niedziela, 3 lipca 2016

Witajcie!

Hejka!
Z tej strony Kremciowata i witam was w pierwszym poście na moim blogu :)
Chciała bym na tym blogu zamieszczać głównie recenzje przeróżnych książek, ale czasami zdarzy się tutaj również post z recenzją filmów, seriali, jakieś tagi itp. Nie jestem z byt dobra w pisaniu takich powitań dla tego ten post nie będzie za długi, ale przy innych postach postaram się pisać dłużej i obiecuję włożyć w to całe serce :)
Może na początek opowiem trochę o sobie:
A więc nazywam się Magda, ale możecie do mnie mówić Kremciowata lub Kremcia :)
Urodziłam się 12 czerwsa 2002 roku. Mam 14 lat :) :0 Jednak liczę, że to was nie zrazi, ponieważ myślę, że nie jestem z pisania, aż taka zła. Z polskiego z pisania miałam zawsze bardzo dobre oceny i będę się naprawdę starać :) Uwielbiam czytać i uprawiać sport zwłaszcza koszykówkę, piłkę ręczną, biegać i tańczyć. Lubię również śpiewać, kolorować i rysować, chociaż nie wychodzi mi to najlepiej to bardzo to lubię :) W wolnym czasie piszę również własne opowiadanie :) W przyszłości chciała bym zostać aktorką, to takie moje małe marzenie :)

A teraz może parę słów o blogu:
Jak już wcześniej pisałam, chciała bym na tym blogu zamieszczać przeróżne recenzję głównie książek, ale czasami również filmów itp. Czasami pojawią się również różne tagi, unboxingi, dyskusje na temat ekranizacji książki itp.
Dlaczego założyłam ten blog?
Hm...Myślę, że głównym powodem jest to, że uwielbiam czytać książki, a potem o nich opowiadać. Powiedziałam, że to jest główny powód? W sumie to jest jedyny powód :D Chciała bym moimi recenzami opowiedzieć wam o moich przemyśleniach i przeżyciach po przeczytaniu jakiejś książki lub obejrzeniu filmu i napisać czy wam je polecam czy nie :)
Więc mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i, że zostaniecie ze mną na dłużej. Jeszcze dziś postaram się dodać pierwszy post z recenzją, a już jutro prawdopodobnie pojawi się post z unboxingiem paczki którą niedawno zamówiłam :)
Więc na dziś to tyle! Dziękuję wam za przeczytanie tego postu i liczę, że zostaniecie tu na dłużej :D
Bardzo was proszę również o zostawienie po sobie śladu w formie komentarza :) Jeśli macie do polecenia jakąś ciekawą książkę lub chcecie, abym jakiejś znich zrobiła recenzję to śmiało piszcie :)
A więc jeszcze raz :D
Na dziś to tyle! Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i, że zostaniecie ze mną na dłużej. A więc do zobaczenia, cześć i Papa! :*

4 komentarze:

  1. witaj w blogosferze! no i Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu! Post ciekawy. Ja nawet lepszego nie napisałam. :D
    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.