poniedziałek, 11 lipca 2016

Poczuj Lato Book Tag!

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem Poczuj Lato Book Tag do którego nominowała mnie Paulina za co bardzo ci dziękuję :*

Ale bez większego przeciągania zacznijmy Tag:




 1. Książka lub seria, którą chciała byś przeczytać w wakacje.
Jest naprawdę wiele książek, które w te wakacje chciała bym przeczytać i na tej liście znalazła się jedna książka związana z wakacjami więc może ją tu umieszczę. A chodzi mi o książkę ''Ktoś mnie pokochał. 12 wakacyjnych opowiadań''




2. Książka z żółtą lub niebieską okładką
Jak tak teraz patrzę na moją półkę to mam kilka takich książek


 3. Mój plażowy must have
Hm... Myślę, że w tym punkcie muszę napisać książkę którą czytałam w te wakacje. A więc myślę, że jak na raz wakacyjny must have to ''Chłopak, który stracił głowę'' Jest to historia, krótka oraz przyjemna w czytaniu. Więc idealna na odpoczynek przy zachodzącym słońcu :D 



4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami
Jest to zdecydowanie ''Oddam ci słońce'' które uwielbiam oraz ''Love, Rosie''


5. Powieść, która wywołuje u ciebie słoneczny uśmiech
Myślę, że taką książką jest seria ''Percy Jackson i bogowie olimpijscy''. Jest to książka, która zawsze wywołuje wyszczerz na mojej twarzy. Percy jest naprawdę świetnie wykreowanym bohaterem i bardzo lubię jego poczucie humoru. A Grover to...Grover. Nie mam co tu dodawać, po prostu Grover jest fantastyczny :D

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez
Nie powiem, że wylałam może łez przy tych książkach, ponieważ gdy je czytałam nie byłam jeszcze tak wrażliwa jak jestem teraz ( tak ostatnio się stałam strasznie wrażliwa i nawet przy leciutko smutnych scenach leci mi łza z oczu ) ale są to książki ''Gwiazd naszych wina'' oraz ''wierna'' ze względu na smutne wydarzenia jakie dzieją się w tych książkach. Płakałam również przy książce ''Mały książę'' jednak tym razem nie tylko ze smutku, ale również ze szczęścia i wzruszenia. Naprawdę, łzy wszystkiego na raz :D


 7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciał byś uczestniczyć
Zdecydowanie, jest to impreza u Magnusa Bane z serii ''Dary anioła'' mało kto umie rozkręcić imprezę tak jak on :D Ale impreza, która nie do końca jest imprezą, może bardziej balem pojawia się w serii ''Rywalki''. Z chęcią potańczyła  bym na takim balu. Jednak to nie koniec. Jest jeszcze jedna impreza na której z chęcią bym się znalazła. A mianowicie impreza z ''Igrzysk śmierci'' u Snowa. Myślę, że każdy kocha jeść, a móc być na balu, gdzie się je, je i jeszcze raz je to prawdziwa bajka :)


8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze
Myślę, że takimi książkami jest seria ''Rywalki''. Książki bardzo mi się podobały. Maxona po prostu uwielbiam. Jednak myślę, że historia jest dość prosta. Co nie zmienia faktu, że naprawdę warto je przeczytać :)

9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat
W tym punkcie mam straszny problem. Nie mam zielonego pojęcia jaką książkę bym tu mogła umieścić. Zazwyczaj czytam tylko książki dla młodzieży. Jednak, żeby coś tu umieścić powiem o książce, która już w tym poście się pojawił, a mianowicie ''Niebo istnieje naprawdę''. Już raz tą książkę czytałam i bardzo wiele z niej wywnioskowałam, jednak myślę, że jeśli przeczytała bym ją teraz dostrzegła bym w niej głębszy sens. Może nie jest to dobry przykład, ale najlepszy jaki mam. Nie czytałam jeszcze żadnych książek trudnych, ani nic w tym guście, dlatego tylko tą książkę mogę tu umieścić.

P.s- Przepraszam, że w trzech ostatnich punktach nie pojawiło się żadne zdjęcie, ale coś mi się w grać nie chciało. Miałam jakieś problemy. Ale bardzo chciałam już ten post dodać bo już 2 dni żadnego nie było.

A więc to na tyle, jeśli chodzi o ten tag. Mam nadzieję, że podobał wam się w moim wykonaniu i piszcie czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami.
A nominuję:
Werise z bloga: vverisa.blogspot.com
Doviko z bloga: wielopasja.blogspot.com\
Izę z bloga: bookendorfina.blogspot.com 
Gabryśka :) z bloga: gabrysiekrecenzuje.blogspot.com
Oraz wszystkich, którzy jeszcze tego tagu nie robili

Tu mnie znajdziesz:
Instagram: KLIK!
Lubimyczytać.pl: KLIK!
Niedługo będę chciał założyć również FB mojego bloga by mieć prostrzy kontakt z wami. Tam będę również starała się być często aktywna np. dodając jakieś quizy czy coś w tym guście. Zobaczymy jak to wyjdzie :)


No, a na dziś to tyle mam nadzieję, że ten post wam się spodobał widzimy się w kolejnym do zobaczenia i cześć. Papa!!

4 komentarze:

  1. Oddam ci słońce jest cudowna.
    Świetnie wykonałaś ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! ''Oddam ci słońce'' jest wspaniała :)
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Dziękuję za nominację, tag bardzo mi się podoba także chętnie go zrobię :)Zobaczę tylko kiedy :D

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję Ci za nominację, postaram się wykonać ją w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.