mądrą sowę Hermionę oraz rudego... taa, tu chyba nie muszę nic dopisywać xD
Jednak nie samymi głównymi bohaterami człowiek żyje...a może to szło jakoś inaczej? Nieważne.


W książce mamy również wiele innych bardzo ciekawych postaci. Np. Draco, który jest złym dzieckiem w szkole, który im dalej w książkę brniemy okazuje się zwykłym maminsynkiem i wredotą w czystej postaci xD Cały czas myślę, że Draco ma jakieś problemy wychowawcze ze sobą i przez to się tak zachowuje...może ma pryszcze i ukrywa je pod makijażem :/ Tiaa.....
Do tego niesamowici nauczyciele...każdy inny, ale równie niesamowici (zastanawia mnie ile jeszcze dzisiaj napiszę słowo niesamowity, albo magiczny :/). Dumledore, który jest starym prykiem...przepraszam mądrym człowiekiem. Wydaje się, że wie wszystko o wszystkim..ale jeśli ktoś głębiej zagłębi (masło maślane) się w historię zobaczy, że jest zwykłym starym bucem...no powiedzcie mi, kto normalny zostawi małe dziecko pod domem dziwnych obcych osób, które chcą jak najbardziej odsunąć się od tej magicznej strony rodziny...i do tego zostawił go w nocy pod drzwiami...no po prostu brak mi słów, brak mi słów. Ale mimo to jest to naprawdę świetna postać. Do tego mamy profesor McDonald...oj sory, to szło- profesor mcgonagall xD Jest to osoba która wydaje się dość wymagającą i wredną nauczycielką, ale jednak ma w sobie tą dobroć...i potrafi zamieniać się w kota <3 Hagrid, jest to gajowy w Hogwarcie i jest dość...pokaźnych rozmiarów xD Ale mimo, że dość dużej postury, to jest dość potulnym i ciepłym facetem :) I moje ulubione (na koniec oczywiście najlepsze) Severus którego nie stać na szampon Snape. Jest to wredny nauczyciel, którego nikt nie lubi, ale ja oczywiście go uwielbiam :P
Do tego nie mogłam zapomnieć o Dursleyach, którzy zajmowali się Harry'm i byli jego opiekunami. W skład tej rodziny wchodzi Petunia, która miała szyję dwa razy dłuższą niż normalna, Vernon, jej gruby i bucowaty mąż, oraz ich syn - Dadley, który cały był większy niż normalna osoba, a przy tym miał móżdżek pięć razy mniejszy niż normalny...taaa, wybuchowe połączenie. Dadley był oczkiem w głowie rodziców i zawsze dostawał to co chciał, a Harry bo był z Potterów...TYCH Potterów zawsze miał najgorzej.
Myślę, że warto również wspomnieć o Wesleyach, którzy są...no po prostu..nie wiem xD Są po prostu niesamowici :D Zacznijmy, że Wesley'owie to dość pokaźna rodzina. I najmłodsze pokolenie składa się z kilku synów (tak, nie pamiętam z ilu, ale chyba było ich..7?) i jednej dziewczynki. Ron i George są po prostu świetni i są typowymi chuliganami szkolnymi, ale nie takimi - wiecie..złymi, tylko takimi na śmieszno xD
Dobra, ale koniec o postaciach, bo zawsze, gdy chcę skończyć wpada mi ktoś nowy i niedługo notka o bohaterach będzie dłuższa niż mur chiński.

Teraz może troszkę o samej historii.
Musze przyznać, że jest ona bardzo ciekawa i oryginalna. Cała akcja skupia się na tytułowym kamieniu filozoficznym, który...ma pewne moce, ale nie będę tu o nich pisać, gdyż wolę byście odkryli je sami, choć myślę, że jest to dawno za wami, gdyż na pewno przynajmniej film już obejrzeć zdążyliście. W sumie nie wiem co bym mogła jeszcze o historii powiedzieć... czasami akcja jest szybka, czasem zwalnia co stanowi idealne zrównoważenie. Do tego niesamowite moim zdaniem rozwiązanie zagadki na temat kamienia filozoficznego.

OOOO! Wiem co jeszcze mogę powiedzieć...książka przepełniona jest wieloma magicznymi stworzeniami! I nie, nie chodzi mi tu o wampiry (chociaż kto wie, ten świat jest tak wielki, że nigdy nic nie wiadomo), ale inne stworzenia, typu smoki, centaury itp. Jest ich naprawdę od groma, co jest po prostu niesamowite.

Podsumowując:
Myślę, że już wszystko co miałam powiedzieć powiedziałam, dlatego przejdźmy po prostu do podsumowania. harry Potter i kamień filozoficzny, jest to niesamowita książka w której autorka wykreowała niesamowicie magiczny świat oraz bohaterów. Akcja czasem zwalnia czasem przyśpiesza, przez co tworzy idealną kompozycję. Książka przepełniona jest niesamowitą ilością magicznych zwierząt, które sprawiają, że staje się ona jeszcze bardziej niesamowita.

                                                              Ocena: 9/10

Wydanie ilustrowane:
Tutaj o tym nie będę się zbytnio rozpisywać, gdyż nie ma o czym. Po prostu mam akurat takie wydanie, a jest ono moim zdaniem niesamowite, dlatego warto o nim wspomnieć. Książka, jest dość dziwnego formatu, gdyż, jest to po prostu wielki kwadrat w twardej oprawie, przez co troszkę ciężko się ją trzyma, ale oj tam xD Na praktycznie każdej stronie znajdziemy ilustrację - mniejszą lub większą - które są wyobrażeniem Jima Kay'a tej historii. Ilustracje sa moim zdaniem niesamowite. Ze szczegółami i niesamowitym wyglądem. Ogromnie podobały mi się tu strony, które były tak jakby fragmentami podręcznika magii. Były niestety tylko dwie takie strony, ale myślę, że było by genialne, gdyby ktoś stworzył całą książkę właśnie w stylu takiego podręcznika, czyli wiele rysunków...było by to niesamowite :D Co tu mogę jeszcze napisać? No nie wiem...owszem cena troszkę odstrasza, ale jeśli znajdziecie sobie dobrą przecenę na tą książkę to koniecznie kupcie gdyż jest po prostu cudowna i moim zdaniem warto :)













Ps. Zdjęcia z internetu :)

No, chyba już skończę, bo na początku nic napisać nie mogłam, a teraz wyszła mi ogromnie długa recenzja :D

A wy czytaliście już Harrego?
Tak: Ile części? Jak wam się podobała ta część, jak i inne? W jakiej wersji czytaliście pierwszą część Harrego?
Nie: Koniecznie to zróbcie, bo wiem, gdzie mieszkacie...no dobra nie wiem...ale się dowiem xD
Macie wydanie ilustrowane?

No, a więc na dziś to tyle mam nadzieję, że ta recenzja wam się spodobała i, że będziecie czekać na kolejne. Do zobaczenia i cześć. Papa!                                                                     

37 komentarzy:

  1. Oczywiście, że czytałam wszystkie części HP. Z tego, co kojarzę to pochłonęłam wszystkie po kolei, bo było to już po tym największym BUM na HP. Co do tego, że jest wiele lepszych, nieznanych książek to oczywiście się zgadzam, ale ta seria ma po prostu w sobie to coś i dlatego jest tak popularna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Bardzo się cieszę :D
      Ja niedługo zamierzam wszystkie przeczytać :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  2. Ja czytałam wszystkie części Pottera w wieku 15 lat. Uwielbiam do tej pory, lecz niestety widzę niektóre nieścisłości ;)
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Kolejna osoba, która czytała Pottera :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Miałam przyjemność czytać wszystkie części wielokrotnie i w kilku językach i poluję na wydania ilustrowane w oryginalne - uważam, że są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie czytałam tylko 3 części w tym 4 w połowie i 1 dwa razy, ale już planuję przeczytać jeszcze raz całą serię po polsku oraz po angielsku :D
      Koniecznie :D Tak, są piękne :)

      Usuń
  4. Harry Potter przede mną ale przeczytam w przeciągu miesiąca :D
    super recenzja, nie wyszła taka długa ;)
    mur chiński:D kochana spokojnie, ja też uwielbiam tych bliźniaków <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę :D
      Dziękuję :* No niby nie, ale na początku nic napisać nie mogłam, więc myślałam, że wyjdzie zaledwie jakieś 10 zdań,a tu tyle tego :P
      Trudno ich nie uwielbiać :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. Nie czytałam i nie przeczytam - ale nie boję się Ciebie, wpadaj na ciasteczka! :D Za Harrym nigdy nie przepadałam, zaczęłam pierwszy tom, ale wydał mi się tak nudny, że nigdy więcej nie wróciłam do tej serii. Filmy też ze dwa widziałam, ze względu na wycieczki szkolne, ale nie moja bajka.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( O, na pewno wpadnę :D Ja jak pierwszy raz czytałam, to nie pamiętam dokładnie, ale na początku tez mi się chyba nie spodobał, ale w końcu przeczytałam i mi się spodobał :) Ja dopiero niedawno widziałam wszystkie filmy (z jakieś 2-3 lata temu), gdyż wcześniej bałam się go oglądać xD
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  6. Po prostu muszę mieć to wydanie na swojej półce! Jest wspaniałe i zdecydowanie wprowadza pewną świeżość do mojej przygody z Harry'm Potterem. Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Musisz, musisz :D
      Jest śliczne <3 I to tylko dodaje bajkowości przy czytaniu :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. Muszę sobie kiedyś odświerzyć całą serię! Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć to wydanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś odświeżyła :D Ja tez mam taką nadzieję :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  8. Ja muszę w końcu zabrać się za przeczytanie całej serii od początku do końca chociaz wolałabym nie ilustrowane wydanie :)
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę przeczytać całą serię, ale na razie mi jakoś tak nie po drodze, ale liczę, że niedługo mi się uda :) I tobie tez :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  9. Okej, już wskakuję na swoją niebieską miotłę (tą od wiedźmy wiesz którą xD).
    Niestety nie kupię, mimo że to ilustrowane wydanie, a takie książki kocham najbardziej :D Mam wrażenie, że jestem po prostu za stara już na Harry'ego ;(
    Ową serię w czasach gimbazy przeczytałam 3 razy :)Pamietam jak mnie wtedy oczarowała i wcale się nie dziwię, że ten cykl zyskał taką sławę.
    Po prostu jest to niezwykle lekko pisana książka, ale to już nawet nie o to chodzi. Chodzi o ten świat, który wykreowała Rowling. Dzieci i młodzież jarają się Hogwartem tak samo, jak ja światem Nocnych Łowców i Jace'em <3

    Z całej serii najbardziej polubiłam Freda i George'a <3 O matko, kochałam ich po prostu i wiedziałam, że będą moimi przyszłymi mężami <3
    Niestety później...eh...serducho mi pękło, ale nie powiem Ci kiedy, bo nie wiem czy wiesz co się dalej działo xD

    Najbardziej podobała mi się część trzecia, czyli "Harry Potter i więzień Azkabanu"- zdecydowanie najlepszy tom :D

    O BOŻE! Daj więcej zdjęc, bo jak widzę te jajka to aż mnie nosi, cudo, cudo, cudo! <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,no oczywiście, że wiem :D
      Szkoda :(
      3 razy? Nieźle :D
      Znaczy moim zdaniem fajnie, że Harry zyskał taką sławę i naprawdę zasługuje, ale jednak przykro mi z powodu iż jest też kilka innych wspaniałych książek a o nich aż tak głośno nie jest :( :D
      Oj tak, ty strasznie się tym Jace'em jarasz xD
      Hah, oni są genialni :D Dobra, jestem książkoholiczką, więc rozumiem, że nie możemy wybrać jednego męża, ale tak za braci się zabierać? :D
      Jeśli chodzi ci o sytuację z bliźniakami, to chyba się domyślam, bo film oglądałam :P
      A ja nie wiem, która mi się najbardziej podoba, bo jeszcze wszystkich nie czytałam,ale jeśli miała bym wymienić ulubioną część z filmów to zdecydowanie 3 i 4 <3
      Tak! Są śliczne <3 I te jajka to są właśnie te kartki z podręcznika magii i są cudowne, więc była bym wniebowzięta, gdyby ktoś zrobił o tym oddzielną książkę :D
      Dziękuję za komentarz :9*

      Usuń
  10. Potterhead, więc przeczytałem wszystko. Recenzja super! nigdy nie ciągnęło mnie do kupna ilustrowanej wersji... Pozdrawiam :3
    http://czytamczytaszczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to super :D Dziękuję :*
      Szkoda :( Ale liczę, że kiedyś trafi w twoje rączki :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  11. O, Harry Potter! <33 Kocham te książki, wszystkie czytałam 6 razy... :D Potterhead, łączymy się ;) Ogólnie wszystkie części niesamowicie mi się podobały, jednak czwarta... Mistrzostwo! Moja ulubiona część zdecydowanie :)
    Ja mam wszystkie tomy w tej wersji starszej (nie tej nowej z takimi nowoczesnymi okładkami, tylko z okładką jakby narysowaną, która na każdej części pokazuje Harry'ego *pierwsza część jest żółto-czerwona, piąta niebieska itp) i jakoś mnie nie ciągnie do wydania ilustrowanego :/ Znaczy oczywiście jest piękne ♥, ale po co kupować skoro już mam :D
    Recenzja świetna i ogrooomnie się cieszę, że książka ci się spodobała :)
    Buziaki
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł, to nieźle :D Ja niestety czytałam tylko 3 części, ale z filmów część 4 jest i moją ulubioną :D Oczywiście, to nie ma sensu :) Lepiej przeznaczyć pieniądze na inne książki :D
      Dziękuję :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  12. *wcale nie czytam tego posta z takim pieruńskim opóźnieniem*

    Harry'ego czytałam jako mała srajda, od niego zaczynałam przygodę z książkami :p W jakiej wersji? Tej takiej standardowej (swoją drogą nie podobają mi się te stare okładki :'( Te nowe, ale nie ilustrowane, tylko zwykłe, takie ciemne, są mega!) .
    Kamień Filozoficzny był całkiem całkiem, ale ja tam i tak najbardziej lubię Księcia półkrwi :D Mistrzowski jest!
    Aczkolwiek tak jak ty nie do końca rozumiem fenomen Chłopca, który przeżył i... I nie lubię tego, że teraz ktokolwiek nie napisałby książki, której akcja ma miejsce w szkole, a do tego jest tam chociażby wzmianka o magii, to od razu jet mieszany z błotem, bo przecież odgapił od Rowling -,- Tsaaa :<
    Ej Kremcia świetna ta recka! Znaczy ciężko się to pewnie pisało, bo niby spoileru robić nie wypada, a z drugiej strony... kto nie zna tej historii? xD Ale serio dziewczyno, cudna jest!
    Buziaki ;*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest, aż takie wielkie :P
      To super :D Tak, te nowe są cudowne <3
      Ja tam nie wiem, bo nie wszystkie czytałam, ale z filmów moim ulubionym jest chyba cz 4 :)
      No, właśnie! Cieszę się, że mnie rozumiesz :D Dobra, rozumiem, książka naprawdę dobra i Rowling wykreowała świetny świat, ale jest wiele równie dobrych, a nawet lepszych książek. A to, że jest książka ze szkołą magii lub czarodziejami i od razu się komuś kojarzy z Harrym to porażka...
      Dziękuję *.*
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Ja przyznam się szczerze, że nie czytałam żadnej książki z HP, ale zamierzam to nadrobić.
    Harrego poznałam chyba jak miałam 6 lat i z początku go nie lubiłam XD a potem pokochałam. Oczywiście z filmów bo nie wiem jak jest z książkami. Do tego zaczęłam oglądać od 3 bądź 4 części i nie bardzo wiedziałam o co chodzi XD
    W końcu na maratonie z tvn udało mi się obejrzeć wszystko po kolei. Jak już wspomniałam z książkami nie miałam do czynienia, ale od mojego brata wiem, że jest tam więcej rzeczy. Na półce wciąż stoją Insygnia Śmierci, które czekają na inne części.
    Wybacz, ale z Twojej recenzji niczego się nie dowiedziałam i nie wie czy to do końca była recenzja :'D Ja jestem prawdziwym maniakiem Harrego Pottera, więc kocham w nim wszystko i tutaj nic nie dodam od siebie :D
    Wydania ilustrowane są fajne, ale ja wolałabym kupić najpierw zwykle wydania, a potem te.
    Pozdrawiam :*
    flokete-libro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ale cieszę się, że to nadrobisz i liczę, że ci się uda :D
      Ja na początku się bałam Harry'ego :P
      Tak, zdecydowanie jest więcej rzeczy, zresztą ja zwykle w książkach :D
      Hah, Harry jest tak znany, że trudno się dowiedzieć o nim czegoś nowego :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Przyznaję się-czytałam Harry'ego Pottera!! ♥♥ Jakiś rok temu dopiero, ale czytałam! Zaczęłam go czytać z dwa albo trzy lata temu i też utknęłam na 4 części, ale jak już się na nowo wciągnęłam w ten NIESAMOWITY świat to nie mogłam się od niego oderwać i takim oto sposobem przeczytałam, a może pochłonęłam całą serię. Ostatni tom jest moim ulubionym, więc czytaj szybko i recenzuj! :D Ja czytałam Harry'ego w tym oryginalnym wydaniu, ale były to książki z biblioteki, więc chciałabym mieć swoje egzemplarze-najlepiej te piękne nowe wydania! *.*
    Recenzja jak zawsze wspaniała!! Naprawdę świetnie się czytało i czekam na więcej!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł, gratulację :D Dostajesz ode mnie medal z ogromnym uśmiechem :D Ważne, że czytałaś :) Kurcze, widzę, że nie tylko ja miałam problem z 4 :/ Ale z filmów ta część jest moją ulubioną :D Hah, może kiedyś do niego dotrę :) Oj, tak te nowe wydania są prześliczne <3
      O jejciu Dziękuję :*
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Uwielbiam Harrego Pottera, a to wydanie jest wręcz genialne :) świetnie wyglądałoby na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak <3 Hah, z pewnością :D
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Z tymi pryszczami to mnie rozwaliłaś. Mistrz!:D
    Jakie piękne ilustracje, o matko... Jestem ogromną fanką Harry'ego Pottera, więc nic nie uszczęśliwiłoby mnie bardziej niż to wydanie.
    Koniecznie musisz skończyć czytać całą serię, bo wszystkie części są wspaniałe! Mam obsesję na jej punkcie od 4 klasy podstawówki:)
    Pozdrawiam kochana! http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      Są śliczne <3 To koniecznie je sobie kup :) Np. Jako prezent dla samej siebie pod choinkę xD
      Oj tak, koniecznie muszę :D
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Harry'ego czytałam już bardzo dawno temu, ale mam w planach zakup całej serii (gdyż nie posiadam na półce), w twardej oprawie, w najnowszej oprawie graficznej, która jest po prostu przepiękna <3
    Tak długo pisałaś i się męczyłaś z tą recenzją, a wyszła nieźle :D Więc opłacało się pomęczyć! :D
    O Harrym mogłabym się długo rozpisywać, ale po prostu powiem, że jest to seria do której mam olbrzymi sentyment. Nie jest pozbawiona wad, ale po prostu jest tak magiczna, że nie są one istotne i po prostu o nich się nie wspomina, będąc pod wrażeniem całej historii. :)
    Całusy!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! :D Tak, jest śliczna <3 Ja też mam w planach zakup tych wydań, ale jeszcze pewnie troszkę minie zanim to zrobię :P
      Dziękuję :*
      U Harry-ego ciężko zwrócić uwagę na jakiekolwiek wady :)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. chyba też po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.