wtorek, 12 lipca 2016

Book Haul!

Hejka!
Dziś przychodzę do was z kolejną paczuszką. Oczywiście w której są książki :) Bardzo cieszę się z tych zdobyczy zwłaszcza, że kupiłam je w bardzo dobrej cenie. Paczka pochodzi z aros.pl
Tym razem ponownie przyszło do mnie pięć książek, a właściwie to cztery książki i jeden poradnik. Ale już bez większego owijania przejdźmy do paczki.






Dwoma pierwszymi książkami, które chcę wam pokazać są  ''Pamiętniki wampirów księga 9'' oraz ''Pamiętniki wampirów Księga 10 i ostatnia''. Jak na razie czytałam tylko trzy pierwsze księgi, ale już mogę powiedzieć, że ta seria bardzo mi się podoba. Dlatego postanowiłam skompletować całą serię i przeczytać  w końcu wszystkie księgi. Teraz brakuje mi już tylko księgi 6, ale liczę na jak najszybsze jej dokupienie. 






Kolejną książką, jest książka 'Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona''. Kocham mitologię oraz Ricka Riordana dlatego nie mogło zabraknąć tej książki w mojej kolekcji. Mitologia od zawsze mnie interesowała, jednak przyznam się szczerze nigdy jej nie czytałam w formie książki, ale jedyna z jaką miałam styczność to lektura, a no lektury mi się czytać nie chciało :D Dlatego bardzo się cieszę, że mogę przeczytać w koncu o bogach greckich w książce napisanej ciekawym językiem oraz z przepięknymi ilustracjami. Jak pisałam wcześniej Ricka uwielbiam, moim zdaniem pisze naprawdę genialnie i ma wspaniałe pomysły.











Kolejną książką jest ''Mały książę'' po angielsku czyli ''The little prince''. Dlaczego po angielsku? Już dość długi czas uczę się tego języka i myślę, że nie wychodzi mi to najgorzej, muszę przyznać, że bardzo lubię się uczyć innych języków. Nawet teraz, gdy są wakacje staram się poświęcić chociaż kilka minut. Ale wracając! Kupiłam sobie tą książkę, ponieważ czytanie w innym języku bardzo pomaga w nauce tego języka i myślę, że ''Mały książę'' będzie idealny na początek, gdyż jest krótki oraz napisany prostym językiem. Dlatego trzymajcie kciuki by udało mi się ją przeczytać :)






Kolejną i właściwie ostatnią książką, jest poradnik ''Rysunek. Odkryj talent dzięki prawej półkuli mózgu'' Uwielbiam rysować, jednak nie wychodzi mi to najlepiej, a słyszałam o tej książce bardzo wiele pochlebnych opinii. Dlatego postanowiłam ją sobie kupić i przetestować czy faktycznie można dzięki niej nauczyć się rysować. Dlatego również przeprowadzę pewien test i, gdy skończę kurs z tą książką to go wam zademonstruję :)

No i to tyle jeśli chodzi o moje ostatnie zakupy książkowe.

Zastanawiam się czy nadal robić takie haule/unboxingi czy pokazywać wam moje nowe zdobycze pod koniec miesiąca w podsumowaniu. Albo może i tu i tu? Możecie napisać mi w komentarzach bardzo by mi to pomogło :)




Zapraszam was również na:
Instagrama: KLIK!
Lubimyczytać.pl: KLIK!
Facebook: KLIK!

No, a na dziś to tyle mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i, że będziecie czekać na więcej. Do zobaczenia i cześć. Pa Pa!!!




18 komentarzy:

  1. ,,Pamiętniki wampirów'' uwielbiam, ale jako serial. Książek jeszcze nie czytałam i niespecjalnie mnie do nich ciągnie. Nie wiem czego się spodziewać, poza tym doszły mnie słuchy, że o ile trzy pierwsze tomy są okey to pozostałe już nie cieszą się dobrymi notami. Uważam też, że można by było wydać te książki w o wiele ładniejszych oprawach, ale to już moje zdanie. Trzymam kciuki za przeczytanie Małego księcia :))

    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi serial również bardzo się podobał. Co prawda jestem dopiero przy czwartym sezonie, który już prawie skończyłam, ale i tak uwielbiam ten serial. Książki również polecam. Jednak jeśli oglądałaś już serial to myślę, że możesz się trochę zawieść, ponieważ w książce dzieje się trochę mniej, ale mimo to jest świetna. Niedługo się przekonam czy faktycznie kolejne części są gorsze :) Jeśli chodzi o oprawy. Okładki mi też się strasznie nie podobają. Z resztą nigdy nie podobają mi się okładki na których znajduje się twarz, bo to nasuwa nam jak wygląda bohater. Dziękuję :*

      Usuń
  2. Do tej pory przeczytałam 5 tomów "Pamiętników wampirów", resztę już dokupiłam i również brakuje mi szóstej części :D Pierwsze cztery są świetne, bo napisała jej autorka, piąta jest już zdecydowanie, zdecydowanie gorsza, dlatego, że nie napisała jej Smith, tylko anonimowy "ktoś" w necie, a potem to wydano. Potem na jakieś dwa lata odgrodziłam się od "Pamiętników", ale ciężko było mi się rozstać z tą historią i dlatego dokupiłam resztę i mam zamiar przeczytać :) Serial oglądałam, pierwszy sezon strasznie męczyłam, potem już się wciągnęłam- głównie ze względu na Demona wiadomo :D, jednak siódmego sezonu już nie dokończyłam, wywalenie głównej bohaterki było strasznie do bani i serial stracił na uroku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bo widzę, że aktualnie czytasz "Dary anioła" a już dziś u mnie pojawi się opinia o pierwszej części :)
    http://kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak słyszałam, że L.J Smith napisała tylko kilka pierwszych części, a resztę to ktoś inny. Boję się troszkę czytać, że się zawiodę na kolejnych częściach, ale cóż trzeba ryzykować. Może mi się spodobają. Oglądałam serial i strasznie mi się podobał, ale kończę dopiero czwarty sezon. Damon <3 Ja szczerze mówiąc uwielbiam Clausa <3.
      Na pewno zerknę. Mi seria bardzo się podoba i strasznie ciekawi mnie co ty o niej sądzisz :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
    2. Napisała sama do czwartego tomu :D Czytałam piątą i było kilka rzeczy, które mnie strasznie wkurzało, typu nazwanie Stefano STEFANEM. Dżizyz.
      Klaus jest świetny, w książce był może przez pół jednej części, nie był taki super, ale to jednak JOseph Morgan robi robotę, wiadomo xD
      :*

      Usuń
    3. Tylko cztery tomy? O Boże :O
      Hmm... ciekawi mnie czy mnie też to będzie w książce denerwować :/
      Nom, w książce mnie jakoś nie porwał, ale w serialu to po prostu bóg, cud, malina xD

      Usuń
  3. O tak, chętnie ukradłabym ci tego "Małego Księcia" w angielskiej wersji! Chętnie też przeczytałabym go w oryginalnej wersji, ale niestety nie znam francuskiego :/
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ni, nie oddam ci go :D Może kiedyś i ja przeczytam w oryginalnym języku i może w innych też :) Ja niestety też francuskiego nie znam :P :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Na "Greckich Bogów" sama się czaję, ale dałam sobie ostatnio bana na kupowanie nowych książek :x
    Ale jak patrzę na to Twoje zdjęcie, to chyba złamię daną sobie obietnicę... Wstydź się, to będzie Twoja wina! :D

    Pozdrawiam!

    Dumna,

    dumna-i-uprzedzona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bana na kupowanie książek? Jak tak można? Chociaż sama muszę go sobie zrobić, bo i czasu i pieniędzy brak :P Przepraszam :) Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :P
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. Mały książek *-* Uwielbiam!
    Greccy Bogowie to niestety książka, która mnie zanudziła, tak jak cała twórczość Riordana :(
    zapraszam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ''Mały książę'' jest cudowny <3
      Strasznie przykro jest mi czytać, że twórczość Riordana cię zanudza, moim zdaniem jest on świetnym autorem. Ale cóż każdy ma inne zdanie :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  6. Chętnie ukradłabym Ci ,,Greckich bogów według Percy'ego Jacksona" :D

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się przedstawienie książek w formie paczuszki :) Nie mogę się doczekać gdy napiszesz post z testu z książką do nauki rysowania :)

    Pozdrawiam :)
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D <3
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Według mnie powinnaś robić miesięczne Haule. Jeśli jednak chcesz pokazać Unboxing to od razu jak przyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Limonka z bloga https://krainamoliksiazkowych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie będą się pojawiać właśnie tylko takie miesięczne. Co miesiąc będę podsumowywać ile książek i jakie do mnie przyszły. A z tym tak zrobiłam, wszystko napisałam i zrobiłam zdjęcia tego samego dnia.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń

Jeśli przeczytałeś post to go skomentuj. Każdy komentarz zarówno ten z miłymi słowami jak i radą motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj go. Jakikolwiek pozostawiony tu przez ciebie ślad sprawia, że mam na twarzy ogromnego banana :D
Buziaki :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.