sobota, 20 sierpnia 2016

TOP 9 najpiękniejszych książek na mojej półce

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z troszkę innym postem niż recenzja! A mianowicie z TOP9
najpiękniejszych książek na mojej półce. Ostatnio na moim blogu pojawiają się same długie posty z recenzjami. Dlatego pomyślałam, że przyda się mi i wam taki lekki powiew świeżości. Coś lekkiego i przyjemnego (mam nadzieję) przy czym nie będzie trzeba dużo pisać. I w taki sposób wymyśliłam pewna serię (którą pewnie nie raz widzieliście na innych blogach :P) w której pod wymyślony przeze mnie temat (jak chcecie wy też możecie mi jakieś podsyłać propozycje) będę podporządkowywać kilka książek pod daną kategorię.
Liczę, że takie posty wam się spodobają :D
A więc zaczynajmy :)




Na dziś przygotowałam dla was top dziewięć najpiękniejszych książek na mojej półce. Jednak książki mogą być piękne zarówno ze względu na okładkę, jak i wnętrze dlatego podzielę ten post na 2 cz. W tej zobaczycie top 9 pięknych książkowych okładek, a w następnym podam wam kilka moich ulubionych książkowych wnętrz (boże jak to zabrzmiało xD) :)
Ale dobra, dobra, miała być to seria w której będzie mało pisania, a już się rozpisałam jak nie wiem  ;P Ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie bo w końcu musiałam jakoś tą serię zacząć :D
Tylko wspomnę jeszcze, że na serię zazwyczaj w tych postach będę patrzeć jak na jedną książkę dlatego w jednym punkcie może znaleźć się nawet cała seria :P
Dobra, a teraz już na serio zacznijmy :D

                                                          9. Ocean na końcu drogi


                                                                         8. Jedyna

                                                         7. Wróżka z jaskółczej wieży
Ta okładka wygląda o wiele lepiej na żywo :P Te białe miejsca są wypukłe i szorstkie. A widzicie kółko w środku? Tak ono jest puste (?). A to miasto w środku to tak naprawdę ilustracja w środku książki :D

                                                6. Percy Jackson i bogowie olimpijscy
W tych okładkach bardzo podoba mi się to, że jak się je razem złączy to tworzą jeden obrazek, który wygląda naprawdę zacnie :D

                                                                     5. Szklany tron
 Tutaj bardzo podoba mi się to, że z przodu mamy wojowniczkę, a z tyłu księżniczkę (?) (nie wiem dokładnie bo jeszcze nie czytałam :P Ale jak wy czytaliście to błagam nie spoilerujcie mi, ani mnie z tym nie poprawiajcie, sama chcę to odkryć :D)

                                                                 4. Porwana pieśniarka
Nie wiem nawet co mi się w tej okładce tak podoba, ale coś mnie w niej urzekło. Może to, że kobieta nie ma twarzy? :P Może to, że trzyma w ręku prześliczną różę, albo Trollus w tle. Naprawdę nie wiem, ale ta okładka ma coś takiego co mnie przyciąga. Ale tylko ta pierwsza część bo 2 już mniej :P

                                                             3. Strażniczka książek

Tutaj chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego mi się podoba :P

                         2. Harry Potter i kamień filozoficzny wydanie ilustrowane bez obwoluty
Ta okładka, jest przecudowna, te kolory i minimalistyczność <3 Obwoluta też jest śliczna, ale jednak to okładka mnie urzekła.

                                                1. Czerwona Królowa i Szklany miecz

Ta książka podoba mi się również z tego samego powodu co poprzedniczka czyli za minimalistyczność. Jest po prostu piękna i właśnie dlatego to właśnie ona otrzymuje pierwsze miejsce.

No, a więc to tyle, jeśli chodzi o moje 9 ulubionych okładek. Powiem wam, że miałam straszny problem z uporządkowaniem ich dlatego tylko 3 pierwsze mają odpowiednią liczbę, a te 4-9 sa tak naprawdę ułożone randomowo :P

Teraz wasza kolej xD
Piszcie jakie są najładniejsze okładki na waszej półce :D
I możecie tez napisać co sądzicie o tych co ja tu pokazałam. Czy zgadzacie się ze mną? A może coś byście zmienili? Czy któraś z tych okładek wam się nie podoba?
Podoba wam się nowa seria? Chcecie, żebym ją dalej prowadziła?
Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi :)

Ps. Wszystkie zdjęcia są brane z internetu :P

A na koniec zachęcam was jeszcze do tego, że jeśli mój blog wam się spodobał to możecie go zaobserwować oraz będzie mi miło jeśli dodacie komentarz. Te obie rzeczy motywują mnie do dalszej pracy oraz wywołują banana na mojej twarzyczce :D

No, a więc na dziś to tyle, widzimy się w następnym poście do zobaczenia i cześć. Papa@


55 komentarzy:

  1. Czyli z pięciu zrobiło się 9? :)
    Myślę, że "ocean na końcu drogi" to fajna okładka. Moje topy by wyglądały inaczej bo nie mam tych książek na półce :P
    Jednak z takiego posta, w którym zachwycasz ludzi okładkami warto wspomnieć o tych cudownych ludziach, którzy je takimi pięknymi utworzyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw 9 potem, że pięć ale widzę że jednak dziewięć :)

      Usuń
    2. Po prostu troszkę mi się pomieszało, bo najpierw robiłam post z 5 pięknymi wnętrzami (oczywiście książek :P) ale zdjęć nie miałam, więc pomyślałam, że jednak najpierw zrobię jednak ten post o okładkach, a ich jest troszkę więcej, dlatego takie małe zamieszanie. Ale już powinno być okej :D
      Bardzo fajna :D Hah, no coś w tym jest :D
      Jeszcze raz przepraszam za błąd :P
      Dziękuję za komentarza :*

      Usuń
  2. No i się doczekałam posta o okładkach! :D

    Patrzę i patrzę, i się zgadzam, aż tu nagle SZKLANY TRON. Matkoboskoczęstochowsko przecież ta okładka jest straszna! To znaczy nie że jakaś szpetna, ale.. no błagam, wojowniczka otoczona niebieskimi mazajami. Juhu. A co do tyłu, nie zrobię ci spoileru, ale akurat to, do czego nawiązuje ta okładka tak mnie denerwowało w te historii, ze cisnęłam ją w ką, nie dotarłam do końca.

    Wiesz co ma piękne okładki? Klejnot i Biała róża! Patrz:
    http://www.dzikabanda.pl/wp-content/uploads/2016/03/klejnot-i-biala-roza.jpg
    I powiedz mi, że nie są bajeczne <3

    I od razu nasuwają mi się Rywalki, i cała reszta okładek z Selekcji <3.

    *ubolewa, że w komentarzu nie da się wstawić gifa z całuskami*

    Buziaki!
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja też na niego czekałam :D
      Miło mi że w kilku się ze mną zgadzasz :) Straszna? Nie ''prafta'' :/ Mi się bardzo podoba, głównie ze względu, że z przodu, jest wojowniczka,a z tyłu księżniczka i to jeszcze w takim stylu :D Ale cóż każdy ma inny gust :P O kurcze. Może jak przeczytam książkę, to zmienię zdanie co do okładki xD

      Mi się niezbyt podobają :P Znaczy są ładne, ale nie aż tak :P Tia...... :D

      Haha, a ty jak zwykle z tymi gifami xD :D:D:D:D:D:D:D:D:D

      Buziaki :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Kocham cykl Szklany Tron, ale muszę przyznać, że okładka też mnie nie powala :P

      Usuń
    3. Ja szklany tron mam jeszcze przed sobą, ale liczę, że mi się również spodoba :) A mi się ta okładka bardzo podoba :P

      Usuń
  3. Narobiłaś mi smaka na Porwaną Pieśniarkę swoim rankingiem, nie ma co! :D
    Ja, jeśli mam być szczera, jednak mimo wszystko umieściłabym 'Szklany tron' na szczycie listy chyba głównie z powodu tylnej oładki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rankingiem? Kochana to tylko okładki, więc cieszę się, że już taką rzeczą narobiłam ci smaka :D Ale niedługo na blogu pojawi się recenzja tej książki i wtedy zobaczysz co myślę o fabule :)
      Hmm... mi się podoba i przednia i tylnia, ale cóż.... :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  4. Percy'ego, Porwaną pieśniarkę i Czerwoną królowe mm i zgodzę się z tym, że to jedne z piękniejszych wydań, jakie widziałam. Jedyna również jest śliczna, ale niestety nie mam Rywalek u siebie, choć już czytałam.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, cieszę się, że się ze mną zgadzam :D
      Tak Jedyna jest piękna :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. Nie znam żadnej z książek. Muszę to koniecznie zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, szkoda, że nie znasz :( Tak koniecznie to zmień, każda z tych książek, jest naprawdę warta uwagi :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  6. Uwielbiam okładkę Harrego Pottera i kamienia filozoficznego, nic dodać nic ując, jak dla mnie perfekcyjna.

    Pozdrawiam

    http://bookanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetnie ujęte :D Cieszę się, że podzielasz moje zdanie :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. nie jestem w stanie wybrać jednej, najpiękniejszej okładki na mojej półce. z Twojej najbardziej podoba mi się minimalistyczny Harry. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też miałam z tym duży problem, ale jakoś się udało :D
      Harry, jest śliczny :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  8. Zastanawia mnie dlaczego top dziewieciu ksiażek, czemu akurat tylu xDD
    Wszystkie są cuuuuudowne <3 Zwłaszcza "Szklany tron" i numer 9! Nigdy o tej ksiażce nie słyszałam, wygląda przepięknie :D
    A "Porwana..." chyba wiem czemu Ci się podoba xDD Generalnie ma taki klimat i podejrzewam, że trochę treść miała wpływ na to, że wciągnęłaś ją na tę listę co? :D
    "Czerwona królowa"? Piękna! Aczkolwiek słyszałam dosyć sporo krytycznych recenzji na jej temat ;<
    Ja mam na swojej półce sporo ładnych ksiażek, przede wszystkim "Pani noc", cudo ! Jedyna ksiażka Cassie, która dostała piękny front. Albo hmmm..."Trupia otucha " Simmonsa, o kocham też okładkę ksiażki "Chłopiec - duch", serię "Ognia i wody" no i "Prawdę o dziewczynie" :D

    Czekam teraz na top 9 najbrzydszych :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jakoś tak :P Wszystkie mi się podobają, więc nie mogłam żadnej wykluczyć :D
      Tak, są piękne :D W końcu ktoś się ze mną zgadza co do szklanego tronu, bo kilka osób pisało, że im się nie podoba :D Ocean, jest śliczny <3 Nie słyszałaś? Szkoda, jest dość...., że tak to nazwę dziwna, ale niedługo dodam jej recenzję, więc jeszcze zobaczysz co o niej myślę :D
      Tak, ma niesamowity klimat. Wiesz co, nawet nie wiem, podobała mi się od początku, ale odkąd ją przeczytałam..... może i to wpłynęło na mój wybór. Okładka, jest piękna, ale jak ktoś tę książkę przeczyta, t wyobrazi sobie to wszystko cod zieje się w okół i w ogóle :P
      Tak! Jest piękna! Ja niestety też, ale mi się ona bardzo podobała :D Może napiszę kiedyś jej recenzję, bo przed wyjściem 3 części mam w planach przeczytać 2 pierwsze jeszcze raz :)
      Jak każdy :D Pani noc <3 Dokładnie, a wszystkie inne to :P Chociaż mi się nawet kroniki Bane podobają :D Trupia otucha? Chyba nie słyszałam :D Chłopiec-duch, chyba widziałam :P Ogień i woda <3 Tak, jest piękna <3 Prawdę o dziewczynie też nie znam :P
      Ojoj, będzie ciężko :P
      Kasia, jak zwykle ogromny komentarz <3
      Dziękuję za ten prze długi komentarz :*

      Usuń
    2. "Tak! Jest piękna! Ja niestety też" - skisłam xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Wybacz, nie jestem w stanie przez to napisać nic więcej xDD

      Usuń
    3. Haha, nie łap mnie za słówka xD Tak jakoś wyszło :P To ty zadałaś pytania w takiej kolejności. Ale taaaa, dziwnie to brzmi hahahahahahahahahah :P

      Usuń
  9. Najładniejsze książki u mnie na półce to książki Rosamund Lupton, jej okładki są świetne mają w sobie to coś :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie widziałam, ale z chęcią zaraz zerknę :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  10. Najpiękniejsze okładki na mojej półce to na pewno najnowsze wydanie Harry'ego Pottera, ,,Black Ice", ,,Złodziejka Książek"... Tyle wymienię z pamięci, chociaż na pewno jest ich więcej. A okładki serii ,,Rywalki" wszystkie są bardzo piękne. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nowe wydanie Harrego jest śliczne <3 I mam w planach zakup tej wersji i w końcu przeczytanie tej cudownej serii :D
      Black Ice szczerze mówiąc mi się niezbyt podoba i gdyby nie opis raczej bym po tą książkę nie sięgnęła i mam w planach jej zakup :D
      Złodziejka książek też mnie niezbyt urzekła, ale to pewnie dlatego, że obie książki mają na okładce ludzi :P
      Mi się najbardziej podoba Jednyna, a inne nie są złe, ale nie są też moimi ulubionymi :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  11. Mnie bardzo podobają się okładki serii "Nevermore", a z tych wymienionych przez ciebie najbardziej podoba mi się "Strażniczka książek" :)
    P.S. Ciekawy wpis. Będziesz miała coś przeciwko, jeżeli także napisałabym wpis o tej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kojarzę, ale zerknę żeby się przekonać :D
      Tak, jest śliczna <3 Te kolory i w ogóle....
      Nie, nie będę miała nic przeciwko :D Bardzo się cieszę, że mój pomysł spodobał ci się tak bardzo, że chcesz sama napisać podobny post :) Koniecznie poinformuj mnie jak już go napiszesz :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  12. Seria Selekcja ogólnie ma bardzo ładne okładki, a do Jedynej pałam wielkim etuzjazmem, choćby ze względu na epicki epilog. To było takie wzruszające!
    Porwana piesniarka jest ładna,  ale nie porwała mnie jakoś ta okładka. Drugi tom jeszcze jako-tako się prezentuje, ale trzecia część stoi nad przepaścią między "może być", a "dlaczego to zrobilście?".
    Nie podoba mi się za to Szklany tron. Ta wojowniczka ogólnie słabo wygląda, a te niebieskie baziamaje (jak określiła Ula :D), które miały jakoś to udekorować i dodać polotu są takie na odwal się.
    U mnie na półce zachwcam się estetyką Wszystkich jasnych miejsc. Taki minimalizm... Ach, cudeńko. Podoba mi się także okładka Człowieka o 24 twarzach. Przepiękne  błękitne akcenty dodają tam niezwykłego uroku.

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mają w sobie coś takiego... no nie wiem...innego?
      Nie pamiętam epilogu, ale szczerze mówiąc, aż mnie to zaciekawiło i chyba zaraz pójdę na niego zerknąć :P
      Drugi tom niezbyt mi się podoba, a 3 szczerze mówiąc nie pamiętam. Wiem, jedynie, że jest niebieska więc to ogromny plus <3
      Mi się podoba :'(
      Wszystkie jasne miejsca mają bardzo ładną okładkę, która niestety jeszcze nie szczyci mojej półki :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  13. Jestem okładkową sroką, więc większość moich książek ma okładki, które uwielbiam. Ciężko byłoby wybrać ulubioną. :D ,,Strażniczka książek" ma mega uroczą okładkę. ;)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 Szczerze mówiąc po większość książek sięgnęłam tylko z powdu iż podobała mi się okładka i przez to zerknęłam na opis :P
      Tak, te kolory i w ogóle .... <3
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  14. nowe okładki Percy'ego to istne cudo <3
    szkoda, że ja mam go w starych :(
    świetny post tak poza tym :*
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się <3 :D
      Ja na szczęście zainteresowałam się tą serią w chwili, gdy nowe okładki w chodziły do sklepów, ale w tedy jeszcze o nich nie wiedziałam, no i tak chodzę po empku i patrzę o pakiet 5 książek Persiaka i byłam ogromnie zdziwiona, gdy zobaczyłam te śliczne okładki i od razu pomyślałam, a dobra bierem xD
      Dziękuję :*
      Ja również Pozdrawiam :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  15. Mam ochotę zaspojlerować :D Przeczytałam "Szklany tron" i wiem kogo okładka przedstawia, ale nie będę wredna :P Piękne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Mi się wydaje,że główną bohaterkę :P Cieszę się :D
      Dziękuję i cieszę się, że ci się podobają :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  16. Seria "Rywalki" ma nieziemsko cudowne okładki, muszę się zgodzić.
    Strażniczka książek oraz Percy też dają radę, a reszta to taka dla mnie zwyczajna :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie przepełnione konkursami
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się ''Jedyna'', ale inne też są znośne :P
      Dają radę? Zwyczajna? :( No cóż każdy ma inny gust :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  17. Podoba mi się "Jedyna" i "Ocean na końcu drogi". Zawsze mam problem z wyborem ulubionej okładki, bo 90% książek, jakie są na mojej półce, są wybrane po okładce. XD Tzn, najpierw zwróciła moją uwagę okładka, a potem jeśli interesował mnie opis, to kupowałam. Ale chyba w mojej czołówce jest "A thousand pieces of you" Claudii Gray - nie mogę się napatrzeć na okładkę tej książki! ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne <3
      Ja też tak mam xD
      Chyba ani o niej nie słyszałam, ani jej nie widziałam :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  18. Wszystkie okładki są śliczne! Chociaż mi chyba najmniej do gustu przypadła ta od Harry'ego. Może po prostu dlatego, że burzy to moje jakieś... wyobrażenie na temat książki, na której się wychowałam. Ale ogólnie reszta okładek naprawdę zachęca do czytania :)

    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i serdecznie zapraszam na mojego bloga z recenzjami :)

    www.planeta-recenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają :D
      Tak, okładka Harrego jest śliczna <3
      Tak, zachęcają i to do czegoś wspaniałego, wszystkie książki są świetne :D
      Dziękuję :*
      Na pewno zerknę :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  19. Z tych książek przeczytałam jedynie Percy'ego. Ale już mam w planach Pieśniarkę, Rywalki czy też Pottera.
    Widzę, że masz najnowsze wydanie Percy'ego. Rzeczywiście te okładki po połączeniu tworzą coś wspaniałego.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Persiak był świetny <3 Koniecznie przeczytaj porwaną, jest świetna <3 Rywalki i Potter też :D
      Tak, na szczęście zaczęłam interesować się tą serią dopiero gdy wyszło nowe wydanie :P Miło mi, że podzielasz moje zdanie :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  20. 'Ocean na końcu drogi' złapał mnie za serce i nie puszcza, dlatego straaaasznie zazdroszczę ci tej książki :') <3
    Okładki Rywalek są świetne :D
    Persiak to styl życia, uwielbiam! <3 Ale nic nie przebije Magnusa Chase'a (dobrze odmieniam nazwisko? pewnie nie XD).
    Okładka Szklanego Trony podoba mi się tylko z przodu, z tyłu to szkarada. Jeśli chodzi o Porwaną Pieśniarkę, to książka cud miód i inne maliny - ale okładka szału nie robi :')
    I na podium same cuda! Są prześliczne *0*
    Biziolee, uwielbiam ten post :D Idealny dla takiej sroki jak ja :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka bardzo mi się podoba :D Czytałaś?
      A mi się nie wszystkie podobają, ale niektóre są śliczne :P
      Hah, dokładnie <3 Jeszcze nie czytałam i nie mam na swojej półce :P A ja nie wiem, nie znam się :P
      A mi się i z przodu i z tyłu podoba :P
      Książka, jest świetna <3 A mnie coś w tej okładce przyciąga, nie wiem co, ale dla mnie ona ma coś w sobie :P
      Wiem, dlatego je tam umieściłam xD Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :D
      Ha, dziękuję <3
      Okładkowe sroki łączmy się :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  21. Percy <3
    Wróżkę z jaskółczej wieży mam i choć jest ładna, niestety nie spodobała mi sie ona tam jak okładka :(
    O reszcie książek tylko słyszałam, a mam zamiar przeczytac wszędzie wychwalany szklany tron.
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <3
      Okładka, jest moim zdaniem piękna <3 Już dawno ją czytałam i niezbyt pamiętam, ale pamiętam, że książka wydawała mi się nie dokończona, wiele wątków nie zostało zamkniętych, a gdzie druga część? Brak! W końcu ktoś ma tę książkę, bo jeszcze nigdy jej u nikogo nie widziałam :P
      Ja wszystkie książki wymienione w poście czytałam z wyjątkiem właśnie szklanego tronu :P Ale chcę ją w najbliższym czasie przeczytać :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  22. "Ocean na końcu drugi" jest prześliczny!!
    "Strażniczka książek" również urzekła mnie swoim barwnym wyglądem.
    "Jedyna" to najpiękniejsza okładka z całej serii!
    Naprawdę ciekawy post! Sama planowałam kiedyś taki zrobić!
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz <3
      To połączenie kolorów, jest cudowne <3 I jeszcze ci bohaterowie z książek <3
      Tak, też tak uważam, bo inne szczerze mi się średnio podobają :/ Znaczy są ładne, ale jakoś dziewczyny z okładek mi nie pasują :P A w Jedynej tez i suknia i tło pięknie wygląda <3
      cieszę się, że ci się spodobał <3 To zrób! Z chęcią zobaczę twoje najpiękniejsze okładki :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  23. Strasznie podoba mi się okładka książki "Porwana pieśniarka"! Tak bardzo mi się podoba, że poszukam jej w bibliotece. Super blog, bardzo ciekawie piszesz!
    Pozdrawiam kochana:)
    thereallibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tobie również się podoba :D
      Hmm... skoro poszłaś do biblioteki po książkę z powodu okładki to fabuła, historia i inne rzeczy po prostu cię urzekną. Przynajmniej mam taką nadzieję :D Dla mnie książka była świetna i... zresztą co ja się tu rozpisywać będę, niedługo pojawi się recenzja tej książki, tak więc zapraszam :)
      O jejciu! Dziękuję :* Nawet nie wiesz jak się cieszę czytając te przemiłe słowa <3
      Ja również pozdrawiam :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  24. No nie mozna zaprzeczyc bo seria Rywalek ma przepiekne okladki. Innych ksiazek nie znam ale okladki maja ladne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się Jedyna, a reszta okładek z tej serii są dla mnie tylko ładne :) Koniecznie się z nimi zapoznaj :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  25. Masz tyle książek, a ja żadnej nie czytałam, aż dziw.
    To nie znaczy, że o nich nie słyszałam. Po prostu nie miałam okazji mieć ich w rekach. Nadrobię to w szkole. Może biblioteka użyczy mi cudownych egzemplarzy.

    Zapraszam na Polecam GoodBook, gdzie pojawił się filmik, w którym mówię Jak wydać książkę? http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej? Kurcze to nieźle :D W takim razie koniecznie za jakąś się zabierz :)
      Mam nadzieję, że użyczy :) W takim razie miłego czytania.
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.