wtorek, 5 lipca 2016

Tajemnicza paczka!

Hejka!
Z tej strony Kremciowata i w dzisiejszym poście chciałam wam pokazać pewną paczuszkę, którą niedawno zamówiłam :) Paczka pochodzi ze strony znak.com.pl. Jak można się domyślić w paczuszce oczywiście znajdują się książki i to nie byle jakie :) A więc zacznijmy!



Paczka przyszła do mnie w bardzo ładnym 
pudełku. Starannie zapakowana z ciekawym
 cytatem? Mottem? Na wierzchu. Jednak 
oczywiście najciekawszą rzeczą w całej paczce
 jest jej wnętrze, a nie opakowanie. Dlatego
 cieszę się, że w porównaniu do niektórych 
paczek z innych księgarni internetowych nie
 spędziłam godziny na otwieranie jej :) Po
 otworzeniu możemy zauważyć bardzo ciekawe
 ułożenie książek :) I pierwsze okładki 
wspaniałych książek, które zakupiłam :D




 

Pierwszą książką, którą zamówiłam, jest             
książka Dary anioła III: Miasto szkła. Myślę, 
że nawet jeśli nie wszyscy z was ją czytali to 
na pewno wszyscy coś o tej serii słyszeli, 
dlatego nie będę się o niej zbytnio rozpisywać.
 Zresztą niedługo, jak już ją przeczytam to na
 pewno na moim blogu pojawi się jej recenzja :)
 Bardzo dużo osób poleca tą książkę i w sumie
 się nie dziwię, w pierwszej części tej serii się
 po prostu zakochałam, a Jace, jest po prostu
 cudowny :) Druga część, również bardzo 
mi się podobała, jednak już troszeczkę mniej,
 to pewnie z powodu tego małego trójkącika,
 który był praktycznie na każdej stronie :)
 Nienawidzę trójkątów miłosnych :D







Drugą książką, która dołącza do mojej kolekcji, 
jest tym razem IV część Darów anioła. Czyli
 Miasto upadłych aniołów. O moich odczuciach
 co do tej serii napisałam przed chwilą, więc 
teraz może napiszę trochę, jeśli chodzi o 
okładki. Dużo osób narzeka, na okładki tych
 książek, jednak mi pierwsze trzy z nich nawet
 się podobały. Jednak podkreślam trzy pierwsze
 z nich. Może nie będą to moje ulubione okładki,
 jednak nie są złe. Ale okładki 4,5 i 6 części 
strasznie mi się nie podobają. Są w podobnym
 stylu do pierwszych trzech, ale tu pojawiają się
 już twarze tych postaci z okładek. A ja
nienawidzę, gdy na okładkach są twarze, 
ponieważ one podpowiadają nam jak ma 
wyglądać postać. A za tym nie przepadam. 
A te okładki są dodatkowo złe, ponieważ 
moje wyobrażenie sobie bohaterów, kompletnie
 nie zgadza się z tymi okładkowymi. Zwłaszcza
 Jace, który w filmie bardzo mi się podobał. I co? 
Zamiast niego, na okładce mam jakiegoś 
blondasa :D Nie, tak nie może być :)

Trzecią książką jest książka Dary anioła V:         
Miasto zagubionych dusz. Trochę się na temat 
Darów anioła napisałam, więc nie wiem, 
już trochę co pisać, zwłaszcza, że jak pisałam 
wcześniej, myślę, że przynajmniej większa 
część z was już o tej serii słyszała i nie 
chcę się też z bytnio tu rozpisywać 
ponieważ niedługo chcę napisać recenzję
 dwóch pierwszych części, a potem jak 
już przeczytam to i następnych.








Czwartą książką, jest kolejna książka z serii               
Dary anioła. Tym razem jest to część VI i 
ostatnia, czyli miasto niebiańskiego ognia. 
Jak pisałam przed chwilą, jest to ostatnia 
książka z serii Dary Anioła. Bardzo mnie 
ciekawi jak Cassandra Clare zakończyła 
te cudowne książki, jednak no cóż, jeszcze 
troszeczkę sobie poczekam, ponieważ 
dopiero niedawno zaczęłam czytać III 
część tej serii i jestem dopiero na ok 60 str. 
Ale wracając do VI części. Książka jest 
naprawdę grubaśna, ponieważ ma ok 700 stron. 
Więc naprawdę sporo. Czuję, że będzie mi 
ciężko żegnać się z Clary i Jacem. Zwłaszcza 
z Jacem :D Mam nadzieję, że tak odmienia 
się jego imię :) I oczywiście z innymi łowcami 
też, ale dla mnie liczy się głównie Jace :D 
Słyszałam, że w jej nowej książce pojawią 
się ponownie dobrze znane nam osoby z 
Darów anioła, jednak będzie ich tak znikoma ilość :(

Kolejną i zarazem ostatnią książką, jest                                  

książka Zanim odszedłeś Jojo Moyes. 
Czytałam pierwszą część tej książki, czyli 
Zanim się pojawiłem i jestem w niej wprost 
zakochana. Historia Lou i Willa była 
przepiękna. Myślę, że Jojo stworzyła 
wspaniałych bohaterów w tej książki, 
bohaterów z charakterem :) Uwielbiam Lou, 
jej dziecinne myślenie i jej styl ubierania się, 
a Will no cóż, uwielbiam jego sarkastyczny 
humor w stosunku do Lou :) W pierwszej 
części się zakochałam i liczę, że ta spodoba 
mi się równie bardzo :) Nie mogę się 
doczekać, aż obejrzę film na podstawie Zanim 
się pojawiłeś, zwłaszcza, że w rolę Willa 
wcielił się Sam Claflin, którego uwielbiam, jako aktora :)

Przepraszam, że tylko dwa zdjęcia zrobiłam ja 
sama i to jeszcze w troszeczkę kiepskiej jakości. 
Niedługą chcę dodać jeszcze jeden taki post i 
wtedy postaram się dodać już zdjęcia zrobione 
własnoręcznie w dobrej jakości.Mam nadzieję, że 
taki post wam się spodobał, ponieważ niedługo 
pojawi się, jeszcze jeden w takiej formie, 
ponieważ zamówiłam sobie jeszcze jedną 
paczuszkę. Tym razem ponownie z książkami. 
Książek zamówionych w tej paczce są cztery, 
albo pięć. Tak, brawo Kremcia nie ma to jak 
nie pamiętać ile zamówiło się książek :D
Jednak jedna z nich jest troszeczkę inna, 
ponieważ nie służy typowo do czytania, jako 
opowieść, zresztą zobaczycie sami :)

No, a na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i liczę, że zostawicie po sobie ślad w formie komentarza :)
No, więc na dziś to tyle, widzimy się w kolejnym poście, do zobaczenia, cześć i Pa Pa :)

 

8 komentarzy:

  1. Piękny zbiorek. Zazdroszczę. Sama chętnie rzuciłabym się na te książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mi też się podoba :D Zawsze warto znaleźć dobry powód, aby kupić sobie nowe książki :) :D

      Usuń
  2. Też niedawno zakupiłam Kiedy odszedłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to super :D Jaka synchronizacja :D Nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam, bo pierwsza część bardzo mi się podobała :) Ale przede mną jeszcze trzy ostatnie części darów anioła :( :)

      Usuń
  3. Też byłam zachwycona ,,Zanim się pojawiłeś'' i własnie z tego względu nie chce sięgać po ,,Kiedy odszedłeś''. Po serię pani Clare jeszcze nie sięgnęłam i w sumie nie mam na to jakiejś ochoty. Opinie są mieszane, a seria dość obszerna więc jednocześnie kosztowna. Na razie sobie odpuszczę.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też troszeczkę się boję, że druga część będzie kiepska. Ale moja mama już się do tej książki dobrała i mówi że ,,Zanim odszedłeś'' jest lepsze, ale ta część też jest świetna. Więc trzymam ją za słowo. A co do Darów anioła, bardzo długo zbierałam się, żeby tą serię przeczytać i w końcu się udało. Naprawdę, nie żałuję, ponieważ właśnie czytam 4 część i wszystkie dotąd były cudowne więc polecam :)

      Usuń
  4. Dary Anioła super i jeszcze te piękne okładki. Super paczuszka 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.