środa, 31 sierpnia 2016

Podsumowanie Sierpnia

Hejka!
Dziś przychodzę do was z już drugim podsumowaniem
na moim blogu czyli z podsumowaniem
czytelniczym i blogowym sierpnia. Boże jak ten czas szybko leci. Minęły już dwa miesiące odkąd założyłam bloga..no dobra miną za 3 dni, ale ciii :) Naprawdę strasznie szybko mi to zleciało :D
Ale dobra bez większego przedłużania przejdźmy do tematu posta.

Na początku może powiem troszkę o przeczytanych i zakupionych prze ze mnie książkach w tym miesiącu. Muszę przyznać, że z tego miesiąca jestem bardzo zadowolona :) Zarówno przeczytałam bardzo wiele książek i kilka sobie kupiłam, oraz co najlepsze w końcu jakąś wygrałam! Pierwszy raz wygrałam coś w jakimś konkursie i to jeszcze na dodatek książkę :D



No, ale dobra, przejdźmy do książek, które w tym miesiącu wzbogaciły moją biblioteczkę :D
- Harry Potter i kamień filozoficzny (wydanie ilustrowane) - książkę zamówiłam pod koniec lipca i przyszła do mnie na początku sierpnia
-Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - j.w
-Ocean na końcu drogi - j.w
-Ukryta łowczyni - j.w
-Magisterium: Próba żelaza - j.w
-Pax I: Pal przekleństwa - dostałam od wydawnictwa Media rodzina
-Jedyny i niepowtarzalny Ivan - dostałam od wydawnictwa CzyTam
-Wojownicy: Las tajemnic - wygrałam w konkursie (co z tego, że to trzecia część i tak się bardzo cieszę, teraz muszę tylko dokupić dwie pozostałe :P:D)
-Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu - książkę dostałam od wydawnictwa SQN

No, więc to tyle, jeśli chodzi o książki, które w tym miesiącu do mnie doszły :) Ja jestem bardzo zadowolona z tego zbioru, do tego jedną z nich wygrałam w konkursie, a trzy dostałam od wydawnictw z czego bardzo się cieszę :)

A, teraz czas na książki, które w tym miesiącu przeczytałam:

-Kiedy odszedłeś - książkę zaczęłam czytać w tamtym miesiącu, a w tym ją dokończyłam. Książka ma 496 stron, a ja w tym miesiącu przeczytałam 426 stron tej książki.
Recenzja: Tutaj
-Magisterium I: próba żelaza - 352 strony
Recenzja: Tutaj
-Magisterium II: Miedziana rękawica - 336 stron
Recenzja: Tutaj
-Pax I: Pal przekleństwa - 152 strony
Recenzja: Tutaj
-Harry Potter i kamień filozoficzny - 256 stron
Recenzja: Wkrótce
-Ocean na końcu drogi - 216 stron
Recenzja: Tutaj
-Jedyny i niepowtarzalny Ivan - 320 stron
Recenzja: Tutaj
-Porwana pieśniarka - 432 strony
Recenzja: Tutaj
-Ukryta łowczyni -  512
Recenzja: Wkrótce
-Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - tą książkę zaczęłam, ale jeszcze nie skończyłam. Jak na razie przeczytałam 138 stron tej książki.


                                                             Liczba przeczytanych stron:
                                                                           3140

                         Średnia liczba przeczytanych stron na dzień:
                                                                             101  
Taki ze mnie kozak, że planowałam czytać codziennie po ok 100 stron, a wyszło 101 xD
Ja z tego wyniku jestem bardzo zadowolona i liczę, że przyszły miesiąc będzie równie dobry w co wątpię, bo to w końcu rok szkolny, ale jeszcze zobaczymy. Trzymajcie kciuki :)

A teraz przejdźmy do podsumowania blogowego. Z tego to jestem ogromnie duma. Gdy zakładałam bloga oczywiście marzyłam by mieć takie wyniki, które moim zdaniem są bardzo dobre, ale nie sądziłam, że to marzenie się spełni :D A oto one:
                                                    Było               Jest               Doszło

Wyświetlenia:                             2345               6970              4625
Komentarze:                               221              584                 336 
Obserwatorzy:                            29                  57                    28
Posty:                                         15                   24                   9


Do tego podjęłam kilka świetnych współprac:
-Wydawnictwo CzyTam
-Wydawnictwo Esprit
-Wydawnictwo SQN
-Księgarnia internetowa megaksiazki.pl

Bardzo dziękuję za zaufanie :*

No, a więc to tyle jeśli chodzi o statystyki :)
Na samym końcu chciała bym jeszcze wam tu troszkę na słodzić :)

A więc tak, chciałam wam bardzo, ale to bardzo podziękować za wszelkie komentarze, obserwacje, za wejścia i w ogóle za to, że jesteście. Bez was ten blog by nie istniał. Każdy wasz komentarz, czy obserwacja ogromnie motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serduszka chciałam podziękować zarówno tym, którzy często komentują i odwiedzają mojego bloga, oraz tym którzy robią to mniej razy. Naprawdę bardzo dziękuję, że ze mną jesteście i, że mnie wspieracie.
Oraz bardzo gorąco chciałam podziękować Książkoholokowa rodzinka za wszystkie porady, pomoc, oraz za te nasze cudowne rozmowy :D Jesteście wspaniali.

Do tego w tym miesiącu założyłam FanPage mojego bloga na facebooku na którego bardzo serdecznie was zapraszam :)
FanPage: Tutaj

No, więc to chyba wszystko, jeśli chodzi o statystyki.
Tak, nadszedł ten moment gdy kończą się wakacje, ja niezwykle nad tym ubolewam i nie wiem w ogóle po co o tym przypomina...a nie jednak wiem :P Słuchajcie, nadchodzi rok szkolny co się wiąże z nauką, sprawdzianami, pracami domowymi itp. oraz z mniejszą ilością czasu. Dlatego niestety, ale może być tak, że posty będą pojawiać się rzadziej, głównie z powodu, że będę miała mniej czasu na czytanie, a nie chcę też zbytnio zawalać mojego bloga tagami, dlatego niestety na blogu będę się prawdopodobnie mniej udzielać :( Będę się starała pisać jak najczęściej, jednak co z tego wyjdzie to jeszcze nie wiem. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, jednak dołożę wszelkich starań by posty pojawiały się jak najczęściej :)

No, a więc na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post wam się spodobał, widzimy się w kolejnym do zobaczenia i cześć. Papa!              

46 komentarzy:

  1. Jak ten czas szybko leci. Mogłabym przysiąc, że przed chwilą komentowałam pierwsze podsumowanie.
    Świetne wyniki! Mam nadzieję, że wyniki będą jeszcze lepsze!
    wow dwa miesiące bloga i już 4 współprace.. no kochana nie oszczędzasz się widzę :D
    Masz w sierpniu 10 postów, ja też :D haha ściągasz :D
    Tyle książek mieć co miesiąc i czytać... ja też tak chce :D Ja przeczytałam 3 :D
    Ale jestem dumną książkoholiczką :D Co mam tu więcej pisać? ... :/
    To do zobaczenia za miesiąc :D jeszcze raz gratuluję oraz życzę dalszych sukcesów :)

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, tak szybko leci :D A ja mam wrażenie, jak bym dopiero pisała pierwszy post :D
      Dziękuję :* Dziękuję podwójnie :*
      Hah, nom troszkę tego mam :)
      Nie praw...no dobra może troszeczkę, ale ciiii xD
      To i tak dobrze :) Lepsze 3 niż żadna :D
      Do zobaczenia :D Ale liczę, że będziesz mnie też pod innymi postami odwiedzać xD
      A ja jeszcze raz Dziękuję :*
      Buziaki :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. niech nikt nie wie xD
      zobaczymy co będziesz recenzować ponieważ chciałabym trochę zaoszczędzić a po twoich recenzjach się nie da :D
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Dokładnie xD
      Hah, jest mi bardzo miło z tego powodu :D
      Jeszcze raz przesyłam moc buziaków :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne statystyki i gratuluję współprac! Życzę Ci, aby blogowanie nadal przynosiło Ci tyle radości i abyś miała wiele energii do pisania nowych postów, nawet mimo powrotu do szkoły. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Hah, jeszcze raz dziękuję :* Mam nadzieję, że twoje życzenia się spełnią :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Statystki są piękne! Jeszcze miesiąc, a spokojnie przebijesz mnie w wyświetleniach. Myślę, że w październiku spokojnie będziemy mogły świętować twoją stówkę obserwatorów w kinie na ,,Doctor Strange'' (odmienienie tego tytułu po polsku przewyższa moje umiejętności językowe xd). Gratuluje i aby tak dalej!
    ,,Książkoholokowa rodzinka za wszystkie porady, pomoc, oraz za te nasze cudowne rozmowy'' wiedziałam od początku, że uwielbiasz moje gify z Sherlockiem i moją ekscytacje kiedy widzę coś związanego z nim. Pozdrawiam, czekając na wiekopomną chwilę wspólnego wypadu do kina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Hah, wątpię :) Miło, że tak we mnie wierzysz, ale wątpię :D
      Ale mimo to z chęcią wybiorę się z tobą do kina, tak jak planowałyśmy przez telefon xD Dziękuję :*
      Hah, no oczywiście :D Nawet jeśli jeszcze Sherlocka nie oglądałam, to przez ciebie i tak mam już obsesję :D
      Ja również czekam :D
      Dziękuję za ten przecudowny komentarz :*

      Usuń
    2. Moje dwa cele spełnione; kino i twoja obsesja♡ To piękny dzień mimo pechowej daty :D

      Usuń
  4. Bardzo duże statystyki. Gratulacje, kochana. Życzę powodzenia w kolejnych miesiącach, mam nadzieję, że czytelników przybędzie.
    Polecam GoodBook, zapraszam do siebie http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* O jejciu, jeszcze raz dziekuję :* Ja też mam taką nadzieję :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. JEJU *.* To już dwa miesiące! Dwa miesiące istnienia genialnego bloga!!
    Gratuluję tak owocnych wyników, współprac i nowych zdobyczy książkowych.
    Oczywiście rozumiemy, że teraz będziesz miała mniej czasu na bloga, ale nic się nie dzieje. Ja osobiście zostanę tu już na zawsze!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybko to minęło :D O jejciu... dziękuję :* (mam nadzieję, że chodzi ci o mój blog xd)
      Dziękuję potrójnie :*
      hah, bardzo się cieszę :*
      Dziękuję za ten przecudowny komentarz :*

      Usuń
  6. Nie no czemu wszyscy czytają tak dużo!
    Gratuluję przeczytania tylu wspaniałych książek i współprac.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... nie wiem :D Ty na pewno też dużo przeczytałaś :D
      Dziękuję pięknie :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. Nie pozostaje mi nic innego jak Ci tylko pogratulować. Wspaniałe wyniki i to po 2 miesiącach! :D Sama wracam do szkoły, będzie ciężko. Ale może lepiej, że będzie mniej postów bo za dużo siedzę na internecie :"D Życzę kolejnych postępów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :* Jeszcze raz dziękuję :*
      Niestety :P Haha, ja niestety też :/ Dziękuję bardzo :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  8. Huh, czasem czuje uczucie zazdrości, jak widzę blog świeższy od mojego z mniejszą ilością obserwatorów :D A potem sobie przypominam, że przecież sama nie chce współprac, bo u mnie to by się źle skończyło. Tzn. pewnie bym się podjęła, ale troche bym się bała, że mi nie wyjdzie to tak jakbym chciała :D SQN mnie kusi szczególnie, przez ich ładne wydania XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle? Czemu? Koniecznie spróbuj..współprace to bardzo fajna sprawa :D Oj, tak oni ślicznie książki wydają <3
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  9. Gratuluję takich wspaniałych wyników no i oczywiście współprac! Czytałam książki o trolach i je uwielbiam. ;)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja czytałam jedynie Porwana Pieśniarkę i Ukrytą łowczynię, ale już uwielbiam zarówno książki jak i trole :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  10. Kiedy zaczynam ten komentarz jeszcze nie ma żadnego innego, ale znając życie jak skończę, to będzie już z pięć, ale niech tam.
    Pozdrawiam mamę!

    Kobieto! Jesteś tu dopiero dwa miesiące? A ja taka zadomowiona jakaś kurde jestem.
    Przede wszystkim bardzo CI gratuluję wygranej (tej takiej ksiażki z kotem) bo ja bardzo ją chciałam! Taka cudowna okładka <3 Musze sobie kupić całą serię i sobie oprawię w ramkę :D
    Po drugie: gratuluję wyników, na onecie miałam tyle w rok, co Ty w miesiąc tutaj więc sorry xDD Idę stąd.
    Nie no dobra, jeszcze chwilę zostanę :).
    Po trzecie: gratuluję znalezienia kolejnej miłości książkowej, jaką jest "Porwana pieśniarka" (pierwszy raz jak zobaczyłam tę książkę to myślałam, że jest to "Porwana Pleśniarka", co wydawało mi sie dużo lepszym tytułem xD

    Ej tak patrzę patrzę i ta pierwsza część Harry'ego naprawdę jest taka krótka? Jeszcze wydanie ilustrowane!? Mnie się wydawało, że jakaś grubsza była kurde, albo ja teraz same takie grubasy czytam.

    O matko no tak! Gratuluję współprac ! Czego mogę Ci życzyć w przyszłym miesiącu? Hmmm...chyba wiem, takiej jednej Twojej wymarzonej współpracy, oby Ci się udało! :D

    Ha! A Jako wasza "Merciful Queen" postanawiam, co następuje: Przyznaję Ci dożywotni status cudownej blogerki i recenzentki. Nie zmarnuj tego i przepier*l na głupoty xDDD

    Tytuł działać będzie jednak tylko wtedy, gdy dalej będziesz tak pięknie prowadzić swoją witrynę!

    Pozdrawiam serdecznie. Niech żyje Królowa! Kurna, tylko króla brak...chociaż...Ty już wiesz kogo mam na myśli nie xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, ja mam identycznie :D
      Ja również pozdrawiam twoją mamę xD
      Hah, nom dopiero dwa miesiące... i dobrze, czuj się jak u siebie w domu :D
      Tak, ja też ją chciałam i tak okładki są cudowne :D teraz tylko dwie pierwsze części dokupić muszę :D
      Dziękuję :* Hah, ale onet to zupełnie co innego :P A zobacz ile teraz na blogu masz :D Nie! Nie idź zostań :D Uff..cieszę się :)
      Porwana pieśniarka <3 Znaczy ja ją kocham odkąd wyszła, bo już ją dawno temu czytałam, a teraz ją sobie powtórzyłam, ale i tak dziękuję :* Porwana Pleśniarka? Hmm...ciekawie brzmi xD
      Nom, jest króciutka, ale za to duża :P
      Dziękuję :* Oj, jak ja bym chciała z nimi współpracować...ale raczej w najbliższym czasie się nie zgodzą :P
      O jejciu... dziękuję kochana :* Nie! Nie (nie użyję tego słowa co ty :P) na głupoty tylko na książki xD
      Jeszcze raz dziękuję :*
      Hah, oj tak wiem kogo masz na myśli, bo co chwilę mi o tym mówisz! Miałam ci eliminacje zorganizować, ale znając życie, to nawet sekunda by nie minęła, a ty już byś tych 34 kandydatów odprawiła i z tym jednym została :P
      Dziękuję za ten prze długi, przecudowny, prze kochany, przemiły i jeszcze milion innych pozytywnych prze komentarz :* Nawet nie wiesz jak mi się po nim mordka cieszy :D Jesteś kochana :*

      Usuń
  11. Gratuluję świetnych wyników :)
    Też muszę jak najszybciej zakupić ilustrowanego Harry'ego Pottera. Na pewno jest to ciekawe doświadczenie czytania go w takiej wersji.
    Pozdrawiam. :)

    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Oj tak, koniecznie :D Zdecydowanie, jedyny problem jest taki, że dość ciężko się go trzyma, ale bardzo miło czyta, bo te rysunki są prześliczne <3
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  12. Bardzo dobre statystyki ;) Trzymam kciuki, aby kolejny miesiąc był bardzo zaczytany :)!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieję, że taki będzie :D Dziękuję jeszcze raz :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  13. Ale ci zazdroszczę takich statystyk :) Może kiedyś Cię dogonię :D
    I oczywiście gratuluję nawiązania współprac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego :) Mam nadzieję! I życzę ci, żebyś mnie nawet przegoniła :D Dziękuję :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  14. Ilustowane wydanie Harrego Pottera, bardzo mi się podoba :D Gratuluję wyników i życzę powodzenia w blogowaniu i w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Dziękuję :*
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  15. Gratulację wyników czytelniczych, jak i blogowych :D.
    Masz świetnego bloga i na pewno będę tu często wpadać!
    Buziaki,
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Bardzo się cieszę :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  16. Świetne statystyki :D
    Gratuluję współprac :)
    Oby tak dalej!

    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa i komentarz :*

      Usuń
  17. WoooooooooooooooW! :D Gratuluję takich niesamowitych statystyk! I nawiązania współprac, to super sprawa :D Oby niedługo było ich jeszcze więcej ♥
    Zaczytanego września
    Buziaki
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak to bardzo fajna sprawa :)
      Hah, dziękuję :*
      Mam nadzieję, że taki będzie :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  18. Hej! Zapraszam na mojego bloga, do którego link poniżej, gdyż nominowałam Cię do wyzwania jedenastu książkowych pytań :)
    http://zakochaniwksiazkachrecenzje.blogspot.com/2016/09/czesc-wszystkim-nominowanaprzez-nuphi.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne statystki :) Na którejś części Magisterium jest rekomendacja mojej koleżanki. Niestety nie pamiętam, która to dokładnie książka, ale na tylnej okładce jest adres jej bloga :D Sama muszę w końcu sięgnąć po tę serię.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      O, to super :D Oj, tak, musisz, musisz :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  20. Gratuluję Ci pięknych wyników i wygranego konkursu :D
    Podobnie jak Ty w sierpniu zawiązałam współpracę z SQN i jestem mega szczęśliwa z tego powodu <3
    Życzę ci dalszego utrzymania takich świetnych statystyk!
    Buziaki! :*
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Gratuluję :D Ja również :D
      Jeszcze raz dziękuję :*
      Buziaki :*

      Usuń
  21. No no można pogratulować takich wyników. Świetnie że udało ci się tyle przeczytac podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :*
      *Nie wiem co napisać* xD
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Jej, a ja tylko niecałe 2 książki. Dobrze, że ten zastój minął ;)Gratulacje!
    Też dostałam od MR "Pax". Muszę się za to zabrać wreszcie

    maguarro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle. Ważne, że w ogóle znalazłaś czas na czytanie :D
      Dziękuję :* Muszisz koniecznie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś :D
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.