wtorek, 26 lipca 2016

Liebster Blog Award!

Hejka!
Dziś przychodzę do was z kolejnym Tagiem. Tym razem LBA do którego nominowały mnie Kasia oraz Pyśka za co bardzo wam kochane  dziękuję :*
Chciałam troszkę zaczekać z tym postem z
powodu iż niedawno pojawił się już u mnie
jeden tag, ale z racji, że dostałam, aż dwie
nominacje nie mam wyjścia i teraz go
umieszczam :) Może za nim przejdziemy do
 pytań pokrótce opowiem czym jest LBA.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.






Najpierw pytania od Kasi:

 1. Jaką książkę czytałeś więcej niż raz i dlaczego
Nie mam zbyt wiele takich książek z powodu iż jest ich za wiele, a ja muszę je wszystkie przeczytać. A jak będę czytać jakąś ponownie to zabiorę czas poświęcony innej książce. Mimo to dwie takie książki się znalazły. A mianowicie ''Pamiętniki wampirów Księga 1-2'' Czytałam już kiedyś trzy części PW ( o czym ostatnio cały czas mówię), ale było to dość dawno, a z racji iż chciałam  przeczytać całą serię, a z tych trzech pierwszych nic nie pamiętałam, postanowiłam przeczytać je od nowa. Jak na razie udało mi się przeczytać dwie z nich,a już niedługo zabieram się ponownie za trzecią i po raz pierwszy za kolejne części. 

2. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
Ostatnio moja biblioteczka mocno się powiększyła i liczy teraz 116 książek. Jednak 10 z nich ma w sobie dwie części serii czyli jeśli ktoś zwraca na to uwagę mam łącznie 126 książek. Oczywiście nie liczę tu wszelkich książek naukowych czy poradników. Prosiłaś również o zdjęcie. Przepraszam, ale na razie jeszcze go nie dodam, ponieważ mam książki w kilku półkach, oraz straszny bałagan.

3. Od kiedy czytasz i co cię do tego skłoniło
 Książki od zawsze były nieodzowną częścią mojego życia. Odkąd byłam malutka mama czytała mi przeróżne bajki i baśnie. Jednak sama czytać zaczęłam w bardzo młodym wieku. Nie pamiętam dokładnie ile miałam w tedy lat. Nie chcę wam skłamać, ale wiedzcie, że byłam wtedy bardzo bardzo mała. Czytać nauczyłam się sama. Pamiętam jak by to było wczoraj. Mam gotowała obiad w kuchni, a ja siedziałam w salonie czytając, a właściwie coś dukają przy książeczce ''Lokomotywa''. W końcu litery zaczęły tworzyć wyrazy, wyrazy zdania i tak oto nauczyłam się czytać. Pamiętam jaka wtedy podbiegłam szczęśliwa do mamy. I tak zaczęła się moja przygoda z czytaniem. Od zawsze kochałam czytać, od zawsze było to jedno z moich ulubionych zajęć. A co mnie do tego skłoniło? Nie wiem. Po prostu lubiłam to robić. Może książki wzywały mnie do siebie i mówiły ''czytaj mnie, czytaj'' :D Naprawdę nie wiem. Po prostu to kocham.

4. Najgorsza książka którą przeczytałaś to:
 W każdej książce staram się znaleźć choć odrobinę światełka, dlatego nie mam książki której nienawidzę, ani tej najgorszej. Każdą książkę kocham na swój sposób. Ale jest jedna książka, która od razu naszła mi na myśl, gdy tylko przeczytałam to pytanie. A mianowicie ''Zostań, jeśli kochasz'' to nie tak, że była okropna, po prostu podobała mi się najmniej. Jednak tu się o niej rozgadywać nie będę, może zrobię kiedyś o niej oddzielny post. 

5. Zaprezentuj trzy najohydniejsze Twoim zdaniem okładki książek.
Kurcze nie przychodzą mi zbytnio takie okładki do głowy. Chociaż mam kilka pomysłów. Nie wiem czy one są najohydniejsze moim zdaniem, ale tylko one teraz przychodzą mi do głowy. A chodzi mi o 
-''Dary anioła V: Miasto zagubionych dusz'' ogólnie okładka bardzo mi się podoba, ale nie podoba mi się, że pokazane są na niej twarze Clary i Jace, które w ogóle nie zgadzają się z moim wyobrażeniem ich
-''Dziecko odyna'' bardzo cię za to Kasiu przepraszam, bo pamiętam, że tobie ta okładka bardzo się podobała, ale mnie ona po prostu obrzydza.
A na trzecią nie mam pomysłu :P

6. Zaprezentuj trzy najpiękniejsze twoim zdaniem okładki książkowe
Tutaj zbytnich problemów nie miałam z powodu iż mam kilka okładek które bardzo mi się podobały. Np.
-''Czerwona królowa'' oraz ''Szklany miecz'' są to moje top 1. Myślę, że są przepiękne. Uwielbiam okładki w tym stylu. Takie minimalistyczne i delikatne. Widziałam również okładkę trzeciej części, ale tam ona mi się bardzo nie podoba. Tamta okładka również mnie lekko zniesmaczyła. Po moim zdaniem świetnych okładkach dwóch pierwszych części tu strasznie polegli.
-''Strażniczka książek'' te kolory są po prostu cudowne. świetnie się ze sobą łączą. Bardzo podoba mi się również motym z bohaterami książkowymi takimi jak Sherlock Holmes czy króliczek z ''Alicji w krainie czarów''

7. Z jaką fikcyjną postacią identyfikujesz się najbardziej
I z tym pytaniem miałam ogromny problem. Wiele osób ma postacie które uwielbia i których nienawidzi. Ja takich postaci nie mam, każdą z nich lubię na równym poziomie. Dlatego myślę, że identyfikuję się z każdą główną postacią żeńską (tylko głównymi z powodu iż je poznałam bardziej, a o bohaterkach pobocznych zbyt wiele się nie dowiaduję) Dlatego przepraszam, ale nie potrafię wybrać jednej :)


8. Jaka jest największa objętościowo książka, którą czytałaś i ile miała stron?
Tak mi się wydaje, że jest to książka ''Dary anioła VI: Miasto niebiańskiego ognia''. Liczy sobie ona, aż 702 strony i wydaje mi się, że na tą chwilę grubszej nie czytałam :P


9. Czy oprócz czytania książek masz jakieś inne hobby, jeśli tak, to jakie?
Oczywiście! Mam bardzo wiele zainteresowań. Przede wszystkim uwielbiam sport. W wszystkich formach. Koszykówka którą kocham, piłka ręczna, nożna, siatkówka, bieganie taniec oraz wiele, wiele innych. Uwielbiam również rysować oraz kolorować. Może nie wychodzi mi to najlepiej, ale bardzo lubię to robić. Kocham również muzykę zarówno ją słuchać, jak i śpiewać, a czasami może pograć na gitarze. Chociaż to ostatnie strasznie ostatnio zaniedbałam i zastanawiam się czy nadal potrafię grać :D Od czasu do czasu lubię również pograć w różne gry komputerowe lub na xbox'e 360. Lubię również pooglądać jakieś ciekawe filmy w internecie. Lubię również czasami przelać moje pomysły na papier tworząc swoje własne opowiadania. 


10. Twoje największe marzenie związane z książkami to...
Sama nie wiem, może... Przeczytanie wszystkich wspaniałych książek przed śmiercią, ale, żeby mi tych książek również nie zabrakło :) Oraz móc przenieść się do dowolnych książek jakie  bym chciała i móc w tych światach tworzyć własną historię :D


11. Dlaczego mnie lubisz? 
Hmmm... Dlaczego cię lubię? W sumie nie znamy się osobiście, ale już zauważyłam, że jesteś bardzo miłą i sympatyczną osobą. Bardzo fajnie piszesz na blogu, oraz jesteś mega zabawna. Po prostu jesteś świetna <3 :*

Teraz pytania od Pyśki:


1. Wolisz książki papierowe, ebooki czy może audiobooki?
Zdecydowanie książki papierowe. Kocham je mieć w swojej łapce, trzymać je, dotykać, wąchać. (Tak jestem książkoholikiem :D) ebooki strasznie mnie męczą, a audiobooki nudzą i nie jest to już takie typowe czytanie, dlatego audiobook'om i ebook'om mówię stanowcze NIE. 

2. Twoja ulubiona książka, którą przeczytałeś w 2016 r.
Hmmm...Troszkę tych książek jest ponieważ wszystkie moje ulubione książki przeczytałam praktycznie w tym roku :D Na pewno jest to ''Piąta fala'' oraz ''Porwana pieśniarka'' które kocham, ubóstwiam i uwielbiam <3 Cała seria ''Alicja w krainie zombie'' ta książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. ''Dary anioła'', jednak w tym przypadku chyba tylko pierwsza część, cała seria bardzo mi się podobała, ale to pierwsza część mnie urzekła, a nie mogę mieć tych ulubieńców też za dużo. Oraz oczywiście przewspaniała ''Czerwona królowa'', którą po prostu uwielbiam. Zastanawiam się też nad trzema pierwszymi książkami ''Selekcji'', ale też nie jestem pewna, ponieważ książki były świetne i je uwielbiam, ale nie wiem czy są moimi ulubionymi. Hmm... muszę pomyśleć. Dobra, to też są moje ulubione książki, uwielbiam je :D Tak, to są za razem najlepsze książki, jakie przeczytałam do tej pory w 2016 oraz wszystkie moje ulubione książki zarazem :)

3. Od kiedy blogujesz?
Ten blog prowadzę od nie całego miesiąca. (przepraszam, ale nie chce mi się sprawdzać dokładnej daty :P)  Ale zaczęłam gdzieś tak na początku tego miesiąca. ( Ps. bardzo, bardzo, ale to bardzo wam dziękuję. Jesteście wspaniali. Prowadzę blog od niecałego miesiąca, a mam już tylu obserwatorów oraz wyświetleń, a do tego te wspaniałe komentarze z przemiłymi słowami. Wiecie, jak dzięki temu robi się ciepło na serduchu? Naprawdę bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy. Po prostu dziękuję, że jesteście :* Dobra, gdy już skończyłam te ckliwe podziękowania wróćmy do pytania) więc od takiego czasu prowadzę tego bloga, ale to nie jedyny blog jaki prowadziłam. Zszokowani? Prowadziłam kilka blogów. Jeden był o modzie prowadzony z moją koleżanką, jednak tylko ja tam dodawałam posty oraz tylko ja reklamowałam posty, więc blog przestał istnieć. Potem prowadziłam, jeszcze dwa blogi o modzie, ale to krótko, bo jednak takie blogi to nie moja działka. Ostatnio prowadziłam również bloga, jednak tym razem o książkach. Jednak on długo się nie utrzymał z pewnych powodów. Znalazły się tam z dwie czy trzy recenzje więc jeśli chcecie go zobaczyć tutaj macie link: Klick!

4. Kto jest twoim ulubionych bohaterem książkowym?
Naprawdę nie mogłaś zadać trudniejszego pytania? :D Tych bohaterów jest za dużo by wybrać jednego :P Na pewno cenię sobie silne kobiety typu: Katniss (Igrzyska śmieci) Issabel (Dary anioła) i inne tego typu. Ale tak żeby wybrać jednego, albo nawet tych kilku najbardziej ulubionych to nie potrafię :)  

5. Gdzie czytasz?
Zawsze czytam w moim kochanym łóżeczku <3

6. Czy oceniasz książki po okładce
Nie, nie oceniam, ale nie ukrywam, że kilka razy zdarzyło się iż przeczytałam książkę z powodu, że jej okładka mi się podobała, albo mnie zaciekawiła.

7. Cel do którego dążysz (co chcesz zrobić za 5 lat)?
Moim ogromnym marzeniem, jest zostać aktorką, dla tego bardzo chciała bym skończyć studia aktorskie, a po nich wyjechać do Anglii i tam spróbować swoich sił :) Oraz bardzo chciała bym zwiedzić cały świat :)

8. Co jest twoją pasją (poza książkami)?
Mam bardzo wiele zainteresowań. Przede wszystkim interesuję się sportem. Kocham grać w kosza, piłkę ręczną czy siatkówkę. Uwielbiam również biegać, albo tańczyć. Oprócz tego, że sama kocham sport uwielbiam również oglądać poczynania innych :) Może nie wychodzi mi to najlepiej, ale lubię również śpiewać, kolorować oraz malować. W wolnym czasie lubię również pograć w gry. Oraz może wydać się to troszkę dziwne, ale lubię uczyć się języków obcych. Od czasu do czasu napiszę również własne opowiadanie albo książkę.

9. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek czytałaś...
Wszystkie książki, jakie kiedykolwiek czytałam bardzo mi się podobały, ale jest taka, która z nich wszystkich podobała mi się najmniej, a mówię tu o ''Zostań, jeśli kochasz'' ta książka ma moim zdaniem wiele wad i nie rozumiem czym ludzi się tak bardzo podniecają. Oczywiście mogła bym tu również podać przeróżne lektury szkolne, ale te co czytałam to akurat mi się podobały. Resztę typu ''Krzyżacy'' czy ''Tristan i Izolda'' zaczęłam i tak... dobrnęłam do jakiejś 20 strony i już mnie głowa rozbolała :)           

10. Jaki jest twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego bloga, wszystkie jakie obserwuję w jakiś sposób przyciągnęły mój wzrok :)

11. Jesteś humanistą czy ścisłowcem?
Po trochu tym, tym i nikim :P
Kocham język polski, wydarzenia historyczne, ale nienawidzę dat, pojęć itp.
Kocham matematykę i uważam, że jestem z niej bardzo dobra, ale chemia i biologia to już ciemna strona mocy.
Dlatego jestem 1/3 humanistą, 1/3 ścisłowcem, 1/3 żadnym z nich.

A, teraz moje pytania :P
1. Ile masz książek w swojej biblioteczce? 
2. Gdybyś mogła, żyć w jakimś książkowym świecie, jaki świat to by był? Dlaczego?
3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
4. Czy podjąłeś już jakieś książkowe współprace? Jeśli tak to po jakim  czasie podjęta była pierwsza i z kim?
5. Czy masz jakiś książkowych mężów?
6 Twoja ulubiona książka/trylogia/seria...Dlaczego to właśnie ją/je lubisz?
7. Z jakim bohaterem literackim chciała byś porozmawiać i dlaczego?
8. Twój ulubiony autor/ka? Dlaczego to właśnie jego/ją lubisz?
9. Twoje ulubione wydawnictwo?
10. Książka, którą poleciła byś wszystkim... Dlaczego?
11. Chciała byś w przyszłości napisać książkę? Jeśli tak to w skrócie o czym by była?

Nominuję:
1. Tusia
2. Nuki 
3. Julka 
4. Asia  
5Iza 
6Natalka 
7Geek Girl 
8Julka
9. Rico
10. Paulina 
11Iza
   

No, a więc to tyle. Liczę na jak najszybsze wykonanie tagu przez osoby nominowane. Jeśli już odpowiecie na moje pytania koniecznie podeślijcie mi linka do tego posta w komentarzu pod tym postem, albo pod innym :P

Jeszcze raz dziękuję Kasi i Pysi za tę nominację. Nie które pytania w prawdzie trudne, ale mimo to świetne :) :* Koniecznie wejdźcie na blogi dziewczyn. 

No, a więc na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post wam się spodobał. Widzimy się w kolejnym do zobaczenia i cześć. Pa Pa! :)

40 komentarzy:

  1. Świetnie się spisałaś. To spore wyzwanie odpowiedzieć na 22 pytania. Spisałaś się nie tylko co do moich pytań, ale i co do pytań Kasi. Masz bardzo dużo książek w swojej biblioteczce.
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Co tam pytania, na nie świetnie się odpowiadało, najgorzej było z ułożeniem własnych :P No, troszkę tych książek mam, ale i tak liczę, że w niedalekiej przyszłości uzbieram ich jeszcze więcej :)
      Ja również pozdrawiam i dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  2. Ech, ja do e-booków nic nie mam XD Podczas roku szkolnego spędzam, średnio, godzinę w autobusie. I uwierz mi na słowo, taki wspaniały, leciutki czytniczek to normalnie zbawienie XD Chyba bym się natargała niosąc pięciuset stronicową cegłę XD
    "Alicja..." k-o-c-h-a-m!! <3
    Szczerze mówiąc koszykówka i siatkówka to moje zmory XD
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale mimo to nie przepadam za ebookami, mimo to ebooki nie są mi potrzebne, bo ze szkoły wracam na piechotę więc wolę nie czytać podczas chodzenia, jeszcze znając moje szczęście się przewrócę. Nadal wolę papierówki :P
      Tak! Alicja jest cudowna <3
      Zmory? Ojej przykro :( Ja je uwielbiam <3
      Dziękuję kochana :*

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :)
    Tu znajdziesz moje odpowiedzi: http://bojakochamczytacksiazki.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1.html

    Pozdrawiam
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Katniss to jedna z najbardziej denerwujących postaci jakie poznałam i Tresa z Więźnia Labiryntu.
    Lubiłam kiedyś grać w kosza, ale podobno bardzo faulowałam...
    Nie dziwię się, że "Zostań jeśli kochasz" jest twoją najgorszą książką jaką przeczytałaś, ja jej nie znoszę. Wszytko w niej kręciło się wokół "Jestem inna bo gram klasykę" po kilku wspomnieniach stało się to bardzo nużące, a sam historia przewidywalna. Normalnie przewidywalność mi nie przeszkadza, ale tutaj mnie dobiła. Chyba za dużo spodziewałam się po tej książce.

    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Katniss nawet się podobała, bardzo mi zaimponowała :)
      Faulowałaś? Nieładnie :D Ja staram się nie faulować, ale wychodzi jak wychodzi...
      Mnie strasznie denerwowały właśnie te wspomnienia. Myślę, że książka by była lepsza i krótsza (a może i tańsza) bez tych wspomnień. Mi przewidywalność nie przeszkadzała, ale tu pojawiło się to czego nienawidzę w trójkątach czyli zastanawianie się kocham tego czy kocham tamtego żyć czy nie żyć o to jest pytanie :D Po tych wszystkich dobrych opiniach ja też za dużo spodziewałam się po książce.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. Ta okładka Dziecka odyna mnie też przeraża! A Porwaną pieśniarke bardzo lubię i mam nadzieje, że już niedługo uda mi sie zakupić drugi tom tej trylogii. Trzy pierwsze tomy Selekcji są świetne - szczególnie Jedyna - czwarty tom prezentuje się o wiele słabiej, a po piąty nawet nie sięgnęłam.

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest straszna :D Ja też mam taką nadzieję ;) Trzy pierwsze tomy są świetne. Czwarty i piąty pisane są troszkę na siłę mam wrażenie i są w ogóle nie potrzebne, ale mimo to jak brakuje ci do dokończenia serii tylko jednej części, to myślę, że warto ją przeczytać.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Wole wymazać z pamięci tom IV i delektować się zakończeniem z części III, która swoją drogą rozwaliła epilogiem♥

      Usuń
  6. Ja też wolę książki papierowe od Ebooków, czy Audiobooków! Fajnie jest tak sobie wąchać książkę podczas czytania :3
    Kochana, z całego serduszka dziękuję ci za nominację! Postaram się niedługo znaleźć czas i odpowiedzieć na twoje pytania <3

    Pozdrawiam cię serdecznie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zwłaszcza jak książka jest nowiutka <3
      Czekam z niecierpliwością :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  7. Zgłaszam że zrobiłam już LBA :) Odpowiedzi mam nadzieję że będą wyczerpujące :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/07/9-lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Już widziałam i muszę przyznać, że świetnie go wykonałaś :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  8. Czerwona królowa j Szklany miecz są piękne, też ma je na liście ulubionych okładek, i zdecydowanie najlepszych książek 2015/2016 <3 A co do okładki trzeciego tomu, to przecież jeszcze jej nie upubliczniono :P Polskie okładki są o niebo lepsze od zagranicznych, przynajmniej w tym przypadku, więc liczę na kolejna cudną książkę na mojej półce ^^
    Też uczyłam się czytać na Lokomotywie! Ale mnie uczył brat, bo miał już dosyć mojego jęczenia "przeczytaaasz miiii coooś?" :D
    Kochana jak tak czytałam te post, to zauważyłam wiele błędów. To znaczy często słowa, które pisze się łącznie piszesz rozdzielnie, i na odwrót ;) Taka mała ryska. nie mniej jednak przyjemnie mi się czyta Twoje wpisy, więc ja sobie tutaj usiądę i poczekam na kolejne ;*
    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Są przepiękne <3 Polskie i Angielskie okładki są do siebie dość podobne bo mają identyczne rzeczy na okładkach. A co do okładki trzeciego tomu. Polska wersja nie została jeszcze upubliczniona, ale Angielska tak. Ja widziałam ją na oficjalnej stronie Czerwonej królowej na fb. Zachęcam do zerknięcia. Okładka z trzeciego tomu ma na sobie koronę z kości :P
      Dziękuję, postaram się zaraz to poprawić, jednak nie ukrywam, że zawsze mam problemy z pisaniem łącznym i rozdzielnym :P
      Ale bardzo ci dziękuję, że to zauważyłaś i mi o tym powiedziałaś :*
      Oraz dziękuję za komentarz kochana :*

      Usuń
    2. Wiem wiem, na LC również jest ta kościana korona, i wygląda to słabo -,- Poprzednie korony były śliczne, takie... nie wiem jak to powiedzieć :D A ta kościana jest jakaś taka niekompletna, naga ;/ Nadzieja w tym, że w Polsce ją wzbogacą albo w ogóle zmienią ;)
      Miałam ten sam problem, i teraz mam fiksa na punkcie pisania rozdzielnego, taki defekt :D u mnie przerzuciło się na wstawianie przecinków, moja interpunkcja leży i kwiczy T.T
      Buziaki ^^

      Usuń
    3. Ja też mam taką nadzieję :D
      Ja z interpunkcją (przynajmniej mam takie wrażenie) radzę sobie dość dobrze. Na sprawdzianach z polskiego zazwyczaj mam mało błędów zarówno tych z interpunkcji jak i z pisania oddzielnie i łącznie, ale jakoś tu mi to nie wychodzi :P
      Dziękuję za komentarz :D Ja również przesyłam Buziaki :* :D

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za odpowiedzi! Moje serduszko pęka, że "Dary anioła" musiały się znaleźć w pytaniu o naohydniejsze okładki, ale trochę prawdy w tym jest ;/ Kilka dni temu postanowiłam sobie, że kiedy dorobię się trochę kupię sobie tę serię i nie tylko, bo i resztę książek Cassie w zaje*istym wydaniu, w twardej oprawie po angielsku i będę miała na półkach dwa komplety: po polsku i w oryginale, a co, kto bogatemu zabroni!
    Przegiełam z jedenastym pytaniem, ale co tam, trzeba trochę utrudnić xD
    Prawie 130 ksiązek? Piękny wynik!
    Również kocham "Pamiętniki..." i zapewne też przeczytam je nieraz, zwłaszcza, że ogarnęłam łącznie z piątym tomem, a jakiś czas temu dokupiłam resztę (znaczy oprócz szóstej części, tę jeszcze muszę nabyć) to może też sobie przeczytam od pierwszej? Kto wie :D

    Świetne odpowiedzi, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale niestety nie mogłam postąpić inaczej, ponieważ moim zdaniem te okładki nie należą do najpiękniejszych :/ Dokładnie :P Kto bogatemu zabroni? :D
      Oj, przegięłaś, przegięłaś :* :D
      Dziękuję, osobiście uważam, że mogło by być lepiej, ale nie jest też źle :)
      Ja właśnie też niedawno dokupiłam sobie wszystkie części z wyjątkiem 6 której nigdzie nie mogę znaleźć w wersji papierowej. Ale liczę, że niedługo uda mi się ją dokupić i, że będę mogła zabrać się za tą cudowną serię :)
      Dziękuję kochana za komentarz :*

      Usuń
  10. Ja muszę się przyznać, że chociaż czytałam wszystkie części "Pamiętników wampirów", to jednak wolę serial. Wiem, bluźnię, ale naprawdę książki wydawały mi się strasznie... słabe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam jak na razie tylko trzy części ''PW'', a oglądam 5 sezon, ale też muszę przyznać, że serial, jest troszkę lepszy. Po prostu w serialu się więcej dzieje. Ale mimo to książki i tak uwielbiam.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  11. No nieźle... aktorka :P? Masz wielkie plany, no ale w PL raczej trudno się wybić :') Ja chcę robić w przyszłosći coś związanego z moją pasją czyli rysowaniem itp :)
    Wow, ponad 100 ksiązek... Ja mam ledwo 60 :D
    Gratuluje LBA!
    Zostaję tu na dłużej :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę :D No, ale tak jak właśnie w Polsce może nie tyle trudno się wybić co, jednak w Anglii są mam wrażenie ciekawsze filmy oraz jest ich więcej, a do tego więcej możliwości. Więc mam nadzieję, że mi się uda :)
      Trzymam kciuki żeby tobie również się udało. Moja koleżanka również chciała by mieć zawód związany z rysowaniem i jej marzeniem jest kolorować dla Disneya co moim zdaniem jest świetnym pomysłem :D Trzymam kciuki, żeby ci się udało :*
      Dziękuję :* Cieszę się :D

      Usuń
  12. Ja czytałam "Piątą falę" w zeszłym roku i też baardzo mi się spodobała.
    "Porwaną pieśniarkę" muszę wreszcie przeczytać! :D
    A "Zostań jeśli kochasz" też nie bardzo mi się podobało. Liczyłam na jakiś szał ciał po pozytywnych opiniach, a dostałam takiego trochę klumpa xD

    Pozdrowionka i milego wieczoru! ;)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąta fala, jest świetna <3
      Koniecznie musisz przeczytać! Ja niedługo zabieram się za drugi tom, ale najpierw odświeżę sobie pierwszy.
      Szał ciał, rozwaliłaś mnie. Hahahahaha :D
      Dziękuję i nawzajem :)
      Dziękuję za komentarz kochana :*

      Usuń
  13. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale moją uwagę przykuły Twoje wyczerpujące odpowiedzi. Nawet nie masz pojęcia jak bardzo mi się to podoba, serio :D
    Mnie okładka "Dziecka Odyna" przeraża. Nie wiem czy w jakiś sposób nawiązuje do treści książki, bo nie czytałam, ale wizualnie jest okropna. O, ja też zaczęłam czytać w bardzo młodym wieku, ale byłam do tego "zmuszona" bo mama miała już dość czytania mi jednej bajki na okrągło xD
    Ja też jeszcze niedawno chciałam być aktorką, ale teatralną nie telewizyjną :D Teraz już to sobie trochę odpuściła, ale scenę kocham całym serduchem ♥ Szkoda tylko, że jak zaczynam śpiewać, to ludzie z niewiadomych przyczyn opuszczają salę :D
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Chciałam właśnie, żeby ten tag, to było coś więcej, a nie tylko zapychacz miejsca. Dlatego cieszę się, że moje zapychacze cię spodobały, bo naprawdę się starałam :)
      Tak, jest przerażająca :P
      Hah, coś o tym wiem :)
      Ja aktorką chcę być przede wszystkim dzięki mojej pani od języka polskiego i mojej ''wspaniałej'' klasie, którzy zawsze powtarzają mi, że mam talent :)
      Ciekawe dlaczego? Na pewno śpiewasz przepięknie :)
      Dziękuję za komentarz kochana <3
      Ja również pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Sama muszę w końcu ogarnąć LBA, bo byłam ze dwa razy nominowana i pytań się nazbierało.
    Ja również lubiłam książki od dziecka. Woziłam je w wózku zamiast lalek :D
    Jesteś moim przeciwieństwem, nie znoszę sportu i wszystkiego, co z nim związane. Ale jestem w miarę aktywna fizycznie. Dużo chodzę :D
    Też uważam, że łóżko jest najlepszym miejscem do czytania, o!
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jedną nominację którą muszę uzupełnić :(
      Haha, książki zamiast lalek w wózku? Brzmi ciekawie :D
      Ja kocham sport <3 Chodzenie to też sport więc, nie jest źle :)
      Łóżko Forever <3 :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Nie mam kiedy wstawić tego postu z nominacjami, tyle mam już zaplanowanych notek.
      Zapraszam do mnie na nowość :)

      Usuń
  15. Ja do tej pory nie wiem co myśleć o okładce "Dziecka Odyna", bo z jednej strony lubię takie minimalistyczne, a z drugiej faktycznie trochę obrzydza. Na szczęście kolejne tomy prezentują się już lepiej :D
    Muszę się wziąć za "Porwaną pieśniarkę", bo wszyscy polecają!

    Pozdrawiam
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, gdy okładka, jest minimalistyczna, ale ta, jest obrzydliwa :P
      Koniecznie, jest świetna.
      Dziękuję za komentarz :*
      pomiedzy-wersami.blogspot.com

      Usuń
  16. Mam to samo zdanie, jeśli chodzi o chemię i biologię, ale mimo wszystko wiążę z nimi swoją przyszłość. Znaczy się nie do końca z chemią, którą tak średnio rozumiem, jednak wyciągam na dobre oceny, jednak bardziej z biologią - w której nie cierpię tematów iście botanicznych, anatomia to jest to, co lubię. W zasadzie biologii nie lubię głównie przez nauczyciela :D
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "The Murder Complex" Lindsay Cummings! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemi i biologia to naprawdę dla mnie ciemna strona mocy. Z chemią mimo iż jej nie rozumiem staram się zawsze zbierać dobre oceny, gorzej z biologią, znaczy też się staram, ale tam jest już gorzej, gdyż jest zbyt wiele rzeczy do zapamiętania :P
      dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  17. Podziwiam za odpowiedzenie na tyle pytań, w dodatku tak rozbudowanymi zdaniami. To nie lada wyczyn, żeby zaciekawić czytelnika pisząc o sobie :) Tobie się to udało :)
    Zazdroszczę tak dużej biblioteczki. Ja niestety nie mogę się pochwalić nawet połową książek. Jakoś tak wyszło, że dużo książek pożyczam :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję <3 Nawet nie wiem jak miło jest czytać takie słowa :*
      Ja nie mam komu pożyczać, nikt z mojego otoczenia nie lubi czytać książek :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  18. Masz dobre podejście do tych „złych” książek. Wiadomo, nie każda przypadnie do gusut, ale słuszna racja — zawsze trzeba szukać tych pozytywnych cech. Wszystkie lektury mają w sobie coś specjalnego, choć nie zawsze widocznego pod warstwą kiepskiego stylu albo nieciekawej fabuły. Taki optymizm jest ważny. :) Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze staram się znaleźć jakieś światełko w tunelu, co nieraz wyszło mi na dobre :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.