niedziela, 31 lipca 2016

Podsumowanie Lipca

Hejka!
Dziś przychodzę do was z pierwszym podsumowaniem miesiąca.
Mam nadzieję, że posty w tym stylu wam się spodobają, gdyż chciała bym takie pisać co miesiąc.
Będą tu zawarte wszelkie informacje poczynając od tego ile książek przeczytałam kończąc na osiągnięciach bloga.
Tak, post podsumowujący Lipiec, a z czym to się wiąże? Połowa wakacji już minęła :( Niestety. No, ale cóż mówi się trudno i żyje dalej :)
Tak, minął niecały miesiąc odkąd zaczęłam prowadzić bloga i muszę przyznać, że jest to jedna z wspanialszych rzeczy jaka mi się przytrafiła. Jak każdy książkoholik uwielbiam czytać oraz opowiadać o książkach, ale niestety nikt z mojego otoczenia nie czyta o książkach, więc nie mam z kim o tym porozmawiać (no dobra czasami opowiadam o nich mojej mamie, ale ona ma już tego serdecznie dosyć). Jednak prowadząc tego bloga mogę się w końcu o nich wygadać. Do tego co wspaniałe, poznałam wiele wspaniałych osób, z niektórymi gadam często z innymi tylko w komentarzach, na moim jak i na ich blogach. Już mogę powiedzieć, że ludzie z blogosfery są najlepsi :) (Oj, Magda przestań nam tak słodzić zaraz zaczniemy się czerwienić) No, ale cóż taka jest prawda. 
Ale bez większego przedłużania przejdźmy do podsumowania.



Książki:

Na początku wspomnę może o książkach jakie udało mi się przeczytać w tym miesiącu. Tych książek było 8 plus 2 czytam aktualnie. Ogólnie rzecz biorąc wynik nie jest moim zdaniem zły, ale jednak mogło by być lepiej zwłaszcza, że są wakacje, oraz z powodu iż zrobiłam sobie listę książek do przeczytania w wakacje i jest ich tam ok 38-40. Więc jak widzicie troszkę tych książek w planach mam. Jednak chyba zrezygnuję z tej listy z powodu iż jednak nie mam w tej chwili ochoty na czytanie niektórych z tych książek oraz doszły mi książki których nie miałam w planach. No, ale nie wiem, jeszcze się zobaczy. No, a o to książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu:
 -Chłopak, który stracił głowę
-Dary anioła I: Miasto kości
-Dary anioła II: Miasto popiołów
-Dary anioła III: Miasto szkła
-Dary anioła IV: Miasto upadłych aniołów
-Dary anioła V: Miasto zagubionych dusz
-Dary anioła VI: Miasto niebiańskiego ognia
-Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona

Oraz książki, które zaczęłam, ale jeszcze ich nie skończyłam:
-Kiedy odszedłeś
-Rysunek. Odkryj talent dzięki prawej półkuli mózgu

Jak na razie wszystkie książki z wyjątkiem ostatniej czyli tej o rysunku pochodzą z mojej listy książek do przeczytania w wakacje. No, ale jak dalej wyjdzie z tą listą to jeszcze się zobaczy :)

A teraz przedstawiam wam książki, które w tym miesiącu sobie zakupiłam:
-Dary anioła I: Miasto kości
-Dary anioła II: Miasto popiołów
-Dary anioła III: Miasto szkła
-Dary anioła IV: Miasto upadłych aniołów
-Dary anioła V: Miasto zagubionych dusz
-Dary anioła VI: Miasto niebiańskiego ognia
-Greccy Bogowie według Percy'ego Jacksona
-Rysunek odkryj talent dzięki prawej półkuli mózgu
-kiedy odszedłeś
-Pamiętniki wampirów księga 7 i ostatnia
-Pamiętniki wampirów księga 8
-Pamiętniki wampirów księga 9
-Pamiętniki wampirów księga 10 i ostatnia
 -The little Prince

Kupiłam sobie jeszcze dwie książki, tylko tu nie jestem pewna czy na pewno w lipcu. Na pewno są to książki które zakupiłam na przełomie czerwca/lipca, ale nie pamiętam kiedy dokładnie.
-Zanim się pojawiłeś
-Chłopak który stracił głowę

Dostałam również jedną książkę do recenzji:
-Magisterium II: Miedziana rękawica

Zamówiłam sobie, jeszcze te książki, jednak one przyjdą do mnie dopiero w sierpniu:
-Magisterium I: Próba żelaza
-Ukryta łowczyni
-Harry Potter i kamień filozoficzny (wyd. ilustrowane)
-Greccy herosi według Percy'ego Jacksona
-ocean na końcu drogi

Boże, jaką trzeba być osobą by zamówić książki dzień wcześniej i nie pamiętać, że się zakupiło jedną z nich. Naprawdę, aż sprawdzałam co zamówiłam bo zapomniałam :P

Myślę, że ogólnie jeśli chodzi o czytanie, a zwłaszcza o zakupione książki, nie jest źle. Troszkę książek przeczytałam, dość dużo sobie zakupiłam i jestem dość dumna z mojej kolekcji.
Jestem też zadowolona, jeśli chodzi o wydane pieniądze. Nie będę się tu chwalić ile wydałam, ani nic, tylko wspomnę, że oczywiście i tak dużo zapłaciłam bo książki są dość drogie, jak wszyscy wiemy, ale jak na ich ceny standardowe to zapłaciłam naprawdę mało, a książki są nowiutkie i w dobrym stanie.
Najbardziej jestem zadowolona z ilustrowanego wydania Harrego Pottera, gdyż ogólnie ta książka kosztuje 69 zł bodajże, a ja zapłaciłam za nią jakieś 33 zł. Wszystko za sprawą księgarni którą nie dawno poznałam, a mówię tu o nieprzeczytane.pl. Książki są naprawdę tanie, więc jeśli chcecie sobie jakieś kupić to koniecznie tam :) W tym miesiącu książki zamawiałam z trzech internetowych księgarni: nieprzeczytane.pl, aros.pl i bonito.pl. To właśnie tam zakupiłam sobie wszystkie książki w tym miesiącu.

Filmy:

-Igrzyska śmierci: Kosogłos cz 1
- Zanim się pojawiłeś
-Barbie księżniczka i piosenkarka
-Czerwony kapturek prawdziwa historia
-Pan Popper i jego pingwiny
-Niezgodna: Wierna cz 1
-Ups! Arka odpłynęła
-Oraz jeden wspaniały film o psiaku, jednak nie wiem jak się nazywa, gdyż oglądałam go w telewizji i nawet nie raczyłam spojrzeć na nazwę

Seriale:

Ogólnie rzecz biorąc jestem dość zadowolona jeśli chodzi o seriale. Owszem mogłam obejrzeć tych odcinków dużo dużo więcej, ale jeśli patrzeć na poprzednie miesiące w których seriali nie oglądałam w ogóle to jest całkiem nieźle. A mówię tu o Pamiętnikach wampirów. Na początku miesiąca byłam gdzieś tak przy 20 odcinku 4 sezonu, a teraz jestem już przy  11 odcinku sezonu 5.

Blog:

W tej kategoria chciała bym umieszczać statystyki bloga jakie zmieniły się od ostatniego miesiąca. A więc zaczynajmy. Ale najpierw warto wspomnieć od kiedy prowadzę bloga, a prowadzę go od 3 lipca, czyli prowadzę go już prawie miesiąc :) A teraz statystyki

-Komentarze:221
-Liczba dziennych wyświetleń: 100-250 (w zależności czy dodałam post czy nie)
-Liczba wyświetleń ogólnych: 2345
-Obserwatorzy: 29
- średnia liczba komentarzy pod postem: 10-38

No jak widzicie statystyki są piękne, przynajmniej moim zdaniem. Możecie pomyśleć, że to nie jest za wiele, jednak myślę, że z racji iż prowadzę bloga dopiero miesiąc, jest to wspaniały wynik. Jestem naprawdę szczęśliwa. Gdy zaczynałam pisać myślałam, że po miesiącu, jak dobrze pójdzie będę miała z pięciu obserwatorów i średnio z 4-5 komentarzy. A tu takie coś.  Nawet nie wiecie, jak się cieszę, gdy widzę takie rzeczy. Każdy komentarz który dodajecie, każde wejście na bloga, każdy obserwator to jest coś wspaniałego. Dziękuję, że jesteście :*

A teraz posty, których było: 15

Recenzje książkowe:
Chłopak, który stracił głowę
Dary anioła I: Miasto kości
Dary anioła II: Miasto popiołów
Dary anioła III: Miasto szkła
Dary anioła IV: Miasto upadłych aniołów
Dary anioła V: Miasto zagubionych dusz
Dary anioła VI: Miasto niebiańskiego ognia

Recenzje seriali/filmów:
Serial: Pamiętniki wampirów
Filmy!

Posty około książkowe:
Tajemnicza paczka!
Poczuj Lato Book Tag!
Book Haul!
Liebster Blog Award #1 #2
Podsumowanie Lipca!

W tym miesiącu goculture.pl wysłało mi również II część Magisterium pióra Cassandry Clare oraz Holly Black do zrecenzowania. Książka już przyszła i jest przepiękna i już niedługo zabieram się za jej czytanie. Więc bardzo dziękuję goculture.pl za możliwość jej przeczytania oraz wspaniałej Asi, dzięki której goculture.pl usłyszało o moim blogu.

W tym miesiącu założyłam również książkowego instagrama na którego bardzo serdecznie was zapraszam:
@kremciowata

Odkryłam również jedną rzecz. A mianowicie: Jedna z moich ulubionych książek z dzieciństwa, a mówię tu o ''Kubusiu Puchatku'' okazała się być wersją angielsko-polską. Ja szukałam jakiś fajnych i prostych książek, które mogła bym przeczytać po angielsku, a okazało się, że mam taką na swojej półce :P Niedługo na pewno się za nią zabiorę.

A wy ile książek przeczytaliście i kupiliście w tym miesiącu? Pochwalcie się w komentarzach. Możecie mi pisać również która z tych książek podobała wam się najbardziej bym mogła ją przeczytać :)

No więc na dziś to tyle, mam nadzieję, że taki post wam się spodobał i że będziecie czekać na kolejne. Do zobaczenia i cześć. Papa!
Jeszcze raz dziękuję, że jesteście :*

57 komentarzy:

  1. Bardzo imponujące wyniki! :D Też mam zamiar przeczytać serię Dary anioła. Ciekawe czy się uda!
    Pozdrawiam cieplutko <3
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Koniecznie ją przeczytaj :)
      Ja również pozdrawiam :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  2. Zgadzam się, piękne statystyki!
    Moje ukochane Dary <3 Do mnie już lecą cztery brakujące części <3
    Dziwi mnie tylko, że do recenzji dostałaś drugą część "Magisterium" podczas gdy nie miałaś pierwszej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Jak tylko przyjdą, od razu zacznij je czytać!
      Pierwszą część dostałam, ale w formie pdf,a nie przepadam za książkami elektronicznymi dlatego zakupiłam sobie sama w wersji papierowej :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Gratulację :D I widzę że też zamówiłaś coś z Harrego Pottera :D Polecasz "Greckich Bogów"? Dostałam namiary żeby przeczytać, ale nie wiem czego się mogę spodziewać ;)
    Pozdrawiam //A.M.N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Taka przecena, a ja i tak chciałam mieć tą książkę, dlatego zbrodnią było by jej nie kupić :P
      Tak! Zdecydowanie polecam. Zapraszam również na recenzję tej książki, która na pewno pojawi się w najbliższych dniach :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Coś pokombinowałam i powinno być lepiej (chyba) ;) //A.M.n

      Usuń
  4. Jak na zaledwie miesiąc prowadzenia bloga, twoje statystyki są fenomenalne! Tak trzymaj :)
    Zazdroszczę ci ilości przeczytanych książek, mnie dopadł straszny kac książkowy i mam problem, by zabrać się za jakąkolwiek lekturę, ale mam nadzieję, że naprawię to w sierpniu. Nieprzeczytane.pl to zdecydowanie moja ulubiona internetowa księgarnia, uwielbiam u nich zamawiać książki, bo są tanie, a dobrej jakości!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję :*
      Ja jestem nawet zadowolona z wyniku, ale mogło być lepiej, gdy by nie to, że czasami miałam niedomóg czytelniczy i wtedy po prostu odkładałam książkę i czytałam jeden rozdział na dzień :P
      O jakości jeszcze zbytnio nie wiem, bo pierwszy raz u nich zamówiłam, ale zdecydowanie mieli najtańsze książki.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. Ja w tym miesiącu przeczytałam dziewięć książek z czego jestem zadowolona. Może mogło być lepiej, ale nie popadajmy w paranoję. Pamiętniki u w i e l b i a m! W tym miesiącu bardzo podobała mi się trylogia Więzień labiryntu oraz Zanim się pojawiłeś.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :)
      Pamiętniki wampirów <3
      Zanim się pojawiłeś czytałam i bardzo mi się podobała :)
      A za więźnia labiryntu muszę się w końcu zabrać :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Tak, czytaj Więźnia! Świetny jest <3

      Usuń
  6. Świetne wyniki!
    Ja w tym miesiącu też mam całkiem dobre i jestem z nich dumna, ale podsumowanie u mnie dopiero jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nie mogę się doczekać :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. wow ale kolekcja ksiazek :D gratuluje takiej ilosci czytania i zakupienia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja również pozdrawiam :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  8. Wow! Kochana, uważaj, bo ci półka pęknie pod ciężarem Darów <3 ja czytałam "e" wersje i to sporo czasu temu ;/ w dodatku wydaje mi się, ze nie skończyłam tej serii, ale nie mam bladego pojęcia w którym momencie utknęłam. Po prostu w Polsce nie było wydanych jeszcze kolejnej części i tak jakoś Q z głowy wyleciało, a teraz już po ptakach ;<
    Gratuluje wyników, bo są świetne! No i współpracy również, w końcu nawiązać współprace w pierwszym miesiącu to nie byle co ;)
    Pozdrawiam i ślę buziaki ;*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, nie zapeszaj, bo naprawdę pęknie :D
      Dziękuję :*
      Ja również pozdrawiam i ślę moc buziaków :*
      pomiedzy-wersami.blogspot.com

      Usuń
  9. Tyle przeczytałaś, obejrzałaś. Robisz coś jeszcze poza tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Może nie byłam nigdzie dalej jeszcze w te wakacje (dopiero w sierpniu), ale kilka razy się ze znajomymi spotkałam, u babci kilka razy byłam :) Ale ogólnie te wakacje mam dość leniwe i chce mi się tylko siedzieć w domu i czytać, albo oglądać :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  10. Również zaczęłam przygodę z blogowaniem w lipcu :D Oby starczyło nam wytrwałości na jak najdłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że dużo blogów zaczęło w tym miesiącu :P Oj, tak oby :) Więc życzę powodzenia :)
      dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  11. Z całego serca Ci gratuluję tak pięknych wyników. W porównaniu do moich to aż jestem na siebie zła, że w tym miesiącu udalo mi się zrobić tak mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Oj, przestań, na pewno nie jest aż tak źle :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  12. Wow, kochana! Zaszalałaś z czytaniem tych książek :D Ja nie miałam takiej cierpliwości do książek pani Clare i skończyłam na drugim tomie DA :)
    Mnie w tym miesiącu udało się przeczytać siedem książek i nie uważam tego za jakiś słaby wynik ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się strasznie podobały więc od razu przeczytałam całe Dary anioła i koniecznie w najbliższym czasie muszę przeczytać jej inne książki.
      Ja przeczytałam 8 i 2 zaczęłam i też nie uważam tego za słaby wynik, ale z racji iż nigdzie jeszcze dalej w te wakacje nie byłam to mogło być lepiej.
      Ja również pozdrawiam :)
      dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  13. Świetny wynik! Zwłaszcza, że prowadzisz bloga dopiero miesiąc. Jestem pewna, że każdy kolejny będzie jeszcze lepszy :)
    Zazdroszczę Serii Dary Anioła, mam zamiar przeczytać wszystkie tomy, ale jakoś zawsze coś mi w tym przeszkadza ;)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów! :)
    https://zaczarowane-szablony.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję, jesteś kochana <3
      Oj, znam to uczucie :) Ja mam tak z innymi seriami, z tą zresztą też tak było, ale w końcu się przełamałam i ją przeczytałam. I powiem ci, że nie żałuję, seria była świetna :)
      Ja również pozdrawiam :)
      Dziękuję za komentarz i te cudowne słowa :*

      Usuń
  14. Bardzo dobre wyniki! Gratuluje ;)
    Jesli chodzi o przeczytane ksiazki, to 8 to wcale nie jest zly wynik. Ja przeczytalam chyba ze 4, mam taki zastoj ksiazkowy, ze szok...

    Pozdrawiam, obserwuje i zycze dalej owocnej pracy nad blogiem ;)

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Znaczy, nie uważam, że jest to zły wynik, ale mogło być troszkę lepiej, zwłaszcza, że są wakacje, a ja nigdzie jeszcze nie byłam.
      Dziękuję, jesteś przemiła i prze kochana <3
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  15. wow... świetne wyniki! Pisz dalej bo to wychodzi Ci super, a ja zostaje nadłużej po więcej. 8 książek to świetny wynik. Ja przeczytałam tylko 2 więc mam niezły zastój książkowy.
    Buziaki:*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Oooo, jeszcze raz dziękuję, jesteś kochana <3
      Ja również przesyłam moc buziaków :*
      Dziękuję za ten przemiły komentarz :*

      Usuń
  16. Oooo jej, imponujące wyniki. Ja przeczytałam tylko 2. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wynik! ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (Dresslink)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Zaraz zerknę n twojego bloga, ale nie interesuje mnie obserwacja za obserwację. Obserwuję tylko te blogi które mi się spodobają, a nie wtedy, jeśli ktoś zaobserwował mojego bloga. Mimo to jeśli mój blog ci się spodobał zachęcam do obserwacji :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  18. Jak ty to robisz, że w ciągu miesiąca udało Ci się osiągnąć takie wyniki! Książkowe i te blogowe ;) U mnie na blogu jak na razie jest jeden komentarz i to w dodatku twój i zero obserwatorów ;( OGROMNY PODZIW ;) Świetny wpis, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o książkowe to po prostu zawsze, gdy miałam czas czytałam, oraz trafiłam na fajne przeceny więc troszkę tych książek sobie nakupiłam :)
      Jeśli chodzi o te blogowe tematy to sama nie wiem. Po protu komentuję posty u innych blogerów, staram się pisać regularnie, pisać od serca, udzielać się na innych stronach :) Jeśli chcesz by twój blog zauważyła większa liczba osób musisz komentować u innych oraz pisać recenzję nie tylko na blogerze, a już liczba komentarzy i obserwatorów zależy tylko od tego jak piszesz.
      Jeśli chcesz (sama nie jestem specem w tych sprawach, ani jakimś geniuszem, zwłaszcza, że dopiero zaczynam), ale jak chcesz mogę ci troszkę bardziej poinstruować co trzeba robić :)
      A jeśli nie no to życzę sukcesów. I pamiętaj, nie bądź dla siebie taka okrutna, dopiero zaczęłaś, dodałaś dopiero dwa posty, na pewno niedługo przybędzie ci milion obserwatorów i komentarzy, wierzę w to :)
      Dziękuję, jesteś kochana :*

      Usuń
  19. Wow. Niezłe wyniki, jak na początek blogowania. Z chęcią Cię zaobserwowałam, bo zapowiada się Twój blog bardzo ciekawie.
    Ja postanowiłam wszystko przenieść na własną domenę, ale nie wiem, czy mi się uda to rozkręcić. Może mi się uda.

    http://www.sekretny-trop.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ooo, jeszcze raz dziękuję :*
      Na pewno ci się uda, trzymam kciuki ;)
      Dziękuję za komentarz, który był przemiły, przewspaniały i prze kochany tak jak ty :D :*

      Usuń
    2. O, jak miło się zrobiło. Dziękuję :)

      Usuń
  20. Piękne wyniki! Życzę wytrwałości w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tak dobrych statystyk! :) Bardzo przyjemnie mi się czytało to podsumowanie miesiąca, widzę, że był u Ciebie bardzo zaczytany i oby tak dalej, bo przeczytałaś naprawdę dużo książek! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Cieszę się :)
      Jeszcze raz dziękuję :)
      Dziękuję za komentarz :*
      Kurcze dużo tych dziękuję :P

      Usuń
  22. Gratuluję świetnych wyników! I nie mówię tu tylko o przeczytanych książkach ani o nowych zdobyczach, ale również o wyświetleniach bloga i komentarzach! Nie powinna Cię dziwić taka aktywność, gdyż rewelacyjnie piszesz! Pozdrawiam gorąco!
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      O jejku, dziękuję, jesteś przemiła i prze kochana :*
      Dziękuję za te przemiłe słowa :*
      Dziękuję za komentarz :*
      O joj dużo tych dziękuję :P

      Usuń
  23. Gratuluję wyników! :DD

    bojakochamczytacksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! To znowu ja :D

    Chciałam cię poinformować, że nominowałam cię do LBA.
    Więcej informacji tu: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/2016/08/lba-8.html

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję :*
      Niedawno pojawiło się u mnie LBA, więc troszkę poczekam, żeby i to wykonać, ale na pewno je zrobię.
      Ja również gorąco Pozdrawiam i dziękuję za komentarz i nominację :*

      Usuń
  25. Świetne wyniki, naprawdę! Jak na miesiąc bloga, to masz wspaniałe statystyki! I widać, ze kochasz czytać, tyle książek! <3
    natchniona-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak, kocham, jak książka mnie wciągnie potrafię ją czytać bez przerwy, a jak ktoś mi przerwie to bez kija nie podchodź :P :D
      Bardzo dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  26. Wow! Kochana wspaniałe wyniki! Jak zobaczyłam twojego bloga pomyślałam, że prowadzisz go przynajmniej rok. Serio. A zaczęłyśmy pisać blogi prawie że w tym samym czasie. Mam nadzieję, że też będę miała takie wyniki :)
    flokete-libro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, dziękuję :*
      O jejciu, przez rok? Dopiero miesiąc prowadzę :D
      Na pewno będziesz miała :)
      Trzymam kciuki :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  27. Świetne statystyki ;) Zaciekawiła mnie książka o rysowaniu bo sama lubię coś nabazgrać na kartce :) I mam zamiar wrócić do serii Darów Anioła :) Mam w niej sporo do nadrobienia :/ A co do książki którą mogłabym Ci polecić to "Hyperversum" ;) Jest naprawdę niesamowity :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Mnie ona zainteresowała, gdyż bardzo lubię rysować, ale to nie znaczy, że umiem to robić :P
      Hmm....koniecznie to zrób, seria naprawdę świetna :D
      Hyperversum? Niedawno o niej słyszałam i mnie bardzo zaciekawiła bo Hello, książka o grze RPG z fabułą? Ja to chcę :D Skoro ci się podoba, koniecznie muszę zerknąć :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.